Nieuw met een "ouwe" lookquote:Op zondag 26 maart 2006 20:35 schreef Igraine het volgende:
[..]
Joh, en was het wat? Een van de (vele) nieuwbouw? Of iets ouder?
We gaan naar Duitsland, eerst naar ons vaste adresje en dan een hotel testen waar we van de zomer het 50-jarig huwelijksfeest van qltels ouders gaan vierenquote:Op maandag 27 maart 2006 08:53 schreef Belana het volgende:
en waar gaan jullie nu heen in mei?
Nou, het voelt wel een beetje raar op de plaats waar ik 'm opdoe. Alsof alles rond die plek een beetje samengetrokken wordt, ook onderhuids.quote:Op maandag 27 maart 2006 09:46 schreef m@x het volgende:
Knap hoor Lishe! Wat voel je nou met die pleisters? heb ik me altijd al afgevraagd
De wekker vergeten op zomertijd te zettenquote:Op maandag 27 maart 2006 07:41 schreef sjak het volgende:
Oh, en help me eens een excuus te verzinnen, ik ga namelijk te laat komen op mijn werk. Ik moet me nog opmaken, mijn ontbijt nog naar binnen werken en schoenen aantrekken maar ik had nu eigenlijk al in de auto moeten zitten.
Er was vanmorgen ernstige hinder op het knooppunt hoeslaken hoorde ikquote:Op maandag 27 maart 2006 07:41 schreef sjak het volgende:
Wat heerlijk Max! Ik ben jaloers! Wanneer gaan jullie?
Oh, en help me eens een excuus te verzinnen, ik ga namelijk te laat komen op mijn werk. Ik moet me nog opmaken, mijn ontbijt nog naar binnen werken en schoenen aantrekken maar ik had nu eigenlijk al in de auto moeten zitten.
Goed zeg! Ik vind het echt knapquote:Op maandag 27 maart 2006 09:37 schreef Lishe het volgende:
Ja, best wel goed. Althans, nog steeds gestopt. Mijn humeur is niet optimaal, maar ik heb nog niet gehuild. En verder vergeet ik steeds dat ik roken haaaat. Dan denk ik' O, ik kan nu wel even naar buiten gaan'. Maar die pleisters he... die maken veel goed.Lief dat je ernaar vraagt!
Ow lekker!quote:Op maandag 27 maart 2006 09:49 schreef Rewimo het volgende:
[..]
We gaan naar Duitsland, eerst naar ons vaste adresje en dan een hotel testen waar we van de zomer het 50-jarig huwelijksfeest van qltels ouders gaan vieren
quote:Op maandag 27 maart 2006 10:18 schreef coolbabe het volgende:
Er was vanmorgen ernstige hinder op het knooppunt hoeslaken hoorde ik
Wij ook, ik heb dus niet eens de tijd om uit te rusten...quote:Op maandag 27 maart 2006 10:45 schreef Karin het volgende:
Wat heerlijk al die vakantieplannen! Ben zwaar jaloers.
Wij gaan dit jaar niet ivm allerlei verbouwingen aan ons huis, wat wel erg jammer is ...<knip>
Oh die ja, dat ziet er idd heel leuk uit! Jammer van die kleine tuin.quote:Op maandag 27 maart 2006 09:49 schreef Stiekemurd het volgende:
[..]
Nieuw met een "ouwe" lookGouden Griffelbuurt... Heeeel mooi huis, hele kleine tuin, dus is niets geworden helaas!
* Stiekemurd zou heel graag daar willen wonen.
Volgend jaar ook nog niet Karin, is pas vanaf 5 jaarquote:Op maandag 27 maart 2006 10:45 schreef Karin het volgende:
Wat goed Lishe
Wat heerlijk al die vakantieplannen! Ben zwaar jaloers.
Wij gaan dit jaar niet ivm allerlei verbouwingen aan ons huis, wat wel erg jammer is want dit is het laatste jaar dat we niet aan de schoolvakantie vast zitten.
Gewoon door alle klokken te verzetten behalve je eigen wekker, zodat de school belt dat René niet op school is aangekomenquote:
Er staan 3 wekkers bij ons op de slaapkamer en er is me gewoon niks opgevallen, ondanks dat die 2 van Peet wel al op de goede tijd stondenquote:
Goeie actiequote:Op maandag 27 maart 2006 11:46 schreef moussy het volgende:
Gewoon door alle klokken te verzetten behalve je eigen wekker, zodat de school belt dat René niet op school is aangekomen
Hey wat leuk zeg!quote:Op maandag 27 maart 2006 12:17 schreef melonovy het volgende:
Ik heb even de tijd om het leuke nieuws te posten, Chiara en Yoram komn op TV!!![]()
3 April is op maandag en 19 mei op een vrijdag..quote:Op maandag 27 maart 2006 12:35 schreef melonovy het volgende:
Ik dacht, maar weet het niet zeker dat ze de 19e van mei op de TV komen, de 6e aflevering, en de 3e van april is de eerste aflevering van de serie.
[ff knipje]
je hebt gelijk het is maandag 8 mei, ik keek naar week 19 in de agenda. Goed dat je het zegt. ZAl ik even hier en daar eens wat corrigerenquote:Op maandag 27 maart 2006 12:43 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
3 April is op maandag en 19 mei op een vrijdag..
Op welke dag komt Rozengeur, Wodka lime normaalgesproken?
* Jonnetje kijkt dat anders nooit
[edit] Ik zet het gewoon voor heel die week in de agenda dan let ik er gewoon even wat meer op wat wanneer komt
Op zich stelt dit ook net zo veel voor hoor, de set op en er weer af, maar wel leuk tochquote:Op maandag 27 maart 2006 12:43 schreef texelonia het volgende:
Wauw gaaf melonovy!
Ik heb ooit meegedaan als figurant in de film Deuce Bigalow European Gigolo maar dat stelde echt niks voor
Maar wel wat makkelijker je kids terug te vindenquote:Op maandag 27 maart 2006 12:59 schreef melonovy het volgende:
Op zich stelt dit ook net zo veel voor hoor, de set op en er weer af, maar wel leuk toch
ik moest er idd ook aan denkenquote:Op maandag 27 maart 2006 13:29 schreef Sugar het volgende:
Gaaf, Mel!![]()
En nu weten jullie meteen de jongensnaam.![]()
Zwangere zwagerquote:Op maandag 27 maart 2006 14:13 schreef E.T. het volgende:
eg wel![]()
(en in navolging van Swets en mij zijn ook schoonvader en zwager gestopt.. schoonvader na 50 jaar (!) gerookt te hebben en zwanger na 25 jaar gerookt te hebben zo'n beetje.)
Toen ik Swets leerde kennen rookte iedereen in 't gezin (schoonouders, kinderen en aanhang), nu alleen schoonzus nog een paar per dag.
waar 't hart van vol is...quote:
Dat maar snel je buikkie ermee vol mag zittenquote:
Hier was de glazenwasser bezig met de slaapkamers van de kinderen terwijl ik Djulian net op bed legde. Dus ik al tijd rekken want anders valt hij niet in slaap. Is Djulian eindelijk rustig en ik wil naar beneden lopen en ik hoor me ineens een hoosbui, glazenwasser zeik nat en die kan heel hard lopen met die ladder zag ikquote:Op maandag 27 maart 2006 14:38 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Stond ik vol ornaat klaar om eens lekker lang te gaan wandelen weer, zet ik 2 voetstappen buiten ineens een flits en nog een flits en toen boem boem rommel rommel en regenen.
Dus toen maar weer jas uit schoenen uit en spelen maar
quote:Op maandag 27 maart 2006 15:09 schreef melonovy het volgende:
ja, hier ook onweer, regen en hagel, de kinderen weten letterlijk niet wat ze zien, 2 neuzen tegen de schuifpui gedrukt,
quote:Op maandag 27 maart 2006 15:27 schreef Luchtbel het volgende:
Ik heb geen idee of ik nou moet lachen of moet huilen maar eigenlijk is het gewoon on-a-moment-like-this-kelly-clarkson-goed godverdomme. Alles is zo heftig de laatste tijd.
Het waren maar vier dagen, dus ik vrees nu het ergste voor de zomervakantiequote:
Volgens mij kun je het dan maar beter wèl vertellen. Als je tenminste verder wil met vriendjequote:Op maandag 27 maart 2006 19:53 schreef Syrena het volgende:
Het waren maar vier dagen, dus ik vrees nu het ergste voor de zomervakantieTwee weken kamperen (!) in Italië. Als het ook nog bloedheet is......
![]()
Ik heb dat met elk vriendje wel gehad trouwensdus dikke kans dat het echt aan mij ligt en niet aan hen
Mjah, dat is het probleem, ik wil zelf geen probleem zijn. En zeker niet als dat tegen me gebruikt kan worden ( "Ohhh doe je weer moeilijk, heb je je bui weer"). En het lag wel aan hem, alleen heb ik nog geen idee waarom danquote:Op maandag 27 maart 2006 20:10 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Volgens mij kun je het dan maar beter wèl vertellen. Als je tenminste verder wil met vriendjeDan geef je hem tenminste de kans ermee om te gaan. En dan weet ie dat het niet aan hèm ligt. Lijkt me wel prettig voor hem
Mous, succes donderdag![]()
Jessie, graag gedaan hoorVoel je je alweer wat beter?
Dat zou natuurlijk wel een stuk logischer zijn, vind Sugar helemaal het type niet om namen te gaan verklappen! Vindt het nog steeds een stoere naam, maar denk niet dat ik hem zelf zou gebruiken.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:50 schreef dutchie het volgende:
Sugar, je bedoelde toch dat de naam van het kindje van Catharina verklapt was zo, toch niet van jezelf?
MIjn kwartje was ook al wel gevallen hoor.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:08 schreef Sugar het volgende:
Jonge jonge. Is Tex dan de enige die me snapt?
![]()
![]()
Nee hoor. Ik lag helemaal in een deuk hier, vooral om de serieuze reacties eropquote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:08 schreef Sugar het volgende:
Jonge jonge. Is Tex dan de enige die me snapt?
![]()
![]()
En daarom kon ik op gegeven moment mn mond dus niet meer houdenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:49 schreef Rewimo het volgende:
Nee hoor. Ik lag helemaal in een deuk hier, vooral om de serieuze reacties erop
|Maar stel het was echt Wolf, dan ga je dat toch niet zo zeggen hier?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:21 schreef Brighteyes het volgende:
MIjn kwartje was ook al wel gevallen hoor.![]()
Maar toch... zo gek is Wolf helemaal niet toch?
Misschien wil LB ze wel van je overnemenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |