Ik denk wel dat Sandy weet dat hij nog een gezin heeft.quote:Op zaterdag 15 april 2006 11:45 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Kirsten niet wilde drinken, maar het Sandy wilde laten zien bij thuiskomst; de lege fles en het glas, een bord op tafel en zij op bed waarschijnlijk of de deur uit. Dat ie toch ook nog een gezin heeft waar hij voor moet zijn en niet alleen zijn werk.
hmm ok, verder niets boeiends over haar te vinden eigenlijk. Geen leuke foto's ofzo..quote:Op zaterdag 15 april 2006 03:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nicole Garza: http://www.imdb.com/name/nm1377442/
Dat was wat ik ook bedoelde inderdaad. Of ze wordt er juist weer strijdlustig door.quote:Op zaterdag 15 april 2006 11:40 schreef NAF_NAF het volgende:
Seth wilt nu alleen nog maar Summer, maar ja hoe ziet Summer dat als zij opeens Seth met Anna ziet?
Ja sorry, ik vind Ryan gewoon een pussy. Niet een wijf.quote:Ik moest even lachen om dat moeder/dochter, maar je bedoelt natuurlijk moeder/zoon.
Ik moet zeggen dat ik die verhaallijn niet zo heel boeiend vindt. Ik zie Sandy gewoon niet als harde zakenman denk ik...quote:Ik vind ook dat die verhaallijn van Sandy wat meer tijd had mogen krijgen zo tegen het einde aan.
Marissa is gewoon een zeikwijf. Zo gauw als het ff niet gaat zoals zij wil dan gaat ze gelijk de meest rare dingen doen. Eerst was ze ontspoort, daarna ging het allemaal weer ff goed en lijkt alles koek en ei en dan gaat het weer ff wat minder (Ryan maakt het in overleg uit want het kwam van beide kanten) en dan gaat ze gelijk weer door het lint.quote:Marissa moet gewoon een tiener voorstellen die eerst in een bubbel leefde, waarna in 4 jaar opeens alles misging in haar leven. Van de groep is zij dus het probleemkind met allemaal moeilijkheden. Marissa is een voorstelling van tieners die helemaal de weg kwijt raken.
Seth is zijn hele leven al in de war. Ik denkt dat het nog wel even zo blijft.quote:Op zaterdag 15 april 2006 11:55 schreef Komakie het volgende:
Dat was wat ik ook bedoelde inderdaad. Of ze wordt er juist weer strijdlustig door.
Alleen wat ik zo dom vind, is dat hij dus eerst zegt dat hij niet van haar houdt maar s'avonds zegt hij ineens dat hij haar weer terug wil winnen. Make up your mind en denk na over wat je zegt sufferd!
Sandy kennen we alleen als de altijd-voor-iedereen-klaarstaan-familieman en nu zie je hem in een andere gedaante die niemand eigenlijk leuk vind, omdat hij het tegenovergestelde is van waar iedereen hem zo om waardeerde. Hij zal vast wel een harde zakenman kunnen zijn, maar hij zal dan net zo geliefd zijn als de papa van Kirsten.quote:Ik moet zeggen dat ik die verhaallijn niet zo heel boeiend vindt. Ik zie Sandy gewoon niet als harde zakenman denk ik...
Neejjjj The O.C. moet blijven!!quote:Op zaterdag 15 april 2006 12:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nou, van mij mag het wel afgelopen zijn na dit seizoen. Het kan me niet zo heel erg meer boeien. Laten ze happily ever after naar college gaan, dan zijn we er gewoon klaar mee.
Ik heb nog zoveel series hier op mijn computer staan waar ik niet aan toe kom, het is voor mij broodnodig dat er iets afvalt! Alias en The West Wing vallen sowieso af, dus is er na de zomer alweer iets meer ruimte in mijn agenda voor nieuwe series. Wat een luxe-probleem!
Hoezo dat dan??quote:Op zaterdag 15 april 2006 13:45 schreef InTrePidIvity het volgende:
Achja, het had allemaal zo anders kunnen lopen als Summer maar thuis was geweest twee afleveringen geleden...
Toen hij alleen in de kamer van Summer was en die collage zag, ik denk dat hij die scène bedoelt.quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:19 schreef NAF_NAF het volgende:
Hoezo dat dan??
Ja toen wilde hij haar zeker gaan vertellen dat hij niet was aangenomen toch?quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:29 schreef Miguel het volgende:
[..]
Toen hij alleen in de kamer van Summer was en die collage zag, ik denk dat hij die scène bedoelt.
Toen wilde hij haar volgens mij idd de waarheid gaan vertellen, als ik het me goed herinner iigquote:Op zaterdag 15 april 2006 15:03 schreef Green_eye het volgende:
Ja toen wilde hij haar zeker gaan vertellen dat hij niet was aangenomen toch?
Nee joh sufferd, hij houdt juist zoveel van haar, dat ie zelfs dat z'n mond uit krijgt, Seth heeft nooit zoveel problemen gehad met liegen remember. Hij wil zo graag dat zij niet haar toekomst vergooit om hem, dat hij zelfs hierover tegen haar liegt. Voor haar bestwil zegmaar.quote:Op zaterdag 15 april 2006 11:55 schreef Komakie het volgende:
Dat was wat ik ook bedoelde inderdaad. Of ze wordt er juist weer strijdlustig door.
Alleen wat ik zo dom vind, is dat hij dus eerst zegt dat hij niet van haar houdt maar s'avonds zegt hij ineens dat hij haar weer terug wil winnen. Make up your mind en denk na over wat je zegt sufferd!
quote:Op woensdag 19 april 2006 00:47 schreef somegirl het volgende:
[..]
Nee joh sufferd, hij houdt juist zoveel van haar, dat ie zelfs dat z'n mond uit krijgt, Seth heeft nooit zoveel problemen gehad met liegen remember. Hij wil zo graag dat zij niet haar toekomst vergooit om hem, dat hij zelfs hierover tegen haar liegt. Voor haar bestwil zegmaar.
Volgens mij snap jij het niet helemaal.quote:Op woensdag 19 april 2006 00:47 schreef somegirl het volgende:
[..]
Nee joh sufferd, hij houdt juist zoveel van haar, dat ie zelfs dat z'n mond uit krijgt, Seth heeft nooit zoveel problemen gehad met liegen remember. Hij wil zo graag dat zij niet haar toekomst vergooit om hem, dat hij zelfs hierover tegen haar liegt. Voor haar bestwil zegmaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een meisje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 april 2006 22:41 schreef NAF_NAF het volgende:
Hier komt een erge erge spoiler over de season final episode.
Dat je het weet ;-)dat moet je wel ff goed lezen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love it when a plan comes together !
Ahahaha hij heeft dus ervaring met ziekenhuisbedden!quote:Op donderdag 20 april 2006 23:07 schreef somegirl het volgende:
Zag ik daarnet niet een comateuze Sandy in while you where sleeping!
Grappig dat soort dingen, film al heel vaak gezien, en nu blijkt dat Sandy ineens te zijn!
quote:Op donderdag 20 april 2006 23:13 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
[..]
dat moet je wel ff goed lezen:Ik denk dat ik het ook goed heb gelezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een meisje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love it when a plan comes together !
quote:Op donderdag 20 april 2006 23:20 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
dan lees je het toch nog niet helemaal goed, want er staan vragen door elkaar.OMG dan zijn mijn hersenen echt traag want jij hebt toch echt gelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt voor de opheldering![]()
Ik denk dat ik nu maar ga slapen dan he, misschien is het morgen dan weer over.Ik ben een meisje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O+ BlaBlub O+
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |