dat is ook een geweldig nummer, vooral die lange toon aan het einde...quote:
Our Farewell - Within Temptationquote:Op zondag 9 april 2006 01:27 schreef zhe-devilll het volgende:
die icequeen dingus
this is not our farewell enzo
wenie meer hoedieheet
jah die! thnksssssssquote:
Wat is OC?quote:Op zondag 9 april 2006 03:03 schreef ZeroVince het volgende:
In het kader sad songs from The OC:
The OC (Orange County) is een Amerikaanse TV serie waarin erg goede muziek langs komt. Ik download na het zien van een episode bijna standaard één of meer nummers die ik daarvoor niet kende. Fix You van Coldplay was b.v. eerder in de serie te horen dan dat X&Y uit was.quote:
Merci.quote:Op zondag 9 april 2006 03:15 schreef ZeroVince het volgende:
[..]
The OC (Orange County) is een Amerikaanse TV serie waarin erg goede muziek langs komt. Ik download na het zien van een episode bijna standaard één of meer nummers die ik daarvoor niet kende. Fix You van Coldplay was b.v. eerder in de serie te horen dan dat X&Y uit was.
Maar dan waarschijnlijk onder de naam: Testament...quote:Op zondag 9 april 2006 09:27 schreef Lievelientje het volgende:
Bram Vermeulen - Als ik dood ga, huil maar niet.
[..]
Dat is zo'n steengoed nummer. Heel erg zielig en verdrietig, maar erg mooi. Gedraaid tijdens de crematie van mijn vader.
Prachtig.quote:Op zondag 9 april 2006 11:18 schreef martinlutherking het volgende:
Amanda Marshall - Beautiful goodbye
je weet ook zo wanneer er van een band nieuw album uit komt in de serie.. als je gelijkt loopt met kijken als in amerika (je download de eps dus) en er komt bandje voor in de baitshop, kan je er vanuit gaan dat diezelfde week ze nieuw album uit brengen, tot nu altijd nog zo, the subways, the killers, etc.quote:Op zondag 9 april 2006 03:15 schreef ZeroVince het volgende:
[..]
The OC (Orange County) is een Amerikaanse TV serie waarin erg goede muziek langs komt. Ik download na het zien van een episode bijna standaard één of meer nummers die ik daarvoor niet kende. Fix You van Coldplay was b.v. eerder in de serie te horen dan dat X&Y uit was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |