SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
die surfdude met zijn geepileerde wenkbrauwen zeker..quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:53 schreef Miguel het volgende:
[..]
[..]
In deze 4 afleveringen heeft hij zowieso al meegespeeld in ieder geval, dus je zou hem ondertussen weleens mogen kennen...![]()
idd zegquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:29 schreef NAF_NAF het volgende:
hmmm, verscholen boodschap in de OP foto.
Dat is niet eens verscholen..quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:29 schreef NAF_NAF het volgende:
hmmm, verscholen boodschap in de OP foto.
sorry foutje dubbelquote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:30 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Dat is niet eens verscholen..
Het staat er nog net niet in tekst onder..![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:23 schreef MyImmortal het volgende:
[..]
wth een hattricker ook in the oc topic
Ach he, wat kan ik zeggen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:24 schreef MyImmortal het volgende:
wth een hattricker ook in the oc topic
Twee mensen 1 gedachtequote:Op zondag 26 maart 2006 00:07 schreef Ace1 het volgende:
Laatste ep was cool! kwam weer beetje in het niveau van season 1!
Hallo, kijk jij de laatste 3 afleveringen ff opnieuw..quote:Op zondag 26 maart 2006 17:01 schreef Johnns het volgende:
wie is die sadi?
Inderdaad, eindelijk weer is een beetje drama.quote:Op zondag 26 maart 2006 00:07 schreef Ace1 het volgende:
Laatste ep was cool! kwam weer beetje in het niveau van season 1!
haha, ik bedoel meer wie ze in het echt isquote:Op zondag 26 maart 2006 17:11 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Hallo, kijk jij de laatste 3 afleveringen ff opnieuw..
[..]
Beter kijken..quote:Op zondag 26 maart 2006 17:41 schreef Johnns het volgende:
[..]
haha, ik bedoel meer wie ze in het echt iskan nergens iets over haar vinden. already tried imdb
![]()
hetlijkt erop, omdat sandy telefoon niet opnam, maar het kan nog zijn dat hij hem wel houdt, you'll never know, komende vrijdag weten we meerquote:Op zondag 26 maart 2006 21:35 schreef somegirl het volgende:
ik word echt een beetje gek van dat Ryan altijd maar voor iedereen wil zorgen zeg!!!!
Ik hoop echt dat ie nu s z'n lesje leert zoals ie zelf ook zei. Dat ie ook iedere keer er maar weer heen gaat, laat die lui het allemaal lekker zelf op knappen zeg! Maar goed.
Verder wel leuk, vond het nou niet zo'n geweldige aflevering als iedereen hier geloof ik, maar misschien ligt dat een beetje aan dat ik vrij moe ben ofzo.
En uh... Matt is de laan uit gestuurd denk ik? Niet helemaal duidelijk maar denk het wel toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
General Season 3 Spoilers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hattrick: Red Daemons (506731)
"The first rule of business is to protect your investment."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een meisje!
My sentiments exactlyquote:Op maandag 27 maart 2006 00:06 schreef zijle het volgende:
Toffe aflevering! Vooral Summer was lekker op dreef: "Press play before I break your face"![]()
Jess![]()
quote:Op maandag 27 maart 2006 00:52 schreef NAF_NAF het volgende:
Spoiler aflevering 22:You're fucking kidding right ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
denk dat het eits wordt met Matt en Sandy en the business, misschien wordt Sandy wel evilquote:Op maandag 27 maart 2006 10:48 schreef tonks het volgende:
Vraag me af wat de Season final is , er is nu nog niets spannends aan de hand.. bij seizoen2 was trey er al en je kon er al een beetje op rekenen enzo
quote:Op maandag 27 maart 2006 00:52 schreef NAF_NAF het volgende:
Spoiler aflevering 22:SerieusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is je bron?
www.spoilerfix.com ?quote:
thxquote:Op zondag 26 maart 2006 18:00 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Beter kijken..
http://www.imdb.com/name/nm1223023/
die summaries en zo komen rechtstreeks bij spoilerfix vandaan...quote:Op maandag 27 maart 2006 17:21 schreef NAF_NAF het volgende:
Ahh sorry dit is de bron.
Je kan hier voor de komende 4 afleveringen al spoilers en script sides lezen.
http://www.ocfansforum.org/index.php?showtopic=10809
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Fuck you, Jess ruledquote:Op maandag 27 maart 2006 23:35 schreef neggix het volgende:
Oprotten met die blonde schijthoer van hooters
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 02:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Die trailer voor a.s. donderdagValt volgens mij wel mee. Zo proberen ze het neer te zetten in de trailer, maar ik denk dat hun het express doen of net alsofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
Yep het is niet iets langdurigs ofzo.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 07:47 schreef Wytze het volgende:
[..]
Valt volgens mij wel mee. Zo proberen ze het neer te zetten in de trailer, maar ik denk dat hun het express doen of net alsof
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een meisje!
Damn ik ook alquote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:28 schreef MyImmortal het volgende:
waarom kan ik het toch niet laten om die spoilers te lezen
Aha...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:13 schreef rthls het volgende:
Maar hij staat nog wel een beetje aan de kant van die ene gast... maar aan de andere kant, nu wordt die wel boos op die gast waarschijnlijk enz enz....
Verder zeer goeie afleverin
Idd, dat had ik toch niet verwacht nadat die die boodschap zo aan die maten van Volchock had doorgegevenquote:Op zaterdag 1 april 2006 02:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ryan en Volchok onder de pier was een toffe scene!
Ja, ik had toch wel gedacht dat ze met zijn allen op hem zouden wachten.quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:42 schreef Miguel het volgende:
[..]
Idd, dat had ik toch niet verwacht nadat die die boodschap zo aan die maten van Volchock had doorgegeven![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Emo_%28slang%29quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:55 schreef Ogala het volgende:
Sjonge jonge ben het helemaal eens met Summer: grow up and get over yourself
Wat een aansteller is die Marissa!!!
Wat is trouwens een emo boyfriend?
Dat vind ik dan weer minder.quote:
Ik wil gewoon weten van wie die baby is..quote:Op zondag 2 april 2006 01:38 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer minder.
Die Theresa-verhaallijn vind ik dan weer uitgekauwd.
Maar dat herenigt de Love-triangle dan weer wel.. (Marissa, Sadie & Theresa)
Is toch al bekend dat het van Ryan isquote:Op zondag 2 april 2006 01:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik wil gewoon weten van wie die baby is..:+
En waarom ze in godesnaam terug naar Newport komt, ze wou toch juist niet aan Ryan laten weten hoe het zat?
Nee, totaal niet toch?quote:Op zondag 2 april 2006 01:40 schreef neggix het volgende:
[..]
Is toch al bekend dat het van Ryan isOf was dat nog niet helemaal zeker??
Ik dacht dat het vorig seizoen met zo'n "stille" hint werd aangegeven.. Maar kan me niet zeker meer herrinerenquote:
We zagen natuurlijk Ryan in Chino toen en dat die moeder van Theresa iets zei:He looks just like his father en toen een blik van Theresa..quote:Op zondag 2 april 2006 01:43 schreef neggix het volgende:
[..]
Ik dacht dat het vorig seizoen met zo'n "stille" hint werd aangegeven.. Maar kan me niet zeker meer herrineren
Ryan kwam toch ook nog een keer terug en toen heeft zij hem toch verborgen gehouden?? Of zit ik nu weer met een andere serie in de war?quote:Op zondag 2 april 2006 01:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
We zagen natuurlijk Ryan in Chino toen en dat die moeder van Theresa iets zei:He looks just like his father en toen een blik van Theresa..
Maar nix concreets toch?
Weddenquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:39 schreef truStie het volgende:
Marissa aan de cokePff een miniscuul snuifje, ze is niet gelijk hooked
Idd, stom wijf.quote:Op zondag 2 april 2006 15:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
WeddenDie voelt zich zodanig kut dat ze echt wel meer gaat willen
Van mij mag ze
Weg/dood met Marissa
Yup, Sandy is crossing over to the dark side!quote:Op zondag 2 april 2006 16:33 schreef MyImmortal het volgende:
Matt deed niet echt veel verkeerd eigenlijk, Sandy worsdt steeds meer een zakenman........:{
Ja dat vond ik dus ook al. Matt had hem juist geholpen, Sandy was verkeerd bezig. Die pushde Matt om die chick te hosselen.quote:Op zondag 2 april 2006 16:33 schreef MyImmortal het volgende:
Matt deed niet echt veel verkeerd eigenlijk, Sandy worsdt steeds meer een zakenman........:{
quote:Op maandag 3 april 2006 09:40 schreef jap85 het volgende:
Was zeker weer goeie ep, beetje vreemd dat marissa aan de coke gaat, lijkt me dat je wel betere dingen kunt gebruiken als je je kut voelt, kun je je nog beter verdoven met alchohol.. maarja
Is het al zeker dat Sadie eruit word geschreven?!?! NEE toch mag ik hopen! Zij is juist zo leuk en onwijs lekkerquote:Op zondag 2 april 2006 02:18 schreef Daemon19 het volgende:
Eigenlijk best lomp, aangezien het al vrij logisch is dat Sadie er dit seizoen wordt uitgeschreven, omdat ze naar die k*t universiteit gaan. Theresa (en het kind) zullen wel de reden zijn dat Sadie en Ryan uit elkaar gaan, waarna ook nog is blijkt dat het kind niet van Ryan is, zodat hij zonder moeite weg kan gaan..![]()
Beetje jammer, want die Sadie is best wel leuk!
Jaaaa weg met Marissaquote:Op maandag 3 april 2006 09:59 schreef Miguel het volgende:
[..]
We hadden d'r al een keer aan de drank gehad he, 't was nu tijd voor drugs, harddrugs als het even kon, dus introduceer een character met een beetje coke en TADAA Marissa op weg naar weer een verslaving
Mag lijen dat ze aan deze kapot gaat en dat we HAAR begrafenis krijgen aan het einde van 't seizoen...
Gezien de historie van de show denk ik wel.quote:Op maandag 3 april 2006 10:51 schreef Takemenow het volgende:
[..]
Is het al zeker dat Sadie eruit word geschreven?!?! NEE toch mag ik hopen! Zij is juist zo leuk en onwijs lekker
Dat ie Ryan probeert te versieren..quote:Op maandag 3 april 2006 23:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik wil Luke terug (eventueel als bi)
quote:Op maandag 3 april 2006 09:59 schreef Miguel het volgende:
Mag lijen dat ze aan deze kapot gaat en dat we HAAR begrafenis krijgen aan het einde van 't seizoen...
Ja viel mij ook wel op... Misschien had ze in die eerste aflevering net een lange reis achter de rug ofzoquote:Op dinsdag 4 april 2006 15:24 schreef Wytze het volgende:
[..]
Sadie
Was het andere trouwens ook opgevallen dat ze haar bewust lekker hebben gemaakt ? In de eerste eps waar ze in was, was ze maar pauper. En ineens werd ze lekker.
Die "net onder de douch vandaan" scene was echt HOT
quote:Orange County resident and American Idol finalist Lisa Tucker will guest-star on The O.C. Thursday, April 27 (9:00-10:00 PM ET/PT) on FOX. In the episode, Tucker returns to Orange County just in time to attend Harbor School’s Senior Prom. Tucker begins production the week of April 10 on “The Party Favor” episode of The O.C. Tucker is currently a senior at Kennedy High School in Orange County, California and was voted off last week on the March 29 Idol results show.
huh? snap niks van dit verhaal.quote:
Die schelen 9 jaar in leeftijd ofzoquote:Op woensdag 5 april 2006 17:57 schreef Hopey het volgende:
Zou het niet zo leuk zijn als Matt met Marissa ging? En hij hielp Marissa wel vaakIk vind Matt cute..
en Marissa 1 van de leading stars.. is veel meer Matt
Marissa kan ik niet uitstaan.. maar bij zo'n wending.. vooruit dan..
![]()
Ah.. ze is al aan de drank én de coke.. wat doet die 9 jaar verschil er nou nog toe..quote:Op woensdag 5 april 2006 22:23 schreef truStie het volgende:
[..]
Die schelen 9 jaar in leeftijd ofzoLijkt me zeer sterk dat ze zoiets doen.
Nee vind ik niet... Marissa moet gewoon weg!quote:Op woensdag 5 april 2006 23:24 schreef Hopey het volgende:
[..]
Ah.. ze is al aan de drank én de coke.. wat doet die 9 jaar verschil er nou nog toe..
En hij is in elkaar geslagen.. dus qua miserabeligheid passen ze prima bij elkaar!
Yup.. ik zie dit helemaal zitten![]()
Ben je een van de weinigenquote:Op woensdag 5 april 2006 23:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ben van het Marissa-moet-blijven kamp
Ik ben van het Marissa moet dood/onder een stoomwals/onthoofd worden kampquote:Op woensdag 5 april 2006 23:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ben van het Marissa-moet-blijven kamp
Marissa onder stoomwals kamp: 2quote:Op donderdag 6 april 2006 09:43 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ben van het Marissa moet dood/onder een stoomwals/onthoofd worden kampIk irriteer me kapot aan die truthola
![]()
quote:Op donderdag 6 april 2006 16:19 schreef NAF_NAF het volgende:
Marissa moet blijven onder de stoomwals kamp
Vanavond weten we wie wordt geaccepteerd op welke college en dat betekent dat je Anna kan aanschouwen over twee weken..quote:Op donderdag 6 april 2006 21:22 schreef truStie het volgende:
Wanneer komt die Anna nou eindelijk weer eens terug.. Summer en Seth gaat al te lang goed
Marissa die leuk doetquote:Op vrijdag 7 april 2006 00:01 schreef somegirl het volgende:
Marissa moet blijven!
Alleen moet haar rol wel weer wat leuker gaan doen....
I Agree.quote:Op donderdag 6 april 2006 16:19 schreef NAF_NAF het volgende:
Marissa moet blijven onder de stoomwals kamp
quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:42 schreef NAF_NAF het volgende:
Sadie boeide mij eigenlijk nooit, dus ik krijg het er ook niet warmer of kouder van dat zij eruit ligt.
Vond haar toevoeging eigenlijk nutteloos,
Volchock is nog niet helemaal wegquote:Op zaterdag 8 april 2006 02:04 schreef Daemon19 het volgende:
En Volcheck weg!
En de Sandy-ziekenhuis en Sandy-Kirsten verhaallijnen zullen interessant worden!![]()
Kirsten grijpt naar de boozz jaquote:Op zaterdag 8 april 2006 12:08 schreef NAF_NAF het volgende:
[..]
Sandy en Kirsten groeien uit elkaar en het gaat Kirsten het meest aangrijpen!
[ Bericht 12% gewijzigd door NAF_NAF op 08-04-2006 12:52:44 (spoilertags vergeten) ]Ik ben een meisje!
En dat kon je ook niet even in spoilertags zetten?quote:Op zaterdag 8 april 2006 12:31 schreef NAF_NAF het volgende:
OMG er gaat echt iemand belangrijks dood, ik weet alleen niet wie, maar het gebeurd volgens mij in de laatste aflevering. Ik denk dat het te maken heeft met Seth, misschien Sandy of Kirsten, maar ik hoop het zo niet he. Er staat in die spoiler dat na een sudden death, Seth niet meer met Summer wilt praten.
Woops sorry, ik zal het alsnog doen.quote:Op zaterdag 8 april 2006 12:40 schreef Hopey het volgende:
[..]
En dat kon je ook niet even in spoilertags zetten?![]()
quote het dan nietquote:Op zaterdag 8 april 2006 12:40 schreef Hopey het volgende:
[..]
En dat kon je ook niet even in spoilertags zetten?![]()
Omdat ik nieuwsgierig ben en graag wil weten wat er gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:23 schreef Doezelhaar het volgende:
Waarom zou iemand met een spoilertag van afl. 25 willen komen..
Jawel, want die spoilers heb ik allemaal al gelezenquote:Op zaterdag 8 april 2006 17:05 schreef Doezelhaar het volgende:
Ja ok, maar dan is het kijken van afl. 21 - 24 toch niet meer de moeite waard? Of wel?
Die was idd zeer goed, iedereen moest natuurlijk aan Brokeback denken..quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:31 schreef HomerJ het volgende:
Beste aflevering van dit seizoen![]()
Dat liedje aan het eind, echt gewoon perfect.
Waar ik wel om moest lachen:
Summer: Do you remember when Ryan and Seth made us watch that movie about some gay guys on a mountain?
Marrissa: You mean Lord of The Rings![]()
Terwijl alles wat Summer wilde was MET SETH naar Brown University.quote:Op zondag 9 april 2006 01:08 schreef HomerJ het volgende:
Hij hield zo van haar dat hij afstand deed en aan haar toekomst dacht
Gelet op je droevige liedjes topic:quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:31 schreef HomerJ het volgende:
Dat liedje aan het eind, echt gewoon perfect.
Jah, die had ik al. Ook prachtigquote:Op zondag 9 april 2006 03:44 schreef ZeroVince het volgende:
[..]
Gelet op je droevige liedjes topic:
Radiohead - Fog (Again) live version
Ze doet zich niet slimmer voor, ze is slimquote:Op zondag 9 april 2006 01:57 schreef NAF_NAF het volgende:
[..]
Terwijl alles wat Summer wilde was MET SETH naar Brown University.
Ik weet niet of Seth haar hier nou een plezier mee heeft gedaan.
Voor Seth had Summer er nooit aan gedacht om naar BU te gaan, ze gaat niet nu opeens zich veel slimmer voordoen.
btw: ik dacht ook aan brokeback![]()
Errr ja ik bedoelde meer van dat ze niet haar slimme kant opeens echt naar voren zou laten komen.quote:Op zondag 9 april 2006 23:12 schreef truStie het volgende:
[..]
Ze doet zich niet slimmer voor, ze is slimDat blijkt wel.. Brown kom je vast niet zomaar in omdat je een leuke lach hebt en toevallig een goede babbel.
Hoe zeker is de terugkomst van Anna ? I loved Anna, maar Seth en Summer zijn een matchquote:Op zondag 9 april 2006 03:40 schreef XxxPimxxX het volgende:
Het wordt weer een stukje leuker de laatste tijd. Zeker met de terugkomst van Anna op het oog kan het nog allemaal leuk worden. Ik kijk iig weer, naast het feit dat het weekend is, naar de vrijdag uit.
(bier, sorry)
Ik denk het laatste. Sandy is toch een zeer oprechte man met duidelijke overtuigingen, maar als hij zo door gaat zal hij net zo verwrongen en onethisch worden als zijn schoonvader was.quote:Op maandag 10 april 2006 10:58 schreef Wytze het volgende:
Ja ik snapte ook niet wat Matt bedoelde met "I like sandy, but you've got to tell him to quit this - because pretty soon it's gonna be to late"
Bedoelde die dat Sandy het niet voor hem moest opnemen, of dat Sandy het slechte pad op ging door met hem in zee te gaan ?
Vond je Anna echt leuk? Ik vond haar behoorlijk storend...quote:Op maandag 10 april 2006 11:00 schreef Wytze het volgende:
[..]
Hoe zeker is de terugkomst van Anna ? I loved Anna, maar Seth en Summer zijn een match
In de trailer voor aankomende week lieten ze iig niks zien met Anna erin
einde seizoen 1quote:Op maandag 10 april 2006 15:03 schreef truStie het volgende:
Hoorde net op het eind van een afleverng van Criminal Minds het nummer Halleluja.. probeer me te herinneren in welke OC episode dat ook alweer te horen was.. erg mooi nummer is het.
25 ja.quote:Op maandag 10 april 2006 17:24 schreef MyImmortal het volgende:
hoeveel afleveringen worden het er dit seizoen dan? 25 dus?
Ja, dat vond ik echt briljant.quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:31 schreef HomerJ het volgende:
Summer: Do you remember when Ryan and Seth made us watch that movie about some gay guys on a mountain?
Marrissa: You mean Lord of The Rings![]()
Natuurlijk ook in Seizoen 1 (episode 2: the model home) wanneer Ryan Marissa afwijst wanneer ze hem in zijn nieuwe stulpje komt opzoekenquote:Op maandag 10 april 2006 15:03 schreef truStie het volgende:
Hoorde net op het eind van een afleverng van Criminal Minds het nummer Halleluja.. probeer me te herinneren in welke OC episode dat ook alweer te horen was.. erg mooi nummer is het.
dat weet ik ook wel, daarom zeg ik ook dat ik denk dat Matt denkt dat Sandy erachter zit.quote:Op dinsdag 11 april 2006 01:33 schreef NAF_NAF het volgende:
Sandy zat echt niet achter die beating.
Nee volgens mij denkt hij dat niet... Waarom zou hij dat doen? Hij zei toch tegen Kirsten "I like Sandy"?quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:12 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
[..]
dat weet ik ook wel, daarom zeg ik ook dat ik denk dat Matt denkt dat Sandy erachter zit.
Matt weet dat Sandy er niet achter zit.quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:12 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
[..]
dat weet ik ook wel, daarom zeg ik ook dat ik denk dat Matt denkt dat Sandy erachter zit.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:26 schreef NAF_NAF het volgende:
[..]
Matt weet dat Sandy er niet achter zit.
Matt weet dat het Henry Griffin met louche zaakjes bezig is.
Matt heeft bewijzen tegen Griffin.
Matt wilt dat Sandy eruit stapt, omdat Sandy niet weet waartoe Griffin in staat is en Matt weet dat zeer goed. Hij waarschuwt hem daarom ook, zodat Sandy niet ook problemen gaat krijgen.
Is me geeneens opgevallenquote:Op woensdag 12 april 2006 02:22 schreef VrAnqZ het volgende:
Tof om te zien dat de Nederlandse band Bettie Serveert gebruikt werd als achtergrond muziek in The OC
Dat gebeurt natuurlijk nooit.quote:Op woensdag 12 april 2006 18:57 schreef Komakie het volgende:
Marissa mag echt van mij oprotten. Ik vind haar echt zo irritant.
En vergeet niet de laatste 3 minuten van season 1. Daar wordt het echt prachtig gebruikt.quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:52 schreef googoodoll het volgende:
[..]
Natuurlijk ook in Seizoen 1 (episode 2: the model home) wanneer Ryan Marissa afwijst wanneer ze hem in zijn nieuwe stulpje komt opzoeken![]()
Zal wel niet nee, maar het mag van mij welquote:
Anna had nog een waarde voor het verloop van de serie.quote:Op woensdag 12 april 2006 18:57 schreef Komakie het volgende:
Waarom komt Anna nou weer terug
Ik vind haar totaal niet boeiend.
Sadie daarin tegen wel
Ryan wilde haar ook laten gaan, daarom had hij die sweater ook niet voor Sadie gebracht.quote:Op woensdag 12 april 2006 18:57 schreef Komakie het volgende:
Ik vind trouwens dat Ryan Sadie veel te makkelijk laat gaan. Ik had dat niet verwacht. Had wel gedacht dat hij zou zeggen van "luister, als jij niet met me mee gaat, dan ga ik niet naar college en ga ik met jou mee" Was wel weer in de lijn van de verwachting geweest voor mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Season finale spoiler![]()
![]()
![]()
Spoilerfix.com
[ Bericht 3% gewijzigd door CrazyDutchPunk op 13-04-2006 19:42:58 ]You know when you close your eyes and wish for something?
quote:Op donderdag 13 april 2006 16:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:OMGGGGGGG !!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Season finale spoiler![]()
![]()
![]()
Zoooooo spannend!!!!Ik ben een meisje!
quote:Op donderdag 13 april 2006 16:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:Kut CDP, je weet toch dat ik spoilers MOET lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Season finale spoiler![]()
![]()
![]()
.
Whatever I want.
Ik hoop hetquote:Op donderdag 13 april 2006 22:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
s4 is nog niet bevestigd, maar dat komt wel nog volgens oa Josh Schwartz
Vind ze er zo stukken leuker uitzien dan met kort haar.quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
SPOILERS:
3.22 The College Try foto's
3.23 The Party Favor foto's
Anna met lang haar!
Mwah, met kort haar had ze echt iets voor mij, maar nu ziet ze eruit als het zoveelste lekkere blondje... Ben benieuwd naar de bewegende beelden om het doorslaggevende oordeel te kunnen gevenquote:
Nu heeft hij de touwtjes in handen natuurlijk, hij vreest natuurlijk wel weer voor z'n ziekenhuis nu, maar omdat hij die informatie nu heeft kan hij dat gebruiken om te zorgen dat het project toch bij de company blijftquote:Op vrijdag 14 april 2006 18:30 schreef NAF_NAF het volgende:
Sandy is de weg kwijt, wel mooi die Griffin gelokt, maar ja wat wilt hij nu doen dan?
Sandy heeft die papieren, maar dat weet Griffin niet. Hij weet wel dat Sandy er nu achter is dat hij iets te verbergen heeft. Griffin is toch niet de enige die zeggenschap heeft over waar het ziekenhuis komt, ik vraag me af of zijn collega's weten met wat voor zaakjes hij zich bezighoudt. Sandy moet gewoon een beslissing nemen dan. Griffin aangeven of die ziekenhuisdeal afronden.quote:Op vrijdag 14 april 2006 19:54 schreef Miguel het volgende:
[..]
Nu heeft hij de touwtjes in handen natuurlijk, hij vreest natuurlijk wel weer voor z'n ziekenhuis nu, maar omdat hij die informatie nu heeft kan hij dat gebruiken om te zorgen dat het project toch bij de company blijft
Agree, maar het werd toch duidelijk dat de rest van de board voor Sandy wilde gaan, maar Griffin kan daar nog een stokje voor steken, wat Sandy nu dus zou kunnen voorkomenquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:03 schreef NAF_NAF het volgende:
Sandy heeft die papieren, maar dat weet Griffin niet. Hij weet wel dat Sandy er nu achter is dat hij iets te verbergen heeft. Griffin is toch niet de enige die zeggenschap heeft over waar het ziekenhuis komt, ik vraag me af of zijn collega's weten met wat voor zaakjes hij zich bezighoudt. Sandy moet gewoon een beslissing nemen dan. Griffin aangeven of die ziekenhuisdeal afronden.
Vind je ook niet dat het nu zo langdradig wordt?
dude you counted?quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:30 schreef NAF_NAF het volgende:
Bij 5 keer skippen worden de ouders op de hoogte gesteld.
Dit was Ryan's derde keer, dus hij heeft nog 2 kansen.
2quote:Op zaterdag 15 april 2006 03:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Even vraagje:
Gaf Ryan nu één of twee kaartjes voor Graduation aan Dawn?
Ah, ik dacht er maar 1 te zien.. vandaarquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:28 schreef Miguel het volgende:
[..]
Vind het wel jammer dat Matt nu echt moet gaan eigenlijk ..
Ja, het lijkt allemaal zo onsamenhangend nu.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:22 schreef rthls het volgende:
Sandy's storyline moet meer aandacht krijgen. Dat vind ik een van de betere verhaallijnen
Ik ben een meisjequote:
Seth wilt nu alleen nog maar Summer, maar ja hoe ziet Summer dat als zij opeens Seth met Anna ziet?quote:Op zaterdag 15 april 2006 03:03 schreef Komakie het volgende:
Ben trouwens benieuwd hoe het met Anna zal gaan als blijkt dat hij weer vrijgezel isMaar toch wil hij Summer weer terug en.... nouja, ik snap helemaal nix van die gast
Wel leuk om te zien dat hij alles voor haar is en dat hij dan toch die gevoelens van moeder/dochter weer krijgt.
Sandy moet eens ff weer zijn plaats weten. Hopelijk is dat gedoe nou af gelopen. Hoewel ik die verhaallijn niet helemaal begrijp. Ik vind het een beetje onduidelijk opgezet.
Hij moet gewoon lekker wat meer naar huis om zo bij Kirsten te zijn, die trouwens wel weer heel makkelijk richting de fles grijpt (maar hem nog niet opdrinkt)
Marissa blijft gewoon een zeikerd. Vervelend karakter blijf ik het vinden. Een tijdje vond ik haar weer wat beter worden (aan het begin van het seizoen vooral) maar vind haar nu alweer vervelend. Ze praat irritant, heeft totaal geen pit of ruggengraat, draagt tuttige kleren en heeft buiten een mooi gezichtje echt helemaal niets voor mij.
Ik heb het idee dat Kirsten niet wilde drinken, maar het Sandy wilde laten zien bij thuiskomst; de lege fles en het glas, een bord op tafel en zij op bed waarschijnlijk of de deur uit. Dat ie toch ook nog een gezin heeft waar hij voor moet zijn en niet alleen zijn werk.quote:Op zaterdag 15 april 2006 03:03 schreef Komakie het volgende:
Sandy moet eens ff weer zijn plaats weten. Hopelijk is dat gedoe nou af gelopen. Hoewel ik die verhaallijn niet helemaal begrijp. Ik vind het een beetje onduidelijk opgezet.
Hij moet gewoon lekker wat meer naar huis om zo bij Kirsten te zijn, die trouwens wel weer heel makkelijk richting de fles grijpt (maar hem nog niet opdrinkt)
Ik denk wel dat Sandy weet dat hij nog een gezin heeft.quote:Op zaterdag 15 april 2006 11:45 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Kirsten niet wilde drinken, maar het Sandy wilde laten zien bij thuiskomst; de lege fles en het glas, een bord op tafel en zij op bed waarschijnlijk of de deur uit. Dat ie toch ook nog een gezin heeft waar hij voor moet zijn en niet alleen zijn werk.
hmm ok, verder niets boeiends over haar te vinden eigenlijk. Geen leuke foto's ofzo..quote:Op zaterdag 15 april 2006 03:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nicole Garza: http://www.imdb.com/name/nm1377442/
Dat was wat ik ook bedoelde inderdaad. Of ze wordt er juist weer strijdlustig door.quote:Op zaterdag 15 april 2006 11:40 schreef NAF_NAF het volgende:
Seth wilt nu alleen nog maar Summer, maar ja hoe ziet Summer dat als zij opeens Seth met Anna ziet?
Ja sorry, ik vind Ryan gewoon een pussy. Niet een wijf.quote:Ik moest even lachen om dat moeder/dochter, maar je bedoelt natuurlijk moeder/zoon.
Ik moet zeggen dat ik die verhaallijn niet zo heel boeiend vindt. Ik zie Sandy gewoon niet als harde zakenman denk ik...quote:Ik vind ook dat die verhaallijn van Sandy wat meer tijd had mogen krijgen zo tegen het einde aan.
Marissa is gewoon een zeikwijf. Zo gauw als het ff niet gaat zoals zij wil dan gaat ze gelijk de meest rare dingen doen. Eerst was ze ontspoort, daarna ging het allemaal weer ff goed en lijkt alles koek en ei en dan gaat het weer ff wat minder (Ryan maakt het in overleg uit want het kwam van beide kanten) en dan gaat ze gelijk weer door het lint.quote:Marissa moet gewoon een tiener voorstellen die eerst in een bubbel leefde, waarna in 4 jaar opeens alles misging in haar leven. Van de groep is zij dus het probleemkind met allemaal moeilijkheden. Marissa is een voorstelling van tieners die helemaal de weg kwijt raken.
Seth is zijn hele leven al in de war. Ik denkt dat het nog wel even zo blijft.quote:Op zaterdag 15 april 2006 11:55 schreef Komakie het volgende:
Dat was wat ik ook bedoelde inderdaad. Of ze wordt er juist weer strijdlustig door.
Alleen wat ik zo dom vind, is dat hij dus eerst zegt dat hij niet van haar houdt maar s'avonds zegt hij ineens dat hij haar weer terug wil winnen. Make up your mind en denk na over wat je zegt sufferd!
Sandy kennen we alleen als de altijd-voor-iedereen-klaarstaan-familieman en nu zie je hem in een andere gedaante die niemand eigenlijk leuk vind, omdat hij het tegenovergestelde is van waar iedereen hem zo om waardeerde. Hij zal vast wel een harde zakenman kunnen zijn, maar hij zal dan net zo geliefd zijn als de papa van Kirsten.quote:Ik moet zeggen dat ik die verhaallijn niet zo heel boeiend vindt. Ik zie Sandy gewoon niet als harde zakenman denk ik...
Neejjjj The O.C. moet blijven!!quote:Op zaterdag 15 april 2006 12:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nou, van mij mag het wel afgelopen zijn na dit seizoen. Het kan me niet zo heel erg meer boeien. Laten ze happily ever after naar college gaan, dan zijn we er gewoon klaar mee.
Ik heb nog zoveel series hier op mijn computer staan waar ik niet aan toe kom, het is voor mij broodnodig dat er iets afvalt! Alias en The West Wing vallen sowieso af, dus is er na de zomer alweer iets meer ruimte in mijn agenda voor nieuwe series. Wat een luxe-probleem!
Hoezo dat dan??quote:Op zaterdag 15 april 2006 13:45 schreef InTrePidIvity het volgende:
Achja, het had allemaal zo anders kunnen lopen als Summer maar thuis was geweest twee afleveringen geleden...
Toen hij alleen in de kamer van Summer was en die collage zag, ik denk dat hij die scène bedoelt.quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:19 schreef NAF_NAF het volgende:
Hoezo dat dan??
Ja toen wilde hij haar zeker gaan vertellen dat hij niet was aangenomen toch?quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:29 schreef Miguel het volgende:
[..]
Toen hij alleen in de kamer van Summer was en die collage zag, ik denk dat hij die scène bedoelt.
Toen wilde hij haar volgens mij idd de waarheid gaan vertellen, als ik het me goed herinner iigquote:Op zaterdag 15 april 2006 15:03 schreef Green_eye het volgende:
Ja toen wilde hij haar zeker gaan vertellen dat hij niet was aangenomen toch?
Nee joh sufferd, hij houdt juist zoveel van haar, dat ie zelfs dat z'n mond uit krijgt, Seth heeft nooit zoveel problemen gehad met liegen remember. Hij wil zo graag dat zij niet haar toekomst vergooit om hem, dat hij zelfs hierover tegen haar liegt. Voor haar bestwil zegmaar.quote:Op zaterdag 15 april 2006 11:55 schreef Komakie het volgende:
Dat was wat ik ook bedoelde inderdaad. Of ze wordt er juist weer strijdlustig door.
Alleen wat ik zo dom vind, is dat hij dus eerst zegt dat hij niet van haar houdt maar s'avonds zegt hij ineens dat hij haar weer terug wil winnen. Make up your mind en denk na over wat je zegt sufferd!
quote:Op woensdag 19 april 2006 00:47 schreef somegirl het volgende:
[..]
Nee joh sufferd, hij houdt juist zoveel van haar, dat ie zelfs dat z'n mond uit krijgt, Seth heeft nooit zoveel problemen gehad met liegen remember. Hij wil zo graag dat zij niet haar toekomst vergooit om hem, dat hij zelfs hierover tegen haar liegt. Voor haar bestwil zegmaar.
Volgens mij snap jij het niet helemaal.quote:Op woensdag 19 april 2006 00:47 schreef somegirl het volgende:
[..]
Nee joh sufferd, hij houdt juist zoveel van haar, dat ie zelfs dat z'n mond uit krijgt, Seth heeft nooit zoveel problemen gehad met liegen remember. Hij wil zo graag dat zij niet haar toekomst vergooit om hem, dat hij zelfs hierover tegen haar liegt. Voor haar bestwil zegmaar.
quote:Op donderdag 20 april 2006 22:41 schreef NAF_NAF het volgende:
Hier komt een erge erge spoiler over de season final episode.
Dat je het weet ;-)dat moet je wel ff goed lezen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love it when a plan comes together !
Ahahaha hij heeft dus ervaring met ziekenhuisbedden!quote:Op donderdag 20 april 2006 23:07 schreef somegirl het volgende:
Zag ik daarnet niet een comateuze Sandy in while you where sleeping!
Grappig dat soort dingen, film al heel vaak gezien, en nu blijkt dat Sandy ineens te zijn!
quote:Op donderdag 20 april 2006 23:13 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
[..]
dat moet je wel ff goed lezen:Ik denk dat ik het ook goed heb gelezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een meisje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love it when a plan comes together !
quote:Op donderdag 20 april 2006 23:20 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
dan lees je het toch nog niet helemaal goed, want er staan vragen door elkaar.OMG dan zijn mijn hersenen echt traag want jij hebt toch echt gelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt voor de opheldering![]()
Ik denk dat ik nu maar ga slapen dan he, misschien is het morgen dan weer over.Ik ben een meisje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O+ BlaBlub O+
quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:53 schreef neggix het volgende:
Iets wat ik denk maar geen idee of het waar is, en een stukje spoiler.Dat dacht ik ook eerst, maar ja het is nog niet bekend ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een meisje!
wat bedoel je?quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
The OC Amerika Deel 4!
Postte ik al.
CDP heeft een spoiler van de finale afl gepost. Zijn link wijst naar de spoiler.quote:
Ohw het gaat dan zeker overquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:39 schreef PeRi het volgende:
[..]
CDP heeft een spoiler van de finale afl gepost. Zijn link wijst naar de spoiler.
Ja, maar mijn spoiler en de zijne zijn toch verschillendquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:39 schreef PeRi het volgende:
[..]
CDP heeft een spoiler van de finale afl gepost. Zijn link wijst naar de spoiler.
ik heb hem echt nadat ik had gepost dat hij t niet deed gevonden.quote:
Ik heb m nuquote:Op vrijdag 21 april 2006 13:24 schreef Doezelhaar het volgende:
Heb hem ook gevonden..
Edit: hij moet duidelijk nog op gang komen...![]()
Ja maar mijn spoiler was dus al eerder gepost en was als verduidelijking op de spoiler/roddels die jullie posttenquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:46 schreef neggix het volgende:
[..]
Ja, maar mijn spoiler en de zijne zijn toch verschillendOf lees ik het verkeerd
-edit- Idd. 3x22 is uit
Mindreading..quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:04 schreef NAF_NAF het volgende:
-edit-
je had mijn advies al opgevolgd voordat ik je het had gegeven![]()
Hoe kan het kind bruin haar hebben terwijl Theresa en Eddie beide zwart haar hebbenquote:Op vrijdag 21 april 2006 15:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zullen we 't vanaf nu terug over de inhoud van de serie hebben (personages! plotlijnen! intriges!) en ophouden over waar en hoe snel?
Bedankt.
Kusjes van uw mod-team.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |