Nieuw met een "ouwe" lookquote:Op zondag 26 maart 2006 20:35 schreef Igraine het volgende:
[..]
Joh, en was het wat? Een van de (vele) nieuwbouw? Of iets ouder?

We gaan naar Duitsland, eerst naar ons vaste adresje en dan een hotel testen waar we van de zomer het 50-jarig huwelijksfeest van qltels ouders gaan vierenquote:Op maandag 27 maart 2006 08:53 schreef Belana het volgende:
en waar gaan jullie nu heen in mei?

Nou, het voelt wel een beetje raar op de plaats waar ik 'm opdoe. Alsof alles rond die plek een beetje samengetrokken wordt, ook onderhuids.quote:Op maandag 27 maart 2006 09:46 schreef m@x het volgende:
Knap hoor Lishe! Wat voel je nou met die pleisters? heb ik me altijd al afgevraagd

De wekker vergeten op zomertijd te zettenquote:Op maandag 27 maart 2006 07:41 schreef sjak het volgende:
Oh, en help me eens een excuus te verzinnen, ik ga namelijk te laat komen op mijn werk. Ik moet me nog opmaken, mijn ontbijt nog naar binnen werken en schoenen aantrekken maar ik had nu eigenlijk al in de auto moeten zitten.

Er was vanmorgen ernstige hinder op het knooppunt hoeslaken hoorde ikquote:Op maandag 27 maart 2006 07:41 schreef sjak het volgende:
Wat heerlijk Max! Ik ben jaloers! Wanneer gaan jullie?
Oh, en help me eens een excuus te verzinnen, ik ga namelijk te laat komen op mijn werk. Ik moet me nog opmaken, mijn ontbijt nog naar binnen werken en schoenen aantrekken maar ik had nu eigenlijk al in de auto moeten zitten.

Goed zeg! Ik vind het echt knapquote:Op maandag 27 maart 2006 09:37 schreef Lishe het volgende:
Ja, best wel goed. Althans, nog steeds gestopt. Mijn humeur is niet optimaal, maar ik heb nog niet gehuild. En verder vergeet ik steeds dat ik roken haaaat. Dan denk ik' O, ik kan nu wel even naar buiten gaan'. Maar die pleisters he... die maken veel goed.Lief dat je ernaar vraagt!

Ow lekker!quote:Op maandag 27 maart 2006 09:49 schreef Rewimo het volgende:
[..]
We gaan naar Duitsland, eerst naar ons vaste adresje en dan een hotel testen waar we van de zomer het 50-jarig huwelijksfeest van qltels ouders gaan vieren

quote:Op maandag 27 maart 2006 10:18 schreef coolbabe het volgende:
Er was vanmorgen ernstige hinder op het knooppunt hoeslaken hoorde ik

Wij ook, ik heb dus niet eens de tijd om uit te rusten...quote:Op maandag 27 maart 2006 10:45 schreef Karin het volgende:
Wat heerlijk al die vakantieplannen! Ben zwaar jaloers.
Wij gaan dit jaar niet ivm allerlei verbouwingen aan ons huis, wat wel erg jammer is ...<knip>

Oh die ja, dat ziet er idd heel leuk uit! Jammer van die kleine tuin.quote:Op maandag 27 maart 2006 09:49 schreef Stiekemurd het volgende:
[..]
Nieuw met een "ouwe" lookGouden Griffelbuurt... Heeeel mooi huis, hele kleine tuin, dus is niets geworden helaas!
* Stiekemurd zou heel graag daar willen wonen.

Volgend jaar ook nog niet Karin, is pas vanaf 5 jaarquote:Op maandag 27 maart 2006 10:45 schreef Karin het volgende:
Wat goed Lishe
Wat heerlijk al die vakantieplannen! Ben zwaar jaloers.
Wij gaan dit jaar niet ivm allerlei verbouwingen aan ons huis, wat wel erg jammer is want dit is het laatste jaar dat we niet aan de schoolvakantie vast zitten.

Gewoon door alle klokken te verzetten behalve je eigen wekker, zodat de school belt dat René niet op school is aangekomenquote:

Er staan 3 wekkers bij ons op de slaapkamer en er is me gewoon niks opgevallen, ondanks dat die 2 van Peet wel al op de goede tijd stondenquote:

Goeie actiequote:Op maandag 27 maart 2006 11:46 schreef moussy het volgende:
Gewoon door alle klokken te verzetten behalve je eigen wekker, zodat de school belt dat René niet op school is aangekomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |