Ik ook, ook donkerrode ribstofquote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:54 schreef Igraine het volgende:
[..]
Oh, zo één had ik er vroeger... In donkerrode ribstof...![]()
![]()
de drukte voor zijn op koopzondag bij Ikeaquote:Op zondag 26 maart 2006 09:24 schreef Nijna het volgende:
Het is hier nat (dorp tussen Arnhem en Nijmegen), ik ga zo naar Ikea (gelukkig overdekt). We (mn mama, tante en moi) gaan de hele toko leegkopen
.
Ze hadden alleen bedacht dat het leuk was voor de drukte te gaan, dus ik ga zo maar de auto in en op pad. Zij zijn als het goed is al een half uur onderweg.
Fijne dag allemaal![]()
Hebbie voor mij dan een inruilhoofd? Ik word echt gestoord nu na 4 dagen aanhoudende keelontsteking.quote:Op zondag 26 maart 2006 08:56 schreef jessie het volgende:
Lois een inruillijfAls je een goed adresje hebt gevonden, tip me dan even
(bij de hema heb je cranberry capsules, bij de tuinen ook trouwens, dan proef je er niks van. Nu ik ze met regelmaat slik heb ik er dus ook minder last van....voorzichtig afklopt)
Psst Tamea, Waar woon jij in Leiden.. ik ook namelijk !quote:Op zondag 26 maart 2006 09:03 schreef Tamea het volgende:
Hier in Leiden is het droog en schijnt de zon zelfs af en toe.
Ik heb echt niet tegen de wolken geblazen hoor !quote:Op zondag 26 maart 2006 15:22 schreef Vicky het volgende:
Hmm Rijstebuiltje, jullie weer komt deze kant op...
Ik nog tussen inner... Berkel en Rodenrijsquote:
Joh in Berkel??quote:Op zondag 26 maart 2006 15:54 schreef Igraine het volgende:
[..]
Ik nog tussen inner... Berkel en Rodenrijs![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |