Ja dat vond ik dus ook al. Matt had hem juist geholpen, Sandy was verkeerd bezig. Die pushde Matt om die chick te hosselen.quote:Op zondag 2 april 2006 16:33 schreef MyImmortal het volgende:
Matt deed niet echt veel verkeerd eigenlijk, Sandy worsdt steeds meer een zakenman........:{
quote:Op maandag 3 april 2006 09:40 schreef jap85 het volgende:
Was zeker weer goeie ep, beetje vreemd dat marissa aan de coke gaat, lijkt me dat je wel betere dingen kunt gebruiken als je je kut voelt, kun je je nog beter verdoven met alchohol.. maarja
Is het al zeker dat Sadie eruit word geschreven?!?! NEE toch mag ik hopen! Zij is juist zo leuk en onwijs lekkerquote:Op zondag 2 april 2006 02:18 schreef Daemon19 het volgende:
Eigenlijk best lomp, aangezien het al vrij logisch is dat Sadie er dit seizoen wordt uitgeschreven, omdat ze naar die k*t universiteit gaan. Theresa (en het kind) zullen wel de reden zijn dat Sadie en Ryan uit elkaar gaan, waarna ook nog is blijkt dat het kind niet van Ryan is, zodat hij zonder moeite weg kan gaan..![]()
Beetje jammer, want die Sadie is best wel leuk!
Jaaaa weg met Marissaquote:Op maandag 3 april 2006 09:59 schreef Miguel het volgende:
[..]
We hadden d'r al een keer aan de drank gehad he, 't was nu tijd voor drugs, harddrugs als het even kon, dus introduceer een character met een beetje coke en TADAA Marissa op weg naar weer een verslaving
Mag lijen dat ze aan deze kapot gaat en dat we HAAR begrafenis krijgen aan het einde van 't seizoen...
Gezien de historie van de show denk ik wel.quote:Op maandag 3 april 2006 10:51 schreef Takemenow het volgende:
[..]
Is het al zeker dat Sadie eruit word geschreven?!?! NEE toch mag ik hopen! Zij is juist zo leuk en onwijs lekker
Dat ie Ryan probeert te versieren..quote:Op maandag 3 april 2006 23:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik wil Luke terug (eventueel als bi)
quote:Op maandag 3 april 2006 09:59 schreef Miguel het volgende:
Mag lijen dat ze aan deze kapot gaat en dat we HAAR begrafenis krijgen aan het einde van 't seizoen...
Ja viel mij ook wel op... Misschien had ze in die eerste aflevering net een lange reis achter de rug ofzoquote:Op dinsdag 4 april 2006 15:24 schreef Wytze het volgende:
[..]
Sadie
Was het andere trouwens ook opgevallen dat ze haar bewust lekker hebben gemaakt ? In de eerste eps waar ze in was, was ze maar pauper. En ineens werd ze lekker.
Die "net onder de douch vandaan" scene was echt HOT
quote:Orange County resident and American Idol finalist Lisa Tucker will guest-star on The O.C. Thursday, April 27 (9:00-10:00 PM ET/PT) on FOX. In the episode, Tucker returns to Orange County just in time to attend Harbor School’s Senior Prom. Tucker begins production the week of April 10 on “The Party Favor” episode of The O.C. Tucker is currently a senior at Kennedy High School in Orange County, California and was voted off last week on the March 29 Idol results show.
huh? snap niks van dit verhaal.quote:
Die schelen 9 jaar in leeftijd ofzoquote:Op woensdag 5 april 2006 17:57 schreef Hopey het volgende:
Zou het niet zo leuk zijn als Matt met Marissa ging? En hij hielp Marissa wel vaakIk vind Matt cute..
en Marissa 1 van de leading stars.. is veel meer Matt
Marissa kan ik niet uitstaan.. maar bij zo'n wending.. vooruit dan..
![]()
Ah.. ze is al aan de drank én de coke.. wat doet die 9 jaar verschil er nou nog toe..quote:Op woensdag 5 april 2006 22:23 schreef truStie het volgende:
[..]
Die schelen 9 jaar in leeftijd ofzoLijkt me zeer sterk dat ze zoiets doen.
Nee vind ik niet... Marissa moet gewoon weg!quote:Op woensdag 5 april 2006 23:24 schreef Hopey het volgende:
[..]
Ah.. ze is al aan de drank én de coke.. wat doet die 9 jaar verschil er nou nog toe..
En hij is in elkaar geslagen.. dus qua miserabeligheid passen ze prima bij elkaar!
Yup.. ik zie dit helemaal zitten![]()
Ben je een van de weinigenquote:Op woensdag 5 april 2006 23:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ben van het Marissa-moet-blijven kamp
Ik ben van het Marissa moet dood/onder een stoomwals/onthoofd worden kampquote:Op woensdag 5 april 2006 23:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ben van het Marissa-moet-blijven kamp
Marissa onder stoomwals kamp: 2quote:Op donderdag 6 april 2006 09:43 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ben van het Marissa moet dood/onder een stoomwals/onthoofd worden kampIk irriteer me kapot aan die truthola
![]()
quote:Op donderdag 6 april 2006 16:19 schreef NAF_NAF het volgende:
Marissa moet blijven onder de stoomwals kamp
Vanavond weten we wie wordt geaccepteerd op welke college en dat betekent dat je Anna kan aanschouwen over twee weken..quote:Op donderdag 6 april 2006 21:22 schreef truStie het volgende:
Wanneer komt die Anna nou eindelijk weer eens terug.. Summer en Seth gaat al te lang goed
Marissa die leuk doetquote:Op vrijdag 7 april 2006 00:01 schreef somegirl het volgende:
Marissa moet blijven!
Alleen moet haar rol wel weer wat leuker gaan doen....
I Agree.quote:Op donderdag 6 april 2006 16:19 schreef NAF_NAF het volgende:
Marissa moet blijven onder de stoomwals kamp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |