ja, vooral in de zon maar die raak je heel langzaam wel weer kwijt.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:53 schreef jessie het volgende:
Ok blauw zwart dus, maar zit daar dan ook echt een blauwe gloed op?
ah ben je mal, of je moet zin in getutter aan je hoofd hebben, maar ik weet zeker dat je het hel goed zelf kunt! Ik vind trouwens de action kleuren beter blijven zitten dan de kapperkleuren van mn schoonzusquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:59 schreef jessie het volgende:
Nee ik denk dat als ik het zwart laat verven (kan ook weer ineens "gewoon" blond worden hoor) dan doe ik dat de 1e keer wel bij de kapper. Het bijhouden doe ik dan zelf wel weer.
Ik heb wel zin in een pieken kapsel.
dat had bij deze auto zelfs geen nut gehad, maar daar hebben wij dan weer de anwb voorquote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:02 schreef Anitra het volgende:
Ik draag ze ook nooit Moussy, heb er alleen atijd wel 1 in de auto liggen
Ik gebruik al tijden "vision" van schwarzkopf, errug goedquote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:02 schreef moussy het volgende:
[..]
ah ben je mal, of je moet zin in getutter aan je hoofd hebben, maar ik weet zeker dat je het hel goed zelf kunt! Ik vind trouwens de action kleuren beter blijven zitten dan de kapperkleuren van mn schoonzus
Ja het kan zomaar groen wordenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:22 schreef mallemeid het volgende:
Nadeel van henna is dat het allemaal heel anders uit kan pakken ofzo.
Ik durf niet te veel te kliederen nu omdat er 2 soll. gespreken aan komen, 1 voor bode en 1 voor in een verpleegtehuis, ze zien me aankomenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:26 schreef coolbabe het volgende:
Ik ga maar weer eens rood met witte plukken er in denk ikHet zal wel een mooi contrast geven omdat de onderste helft van m`r haar blond is en de bovenste zwart
En dat terwijl het kleurloze henna wasquote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:23 schreef Lois het volgende:
[..]
Ja het kan zomaar groen worden![]()
![]()
**kijkt nogeens beschuldigend naar Belana**
Kan dat niet meer? Ik dacht dat je gewoon kon kiezen, ik heb alleen een elektronische handtekening, dat digiD heb ik nog niet aangevraagd ofzo. Nou ja, we zien wel...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:41 schreef mrien het volgende:
Anitra, je moet inderdaad nu een digi d hebben aangevraagd om hem te kunnen versturen..kan niet meer met je electronische handtekening
Lekker gescoord!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:31 schreef coolbabe het volgende:
Hier was vanmiddag een tweedehands kinderspeelgoed en kledingbeurs. Ik heb voor Jasper een zo goed als nieuwe bmx-fiets gekocht, voor 25 euroen een ouderwetse poppenwagen
Ik kon hem niet laten staan
Oh, zo één had ik er vroeger... In donkerrode ribstof...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:42 schreef coolbabe het volgende:
Tristan
Ik heb er zo een [afbeelding]
maar dan van bordeau ribstof. Heel mooi
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:13 schreef Lishe het volgende:
Ja, dat was ik SilverStar! Lief dat je eraan dacht!(En jeetje, dat je dat onthoud!) Maar... een vriend van mij gaat ze nu zelf maken, omdat ik ze perse in 3 gelijke maten wil.![]()
Alles goed met je?
Ik ook, ook donkerrode ribstofquote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:54 schreef Igraine het volgende:
[..]
Oh, zo één had ik er vroeger... In donkerrode ribstof...![]()
![]()
de drukte voor zijn op koopzondag bij Ikeaquote:Op zondag 26 maart 2006 09:24 schreef Nijna het volgende:
Het is hier nat (dorp tussen Arnhem en Nijmegen), ik ga zo naar Ikea (gelukkig overdekt). We (mn mama, tante en moi) gaan de hele toko leegkopen
.
Ze hadden alleen bedacht dat het leuk was voor de drukte te gaan, dus ik ga zo maar de auto in en op pad. Zij zijn als het goed is al een half uur onderweg.
Fijne dag allemaal![]()
Hebbie voor mij dan een inruilhoofd? Ik word echt gestoord nu na 4 dagen aanhoudende keelontsteking.quote:Op zondag 26 maart 2006 08:56 schreef jessie het volgende:
Lois een inruillijfAls je een goed adresje hebt gevonden, tip me dan even
(bij de hema heb je cranberry capsules, bij de tuinen ook trouwens, dan proef je er niks van. Nu ik ze met regelmaat slik heb ik er dus ook minder last van....voorzichtig afklopt)
Psst Tamea, Waar woon jij in Leiden.. ik ook namelijk !quote:Op zondag 26 maart 2006 09:03 schreef Tamea het volgende:
Hier in Leiden is het droog en schijnt de zon zelfs af en toe.
Ik heb echt niet tegen de wolken geblazen hoor !quote:Op zondag 26 maart 2006 15:22 schreef Vicky het volgende:
Hmm Rijstebuiltje, jullie weer komt deze kant op...
Ik nog tussen inner... Berkel en Rodenrijsquote:
Joh in Berkel??quote:Op zondag 26 maart 2006 15:54 schreef Igraine het volgende:
[..]
Ik nog tussen inner... Berkel en Rodenrijs![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |