abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 april 2006 @ 10:52:18 #201
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_36849030
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 23:31 schreef HomerJ het volgende:
Summer: Do you remember when Ryan and Seth made us watch that movie about some gay guys on a mountain?
Marrissa: You mean Lord of The Rings

Ja, dat vond ik echt briljant.

Ik vond halverwege het seizoen The OC een beetje saai vinden en verzanden, maar het eindigt wel erg sterk. Ik ben benieuwd hoe ze het volgende seizoen gaan beginnen. Ik hoop niet dat deze opleving maar tijdelijk is en het uiteindelijk weer zo'n meuk wordt van meer van Ryans familieleden, achterbuurtchicks die ineens leuk zijn en dan weggaan en verdere verslavingen voor Marissa.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_36849035
quote:
Op maandag 10 april 2006 15:03 schreef truStie het volgende:
Hoorde net op het eind van een afleverng van Criminal Minds het nummer Halleluja.. probeer me te herinneren in welke OC episode dat ook alweer te horen was.. erg mooi nummer is het.
Natuurlijk ook in Seizoen 1 (episode 2: the model home) wanneer Ryan Marissa afwijst wanneer ze hem in zijn nieuwe stulpje komt opzoeken
pi_36868038
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 01:33 schreef NAF_NAF het volgende:
Sandy zat echt niet achter die beating.
dat weet ik ook wel, daarom zeg ik ook dat ik denk dat Matt denkt dat Sandy erachter zit.
I love it when a plan comes together !
pi_36868803
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 21:12 schreef JohnHannibalSmith het volgende:

[..]

dat weet ik ook wel, daarom zeg ik ook dat ik denk dat Matt denkt dat Sandy erachter zit.
Nee volgens mij denkt hij dat niet... Waarom zou hij dat doen? Hij zei toch tegen Kirsten "I like Sandy"?
pi_36873177
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 21:12 schreef JohnHannibalSmith het volgende:

[..]

Matt weet dat Sandy er niet achter zit.
Matt weet dat het Henry Griffin met louche zaakjes bezig is.
Matt heeft bewijzen tegen Griffin.
Matt wilt dat Sandy eruit stapt, omdat Sandy niet weet waartoe Griffin in staat is en Matt weet dat zeer goed. Hij waarschuwt hem daarom ook, zodat Sandy niet ook problemen gaat krijgen.
Ik ben een meisje!
pi_36876910
Tof om te zien dat de Nederlandse band Bettie Serveert gebruikt werd als achtergrond muziek in The OC
  woensdag 12 april 2006 @ 11:49:18 #207
16082 Wytze
...Confidential
pi_36882193
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 23:26 schreef NAF_NAF het volgende:

[..]

Matt weet dat Sandy er niet achter zit.
Matt weet dat het Henry Griffin met louche zaakjes bezig is.
Matt heeft bewijzen tegen Griffin.
Matt wilt dat Sandy eruit stapt, omdat Sandy niet weet waartoe Griffin in staat is en Matt weet dat zeer goed. Hij waarschuwt hem daarom ook, zodat Sandy niet ook problemen gaat krijgen.

Ik denk idd ook dat het zo zit, maar nog meer dan dat HOOP ik dat het zo zit. Ik vond hun twee wel een bikkel team samen
"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
pi_36883747
quote:
Op woensdag 12 april 2006 02:22 schreef VrAnqZ het volgende:
Tof om te zien dat de Nederlandse band Bettie Serveert gebruikt werd als achtergrond muziek in The OC
Is me geeneens opgevallen Waar ongeveer?

edit: S03E18 bij 10:30, ik herkende 't al maar kon het niet plaatsen.
// Last.fm
  woensdag 12 april 2006 @ 18:57:19 #209
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_36895592
Waarom komt Anna nou weer terug
Ik vind haar totaal niet boeiend.
Sadie daarin tegen wel

Echt jammer dat Seth en Summer uit mekaar zijn. Voorlopig altans. Kan natuurlijk nog wel weer goed komen. Maar ben bang dat het moeilijk wordt. Ik vind het ook een beetje onbegrijpelijk van Seth. Had gewoon gezegd dat je niet aangenomen bent. Probeer haar daarna gewoon te overtuigen dat ze wel moet gaan. Uiteindelijk denk ik niet dat ze allemaal naar verschillende colleges gaan. Tenzij iemand uit de serie wordt geschreven. Het slaat nergens op als Marissa en Ryan en waarschijnlijk dan ook Seth naar Berkeley gaan en Summer alleen naar Brown. Aan de andere kant van het land bedoel ik.

Ik vind trouwens dat Ryan Sadie veel te makkelijk laat gaan. Ik had dat niet verwacht. Had wel gedacht dat hij zou zeggen van "luister, als jij niet met me mee gaat, dan ga ik niet naar college en ga ik met jou mee" Was wel weer in de lijn van de verwachting geweest voor mij

Marissa mag echt van mij oprotten. Ik vind haar echt zo irritant.

Ik snap Sandy wel. Hij wil ver gaan om dat ziekenhuis te krijgen. Niet eens om het geld maar gewoon omdat het veel goed kan doen voor de maatschappij. Ik hoop alleen niet dat het hem fataal wordt of dat het iemand anders fataal wordt ofzo.
Hoop dat het een stuk minder erg uit pakt dan dat ik me kan voorstellen....
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 12 april 2006 @ 20:15:53 #210
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_36898093
quote:
Op woensdag 12 april 2006 18:57 schreef Komakie het volgende:

Marissa mag echt van mij oprotten. Ik vind haar echt zo irritant.
Dat gebeurt natuurlijk nooit.
pi_36898144
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 10:52 schreef googoodoll het volgende:

[..]

Natuurlijk ook in Seizoen 1 (episode 2: the model home) wanneer Ryan Marissa afwijst wanneer ze hem in zijn nieuwe stulpje komt opzoeken
En vergeet niet de laatste 3 minuten van season 1. Daar wordt het echt prachtig gebruikt.
  woensdag 12 april 2006 @ 20:20:47 #212
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_36898276
Dat jullie op de muziek letten zeg..
Grappig.
  woensdag 12 april 2006 @ 20:51:29 #213
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_36899444
quote:
Op woensdag 12 april 2006 20:15 schreef Doezelhaar het volgende:

[..]

Dat gebeurt natuurlijk nooit.
Zal wel niet nee, maar het mag van mij wel
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_36901302
quote:
Waarom komt Anna nou weer terug
Ik vind haar totaal niet boeiend.
Sadie daarin tegen wel
Anna had nog een waarde voor het verloop van de serie.
Sadie was nutteloos, alleen maar tijdsverdrijf. Ze hadden ipv haar ook een hobby of werk voor Ryan kunnen verzinnen waar veel tijd in ging zitten.
quote:
Ik vind trouwens dat Ryan Sadie veel te makkelijk laat gaan. Ik had dat niet verwacht. Had wel gedacht dat hij zou zeggen van "luister, als jij niet met me mee gaat, dan ga ik niet naar college en ga ik met jou mee" Was wel weer in de lijn van de verwachting geweest voor mij
Ryan wilde haar ook laten gaan, daarom had hij die sweater ook niet voor Sadie gebracht.
Hij zag wel in dat het niet zou werken. Hij kon het haar thuis niet vertellen, omdat Sadie zo enthousiast deed. Ryan was allang blij dat Sadie op dat feestje zei dat het maar over moest zijn.
Ik ben een meisje!
  donderdag 13 april 2006 @ 16:44:48 #215
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_36926017
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Season finale spoiler
Spoilerfix.com

[ Bericht 3% gewijzigd door CrazyDutchPunk op 13-04-2006 19:42:58 ]
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_36928190
quote:
Op donderdag 13 april 2006 16:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Season finale spoiler
OMGGGGGGG !!!!!
Zoooooo spannend!!!!
Ik ben een meisje!
  donderdag 13 april 2006 @ 18:00:18 #217
101884 PeRi
Allons-y!
pi_36928382
quote:
Op donderdag 13 april 2006 16:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
SPOILER
Season finale spoiler
Kut CDP, je weet toch dat ik spoilers MOET lezen .
Whatever I want.
pi_36936909
Klopt het dat het stopt na dit seizoen?
heb van season 3 nog geen 1 ep gezien, over 3 uur zit daar verandering in
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  donderdag 13 april 2006 @ 22:14:41 #219
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_36936955
s4 is nog niet bevestigd, maar dat komt wel nog volgens oa Josh Schwartz
pi_36943716
Godver. waarom lees ik nou weer die spoiler Helemaal eigenlijk niet de bedoeling...
Die spoilers zijn juist aanstootgevend
O+ BlaBlub O+
pi_36944380
quote:
Op donderdag 13 april 2006 22:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
s4 is nog niet bevestigd, maar dat komt wel nog volgens oa Josh Schwartz
Ik hoop het
mja en die spoiler neeeeee

mja heb ze tot en met 21 binnen
dit weekend eens kijken
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_36944711
Goede aflevering ! ben verliefd op dat blonde meisje
pi_36944744
SPOILER
pi_36953411
Goeie aflevering weer!! Alleen Seth verdient een bitchslap

Oh yes, the booozzzz

pi_36953463
Seth is lekker bezig
Sam: Whenever there is any doubt, there is no doubt. That's the first thing they teach you.
Vincent:Who taught you?
Sam: I don't remember. That's the second thing they teach you.
pi_36953900
Whaa zoals altijd vergeet ik als het daadwerkelijk vrijdag is om de laatste afl. te dloaden.
Anywayz hij is nu bezig, ben benieuwd.
Ik ben een meisje!
  vrijdag 14 april 2006 @ 14:40:29 #227
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_36954039
Goeie aflevering Seth ziet iig in dat hij Summer terug moet krijgen, maar dat zal ook nog niet zo soepel verlopen...
  vrijdag 14 april 2006 @ 16:21:49 #228
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_36957404
pi_36957893
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 16:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
SPOILERS:
3.22 The College Try foto's
3.23 The Party Favor foto's
Anna met lang haar !
Vind ze er zo stukken leuker uitzien dan met kort haar.
pi_36958781
Wow, zo lief ziet Anna eruit!!
Ik ben een meisje!
  vrijdag 14 april 2006 @ 17:12:47 #231
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_36958948
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 16:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Anna met lang haar !
Mwah, met kort haar had ze echt iets voor mij, maar nu ziet ze eruit als het zoveelste lekkere blondje... Ben benieuwd naar de bewegende beelden om het doorslaggevende oordeel te kunnen geven
Edit:
Promo bevestigt mijn oordeel op basis van de foto's alleen maar...

[ Bericht 8% gewijzigd door Miguel op 14-04-2006 17:18:18 ]
  vrijdag 14 april 2006 @ 18:10:31 #232
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_36960490
Wat ik niet snap...Marissa skipt en de school belt gelijk waardoor Julie pissig is maar Ryan vliegt ff naar z'n ma en Sandy + Kirsten laten het toe
pi_36961026
Bij 5 keer skippen worden de ouders op de hoogte gesteld.
Dit was Ryan's derde keer, dus hij heeft nog 2 kansen.

Anywayz, heb net ook gekeken enne kreeg wel traantjes toen Ryan zijn moeder diste en je die locker zag met al zijn foto's.
Seth is gewoon een supercoward, ik vind zijn character zo niet-cool op dit moment.
Sandy is de weg kwijt, wel mooi die Griffin gelokt, maar ja wat wilt hij nu doen dan?
Kirsten
Marissa heeft de weg weer gevonden en Volchok zijn we bijna kwijt (volgens mij laten ze hem express shirtless rondlopen )
Die hele drama van Summer en Seth vind ik eigenlijk niet zo leuk om naar te kijken. Ik denk om het feit dat het zo uitzichtloos is en ik hoop niet dat ze het al te lang door zullen trekken die deprifase.

Volgende week The College Try

[ Bericht 57% gewijzigd door NAF_NAF op 14-04-2006 19:49:53 ]
Ik ben een meisje!
  vrijdag 14 april 2006 @ 19:54:24 #234
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_36963224
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 18:30 schreef NAF_NAF het volgende:
Sandy is de weg kwijt, wel mooi die Griffin gelokt, maar ja wat wilt hij nu doen dan?
Nu heeft hij de touwtjes in handen natuurlijk, hij vreest natuurlijk wel weer voor z'n ziekenhuis nu, maar omdat hij die informatie nu heeft kan hij dat gebruiken om te zorgen dat het project toch bij de company blijft
pi_36963484
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 19:54 schreef Miguel het volgende:

[..]

Nu heeft hij de touwtjes in handen natuurlijk, hij vreest natuurlijk wel weer voor z'n ziekenhuis nu, maar omdat hij die informatie nu heeft kan hij dat gebruiken om te zorgen dat het project toch bij de company blijft
Sandy heeft die papieren, maar dat weet Griffin niet. Hij weet wel dat Sandy er nu achter is dat hij iets te verbergen heeft. Griffin is toch niet de enige die zeggenschap heeft over waar het ziekenhuis komt, ik vraag me af of zijn collega's weten met wat voor zaakjes hij zich bezighoudt. Sandy moet gewoon een beslissing nemen dan. Griffin aangeven of die ziekenhuisdeal afronden.

Vind je ook niet dat het nu zo langdradig wordt?
Ik ben een meisje!
  vrijdag 14 april 2006 @ 20:28:04 #236
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_36964353
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 20:03 schreef NAF_NAF het volgende:
Sandy heeft die papieren, maar dat weet Griffin niet. Hij weet wel dat Sandy er nu achter is dat hij iets te verbergen heeft. Griffin is toch niet de enige die zeggenschap heeft over waar het ziekenhuis komt, ik vraag me af of zijn collega's weten met wat voor zaakjes hij zich bezighoudt. Sandy moet gewoon een beslissing nemen dan. Griffin aangeven of die ziekenhuisdeal afronden.

Vind je ook niet dat het nu zo langdradig wordt?
Agree, maar het werd toch duidelijk dat de rest van de board voor Sandy wilde gaan, maar Griffin kan daar nog een stokje voor steken, wat Sandy nu dus zou kunnen voorkomen
Vind het wel jammer dat Matt nu echt moet gaan eigenlijk ..
pi_36965977
Sandy's storyline moet meer aandacht krijgen. Dat vind ik een van de betere verhaallijnen
Great spirits have always found violent opposition from mediocrities
  vrijdag 14 april 2006 @ 21:30:06 #238
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_36966218
Seth en summer
pi_36967037
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 18:30 schreef NAF_NAF het volgende:
Bij 5 keer skippen worden de ouders op de hoogte gesteld.
Dit was Ryan's derde keer, dus hij heeft nog 2 kansen.
dude you counted?

en wel leuke aflevering alleen veel te kort
We're leaving here tonight, there's no need to tell anyone, they'd only hold us down. So by the morningslight. We'll be halfway to anywhere, where love is more than just your name.
pi_36967367
Pff kon het niet laten om al die foto's te kijken spoilers te lezen Gaat wel leuk worden de komende aflevernigen denk ik
  zaterdag 15 april 2006 @ 03:03:58 #241
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_36973677
Echt niet normaal wat Seth aan het doen is zeg.
Hij moet dus zoveel van Summer houden dat hij tegen haar zegt dat hij niet van haar houdt zodat ze naar Brown gaat.
Man, doe toch niet zo stom. Als dat meisje in haar eentje naar Brown gaat en ze is niet gelukkig (ondanks dat het de kans van haar leven is) dan heeft dat toch geen enkele zin
Ben trouwens benieuwd hoe het met Anna zal gaan als blijkt dat hij weer vrijgezel is Maar toch wil hij Summer weer terug en.... nouja, ik snap helemaal nix van die gast

Ik moet wel zeggen dat Ryan veel geduld heeft met zijn moeder. Die is hem al zo vaak af gevallen. Maar ja, het blijft toch je moeder. Dat is ook wel weer zo...
Wel leuk om te zien dat hij alles voor haar is en dat hij dan toch die gevoelens van moeder/dochter weer krijgt.
Dat blonde meiske is trouwens erg lekker

Sandy moet eens ff weer zijn plaats weten. Hopelijk is dat gedoe nou af gelopen. Hoewel ik die verhaallijn niet helemaal begrijp. Ik vind het een beetje onduidelijk opgezet.
Hij moet gewoon lekker wat meer naar huis om zo bij Kirsten te zijn, die trouwens wel weer heel makkelijk richting de fles grijpt (maar hem nog niet opdrinkt )

Marissa blijft gewoon een zeikerd. Vervelend karakter blijf ik het vinden. Een tijdje vond ik haar weer wat beter worden (aan het begin van het seizoen vooral) maar vind haar nu alweer vervelend. Ze praat irritant, heeft totaal geen pit of ruggengraat, draagt tuttige kleren en heeft buiten een mooi gezichtje echt helemaal niets voor mij.
  zaterdag 15 april 2006 @ 03:05:01 #242
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_36973690
Even vraagje:
Gaf Ryan nu één of twee kaartjes voor Graduation aan Dawn?
pi_36973713
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 03:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Even vraagje:
Gaf Ryan nu één of twee kaartjes voor Graduation aan Dawn?
2
  zaterdag 15 april 2006 @ 03:10:34 #244
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_36973726
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 03:08 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

2
Ah, ik dacht er maar 1 te zien.. vandaar
  zaterdag 15 april 2006 @ 03:17:59 #245
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_36973765
Btw bij IMDB staat helemaal niet wie dat blondje nou eigenlijk is
  zaterdag 15 april 2006 @ 03:22:51 #246
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_36973800
pi_36974150
Leuke ep weer... lekker wijf die blonde Mag ook wel terug komen
Aankomende eindelijk Anna terug...
Seth verdient ook echt een dikke trap in de ballen.. wat een mongool... Zo iemand kan je gewoon niet dumpen en al helemaal niet om hoe hij het doet
Maar komt ook vast wel goed...

Toetsenbord typt zwaar
O+ BlaBlub O+
pi_36974457
Die blonde heeft ook een paar episodes in Invasion gespeeld! Als alien-hybrid
Great spirits have always found violent opposition from mediocrities
pi_36976628
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 20:28 schreef Miguel het volgende:

[..]

Vind het wel jammer dat Matt nu echt moet gaan eigenlijk ..
Ik ook
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 21:22 schreef rthls het volgende:
Sandy's storyline moet meer aandacht krijgen. Dat vind ik een van de betere verhaallijnen
Ja, het lijkt allemaal zo onsamenhangend nu.
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 22:01 schreef MyImmortal het volgende:

[..]

dude you counted?
Ik ben een meisje , maar neejjj niet geteld, gewoon verzonnen
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 03:03 schreef Komakie het volgende:
Ben trouwens benieuwd hoe het met Anna zal gaan als blijkt dat hij weer vrijgezel is Maar toch wil hij Summer weer terug en.... nouja, ik snap helemaal nix van die gast

Wel leuk om te zien dat hij alles voor haar is en dat hij dan toch die gevoelens van moeder/dochter weer krijgt.

Sandy moet eens ff weer zijn plaats weten. Hopelijk is dat gedoe nou af gelopen. Hoewel ik die verhaallijn niet helemaal begrijp. Ik vind het een beetje onduidelijk opgezet.
Hij moet gewoon lekker wat meer naar huis om zo bij Kirsten te zijn, die trouwens wel weer heel makkelijk richting de fles grijpt (maar hem nog niet opdrinkt )

Marissa blijft gewoon een zeikerd. Vervelend karakter blijf ik het vinden. Een tijdje vond ik haar weer wat beter worden (aan het begin van het seizoen vooral) maar vind haar nu alweer vervelend. Ze praat irritant, heeft totaal geen pit of ruggengraat, draagt tuttige kleren en heeft buiten een mooi gezichtje echt helemaal niets voor mij.
Seth wilt nu alleen nog maar Summer, maar ja hoe ziet Summer dat als zij opeens Seth met Anna ziet?

Ik moest even lachen om dat moeder/dochter, maar je bedoelt natuurlijk moeder/zoon.

Ik vind ook dat die verhaallijn van Sandy wat meer tijd had mogen krijgen zo tegen het einde aan.

Marissa moet gewoon een tiener voorstellen die eerst in een bubbel leefde, waarna in 4 jaar opeens alles misging in haar leven. Van de groep is zij dus het probleemkind met allemaal moeilijkheden. Marissa is een voorstelling van tieners die helemaal de weg kwijt raken.
Ik ben een meisje!
  zaterdag 15 april 2006 @ 11:45:27 #250
101884 PeRi
Allons-y!
pi_36976733
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 03:03 schreef Komakie het volgende:
Ik heb het idee dat Kirsten niet wilde drinken, maar het Sandy wilde laten zien bij thuiskomst; de lege fles en het glas, een bord op tafel en zij op bed waarschijnlijk of de deur uit. Dat ie toch ook nog een gezin heeft waar hij voor moet zijn en niet alleen zijn werk.
Whatever I want.
pi_36976892
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 11:45 schreef PeRi het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat Kirsten niet wilde drinken, maar het Sandy wilde laten zien bij thuiskomst; de lege fles en het glas, een bord op tafel en zij op bed waarschijnlijk of de deur uit. Dat ie toch ook nog een gezin heeft waar hij voor moet zijn en niet alleen zijn werk.
Ik denk wel dat Sandy weet dat hij nog een gezin heeft.
Hij is alleen zo 'caught up' (weet het NL woord even niet ) in zijn werk, hij neem het te zwaar op en ziet dat zelf niet in. Hij heeft misschien ook een interventie nodig.

btw: ik denk niet dat Kirsten hem zo zou willen 'terugpakken'. zo is ze niet in de serie.
Ik ben een meisje!
  zaterdag 15 april 2006 @ 11:55:06 #252
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_36976973
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 03:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nicole Garza: http://www.imdb.com/name/nm1377442/
hmm ok, verder niets boeiends over haar te vinden eigenlijk. Geen leuke foto's ofzo..
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 11:40 schreef NAF_NAF het volgende:
Seth wilt nu alleen nog maar Summer, maar ja hoe ziet Summer dat als zij opeens Seth met Anna ziet?
Dat was wat ik ook bedoelde inderdaad. Of ze wordt er juist weer strijdlustig door.
Alleen wat ik zo dom vind, is dat hij dus eerst zegt dat hij niet van haar houdt maar s'avonds zegt hij ineens dat hij haar weer terug wil winnen. Make up your mind en denk na over wat je zegt sufferd!
quote:
Ik moest even lachen om dat moeder/dochter, maar je bedoelt natuurlijk moeder/zoon.
Ja sorry, ik vind Ryan gewoon een pussy. Niet een wijf.
Nee hoor geintje, foutje in de denkwijze van mij. Het was al laat
quote:
Ik vind ook dat die verhaallijn van Sandy wat meer tijd had mogen krijgen zo tegen het einde aan.
Ik moet zeggen dat ik die verhaallijn niet zo heel boeiend vindt. Ik zie Sandy gewoon niet als harde zakenman denk ik...
quote:
Marissa moet gewoon een tiener voorstellen die eerst in een bubbel leefde, waarna in 4 jaar opeens alles misging in haar leven. Van de groep is zij dus het probleemkind met allemaal moeilijkheden. Marissa is een voorstelling van tieners die helemaal de weg kwijt raken.
Marissa is gewoon een zeikwijf. Zo gauw als het ff niet gaat zoals zij wil dan gaat ze gelijk de meest rare dingen doen. Eerst was ze ontspoort, daarna ging het allemaal weer ff goed en lijkt alles koek en ei en dan gaat het weer ff wat minder (Ryan maakt het in overleg uit want het kwam van beide kanten) en dan gaat ze gelijk weer door het lint.
Das gewoon triest. En dat terwijl haar moeder er weer voor zorgt dat ze juist weer in een mooi huis wonen en genoeg geld hebben enzo.
Het is gewoon een zielig ondankbaar nest
  zaterdag 15 april 2006 @ 12:03:26 #253
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_36977181
Nou, van mij mag het wel afgelopen zijn na dit seizoen. Het kan me niet zo heel erg meer boeien. Laten ze happily ever after naar college gaan, dan zijn we er gewoon klaar mee.

Ik heb nog zoveel series hier op mijn computer staan waar ik niet aan toe kom, het is voor mij broodnodig dat er iets afvalt! Alias en The West Wing vallen sowieso af, dus is er na de zomer alweer iets meer ruimte in mijn agenda voor nieuwe series. Wat een luxe-probleem!
Spoilers!
pi_36977658
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 11:55 schreef Komakie het volgende:

Dat was wat ik ook bedoelde inderdaad. Of ze wordt er juist weer strijdlustig door.
Alleen wat ik zo dom vind, is dat hij dus eerst zegt dat hij niet van haar houdt maar s'avonds zegt hij ineens dat hij haar weer terug wil winnen. Make up your mind en denk na over wat je zegt sufferd!
Seth is zijn hele leven al in de war. Ik denkt dat het nog wel even zo blijft.
quote:
Ik moet zeggen dat ik die verhaallijn niet zo heel boeiend vindt. Ik zie Sandy gewoon niet als harde zakenman denk ik...
Sandy kennen we alleen als de altijd-voor-iedereen-klaarstaan-familieman en nu zie je hem in een andere gedaante die niemand eigenlijk leuk vind, omdat hij het tegenovergestelde is van waar iedereen hem zo om waardeerde. Hij zal vast wel een harde zakenman kunnen zijn, maar hij zal dan net zo geliefd zijn als de papa van Kirsten.
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 12:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nou, van mij mag het wel afgelopen zijn na dit seizoen. Het kan me niet zo heel erg meer boeien. Laten ze happily ever after naar college gaan, dan zijn we er gewoon klaar mee.

Ik heb nog zoveel series hier op mijn computer staan waar ik niet aan toe kom, het is voor mij broodnodig dat er iets afvalt! Alias en The West Wing vallen sowieso af, dus is er na de zomer alweer iets meer ruimte in mijn agenda voor nieuwe series. Wat een luxe-probleem!
Neejjjj The O.C. moet blijven!!
Niet iedereen heeft een luxe-probleem
Ik ben een meisje!
  zaterdag 15 april 2006 @ 13:45:04 #255
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_36979459
Ik dacht eerst dat Sandy die papieren in een oven gooide, maar het was toch een kluis

Ik denk dat Marissa nu eindelijk wel weer de goeie kant opgaat en dat de Cooper-Nichol-Roberts' toch nog gelukkig worden samen

En Seth is toch wel ongelooflijk dom bezig, al verwacht ik wel weer een mooie poging om Summer terug te krijgen. Had alleen niet verwacht dat hij het echt zou zeggen in die kantine. Achja, het had allemaal zo anders kunnen lopen als Summer maar thuis was geweest twee afleveringen geleden...

Ryan ook weer vrede met z'n moeder, kijken wanneer dat weer fout gaat
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_36980100
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 13:45 schreef InTrePidIvity het volgende:
Achja, het had allemaal zo anders kunnen lopen als Summer maar thuis was geweest twee afleveringen geleden...
Hoezo dat dan??
Ik ben een meisje!
  zaterdag 15 april 2006 @ 14:29:28 #257
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_36980290
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 14:19 schreef NAF_NAF het volgende:
Hoezo dat dan??
Toen hij alleen in de kamer van Summer was en die collage zag, ik denk dat hij die scène bedoelt.
pi_36981081
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 14:29 schreef Miguel het volgende:

[..]

Toen hij alleen in de kamer van Summer was en die collage zag, ik denk dat hij die scène bedoelt.
Ja toen wilde hij haar zeker gaan vertellen dat hij niet was aangenomen toch?
  zaterdag 15 april 2006 @ 15:29:11 #259
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_36981646
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 15:03 schreef Green_eye het volgende:

Ja toen wilde hij haar zeker gaan vertellen dat hij niet was aangenomen toch?
Toen wilde hij haar volgens mij idd de waarheid gaan vertellen, als ik het me goed herinner iig
pi_36988946
Ohw ja nu herinner ik het me weer.
Was idd zo.
Ik ben een meisje!
  zondag 16 april 2006 @ 14:33:25 #261
94162 Biff-Tannen
"Think, McFly!"
pi_37004935
Ik ben heeel erg benieuwd wat Sandy gaat doen de komende afleveringen. Stiekem hoop ik toch dat hij die Griffin uitschakelt met z'n nieuw verkregen documentjes.

"You like getting nailed by the king!!!!?" aldus the King of real estate in American Beauty.
  maandag 17 april 2006 @ 14:14:39 #262
16082 Wytze
...Confidential
pi_37031720
Ik vond het heel cool dat Sandy matt ging helpen.

En die Seth wat een mongool. Nu krijgen we weer zo'n zack summer gebeuren. Zoals toen die hem was gepeerd naar Portland en terug kwam en Summer weer voor zich ging winnen en summer ging schreeuwen "No Cohen you had your chance !"
"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
  dinsdag 18 april 2006 @ 10:32:11 #263
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_37055403
Tja, vond de aflevering wat minder geslaagd. Die serveesters was wel lekker btw..
  woensdag 19 april 2006 @ 00:47:10 #264
47776 somegirl
Gossip Girl
pi_37083988
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 11:55 schreef Komakie het volgende:
Nee joh sufferd, hij houdt juist zoveel van haar, dat ie zelfs dat z'n mond uit krijgt, Seth heeft nooit zoveel problemen gehad met liegen remember. Hij wil zo graag dat zij niet haar toekomst vergooit om hem, dat hij zelfs hierover tegen haar liegt. Voor haar bestwil zegmaar.
Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
  woensdag 19 april 2006 @ 12:07:37 #265
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_37091463
quote:
Op woensdag 19 april 2006 00:47 schreef somegirl het volgende:

[..]

Nee joh sufferd, hij houdt juist zoveel van haar, dat ie zelfs dat z'n mond uit krijgt, Seth heeft nooit zoveel problemen gehad met liegen remember. Hij wil zo graag dat zij niet haar toekomst vergooit om hem, dat hij zelfs hierover tegen haar liegt. Voor haar bestwil zegmaar.

No shit Sherlock!

Dat snap ik ook nog wel. Maar s'avonds heeft hij het er dan over dat hij Summer weer voor zich wil gaan winnen. Dat schiet toch niet op. Dat hij niet wil dat Summer haar toekomst vergooid snap ik ook wel, maar waarom eerst iemand heel veel pijn doen door te zeggen dat je niet van iemand houdt en daarna toch weer terug proberen te winnen. Je hebt haar dan wel een tijd lang ongelukkig gemaakt en dat is ook niet best.
pi_37091906
quote:
Op woensdag 19 april 2006 00:47 schreef somegirl het volgende:

[..]

Volgens mij snap jij het niet helemaal.
Ik ben het met Komakie eens, Seth moet gewoon normaal doen.
We weten allemaal dat hij het alleen doet omdat hij van Summer houdt.
Uiteindelijk is hij gewoon een sukkel die zijn alles weggooit, omdat hij denkt het juiste te doen.
Facts: Summer ongelukkig, Seth ongelukkig.
Ik ben een meisje!
pi_37144733
Hier komt een erge erge spoiler over de season final episode.
Dat je het weet ;-)
SPOILER
Ik ben een meisje!
pi_37144803
SPOILER
  donderdag 20 april 2006 @ 23:07:52 #269
47776 somegirl
Gossip Girl
pi_37145929
Zag ik daarnet niet een comateuze Sandy in while you where sleeping!
Grappig dat soort dingen, film al heel vaak gezien, en nu blijkt dat Sandy ineens te zijn!
Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
pi_37146202
quote:
Op donderdag 20 april 2006 22:41 schreef NAF_NAF het volgende:
Hier komt een erge erge spoiler over de season final episode.
Dat je het weet ;-)
SPOILER
dat moet je wel ff goed lezen:
SPOILER
pi_37146349
quote:
Op donderdag 20 april 2006 23:07 schreef somegirl het volgende:
Zag ik daarnet niet een comateuze Sandy in while you where sleeping!
Grappig dat soort dingen, film al heel vaak gezien, en nu blijkt dat Sandy ineens te zijn!
Ahahaha hij heeft dus ervaring met ziekenhuisbedden!
quote:
Op donderdag 20 april 2006 23:13 schreef JohnHannibalSmith het volgende:

[..]

dat moet je wel ff goed lezen:
SPOILER
Ik denk dat ik het ook goed heb gelezen
SPOILER
Ik ben een meisje!
pi_37146507
dan lees je het toch nog niet helemaal goed, want er staan vragen door elkaar.
SPOILER
pi_37146680
quote:
Op donderdag 20 april 2006 23:20 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
dan lees je het toch nog niet helemaal goed, want er staan vragen door elkaar.
SPOILER
OMG dan zijn mijn hersenen echt traag want jij hebt toch echt gelijk.
Bedankt voor de opheldering
Ik denk dat ik nu maar ga slapen dan he, misschien is het morgen dan weer over.
Ik ben een meisje!
pi_37149580
Iets wat ik denk maar geen idee of het waar is, en een stukje spoiler.
SPOILER
O+ BlaBlub O+
  vrijdag 21 april 2006 @ 01:01:42 #275
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_37149745
The OC Amerika Deel 4!
Postte ik al.
pi_37155189
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 00:53 schreef neggix het volgende:
Iets wat ik denk maar geen idee of het waar is, en een stukje spoiler.
SPOILER
Dat dacht ik ook eerst, maar ja het is nog niet bekend ofzo.
Ik ben een meisje!
pi_37155205
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 01:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
The OC Amerika Deel 4!
Postte ik al.
wat bedoel je?
Ik ben een meisje!
pi_37157495
Er was vannacht toch ook een ep? The College Try toch
O+ BlaBlub O+
pi_37157521
ik kan er iig nog niks over vinden, wou het net vragen
We're leaving here tonight, there's no need to tell anyone, they'd only hold us down. So by the morningslight. We'll be halfway to anywhere, where love is more than just your name.
  vrijdag 21 april 2006 @ 12:39:58 #280
101884 PeRi
Allons-y!
pi_37157590
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 11:23 schreef NAF_NAF het volgende:

[..]

wat bedoel je?
CDP heeft een spoiler van de finale afl gepost. Zijn link wijst naar de spoiler.
Whatever I want.
  vrijdag 21 april 2006 @ 12:45:19 #281
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_37157740
Jep, hij is gewoon uitgezonden (iig op CTV (HD) volgens m'n vriendin die momenteel in Toronto zit)
pi_37157751
Ik heb wel 3 links gevonden, maar ze doen niks.
Echt vaag man.
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 12:39 schreef PeRi het volgende:

[..]

CDP heeft een spoiler van de finale afl gepost. Zijn link wijst naar de spoiler.
Ohw het gaat dan zeker over
SPOILER
Ik ben een meisje!
pi_37157765
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 12:39 schreef PeRi het volgende:

[..]

Ja, maar mijn spoiler en de zijne zijn toch verschillend Of lees ik het verkeerd

-edit- Idd. 3x22 is uit
O+ BlaBlub O+
pi_37157856
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 12:46 schreef neggix het volgende:

-edit- Idd. 3x22 is uit
ik heb hem echt nadat ik had gepost dat hij t niet deed gevonden.
als iemand nodig heeft kan ik hem wel geven.
Ik ben een meisje!
  vrijdag 21 april 2006 @ 13:24:25 #285
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_37158801
Heb hem ook gevonden..

Edit: hij moet duidelijk nog op gang komen...
pi_37160469
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 13:24 schreef Doezelhaar het volgende:
Heb hem ook gevonden..

Edit: hij moet duidelijk nog op gang komen...
Ik heb m nu
Ik ben een meisje!
  vrijdag 21 april 2006 @ 14:28:38 #287
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_37160669
Hij gaat niet sneller dan 10kb/s
pi_37160725
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 14:28 schreef Doezelhaar het volgende:
Hij gaat niet sneller dan 10kb/s
Zal ik je mijn link sturen waar ik hem vandaan heb?
Ik ben een meisje!
  vrijdag 21 april 2006 @ 14:33:33 #289
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_37160818
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 12:46 schreef neggix het volgende:

[..]

Ja, maar mijn spoiler en de zijne zijn toch verschillend Of lees ik het verkeerd

-edit- Idd. 3x22 is uit
Ja maar mijn spoiler was dus al eerder gepost en was als verduidelijking op de spoiler/roddels die jullie postten
pi_37161050
tijd om eens op zoek te gaan!
  vrijdag 21 april 2006 @ 14:57:31 #291
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_37161492
Ok, kijken naar een andere link..

[ Bericht 81% gewijzigd door Doezelhaar op 21-04-2006 15:03:52 ]
pi_37161707
-edit-

je had mijn advies al opgevolgd voordat ik je het had gegeven
Ik ben een meisje!
pi_37161854
a.b.multimedia kan anders ook....

Moet ff wachten op vriendin tot vannacht... ff samen kijken
O+ BlaBlub O+
  vrijdag 21 april 2006 @ 15:37:03 #294
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_37162610
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 15:04 schreef NAF_NAF het volgende:
-edit-

je had mijn advies al opgevolgd voordat ik je het had gegeven
Mindreading..
  vrijdag 21 april 2006 @ 15:38:35 #295
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_37162654
Zullen we 't vanaf nu terug over de inhoud van de serie hebben (personages! plotlijnen! intriges!) en ophouden over waar en hoe snel?

Bedankt.

Kusjes van uw mod-team .
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_37163374
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 15:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zullen we 't vanaf nu terug over de inhoud van de serie hebben (personages! plotlijnen! intriges!) en ophouden over waar en hoe snel?

Bedankt.

Kusjes van uw mod-team .
Hoe kan het kind bruin haar hebben terwijl Theresa en Eddie beide zwart haar hebben
Het lijkt helemaal van Ryan, dus beetje raar, maar ja de wonderen zijn de wereld nog niet uit ofzo.

Anna ziet er echt heel lief uit, maar Summer en Seth situatie wordt er alleen maar lastiger op.
Ik wist niet eens dat er nog zo veel werd gedaan met Atomic County.

Anywayz was wel een leuke aflevering, veel lijnen weer uitgezet voor de komende periode.

back at ya
Ik ben een meisje!
  vrijdag 21 april 2006 @ 17:26:05 #297
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_37165735
Vanavond eindelijk maar eens kijken, ben benieuwd!
pi_37166577
Was leuke aflevering. Baby moet gewoon van Ryan zijn, lijkt totaal niet op Eddie, gezicht niet, haar niet.. geloof geen zak van die Theresa Ze zag er wel goed uit, niet meer zo trailer-trash

Anna was ook niet verkeerd Seth alsnog naar Brown natuurlijk, hoe kan het ook anders
  vrijdag 21 april 2006 @ 18:52:21 #299
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_37167704
Anna met lang haar
Ze is dat schattige kwijt Alhoewel ze er later in de aflevering wel weer wat beter uitzag dan in het begin...

Wel weer ingewikkelde situatie met Seth, al is't wel tof dat'ie nu naar een kunstacademie gaat
Komen echter wel meer verhaallijnen bij dan, tenzij Summer naast slim ook ineens heel goed kan tekenen
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_37169335
Leg mij eens uit, hoezo tenzij Summer goed kan tekenen? Hij is toch bij Brown aangenomen of zat ik niet goed te kijken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')