Nee vind ik niet... Marissa moet gewoon weg!quote:Op woensdag 5 april 2006 23:24 schreef Hopey het volgende:
[..]
Ah.. ze is al aan de drank én de coke.. wat doet die 9 jaar verschil er nou nog toe..
En hij is in elkaar geslagen.. dus qua miserabeligheid passen ze prima bij elkaar!
Yup.. ik zie dit helemaal zitten![]()
Ben je een van de weinigenquote:Op woensdag 5 april 2006 23:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ben van het Marissa-moet-blijven kamp
Ik ben van het Marissa moet dood/onder een stoomwals/onthoofd worden kampquote:Op woensdag 5 april 2006 23:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ben van het Marissa-moet-blijven kamp
Marissa onder stoomwals kamp: 2quote:Op donderdag 6 april 2006 09:43 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ben van het Marissa moet dood/onder een stoomwals/onthoofd worden kampIk irriteer me kapot aan die truthola
![]()
quote:Op donderdag 6 april 2006 16:19 schreef NAF_NAF het volgende:
Marissa moet blijven onder de stoomwals kamp
Vanavond weten we wie wordt geaccepteerd op welke college en dat betekent dat je Anna kan aanschouwen over twee weken..quote:Op donderdag 6 april 2006 21:22 schreef truStie het volgende:
Wanneer komt die Anna nou eindelijk weer eens terug.. Summer en Seth gaat al te lang goed
Marissa die leuk doetquote:Op vrijdag 7 april 2006 00:01 schreef somegirl het volgende:
Marissa moet blijven!
Alleen moet haar rol wel weer wat leuker gaan doen....
I Agree.quote:Op donderdag 6 april 2006 16:19 schreef NAF_NAF het volgende:
Marissa moet blijven onder de stoomwals kamp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |