abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 25 maart 2006 @ 08:56:45 #251
593 sjak
Juffie Bloem
pi_36348160
Beterschap Jessie! Wat een schrik zeg dat ze je hebben gehouden.

Lishe, het gaat je lukken hoor! Wat Dutchie zegt, niet meer jezelf opleggen dat je er nooit meer 1 mag maar als je trek krijgt bedenken waarom je ook alweer wilde stoppen. Dat hielp mij ook. En heeeeeeel veel water, telkens als ik trek kreeg nam ik water....veel water
Lekker douchen!
  † In Memoriam † zaterdag 25 maart 2006 @ 09:03:45 #252
81992 Githa
pi_36348186
Jessie, welkom thuis
  zaterdag 25 maart 2006 @ 09:09:35 #253
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_36348225
Jessie, gauw echt opknappen. Welkom terug.

Lishe, het zal je zeker lukken, ja! Heb je je vriend gewaarschuwd dat je wel hondschagrijnig kunt worden ervan? Dat was bij mij echt zo. Maar na een week was het echt al makkelijker. Zet 'm op.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_36348271
Jessie, wat fijn dat alles goed gegaan is! Nu lekker bijjkomen!

Lishe, zettem op! Je kannet!!!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 25 maart 2006 @ 09:25:29 #255
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_36348337
Jessie, goed nieuws, zometeen lekker naar huis, meid

Lishe, de gouden tip die mijn vader (zeer zware roker) 30 jaar geleden heel erg geholpen heeft: neem elke keer als je trek krijgt in een sigaret een glas water. Heel veel succes! Je kunt het
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 25 maart 2006 @ 09:36:44 #256
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_36348429
Jessie! Wekom thuis voor dadelijk, heldin! Hopelijk heeft de operatie je niet alleen van de pijn afgeholpen, maar ook een beetje van je angst.

Dank voor de watertips! Ik heb al 2 keer mijn tanden gepoetst vandaag.
Ik ben ook best benauwd voor mijn humeur, maar een week is vast door te komen voor vriendlief. Hij grapte net al dat er rook uit mn mond kwam van de pleister. Bij mijn vorige stoppoging wilde ik niet eens uit bed, ben nu dus al een heeeele stap verder. Ik ga eens kijken of er stoppen met roken topics zijn, voor ik heel dit bankje volspui met mijn nicotinegebrek.
Lief ende fijn dat jullie me zo aanmoedigen!!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_36348444
Jessie fijn dat het nu achter de rug is, zometeen weer lekker thuis bij je meiden

Lishe You can do it
  † In Memoriam † zaterdag 25 maart 2006 @ 09:40:36 #258
81992 Githa
pi_36348457
Fokkers stoppen met roken [deel 33] Lishe
De eerste week is het ergst bezig blijven werkte goed voor mij.
  zaterdag 25 maart 2006 @ 10:26:38 #259
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_36348859
Jessie fijn dat het beter gaat!

Lishe, succes met het stoppen, het gaat je vast en zeker lukken
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_36348940
Jessie laat je strakkies maar lekker verwennen door je meiden en Geer .
Fake it till you make it...
  zaterdag 25 maart 2006 @ 10:39:05 #261
24188 Belana
kloon van belana
pi_36349020
lishe, succes met je poging!
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 25 maart 2006 @ 11:39:33 #262
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36350087
lishe, succes! Je kan het! En dat stoppen met roken topic is echt heel prettig!

---

Mag ik nog even zuchten hier...
Ik werd vanmorgen wakker en ik moest er gelijk weer aan denken.
Je zal daar vandaag maar staan als ouders...
Het laat me gewoon echt even niet los...
pi_36350247
Dat gevoel heb ik ook BE. Een hele rare dag is het, zo typisch ook dat het nu regent terwijl we toch een paar dagen goed weer hebben gehad...maarja dat zegt niks, ik vind het gewoon opvallend.
pi_36350378
Ik dacht er ook aan vanochtend toen ik wakker werd. Het is er steeds ofzo, in m'n hoofd.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  Hoofdredactie Fotografie zaterdag 25 maart 2006 @ 12:03:46 #265
95752 crew  Chell
Kluns
pi_36350672
Jessie, fijn dat het beter gaat! Laat je maar lekker vertroetelen!

Lishe, heel veel succes met stoppen. Je kunt het! En als je eenmaal door de moeilijke periode heen bent is het zooooo lekker om niet meer te roken!
Ik ben echt nog steeds superblij dat ik er vanaf ben (gister precies 3 jaar en 4 maanden alweer! )
pi_36351695
Ik ben thuis
Wat een dagen!!!!
Woensdag dus met spoed ineens naar t zuiderziekenhuis. (dit nav een telefoontje van mij richting huisarts omdat mijn ontlasting wit werd en mijn urine donkergeel, lekker praatje sorry )
Daar aangekomen op de ehbo had ik het al gehad, al dat leed en die pijn om je heen, vreselijk. Maar goed we waren er rond 4 uur, en om 8 uur werd ik met een ambulance (Ik had inmiddels een infuusnaald in me arm en daarom mocht Geer me niet brengen) naar het clara overgebracht. Ik moest ook echt helemaal ingesnoerd worden op zo'n brancard terwijl ik gewoon kon lopen. Zo allemaal niks voor mij, maar ja.
Nou gisteren dus dat rotonderzoek gehad. Daarvoor ook nog pech. Ik zou antibiotica uit voorzorg krijgen. Die verpleegster spuit dat in mijn infuus en ik word me daar een partij eng. Ik zeg dat ook, maar volgens mevrouw de verpleegster kan dat helemaal niet en zal ik dat wel verkeerd voelen. Nee ik voel me echt niet goed worden hoor. Nou ja ze spuit door en loopt weg. En ik word helemaal benauwd, hoofd word wat dikker en vuurrood. En ik zit binnen no time onder de uitslag. Hoesten niet normaal meer. Een hartslag van 153 en me zuurstof daalt. Een allergische reaktie dus. Gelukkig was er een dokter in de buurt Toen aan de prednison en een middel om de reakties tegen te gaan. Toen werd dat rotonderziek nog een uur uitgesteld. Toen ik eenmaal voor dat onderzoek aan de beurt was heb ik gehuild als een klein kind. Wat was ik bang. Ik was flink weg van het roesje, maar maaktte het toch wel wat mee. Het deed af en toe pijn en ik heb gebraakt....geloof ik.
Maar goed ik ben weer thuis Mijn bloed was weer goed nu. Nu ergens begin mei terug en dan een afspraak maken om die galblaas eruit te halen. Ook weer eng, maar zo ver is het nog even niet
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 25 maart 2006 @ 12:52:23 #267
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36351755
He jakkes Jessie. De kippenvel kruipt over m'n ruggegraat bij het lezen van je verhaal. Brrr.
  zaterdag 25 maart 2006 @ 12:52:55 #268
24188 Belana
kloon van belana
pi_36351768
och jessie, wat een toestand!! en die verpleegster dan wat erg! ze moeten zulke dingen toch serieus nemen, mijn god zeg...
Nou, fijn dat je weer thuis bent meid! knap maar lekker op!
stormy waters...
sailin'
pi_36351937
jessie, je bent weer thuis wat een verhaal joh
En nu weer lekker wennen in je eigen huis!
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  † In Memoriam † zaterdag 25 maart 2006 @ 13:07:37 #270
7074 moussy
kuttekop
pi_36352119
Jessie jessie wat een gedoe zeg
Je zou er haast een boek over schrijven!
  zaterdag 25 maart 2006 @ 13:21:20 #271
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_36352401
Jessie, fijn dat je er weer bent!
Ik krijg kippenvel van je verhaal
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  † In Memoriam † zaterdag 25 maart 2006 @ 13:33:03 #272
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_36352658
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 11:46 schreef mallemeid het volgende:
Een hele rare dag is het, zo typisch ook dat het nu regent terwijl we toch een paar dagen goed weer hebben gehad...maarja dat zegt niks, ik vind het gewoon opvallend.
en hier schijnt de hele dag een flauw lentezonnetje en dat maakt het toch wel bijzonder..

welkom terug Jessie!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  zaterdag 25 maart 2006 @ 13:35:09 #273
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36352698
Hier idd ook dat net-niet-net-wel zonnetje.
pi_36352929
Jeumig Jessie! Fijn dat je weer lekker thuis bent!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_36352973
Hier nu ook minder regenachtig, wel grijs nog en het zonnetje probeert door te breken. Op dit soort dagen vind ik het weer altijd zo bijzonder ofzo.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 25 maart 2006 @ 15:04:20 #276
13151 crew  Rewimo
pi_36354737
Jessie, fijn dat je er weer bent! Dat verplegend personeel zou je af en toe ook de nek om willen draaien zeg Hopelijk heb je nu nergens meer last van. Mei is nog ver weg
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_36354846
Ja idd jessie Fijn dat je er weer bent, wat een avontuur zeg. Hopelijk ben je snel van je pijnen af
pi_36356103
Wat een toestand zeg Jessie
Super dat het goed is afgelopen en dat je weer lekker thuis bent meid!
Laat je je lekker verwennen thuis?
  zaterdag 25 maart 2006 @ 15:58:55 #279
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_36356181
Jessie, fijn om weer wat van je te horen! Ook al is het een eng verhaal. Ai wat zielig! En wat een k*tverpleegster zeg, ga je d'r nog aanklagen?!? Nou nu ben je veilig thuis gelukkig. Beterschap he.
  zaterdag 25 maart 2006 @ 16:09:20 #280
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_36356444
jessie wat een gedoe weer , maar gelukkig is het ergste achter de rug.. hopenlijk wortd het sukkelen met de gezondheid ook minder.. het is je zo gegund..

hebben jullie ook zo;n gezeiks met de belastingdienst
we zijn nog steeds aan het wachten op huurtoeslag we hadden het in september al aangevraagd.. gelijk achterana gebeld.. kon nog wel eens april worden gelijk de aangifte gedaan over 2006 voor belastingsteruggaaf.. krijgen we vandaag ene brief.. dat de handttekening niet klopte terwijl na onderzoek hier bleek dat het wle gewoon hetzelfde was moeten dus nieuwe aanvragen.. terwijl de aangifte voor 1 april binnen moet zijn
zijn die lui daar zo achterlijk
Engaging Infinite Improbability Drive..
  † In Memoriam † zaterdag 25 maart 2006 @ 16:18:01 #281
37843 lady-wrb
kortaf
pi_36356702
om met je laatste vraag te beginnen : ja, absoluut.

en dat 1 april moet je met een zak zout nemen. een telefoontje en je hebt uitstel en je kan ook gewoon even langsgaan.

(ik heb ooit in de clinch gelegen met de belasting. als je langsgaat moet je echt op je strepen blijven staan, want het lijkt wel of het personeel daar wordt geselekteerd op horkerigheid )
  zaterdag 25 maart 2006 @ 16:22:03 #282
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_36356815
ik denk dat als we naar dat kantoor gaat dat er hier eentje wurgneigingen krijgt

k vind dat zo debiel he, zoveel mensen hebben problemen met zorgtoeslag en huurtoeslag, en wie krijgen die toeslagen? de mensen die het het hardste nodig hebben toch

misschien maar eens solliciteren bij de belastingdienst
  zaterdag 25 maart 2006 @ 16:44:13 #283
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_36357403
Jessie, je bent er weer! Dappere dodo!!!
Score tot nu toe (het is al kwart voor 4!!!!!) 0 sigaretten, 1 geweldig nieuw jurk-shirt-ding Hihaaaa!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  zaterdag 25 maart 2006 @ 16:45:18 #284
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_36357434
goed zo
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 25 maart 2006 @ 17:10:38 #285
13151 crew  Rewimo
pi_36358093
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 16:44 schreef Lishe het volgende:
Score tot nu toe (het is al kwart voor 4!!!!!) 0 sigaretten, 1 geweldig nieuw jurk-shirt-ding Hihaaaa!
Kijk, meteen resultaat van je besparingen
  zaterdag 25 maart 2006 @ 17:42:37 #286
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_36358898
welkom thuis Jessie

Lishe goed zo

weet je wat leuk is, zwanger zijn en dan een traphekje in elkaar gaan zetten we hebben sorryeen partij kleredingen gekocht om in elkaar te zetten super degelijk dat wel, maar eerst maar eens in elkaar krijgen sjezussss de bouten en moeren die erbij zitten moeten in een koppelstuk geplaatst worden, no way dat je die schroef in dat boutje krijgt, kom zon 2 mm te kort grrrrr. manlief is nu naar de gamma langere schroeven halen. stond bijna te janken net
  † In Memoriam † zaterdag 25 maart 2006 @ 17:53:54 #287
7074 moussy
kuttekop
pi_36359210
Huize knots heeft weer wat met de auto We hebben hem net door de wasstraat gehaald en zagen een vroegere vriend staan die we door "langdurige vakantie" al jaren niet meer gezien hebben. Na wat kwekken kregen we het over de auto. Hij bleef wat laag in zn toeren als ie stationair (?) draaide, ah zegt ie, laat mij ff, trapt 3 x op het gas en toen hoorde we een errug vreemd geluid... V-snaar geknapt Peet staat nu op de anwb te wachten en ik ben thuis gebracht, want uiteraaaaaard hadden we de anwb-pas niet bij ons

Lishe, stoer!!
pi_36360542
Jeetje Jessie, wat een toestand zeg. En wat een idiote zuster zeg. Gelukkig dat je weer bij je meiden bent. Dat zal voor hun ook niet makkelijk geweest zijn.
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
pi_36360857
Jessie, wat lekker dat je weer thuis bent!

Lishe, wat een mooi begin .

moussy, ik hoop dat peet inmiddels weer thuis is... balen van de auto
Fake it till you make it...
pi_36362479
Bedankt voor jullie lieve woordjes. Dat doet me echt wat
Ik heb jullie nog gemist ook
En dat kan je dan aan niemand kwijt ook. Staat zo raar ik mis de mensen van fok

Moussy, jullie waren wel blij met die vroegere vriend zeker Is Peet inmiddels thuis?

[ Bericht 2% gewijzigd door jessie op 25-03-2006 19:57:35 ]
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 25 maart 2006 @ 19:53:00 #291
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_36362528
En toch kunnen mensen van een forum verdomd veel voor je betekenen. Vind ik.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_36362682
Absoluut!!!!!
Het voelt heerlijk!!!!
pi_36362768
Jessie, fijn dat je er weer bent
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_36362983
Jessie fijn dat je weer thuis bent!!! Maar wat een kl*te gedoe zeg

Evenstar ik kreeg van de week een brief vande belasting dienst dat idd mijn elektronische hantekening ook niet klopt terwijl ij idd na contrle hier wel hetzelfde is. Zou het misschien te maken hebben met die DIGID? zit i me nu ineens bedenken. Daarbij kreeg ik vandaag een brief dat ik mijn aangigte van 2003 niet ingeleverd had iniddels is hij al 2x in geleverd en na telefonisch overleg voor 2 weken geleden mocht ik die brief van toen als niet verzonden beschouwen of ik ff voor 29 mei 5750 euro op de rekening van de belastingdienst wil zetten

Moussy balen van de auto!

Hier gewinkeld vandaag en ik ben geslaagd heb eindelijk 2 broeken die me passen. weet nu waarom ik mijn oude broeken niet meer aan kreeg, ben 3 maten gegroeid

Lishe wat goed!!!
pi_36363569
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 16:44 schreef Lishe het volgende:
Goed hoor! Ik denk dat ik ook maar ga stoppen. Ben de afgelopen tijd zoveel ziek geweest (alleen deze maand al 2 x keelonsteking...nu dus ook) en ik heb zo het gevoel dat het roken daarop van invloed is. Ik wil gewoon algeheel wat gezonder gaan leven, dus ik ga het ook proberen!
  Jubileum moderator zaterdag 25 maart 2006 @ 20:34:37 #296
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_36363787
Jessie wat fijn dat je weer thuis bent!
Hoe vonden de meisjes het dat je in het ziekenhuis lag?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_36363953
Anitra, je moet inderdaad nu een digi d hebben aangevraagd om hem te kunnen versturen..kan niet meer met je electronische handtekening

Jessie, fijn dat je weer thuis bent!

Hier ook al de hele dag een apart gevoel en ook wisselend weer, met een klein zonnetje af en toe
pi_36363969
Bo kon het nu wat beter begrijpen als de vorige keer (toen Jans net geboren was) Ze wilde in het ziekenhuis ook bij me in bed knuffen (hebben we natuurlijk ook lekker gedaan ) Jans deed zoals Bo toen deed. Ze hield afstand wilde niks van me en was superdruk. Doet een beetje pijn op het moment zelf, maar ik weet waar het vandaan komt. En Ze hadden beide mooie tekeningen gemaakt voor me.
Jans slaapt nu ook slecht en na dr middagslaapje vandaag geloofde ze niet dat ik er nog was. Geer haalde dr uit bed en ze zei mama niet thuis. Jawel zei Geer en toen ze me zag kwam ze gauw bij me
Het voelt heerlijk!!!!
pi_36364039
maar die DIGID was toch van na 15 februari? Ik had hem er voor al vestuurd met de gewone elektronische handtekeing en bij die brief zat dus ook een aanvraag voor een nieuwe elektronische handtekening, dus ik snap er geen bal meer van
  † In Memoriam † zaterdag 25 maart 2006 @ 20:44:40 #300
7074 moussy
kuttekop
pi_36364054
Om half 8 kwam Peet eens binnenvallen, maandag gaat ie naar de vriend toe, die is automonteur, maar we kunnen iig weer rijden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')