ja, vooral in de zon maar die raak je heel langzaam wel weer kwijt.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:53 schreef jessie het volgende:
Ok blauw zwart dus, maar zit daar dan ook echt een blauwe gloed op?
ah ben je mal, of je moet zin in getutter aan je hoofd hebben, maar ik weet zeker dat je het hel goed zelf kunt! Ik vind trouwens de action kleuren beter blijven zitten dan de kapperkleuren van mn schoonzusquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:59 schreef jessie het volgende:
Nee ik denk dat als ik het zwart laat verven (kan ook weer ineens "gewoon" blond worden hoor) dan doe ik dat de 1e keer wel bij de kapper. Het bijhouden doe ik dan zelf wel weer.
Ik heb wel zin in een pieken kapsel.
dat had bij deze auto zelfs geen nut gehad, maar daar hebben wij dan weer de anwb voorquote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:02 schreef Anitra het volgende:
Ik draag ze ook nooit Moussy, heb er alleen atijd wel 1 in de auto liggen
Ik gebruik al tijden "vision" van schwarzkopf, errug goedquote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:02 schreef moussy het volgende:
[..]
ah ben je mal, of je moet zin in getutter aan je hoofd hebben, maar ik weet zeker dat je het hel goed zelf kunt! Ik vind trouwens de action kleuren beter blijven zitten dan de kapperkleuren van mn schoonzus
Ja het kan zomaar groen wordenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:22 schreef mallemeid het volgende:
Nadeel van henna is dat het allemaal heel anders uit kan pakken ofzo.
Ik durf niet te veel te kliederen nu omdat er 2 soll. gespreken aan komen, 1 voor bode en 1 voor in een verpleegtehuis, ze zien me aankomenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:26 schreef coolbabe het volgende:
Ik ga maar weer eens rood met witte plukken er in denk ikHet zal wel een mooi contrast geven omdat de onderste helft van m`r haar blond is en de bovenste zwart
En dat terwijl het kleurloze henna wasquote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:23 schreef Lois het volgende:
[..]
Ja het kan zomaar groen worden![]()
![]()
**kijkt nogeens beschuldigend naar Belana**
Kan dat niet meer? Ik dacht dat je gewoon kon kiezen, ik heb alleen een elektronische handtekening, dat digiD heb ik nog niet aangevraagd ofzo. Nou ja, we zien wel...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:41 schreef mrien het volgende:
Anitra, je moet inderdaad nu een digi d hebben aangevraagd om hem te kunnen versturen..kan niet meer met je electronische handtekening
Lekker gescoord!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:31 schreef coolbabe het volgende:
Hier was vanmiddag een tweedehands kinderspeelgoed en kledingbeurs. Ik heb voor Jasper een zo goed als nieuwe bmx-fiets gekocht, voor 25 euroen een ouderwetse poppenwagen
Ik kon hem niet laten staan
Oh, zo één had ik er vroeger... In donkerrode ribstof...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:42 schreef coolbabe het volgende:
Tristan
Ik heb er zo een [afbeelding]
maar dan van bordeau ribstof. Heel mooi
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:13 schreef Lishe het volgende:
Ja, dat was ik SilverStar! Lief dat je eraan dacht!(En jeetje, dat je dat onthoud!) Maar... een vriend van mij gaat ze nu zelf maken, omdat ik ze perse in 3 gelijke maten wil.![]()
Alles goed met je?
Ik ook, ook donkerrode ribstofquote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:54 schreef Igraine het volgende:
[..]
Oh, zo één had ik er vroeger... In donkerrode ribstof...![]()
![]()
de drukte voor zijn op koopzondag bij Ikeaquote:Op zondag 26 maart 2006 09:24 schreef Nijna het volgende:
Het is hier nat (dorp tussen Arnhem en Nijmegen), ik ga zo naar Ikea (gelukkig overdekt). We (mn mama, tante en moi) gaan de hele toko leegkopen
.
Ze hadden alleen bedacht dat het leuk was voor de drukte te gaan, dus ik ga zo maar de auto in en op pad. Zij zijn als het goed is al een half uur onderweg.
Fijne dag allemaal![]()
Hebbie voor mij dan een inruilhoofd? Ik word echt gestoord nu na 4 dagen aanhoudende keelontsteking.quote:Op zondag 26 maart 2006 08:56 schreef jessie het volgende:
Lois een inruillijfAls je een goed adresje hebt gevonden, tip me dan even
(bij de hema heb je cranberry capsules, bij de tuinen ook trouwens, dan proef je er niks van. Nu ik ze met regelmaat slik heb ik er dus ook minder last van....voorzichtig afklopt)
Psst Tamea, Waar woon jij in Leiden.. ik ook namelijk !quote:Op zondag 26 maart 2006 09:03 schreef Tamea het volgende:
Hier in Leiden is het droog en schijnt de zon zelfs af en toe.
Ik heb echt niet tegen de wolken geblazen hoor !quote:Op zondag 26 maart 2006 15:22 schreef Vicky het volgende:
Hmm Rijstebuiltje, jullie weer komt deze kant op...
Ik nog tussen inner... Berkel en Rodenrijsquote:
Joh in Berkel??quote:Op zondag 26 maart 2006 15:54 schreef Igraine het volgende:
[..]
Ik nog tussen inner... Berkel en Rodenrijs![]()
Volgens mij is digitaal zoenen hardstikke safe hoorquote:
Buikgriep is niet wat nee, dat mag je houden... Maar dan blaas ik een genezende knuffel die kant op *pfffff* en hoop dat je gauw weer beter bent!quote:Op zondag 26 maart 2006 20:17 schreef Saffier het volgende:
Nou, da's ook niks, m@x. Het wordt weer eens tijd voor een gezellig bankie ipv elke keer die zieken.
Nijna een paar snottebellen maken me ook niks uit, maar dit kan me gestolen worden. Dus vooralsnog zoen ik niet hoor.
Joh, en was het wat? Een van de (vele) nieuwbouw? Of iets ouder?quote:Op zondag 26 maart 2006 19:18 schreef Stiekemurd het volgende:
[..]
Joh in Berkel??
Daar hebben wij laatst nog een huis bezichtigd![]()
hij is zooo leuk!quote:Op zondag 26 maart 2006 20:37 schreef Saffier het volgende:
Ik ga nu ice age kijken, volgende week gaan we naar de film en manlief wil naar deel 2, moet wel deel 1 gezien hebben!
Hier staat Beavis en Butthead op, dat is zooooveel coolerquote:Op zondag 26 maart 2006 20:37 schreef Saffier het volgende:
Ik ga nu ice age kijken, volgende week gaan we naar de film en manlief wil naar deel 2, moet wel deel 1 gezien hebben!
Voor iedereen die ziek/zwak/misselijk is of gewoon ff behoefte heeft aan een knuffel... hier komt ie: *KNUFFFF* (is zonder snot enzo).quote:Op zondag 26 maart 2006 20:32 schreef Saffier het volgende:
Deel je die wel uit in het hele bankje dan? Thanks!
Ja, die één keer in het uur rijdt en dan de toeristische route door heel Rotterdam-Centrum, Hillegersberg en Bergschenhoekquote:Op zondag 26 maart 2006 21:48 schreef jessie het volgende:
In Berkel heb ik ooit nog een vriendje gehad
Daar moest ik met zo'n gele bus naartoe
Wouter heeft een Beavis en Butthead t-shirt. Zoooo cool!quote:Op zondag 26 maart 2006 21:23 schreef beefcake het volgende:
[..]
Hier staat Beavis en Butthead op, dat is zooooveel cooler![]()
[afbeelding]
Ik had gisteren ook zoiets. Althans... geen verbazing dan, maar wel een 'he die ken ik'.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:10 schreef Jonnetje het volgende:
Wij hebben net Blik op de weg gezien en met verbazing naar een vaag kennisje zitten kijken..
De brug stond open? Ik ben zo slecht in het bedenken van smoesjes.....quote:Op maandag 27 maart 2006 07:41 schreef sjak het volgende:
Oh, en help me eens een excuus te verzinnen, ik ga namelijk te laat komen op mijn werk. Ik moet me nog opmaken, mijn ontbijt nog naar binnen werken en schoenen aantrekken maar ik had nu eigenlijk al in de auto moeten zitten.
quote:Op maandag 27 maart 2006 08:04 schreef m@x het volgende:
Volgens mij wel mag je dan nog wel vliegen hoor: meer info
Belana, ik heb opeens zo'n visioen van jou met dikke buik, rollend door de straten van Parijs
Nieuw met een "ouwe" lookquote:Op zondag 26 maart 2006 20:35 schreef Igraine het volgende:
[..]
Joh, en was het wat? Een van de (vele) nieuwbouw? Of iets ouder?
We gaan naar Duitsland, eerst naar ons vaste adresje en dan een hotel testen waar we van de zomer het 50-jarig huwelijksfeest van qltels ouders gaan vierenquote:Op maandag 27 maart 2006 08:53 schreef Belana het volgende:
en waar gaan jullie nu heen in mei?
Nou, het voelt wel een beetje raar op de plaats waar ik 'm opdoe. Alsof alles rond die plek een beetje samengetrokken wordt, ook onderhuids.quote:Op maandag 27 maart 2006 09:46 schreef m@x het volgende:
Knap hoor Lishe! Wat voel je nou met die pleisters? heb ik me altijd al afgevraagd
De wekker vergeten op zomertijd te zettenquote:Op maandag 27 maart 2006 07:41 schreef sjak het volgende:
Oh, en help me eens een excuus te verzinnen, ik ga namelijk te laat komen op mijn werk. Ik moet me nog opmaken, mijn ontbijt nog naar binnen werken en schoenen aantrekken maar ik had nu eigenlijk al in de auto moeten zitten.
Er was vanmorgen ernstige hinder op het knooppunt hoeslaken hoorde ikquote:Op maandag 27 maart 2006 07:41 schreef sjak het volgende:
Wat heerlijk Max! Ik ben jaloers! Wanneer gaan jullie?
Goed zeg! Ik vind het echt knapquote:Op maandag 27 maart 2006 09:37 schreef Lishe het volgende:
Ja, best wel goed. Althans, nog steeds gestopt. Mijn humeur is niet optimaal, maar ik heb nog niet gehuild. En verder vergeet ik steeds dat ik roken haaaat. Dan denk ik' O, ik kan nu wel even naar buiten gaan'. Maar die pleisters he... die maken veel goed.Lief dat je ernaar vraagt!
Ow lekker!quote:Op maandag 27 maart 2006 09:49 schreef Rewimo het volgende:
[..]
We gaan naar Duitsland, eerst naar ons vaste adresje en dan een hotel testen waar we van de zomer het 50-jarig huwelijksfeest van qltels ouders gaan vieren
quote:Op maandag 27 maart 2006 10:18 schreef coolbabe het volgende:
Er was vanmorgen ernstige hinder op het knooppunt hoeslaken hoorde ik
Wij ook, ik heb dus niet eens de tijd om uit te rusten...quote:Op maandag 27 maart 2006 10:45 schreef Karin het volgende:
Wat heerlijk al die vakantieplannen! Ben zwaar jaloers.
Wij gaan dit jaar niet ivm allerlei verbouwingen aan ons huis, wat wel erg jammer is ...<knip>
Oh die ja, dat ziet er idd heel leuk uit! Jammer van die kleine tuin.quote:Op maandag 27 maart 2006 09:49 schreef Stiekemurd het volgende:
[..]
Nieuw met een "ouwe" lookGouden Griffelbuurt... Heeeel mooi huis, hele kleine tuin, dus is niets geworden helaas!
* Stiekemurd zou heel graag daar willen wonen.
Volgend jaar ook nog niet Karin, is pas vanaf 5 jaarquote:Op maandag 27 maart 2006 10:45 schreef Karin het volgende:
Wat goed Lishe
Wat heerlijk al die vakantieplannen! Ben zwaar jaloers.
Wij gaan dit jaar niet ivm allerlei verbouwingen aan ons huis, wat wel erg jammer is want dit is het laatste jaar dat we niet aan de schoolvakantie vast zitten.
Gewoon door alle klokken te verzetten behalve je eigen wekker, zodat de school belt dat René niet op school is aangekomenquote:
Er staan 3 wekkers bij ons op de slaapkamer en er is me gewoon niks opgevallen, ondanks dat die 2 van Peet wel al op de goede tijd stondenquote:
Goeie actiequote:Op maandag 27 maart 2006 11:46 schreef moussy het volgende:
Gewoon door alle klokken te verzetten behalve je eigen wekker, zodat de school belt dat René niet op school is aangekomen
Hey wat leuk zeg!quote:Op maandag 27 maart 2006 12:17 schreef melonovy het volgende:
Ik heb even de tijd om het leuke nieuws te posten, Chiara en Yoram komn op TV!!![]()
3 April is op maandag en 19 mei op een vrijdag..quote:Op maandag 27 maart 2006 12:35 schreef melonovy het volgende:
Ik dacht, maar weet het niet zeker dat ze de 19e van mei op de TV komen, de 6e aflevering, en de 3e van april is de eerste aflevering van de serie.
[ff knipje]
je hebt gelijk het is maandag 8 mei, ik keek naar week 19 in de agenda. Goed dat je het zegt. ZAl ik even hier en daar eens wat corrigerenquote:Op maandag 27 maart 2006 12:43 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
3 April is op maandag en 19 mei op een vrijdag..
Op welke dag komt Rozengeur, Wodka lime normaalgesproken?
* Jonnetje kijkt dat anders nooit
[edit] Ik zet het gewoon voor heel die week in de agenda dan let ik er gewoon even wat meer op wat wanneer komt
Op zich stelt dit ook net zo veel voor hoor, de set op en er weer af, maar wel leuk tochquote:Op maandag 27 maart 2006 12:43 schreef texelonia het volgende:
Wauw gaaf melonovy!
Ik heb ooit meegedaan als figurant in de film Deuce Bigalow European Gigolo maar dat stelde echt niks voor
Maar wel wat makkelijker je kids terug te vindenquote:Op maandag 27 maart 2006 12:59 schreef melonovy het volgende:
Op zich stelt dit ook net zo veel voor hoor, de set op en er weer af, maar wel leuk toch
ik moest er idd ook aan denkenquote:Op maandag 27 maart 2006 13:29 schreef Sugar het volgende:
Gaaf, Mel!![]()
En nu weten jullie meteen de jongensnaam.![]()
Zwangere zwagerquote:Op maandag 27 maart 2006 14:13 schreef E.T. het volgende:
eg wel![]()
(en in navolging van Swets en mij zijn ook schoonvader en zwager gestopt.. schoonvader na 50 jaar (!) gerookt te hebben en zwanger na 25 jaar gerookt te hebben zo'n beetje.)
Toen ik Swets leerde kennen rookte iedereen in 't gezin (schoonouders, kinderen en aanhang), nu alleen schoonzus nog een paar per dag.
waar 't hart van vol is...quote:
Dat maar snel je buikkie ermee vol mag zittenquote:
Hier was de glazenwasser bezig met de slaapkamers van de kinderen terwijl ik Djulian net op bed legde. Dus ik al tijd rekken want anders valt hij niet in slaap. Is Djulian eindelijk rustig en ik wil naar beneden lopen en ik hoor me ineens een hoosbui, glazenwasser zeik nat en die kan heel hard lopen met die ladder zag ikquote:Op maandag 27 maart 2006 14:38 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Stond ik vol ornaat klaar om eens lekker lang te gaan wandelen weer, zet ik 2 voetstappen buiten ineens een flits en nog een flits en toen boem boem rommel rommel en regenen.
Dus toen maar weer jas uit schoenen uit en spelen maar
quote:Op maandag 27 maart 2006 15:09 schreef melonovy het volgende:
ja, hier ook onweer, regen en hagel, de kinderen weten letterlijk niet wat ze zien, 2 neuzen tegen de schuifpui gedrukt,
quote:Op maandag 27 maart 2006 15:27 schreef Luchtbel het volgende:
Ik heb geen idee of ik nou moet lachen of moet huilen maar eigenlijk is het gewoon on-a-moment-like-this-kelly-clarkson-goed godverdomme. Alles is zo heftig de laatste tijd.
Het waren maar vier dagen, dus ik vrees nu het ergste voor de zomervakantiequote:
Volgens mij kun je het dan maar beter wèl vertellen. Als je tenminste verder wil met vriendjequote:Op maandag 27 maart 2006 19:53 schreef Syrena het volgende:
Het waren maar vier dagen, dus ik vrees nu het ergste voor de zomervakantieTwee weken kamperen (!) in Italië. Als het ook nog bloedheet is......
![]()
Ik heb dat met elk vriendje wel gehad trouwensdus dikke kans dat het echt aan mij ligt en niet aan hen
Mjah, dat is het probleem, ik wil zelf geen probleem zijn. En zeker niet als dat tegen me gebruikt kan worden ( "Ohhh doe je weer moeilijk, heb je je bui weer"). En het lag wel aan hem, alleen heb ik nog geen idee waarom danquote:Op maandag 27 maart 2006 20:10 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Volgens mij kun je het dan maar beter wèl vertellen. Als je tenminste verder wil met vriendjeDan geef je hem tenminste de kans ermee om te gaan. En dan weet ie dat het niet aan hèm ligt. Lijkt me wel prettig voor hem
Mous, succes donderdag![]()
Jessie, graag gedaan hoorVoel je je alweer wat beter?
Dat zou natuurlijk wel een stuk logischer zijn, vind Sugar helemaal het type niet om namen te gaan verklappen! Vindt het nog steeds een stoere naam, maar denk niet dat ik hem zelf zou gebruiken.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:50 schreef dutchie het volgende:
Sugar, je bedoelde toch dat de naam van het kindje van Catharina verklapt was zo, toch niet van jezelf?
MIjn kwartje was ook al wel gevallen hoor.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:08 schreef Sugar het volgende:
Jonge jonge. Is Tex dan de enige die me snapt?
![]()
![]()
Nee hoor. Ik lag helemaal in een deuk hier, vooral om de serieuze reacties eropquote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:08 schreef Sugar het volgende:
Jonge jonge. Is Tex dan de enige die me snapt?
![]()
![]()
En daarom kon ik op gegeven moment mn mond dus niet meer houdenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:49 schreef Rewimo het volgende:
Nee hoor. Ik lag helemaal in een deuk hier, vooral om de serieuze reacties erop
|Maar stel het was echt Wolf, dan ga je dat toch niet zo zeggen hier?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:21 schreef Brighteyes het volgende:
MIjn kwartje was ook al wel gevallen hoor.![]()
Maar toch... zo gek is Wolf helemaal niet toch?
Misschien wil LB ze wel van je overnemenquote:
ja, dat zit allemaal goed.. 't is alleen die voetsteunen. Die klemmen daarvoor duwen mijn jasbeschermers naar binnen en ze kunnen niet lager doordat er uitsteekseltjes aan de stang zitten.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:09 schreef Rewimo het volgende:
E.T., heb je wel zo'n verlengde klem voor het zitje?
Nee, duh...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:05 schreef texelonia het volgende:
|Maar stel het was echt Wolf, dan ga je dat toch niet zo zeggen hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |