Ik ben thuis
![]()
Wat een dagen!!!!
Woensdag dus met spoed ineens naar t zuiderziekenhuis. (dit nav een telefoontje van mij richting huisarts omdat mijn ontlasting wit werd en mijn urine donkergeel, lekker praatje sorry
![]()
)
Daar aangekomen op de ehbo had ik het al gehad, al dat leed en die pijn om je heen, vreselijk. Maar goed we waren er rond 4 uur, en om 8 uur werd ik met een ambulance
![]()
(Ik had inmiddels een infuusnaald in me arm en daarom mocht Geer me niet brengen) naar het clara overgebracht. Ik moest ook echt helemaal ingesnoerd worden op zo'n brancard terwijl ik gewoon kon lopen. Zo allemaal niks voor mij, maar ja.
Nou gisteren dus dat rotonderzoek gehad. Daarvoor ook nog pech. Ik zou antibiotica uit voorzorg krijgen. Die verpleegster spuit dat in mijn infuus en ik word me daar een partij eng. Ik zeg dat ook, maar volgens mevrouw de verpleegster kan dat helemaal niet en zal ik dat wel verkeerd voelen. Nee ik voel me echt niet goed worden hoor. Nou ja ze spuit door en loopt weg. En ik word helemaal benauwd, hoofd word wat dikker en vuurrood. En ik zit binnen no time onder de uitslag. Hoesten niet normaal meer. Een hartslag van 153 en me zuurstof daalt. Een allergische reaktie dus. Gelukkig was er een dokter in de buurt
![]()
Toen aan de prednison en een middel om de reakties tegen te gaan. Toen werd dat rotonderziek nog een uur uitgesteld. Toen ik eenmaal voor dat onderzoek aan de beurt was heb ik gehuild als een klein kind. Wat was ik bang. Ik was flink weg van het roesje, maar maaktte het toch wel wat mee. Het deed af en toe pijn en ik heb gebraakt....geloof ik.
Maar goed ik ben weer thuis
![]()
Mijn bloed was weer goed nu. Nu ergens begin mei terug en dan een afspraak maken om die galblaas eruit te halen. Ook weer eng, maar zo ver is het nog even niet
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!