ik moest er idd ook aan denkenquote:Op maandag 27 maart 2006 13:29 schreef Sugar het volgende:
Gaaf, Mel!![]()
En nu weten jullie meteen de jongensnaam.![]()
Zwangere zwagerquote:Op maandag 27 maart 2006 14:13 schreef E.T. het volgende:
eg wel![]()
(en in navolging van Swets en mij zijn ook schoonvader en zwager gestopt.. schoonvader na 50 jaar (!) gerookt te hebben en zwanger na 25 jaar gerookt te hebben zo'n beetje.)
Toen ik Swets leerde kennen rookte iedereen in 't gezin (schoonouders, kinderen en aanhang), nu alleen schoonzus nog een paar per dag.
waar 't hart van vol is...quote:
Dat maar snel je buikkie ermee vol mag zittenquote:
Hier was de glazenwasser bezig met de slaapkamers van de kinderen terwijl ik Djulian net op bed legde. Dus ik al tijd rekken want anders valt hij niet in slaap. Is Djulian eindelijk rustig en ik wil naar beneden lopen en ik hoor me ineens een hoosbui, glazenwasser zeik nat en die kan heel hard lopen met die ladder zag ikquote:Op maandag 27 maart 2006 14:38 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Stond ik vol ornaat klaar om eens lekker lang te gaan wandelen weer, zet ik 2 voetstappen buiten ineens een flits en nog een flits en toen boem boem rommel rommel en regenen.
Dus toen maar weer jas uit schoenen uit en spelen maar
quote:Op maandag 27 maart 2006 15:09 schreef melonovy het volgende:
ja, hier ook onweer, regen en hagel, de kinderen weten letterlijk niet wat ze zien, 2 neuzen tegen de schuifpui gedrukt,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |