quote:Op maandag 27 maart 2006 15:27 schreef Luchtbel het volgende:
Ik heb geen idee of ik nou moet lachen of moet huilen maar eigenlijk is het gewoon on-a-moment-like-this-kelly-clarkson-goed godverdomme. Alles is zo heftig de laatste tijd.
Het waren maar vier dagen, dus ik vrees nu het ergste voor de zomervakantiequote:
Volgens mij kun je het dan maar beter wèl vertellen. Als je tenminste verder wil met vriendjequote:Op maandag 27 maart 2006 19:53 schreef Syrena het volgende:
Het waren maar vier dagen, dus ik vrees nu het ergste voor de zomervakantieTwee weken kamperen (!) in Italië. Als het ook nog bloedheet is......
![]()
Ik heb dat met elk vriendje wel gehad trouwensdus dikke kans dat het echt aan mij ligt en niet aan hen
Mjah, dat is het probleem, ik wil zelf geen probleem zijn. En zeker niet als dat tegen me gebruikt kan worden ( "Ohhh doe je weer moeilijk, heb je je bui weer"). En het lag wel aan hem, alleen heb ik nog geen idee waarom danquote:Op maandag 27 maart 2006 20:10 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Volgens mij kun je het dan maar beter wèl vertellen. Als je tenminste verder wil met vriendjeDan geef je hem tenminste de kans ermee om te gaan. En dan weet ie dat het niet aan hèm ligt. Lijkt me wel prettig voor hem
Mous, succes donderdag![]()
Jessie, graag gedaan hoorVoel je je alweer wat beter?
Dat zou natuurlijk wel een stuk logischer zijn, vind Sugar helemaal het type niet om namen te gaan verklappen! Vindt het nog steeds een stoere naam, maar denk niet dat ik hem zelf zou gebruiken.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:50 schreef dutchie het volgende:
Sugar, je bedoelde toch dat de naam van het kindje van Catharina verklapt was zo, toch niet van jezelf?
MIjn kwartje was ook al wel gevallen hoor.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:08 schreef Sugar het volgende:
Jonge jonge. Is Tex dan de enige die me snapt?
![]()
![]()
Nee hoor. Ik lag helemaal in een deuk hier, vooral om de serieuze reacties eropquote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:08 schreef Sugar het volgende:
Jonge jonge. Is Tex dan de enige die me snapt?
![]()
![]()
En daarom kon ik op gegeven moment mn mond dus niet meer houdenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:49 schreef Rewimo het volgende:
Nee hoor. Ik lag helemaal in een deuk hier, vooral om de serieuze reacties erop
|Maar stel het was echt Wolf, dan ga je dat toch niet zo zeggen hier?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:21 schreef Brighteyes het volgende:
MIjn kwartje was ook al wel gevallen hoor.![]()
Maar toch... zo gek is Wolf helemaal niet toch?
Misschien wil LB ze wel van je overnemenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |