Ja, dat vond ik echt briljant.quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:31 schreef HomerJ het volgende:
Summer: Do you remember when Ryan and Seth made us watch that movie about some gay guys on a mountain?
Marrissa: You mean Lord of The Rings![]()
Natuurlijk ook in Seizoen 1 (episode 2: the model home) wanneer Ryan Marissa afwijst wanneer ze hem in zijn nieuwe stulpje komt opzoekenquote:Op maandag 10 april 2006 15:03 schreef truStie het volgende:
Hoorde net op het eind van een afleverng van Criminal Minds het nummer Halleluja.. probeer me te herinneren in welke OC episode dat ook alweer te horen was.. erg mooi nummer is het.
dat weet ik ook wel, daarom zeg ik ook dat ik denk dat Matt denkt dat Sandy erachter zit.quote:Op dinsdag 11 april 2006 01:33 schreef NAF_NAF het volgende:
Sandy zat echt niet achter die beating.
Nee volgens mij denkt hij dat niet... Waarom zou hij dat doen? Hij zei toch tegen Kirsten "I like Sandy"?quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:12 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
[..]
dat weet ik ook wel, daarom zeg ik ook dat ik denk dat Matt denkt dat Sandy erachter zit.
Matt weet dat Sandy er niet achter zit.quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:12 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
[..]
dat weet ik ook wel, daarom zeg ik ook dat ik denk dat Matt denkt dat Sandy erachter zit.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:26 schreef NAF_NAF het volgende:
[..]
Matt weet dat Sandy er niet achter zit.
Matt weet dat het Henry Griffin met louche zaakjes bezig is.
Matt heeft bewijzen tegen Griffin.
Matt wilt dat Sandy eruit stapt, omdat Sandy niet weet waartoe Griffin in staat is en Matt weet dat zeer goed. Hij waarschuwt hem daarom ook, zodat Sandy niet ook problemen gaat krijgen.
Is me geeneens opgevallenquote:Op woensdag 12 april 2006 02:22 schreef VrAnqZ het volgende:
Tof om te zien dat de Nederlandse band Bettie Serveert gebruikt werd als achtergrond muziek in The OC
Dat gebeurt natuurlijk nooit.quote:Op woensdag 12 april 2006 18:57 schreef Komakie het volgende:
Marissa mag echt van mij oprotten. Ik vind haar echt zo irritant.
En vergeet niet de laatste 3 minuten van season 1. Daar wordt het echt prachtig gebruikt.quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:52 schreef googoodoll het volgende:
[..]
Natuurlijk ook in Seizoen 1 (episode 2: the model home) wanneer Ryan Marissa afwijst wanneer ze hem in zijn nieuwe stulpje komt opzoeken![]()
Zal wel niet nee, maar het mag van mij welquote:
Anna had nog een waarde voor het verloop van de serie.quote:Op woensdag 12 april 2006 18:57 schreef Komakie het volgende:
Waarom komt Anna nou weer terug
Ik vind haar totaal niet boeiend.
Sadie daarin tegen wel
Ryan wilde haar ook laten gaan, daarom had hij die sweater ook niet voor Sadie gebracht.quote:Op woensdag 12 april 2006 18:57 schreef Komakie het volgende:
Ik vind trouwens dat Ryan Sadie veel te makkelijk laat gaan. Ik had dat niet verwacht. Had wel gedacht dat hij zou zeggen van "luister, als jij niet met me mee gaat, dan ga ik niet naar college en ga ik met jou mee" Was wel weer in de lijn van de verwachting geweest voor mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Season finale spoiler![]()
![]()
![]()
Spoilerfix.com
[ Bericht 3% gewijzigd door CrazyDutchPunk op 13-04-2006 19:42:58 ]You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
quote:Op donderdag 13 april 2006 16:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:OMGGGGGGG !!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Season finale spoiler![]()
![]()
![]()
Zoooooo spannend!!!!Ik ben een meisje!
quote:Op donderdag 13 april 2006 16:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:Kut CDP, je weet toch dat ik spoilers MOET lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Season finale spoiler![]()
![]()
![]()
.
Whatever I want.
Ik hoop hetquote:Op donderdag 13 april 2006 22:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
s4 is nog niet bevestigd, maar dat komt wel nog volgens oa Josh Schwartz
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind ze er zo stukken leuker uitzien dan met kort haar.quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
SPOILERS:
3.22 The College Try foto's
3.23 The Party Favor foto's
Anna met lang haar!
Mwah, met kort haar had ze echt iets voor mij, maar nu ziet ze eruit als het zoveelste lekkere blondje... Ben benieuwd naar de bewegende beelden om het doorslaggevende oordeel te kunnen gevenquote:
Nu heeft hij de touwtjes in handen natuurlijk, hij vreest natuurlijk wel weer voor z'n ziekenhuis nu, maar omdat hij die informatie nu heeft kan hij dat gebruiken om te zorgen dat het project toch bij de company blijftquote:Op vrijdag 14 april 2006 18:30 schreef NAF_NAF het volgende:
Sandy is de weg kwijt, wel mooi die Griffin gelokt, maar ja wat wilt hij nu doen dan?
Sandy heeft die papieren, maar dat weet Griffin niet. Hij weet wel dat Sandy er nu achter is dat hij iets te verbergen heeft. Griffin is toch niet de enige die zeggenschap heeft over waar het ziekenhuis komt, ik vraag me af of zijn collega's weten met wat voor zaakjes hij zich bezighoudt. Sandy moet gewoon een beslissing nemen dan. Griffin aangeven of die ziekenhuisdeal afronden.quote:Op vrijdag 14 april 2006 19:54 schreef Miguel het volgende:
[..]
Nu heeft hij de touwtjes in handen natuurlijk, hij vreest natuurlijk wel weer voor z'n ziekenhuis nu, maar omdat hij die informatie nu heeft kan hij dat gebruiken om te zorgen dat het project toch bij de company blijft
Agree, maar het werd toch duidelijk dat de rest van de board voor Sandy wilde gaan, maar Griffin kan daar nog een stokje voor steken, wat Sandy nu dus zou kunnen voorkomenquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:03 schreef NAF_NAF het volgende:
Sandy heeft die papieren, maar dat weet Griffin niet. Hij weet wel dat Sandy er nu achter is dat hij iets te verbergen heeft. Griffin is toch niet de enige die zeggenschap heeft over waar het ziekenhuis komt, ik vraag me af of zijn collega's weten met wat voor zaakjes hij zich bezighoudt. Sandy moet gewoon een beslissing nemen dan. Griffin aangeven of die ziekenhuisdeal afronden.
Vind je ook niet dat het nu zo langdradig wordt?
dude you counted?quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:30 schreef NAF_NAF het volgende:
Bij 5 keer skippen worden de ouders op de hoogte gesteld.
Dit was Ryan's derde keer, dus hij heeft nog 2 kansen.
2quote:Op zaterdag 15 april 2006 03:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Even vraagje:
Gaf Ryan nu één of twee kaartjes voor Graduation aan Dawn?
Ah, ik dacht er maar 1 te zien.. vandaarquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:28 schreef Miguel het volgende:
[..]
Vind het wel jammer dat Matt nu echt moet gaan eigenlijk ..
Ja, het lijkt allemaal zo onsamenhangend nu.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:22 schreef rthls het volgende:
Sandy's storyline moet meer aandacht krijgen. Dat vind ik een van de betere verhaallijnen
Ik ben een meisjequote:
Seth wilt nu alleen nog maar Summer, maar ja hoe ziet Summer dat als zij opeens Seth met Anna ziet?quote:Op zaterdag 15 april 2006 03:03 schreef Komakie het volgende:
Ben trouwens benieuwd hoe het met Anna zal gaan als blijkt dat hij weer vrijgezel isMaar toch wil hij Summer weer terug en.... nouja, ik snap helemaal nix van die gast
Wel leuk om te zien dat hij alles voor haar is en dat hij dan toch die gevoelens van moeder/dochter weer krijgt.
Sandy moet eens ff weer zijn plaats weten. Hopelijk is dat gedoe nou af gelopen. Hoewel ik die verhaallijn niet helemaal begrijp. Ik vind het een beetje onduidelijk opgezet.
Hij moet gewoon lekker wat meer naar huis om zo bij Kirsten te zijn, die trouwens wel weer heel makkelijk richting de fles grijpt (maar hem nog niet opdrinkt)
Marissa blijft gewoon een zeikerd. Vervelend karakter blijf ik het vinden. Een tijdje vond ik haar weer wat beter worden (aan het begin van het seizoen vooral) maar vind haar nu alweer vervelend. Ze praat irritant, heeft totaal geen pit of ruggengraat, draagt tuttige kleren en heeft buiten een mooi gezichtje echt helemaal niets voor mij.
Ik heb het idee dat Kirsten niet wilde drinken, maar het Sandy wilde laten zien bij thuiskomst; de lege fles en het glas, een bord op tafel en zij op bed waarschijnlijk of de deur uit. Dat ie toch ook nog een gezin heeft waar hij voor moet zijn en niet alleen zijn werk.quote:Op zaterdag 15 april 2006 03:03 schreef Komakie het volgende:
Sandy moet eens ff weer zijn plaats weten. Hopelijk is dat gedoe nou af gelopen. Hoewel ik die verhaallijn niet helemaal begrijp. Ik vind het een beetje onduidelijk opgezet.
Hij moet gewoon lekker wat meer naar huis om zo bij Kirsten te zijn, die trouwens wel weer heel makkelijk richting de fles grijpt (maar hem nog niet opdrinkt)
Ik denk wel dat Sandy weet dat hij nog een gezin heeft.quote:Op zaterdag 15 april 2006 11:45 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Kirsten niet wilde drinken, maar het Sandy wilde laten zien bij thuiskomst; de lege fles en het glas, een bord op tafel en zij op bed waarschijnlijk of de deur uit. Dat ie toch ook nog een gezin heeft waar hij voor moet zijn en niet alleen zijn werk.
hmm ok, verder niets boeiends over haar te vinden eigenlijk. Geen leuke foto's ofzo..quote:Op zaterdag 15 april 2006 03:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nicole Garza: http://www.imdb.com/name/nm1377442/
Dat was wat ik ook bedoelde inderdaad. Of ze wordt er juist weer strijdlustig door.quote:Op zaterdag 15 april 2006 11:40 schreef NAF_NAF het volgende:
Seth wilt nu alleen nog maar Summer, maar ja hoe ziet Summer dat als zij opeens Seth met Anna ziet?
Ja sorry, ik vind Ryan gewoon een pussy. Niet een wijf.quote:Ik moest even lachen om dat moeder/dochter, maar je bedoelt natuurlijk moeder/zoon.
Ik moet zeggen dat ik die verhaallijn niet zo heel boeiend vindt. Ik zie Sandy gewoon niet als harde zakenman denk ik...quote:Ik vind ook dat die verhaallijn van Sandy wat meer tijd had mogen krijgen zo tegen het einde aan.
Marissa is gewoon een zeikwijf. Zo gauw als het ff niet gaat zoals zij wil dan gaat ze gelijk de meest rare dingen doen. Eerst was ze ontspoort, daarna ging het allemaal weer ff goed en lijkt alles koek en ei en dan gaat het weer ff wat minder (Ryan maakt het in overleg uit want het kwam van beide kanten) en dan gaat ze gelijk weer door het lint.quote:Marissa moet gewoon een tiener voorstellen die eerst in een bubbel leefde, waarna in 4 jaar opeens alles misging in haar leven. Van de groep is zij dus het probleemkind met allemaal moeilijkheden. Marissa is een voorstelling van tieners die helemaal de weg kwijt raken.
Seth is zijn hele leven al in de war. Ik denkt dat het nog wel even zo blijft.quote:Op zaterdag 15 april 2006 11:55 schreef Komakie het volgende:
Dat was wat ik ook bedoelde inderdaad. Of ze wordt er juist weer strijdlustig door.
Alleen wat ik zo dom vind, is dat hij dus eerst zegt dat hij niet van haar houdt maar s'avonds zegt hij ineens dat hij haar weer terug wil winnen. Make up your mind en denk na over wat je zegt sufferd!
Sandy kennen we alleen als de altijd-voor-iedereen-klaarstaan-familieman en nu zie je hem in een andere gedaante die niemand eigenlijk leuk vind, omdat hij het tegenovergestelde is van waar iedereen hem zo om waardeerde. Hij zal vast wel een harde zakenman kunnen zijn, maar hij zal dan net zo geliefd zijn als de papa van Kirsten.quote:Ik moet zeggen dat ik die verhaallijn niet zo heel boeiend vindt. Ik zie Sandy gewoon niet als harde zakenman denk ik...
Neejjjj The O.C. moet blijven!!quote:Op zaterdag 15 april 2006 12:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nou, van mij mag het wel afgelopen zijn na dit seizoen. Het kan me niet zo heel erg meer boeien. Laten ze happily ever after naar college gaan, dan zijn we er gewoon klaar mee.
Ik heb nog zoveel series hier op mijn computer staan waar ik niet aan toe kom, het is voor mij broodnodig dat er iets afvalt! Alias en The West Wing vallen sowieso af, dus is er na de zomer alweer iets meer ruimte in mijn agenda voor nieuwe series. Wat een luxe-probleem!
Hoezo dat dan??quote:Op zaterdag 15 april 2006 13:45 schreef InTrePidIvity het volgende:
Achja, het had allemaal zo anders kunnen lopen als Summer maar thuis was geweest twee afleveringen geleden...
Toen hij alleen in de kamer van Summer was en die collage zag, ik denk dat hij die scène bedoelt.quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:19 schreef NAF_NAF het volgende:
Hoezo dat dan??
Ja toen wilde hij haar zeker gaan vertellen dat hij niet was aangenomen toch?quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:29 schreef Miguel het volgende:
[..]
Toen hij alleen in de kamer van Summer was en die collage zag, ik denk dat hij die scène bedoelt.
Toen wilde hij haar volgens mij idd de waarheid gaan vertellen, als ik het me goed herinner iigquote:Op zaterdag 15 april 2006 15:03 schreef Green_eye het volgende:
Ja toen wilde hij haar zeker gaan vertellen dat hij niet was aangenomen toch?
Nee joh sufferd, hij houdt juist zoveel van haar, dat ie zelfs dat z'n mond uit krijgt, Seth heeft nooit zoveel problemen gehad met liegen remember. Hij wil zo graag dat zij niet haar toekomst vergooit om hem, dat hij zelfs hierover tegen haar liegt. Voor haar bestwil zegmaar.quote:Op zaterdag 15 april 2006 11:55 schreef Komakie het volgende:
Dat was wat ik ook bedoelde inderdaad. Of ze wordt er juist weer strijdlustig door.
Alleen wat ik zo dom vind, is dat hij dus eerst zegt dat hij niet van haar houdt maar s'avonds zegt hij ineens dat hij haar weer terug wil winnen. Make up your mind en denk na over wat je zegt sufferd!
quote:Op woensdag 19 april 2006 00:47 schreef somegirl het volgende:
[..]
Nee joh sufferd, hij houdt juist zoveel van haar, dat ie zelfs dat z'n mond uit krijgt, Seth heeft nooit zoveel problemen gehad met liegen remember. Hij wil zo graag dat zij niet haar toekomst vergooit om hem, dat hij zelfs hierover tegen haar liegt. Voor haar bestwil zegmaar.
Volgens mij snap jij het niet helemaal.quote:Op woensdag 19 april 2006 00:47 schreef somegirl het volgende:
[..]
Nee joh sufferd, hij houdt juist zoveel van haar, dat ie zelfs dat z'n mond uit krijgt, Seth heeft nooit zoveel problemen gehad met liegen remember. Hij wil zo graag dat zij niet haar toekomst vergooit om hem, dat hij zelfs hierover tegen haar liegt. Voor haar bestwil zegmaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een meisje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 april 2006 22:41 schreef NAF_NAF het volgende:
Hier komt een erge erge spoiler over de season final episode.
Dat je het weet ;-)dat moet je wel ff goed lezen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love it when a plan comes together !
Ahahaha hij heeft dus ervaring met ziekenhuisbedden!quote:Op donderdag 20 april 2006 23:07 schreef somegirl het volgende:
Zag ik daarnet niet een comateuze Sandy in while you where sleeping!
Grappig dat soort dingen, film al heel vaak gezien, en nu blijkt dat Sandy ineens te zijn!
quote:Op donderdag 20 april 2006 23:13 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
[..]
dat moet je wel ff goed lezen:Ik denk dat ik het ook goed heb gelezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een meisje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love it when a plan comes together !
quote:Op donderdag 20 april 2006 23:20 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
dan lees je het toch nog niet helemaal goed, want er staan vragen door elkaar.OMG dan zijn mijn hersenen echt traag want jij hebt toch echt gelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt voor de opheldering![]()
Ik denk dat ik nu maar ga slapen dan he, misschien is het morgen dan weer over.Ik ben een meisje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O+ BlaBlub O+
quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:53 schreef neggix het volgende:
Iets wat ik denk maar geen idee of het waar is, en een stukje spoiler.Dat dacht ik ook eerst, maar ja het is nog niet bekend ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een meisje!
wat bedoel je?quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
The OC Amerika Deel 4!
Postte ik al.
CDP heeft een spoiler van de finale afl gepost. Zijn link wijst naar de spoiler.quote:
Ohw het gaat dan zeker overquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:39 schreef PeRi het volgende:
[..]
CDP heeft een spoiler van de finale afl gepost. Zijn link wijst naar de spoiler.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een meisje!
Ja, maar mijn spoiler en de zijne zijn toch verschillendquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:39 schreef PeRi het volgende:
[..]
CDP heeft een spoiler van de finale afl gepost. Zijn link wijst naar de spoiler.
ik heb hem echt nadat ik had gepost dat hij t niet deed gevonden.quote:
Ik heb m nuquote:Op vrijdag 21 april 2006 13:24 schreef Doezelhaar het volgende:
Heb hem ook gevonden..
Edit: hij moet duidelijk nog op gang komen...![]()
Ja maar mijn spoiler was dus al eerder gepost en was als verduidelijking op de spoiler/roddels die jullie posttenquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:46 schreef neggix het volgende:
[..]
Ja, maar mijn spoiler en de zijne zijn toch verschillendOf lees ik het verkeerd
-edit- Idd. 3x22 is uit
Mindreading..quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:04 schreef NAF_NAF het volgende:
-edit-
je had mijn advies al opgevolgd voordat ik je het had gegeven![]()
Hoe kan het kind bruin haar hebben terwijl Theresa en Eddie beide zwart haar hebbenquote:Op vrijdag 21 april 2006 15:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zullen we 't vanaf nu terug over de inhoud van de serie hebben (personages! plotlijnen! intriges!) en ophouden over waar en hoe snel?
Bedankt.
Kusjes van uw mod-team.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |