abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 april 2006 @ 10:52:18 #201
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_36849030
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 23:31 schreef HomerJ het volgende:
Summer: Do you remember when Ryan and Seth made us watch that movie about some gay guys on a mountain?
Marrissa: You mean Lord of The Rings

Ja, dat vond ik echt briljant.

Ik vond halverwege het seizoen The OC een beetje saai vinden en verzanden, maar het eindigt wel erg sterk. Ik ben benieuwd hoe ze het volgende seizoen gaan beginnen. Ik hoop niet dat deze opleving maar tijdelijk is en het uiteindelijk weer zo'n meuk wordt van meer van Ryans familieleden, achterbuurtchicks die ineens leuk zijn en dan weggaan en verdere verslavingen voor Marissa.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_36849035
quote:
Op maandag 10 april 2006 15:03 schreef truStie het volgende:
Hoorde net op het eind van een afleverng van Criminal Minds het nummer Halleluja.. probeer me te herinneren in welke OC episode dat ook alweer te horen was.. erg mooi nummer is het.
Natuurlijk ook in Seizoen 1 (episode 2: the model home) wanneer Ryan Marissa afwijst wanneer ze hem in zijn nieuwe stulpje komt opzoeken
pi_36868038
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 01:33 schreef NAF_NAF het volgende:
Sandy zat echt niet achter die beating.
dat weet ik ook wel, daarom zeg ik ook dat ik denk dat Matt denkt dat Sandy erachter zit.
I love it when a plan comes together !
pi_36868803
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 21:12 schreef JohnHannibalSmith het volgende:

[..]

dat weet ik ook wel, daarom zeg ik ook dat ik denk dat Matt denkt dat Sandy erachter zit.
Nee volgens mij denkt hij dat niet... Waarom zou hij dat doen? Hij zei toch tegen Kirsten "I like Sandy"?
pi_36873177
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 21:12 schreef JohnHannibalSmith het volgende:

[..]

Matt weet dat Sandy er niet achter zit.
Matt weet dat het Henry Griffin met louche zaakjes bezig is.
Matt heeft bewijzen tegen Griffin.
Matt wilt dat Sandy eruit stapt, omdat Sandy niet weet waartoe Griffin in staat is en Matt weet dat zeer goed. Hij waarschuwt hem daarom ook, zodat Sandy niet ook problemen gaat krijgen.
Ik ben een meisje!
pi_36876910
Tof om te zien dat de Nederlandse band Bettie Serveert gebruikt werd als achtergrond muziek in The OC
  woensdag 12 april 2006 @ 11:49:18 #207
16082 Wytze
...Confidential
pi_36882193
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 23:26 schreef NAF_NAF het volgende:

[..]

Matt weet dat Sandy er niet achter zit.
Matt weet dat het Henry Griffin met louche zaakjes bezig is.
Matt heeft bewijzen tegen Griffin.
Matt wilt dat Sandy eruit stapt, omdat Sandy niet weet waartoe Griffin in staat is en Matt weet dat zeer goed. Hij waarschuwt hem daarom ook, zodat Sandy niet ook problemen gaat krijgen.

Ik denk idd ook dat het zo zit, maar nog meer dan dat HOOP ik dat het zo zit. Ik vond hun twee wel een bikkel team samen
"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
pi_36883747
quote:
Op woensdag 12 april 2006 02:22 schreef VrAnqZ het volgende:
Tof om te zien dat de Nederlandse band Bettie Serveert gebruikt werd als achtergrond muziek in The OC
Is me geeneens opgevallen Waar ongeveer?

edit: S03E18 bij 10:30, ik herkende 't al maar kon het niet plaatsen.
// Last.fm
  woensdag 12 april 2006 @ 18:57:19 #209
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_36895592
Waarom komt Anna nou weer terug
Ik vind haar totaal niet boeiend.
Sadie daarin tegen wel

Echt jammer dat Seth en Summer uit mekaar zijn. Voorlopig altans. Kan natuurlijk nog wel weer goed komen. Maar ben bang dat het moeilijk wordt. Ik vind het ook een beetje onbegrijpelijk van Seth. Had gewoon gezegd dat je niet aangenomen bent. Probeer haar daarna gewoon te overtuigen dat ze wel moet gaan. Uiteindelijk denk ik niet dat ze allemaal naar verschillende colleges gaan. Tenzij iemand uit de serie wordt geschreven. Het slaat nergens op als Marissa en Ryan en waarschijnlijk dan ook Seth naar Berkeley gaan en Summer alleen naar Brown. Aan de andere kant van het land bedoel ik.

Ik vind trouwens dat Ryan Sadie veel te makkelijk laat gaan. Ik had dat niet verwacht. Had wel gedacht dat hij zou zeggen van "luister, als jij niet met me mee gaat, dan ga ik niet naar college en ga ik met jou mee" Was wel weer in de lijn van de verwachting geweest voor mij

Marissa mag echt van mij oprotten. Ik vind haar echt zo irritant.

Ik snap Sandy wel. Hij wil ver gaan om dat ziekenhuis te krijgen. Niet eens om het geld maar gewoon omdat het veel goed kan doen voor de maatschappij. Ik hoop alleen niet dat het hem fataal wordt of dat het iemand anders fataal wordt ofzo.
Hoop dat het een stuk minder erg uit pakt dan dat ik me kan voorstellen....
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 12 april 2006 @ 20:15:53 #210
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_36898093
quote:
Op woensdag 12 april 2006 18:57 schreef Komakie het volgende:

Marissa mag echt van mij oprotten. Ik vind haar echt zo irritant.
Dat gebeurt natuurlijk nooit.
pi_36898144
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 10:52 schreef googoodoll het volgende:

[..]

Natuurlijk ook in Seizoen 1 (episode 2: the model home) wanneer Ryan Marissa afwijst wanneer ze hem in zijn nieuwe stulpje komt opzoeken
En vergeet niet de laatste 3 minuten van season 1. Daar wordt het echt prachtig gebruikt.
  woensdag 12 april 2006 @ 20:20:47 #212
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_36898276
Dat jullie op de muziek letten zeg..
Grappig.
  woensdag 12 april 2006 @ 20:51:29 #213
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_36899444
quote:
Op woensdag 12 april 2006 20:15 schreef Doezelhaar het volgende:

[..]

Dat gebeurt natuurlijk nooit.
Zal wel niet nee, maar het mag van mij wel
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_36901302
quote:
Waarom komt Anna nou weer terug
Ik vind haar totaal niet boeiend.
Sadie daarin tegen wel
Anna had nog een waarde voor het verloop van de serie.
Sadie was nutteloos, alleen maar tijdsverdrijf. Ze hadden ipv haar ook een hobby of werk voor Ryan kunnen verzinnen waar veel tijd in ging zitten.
quote:
Ik vind trouwens dat Ryan Sadie veel te makkelijk laat gaan. Ik had dat niet verwacht. Had wel gedacht dat hij zou zeggen van "luister, als jij niet met me mee gaat, dan ga ik niet naar college en ga ik met jou mee" Was wel weer in de lijn van de verwachting geweest voor mij
Ryan wilde haar ook laten gaan, daarom had hij die sweater ook niet voor Sadie gebracht.
Hij zag wel in dat het niet zou werken. Hij kon het haar thuis niet vertellen, omdat Sadie zo enthousiast deed. Ryan was allang blij dat Sadie op dat feestje zei dat het maar over moest zijn.
Ik ben een meisje!
  donderdag 13 april 2006 @ 16:44:48 #215
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_36926017
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Season finale spoiler
Spoilerfix.com

[ Bericht 3% gewijzigd door CrazyDutchPunk op 13-04-2006 19:42:58 ]
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_36928190
quote:
Op donderdag 13 april 2006 16:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Season finale spoiler
OMGGGGGGG !!!!!
Zoooooo spannend!!!!
Ik ben een meisje!
  donderdag 13 april 2006 @ 18:00:18 #217
101884 PeRi
Allons-y!
pi_36928382
quote:
Op donderdag 13 april 2006 16:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
SPOILER
Season finale spoiler
Kut CDP, je weet toch dat ik spoilers MOET lezen .
Whatever I want.
pi_36936909
Klopt het dat het stopt na dit seizoen?
heb van season 3 nog geen 1 ep gezien, over 3 uur zit daar verandering in
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  donderdag 13 april 2006 @ 22:14:41 #219
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_36936955
s4 is nog niet bevestigd, maar dat komt wel nog volgens oa Josh Schwartz
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_36943716
Godver. waarom lees ik nou weer die spoiler Helemaal eigenlijk niet de bedoeling...
Die spoilers zijn juist aanstootgevend
O+ BlaBlub O+
pi_36944380
quote:
Op donderdag 13 april 2006 22:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
s4 is nog niet bevestigd, maar dat komt wel nog volgens oa Josh Schwartz
Ik hoop het
mja en die spoiler neeeeee

mja heb ze tot en met 21 binnen
dit weekend eens kijken
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_36944711
Goede aflevering ! ben verliefd op dat blonde meisje
pi_36944744
SPOILER
pi_36953411
Goeie aflevering weer!! Alleen Seth verdient een bitchslap

Oh yes, the booozzzz

pi_36953463
Seth is lekker bezig
Sam: Whenever there is any doubt, there is no doubt. That's the first thing they teach you.
Vincent:Who taught you?
Sam: I don't remember. That's the second thing they teach you.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')