Volgens mij is digitaal zoenen hardstikke safe hoorquote:
Buikgriep is niet wat nee, dat mag je houden... Maar dan blaas ik een genezende knuffel die kant op *pfffff* en hoop dat je gauw weer beter bent!quote:Op zondag 26 maart 2006 20:17 schreef Saffier het volgende:
Nou, da's ook niks, m@x. Het wordt weer eens tijd voor een gezellig bankie ipv elke keer die zieken.
Nijna een paar snottebellen maken me ook niks uit, maar dit kan me gestolen worden. Dus vooralsnog zoen ik niet hoor.
Joh, en was het wat? Een van de (vele) nieuwbouw? Of iets ouder?quote:Op zondag 26 maart 2006 19:18 schreef Stiekemurd het volgende:
[..]
Joh in Berkel??
Daar hebben wij laatst nog een huis bezichtigd![]()
hij is zooo leuk!quote:Op zondag 26 maart 2006 20:37 schreef Saffier het volgende:
Ik ga nu ice age kijken, volgende week gaan we naar de film en manlief wil naar deel 2, moet wel deel 1 gezien hebben!
Hier staat Beavis en Butthead op, dat is zooooveel coolerquote:Op zondag 26 maart 2006 20:37 schreef Saffier het volgende:
Ik ga nu ice age kijken, volgende week gaan we naar de film en manlief wil naar deel 2, moet wel deel 1 gezien hebben!
Voor iedereen die ziek/zwak/misselijk is of gewoon ff behoefte heeft aan een knuffel... hier komt ie: *KNUFFFF* (is zonder snot enzo).quote:Op zondag 26 maart 2006 20:32 schreef Saffier het volgende:
Deel je die wel uit in het hele bankje dan? Thanks!
Ja, die één keer in het uur rijdt en dan de toeristische route door heel Rotterdam-Centrum, Hillegersberg en Bergschenhoekquote:Op zondag 26 maart 2006 21:48 schreef jessie het volgende:
In Berkel heb ik ooit nog een vriendje gehad
Daar moest ik met zo'n gele bus naartoe
Wouter heeft een Beavis en Butthead t-shirt. Zoooo cool!quote:Op zondag 26 maart 2006 21:23 schreef beefcake het volgende:
[..]
Hier staat Beavis en Butthead op, dat is zooooveel cooler![]()
[afbeelding]
Ik had gisteren ook zoiets. Althans... geen verbazing dan, maar wel een 'he die ken ik'.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:10 schreef Jonnetje het volgende:
Wij hebben net Blik op de weg gezien en met verbazing naar een vaag kennisje zitten kijken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |