abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36976892
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 11:45 schreef PeRi het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat Kirsten niet wilde drinken, maar het Sandy wilde laten zien bij thuiskomst; de lege fles en het glas, een bord op tafel en zij op bed waarschijnlijk of de deur uit. Dat ie toch ook nog een gezin heeft waar hij voor moet zijn en niet alleen zijn werk.
Ik denk wel dat Sandy weet dat hij nog een gezin heeft.
Hij is alleen zo 'caught up' (weet het NL woord even niet ) in zijn werk, hij neem het te zwaar op en ziet dat zelf niet in. Hij heeft misschien ook een interventie nodig.

btw: ik denk niet dat Kirsten hem zo zou willen 'terugpakken'. zo is ze niet in de serie.
Ik ben een meisje!
  zaterdag 15 april 2006 @ 11:55:06 #252
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_36976973
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 03:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nicole Garza: http://www.imdb.com/name/nm1377442/
hmm ok, verder niets boeiends over haar te vinden eigenlijk. Geen leuke foto's ofzo..
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 11:40 schreef NAF_NAF het volgende:
Seth wilt nu alleen nog maar Summer, maar ja hoe ziet Summer dat als zij opeens Seth met Anna ziet?
Dat was wat ik ook bedoelde inderdaad. Of ze wordt er juist weer strijdlustig door.
Alleen wat ik zo dom vind, is dat hij dus eerst zegt dat hij niet van haar houdt maar s'avonds zegt hij ineens dat hij haar weer terug wil winnen. Make up your mind en denk na over wat je zegt sufferd!
quote:
Ik moest even lachen om dat moeder/dochter, maar je bedoelt natuurlijk moeder/zoon.
Ja sorry, ik vind Ryan gewoon een pussy. Niet een wijf.
Nee hoor geintje, foutje in de denkwijze van mij. Het was al laat
quote:
Ik vind ook dat die verhaallijn van Sandy wat meer tijd had mogen krijgen zo tegen het einde aan.
Ik moet zeggen dat ik die verhaallijn niet zo heel boeiend vindt. Ik zie Sandy gewoon niet als harde zakenman denk ik...
quote:
Marissa moet gewoon een tiener voorstellen die eerst in een bubbel leefde, waarna in 4 jaar opeens alles misging in haar leven. Van de groep is zij dus het probleemkind met allemaal moeilijkheden. Marissa is een voorstelling van tieners die helemaal de weg kwijt raken.
Marissa is gewoon een zeikwijf. Zo gauw als het ff niet gaat zoals zij wil dan gaat ze gelijk de meest rare dingen doen. Eerst was ze ontspoort, daarna ging het allemaal weer ff goed en lijkt alles koek en ei en dan gaat het weer ff wat minder (Ryan maakt het in overleg uit want het kwam van beide kanten) en dan gaat ze gelijk weer door het lint.
Das gewoon triest. En dat terwijl haar moeder er weer voor zorgt dat ze juist weer in een mooi huis wonen en genoeg geld hebben enzo.
Het is gewoon een zielig ondankbaar nest
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zaterdag 15 april 2006 @ 12:03:26 #253
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_36977181
Nou, van mij mag het wel afgelopen zijn na dit seizoen. Het kan me niet zo heel erg meer boeien. Laten ze happily ever after naar college gaan, dan zijn we er gewoon klaar mee.

Ik heb nog zoveel series hier op mijn computer staan waar ik niet aan toe kom, het is voor mij broodnodig dat er iets afvalt! Alias en The West Wing vallen sowieso af, dus is er na de zomer alweer iets meer ruimte in mijn agenda voor nieuwe series. Wat een luxe-probleem!
Spoilers!
pi_36977658
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 11:55 schreef Komakie het volgende:

Dat was wat ik ook bedoelde inderdaad. Of ze wordt er juist weer strijdlustig door.
Alleen wat ik zo dom vind, is dat hij dus eerst zegt dat hij niet van haar houdt maar s'avonds zegt hij ineens dat hij haar weer terug wil winnen. Make up your mind en denk na over wat je zegt sufferd!
Seth is zijn hele leven al in de war. Ik denkt dat het nog wel even zo blijft.
quote:
Ik moet zeggen dat ik die verhaallijn niet zo heel boeiend vindt. Ik zie Sandy gewoon niet als harde zakenman denk ik...
Sandy kennen we alleen als de altijd-voor-iedereen-klaarstaan-familieman en nu zie je hem in een andere gedaante die niemand eigenlijk leuk vind, omdat hij het tegenovergestelde is van waar iedereen hem zo om waardeerde. Hij zal vast wel een harde zakenman kunnen zijn, maar hij zal dan net zo geliefd zijn als de papa van Kirsten.
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 12:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nou, van mij mag het wel afgelopen zijn na dit seizoen. Het kan me niet zo heel erg meer boeien. Laten ze happily ever after naar college gaan, dan zijn we er gewoon klaar mee.

Ik heb nog zoveel series hier op mijn computer staan waar ik niet aan toe kom, het is voor mij broodnodig dat er iets afvalt! Alias en The West Wing vallen sowieso af, dus is er na de zomer alweer iets meer ruimte in mijn agenda voor nieuwe series. Wat een luxe-probleem!
Neejjjj The O.C. moet blijven!!
Niet iedereen heeft een luxe-probleem
Ik ben een meisje!
  zaterdag 15 april 2006 @ 13:45:04 #255
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_36979459
Ik dacht eerst dat Sandy die papieren in een oven gooide, maar het was toch een kluis

Ik denk dat Marissa nu eindelijk wel weer de goeie kant opgaat en dat de Cooper-Nichol-Roberts' toch nog gelukkig worden samen

En Seth is toch wel ongelooflijk dom bezig, al verwacht ik wel weer een mooie poging om Summer terug te krijgen. Had alleen niet verwacht dat hij het echt zou zeggen in die kantine. Achja, het had allemaal zo anders kunnen lopen als Summer maar thuis was geweest twee afleveringen geleden...

Ryan ook weer vrede met z'n moeder, kijken wanneer dat weer fout gaat
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_36980100
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 13:45 schreef InTrePidIvity het volgende:
Achja, het had allemaal zo anders kunnen lopen als Summer maar thuis was geweest twee afleveringen geleden...
Hoezo dat dan??
Ik ben een meisje!
  zaterdag 15 april 2006 @ 14:29:28 #257
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_36980290
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 14:19 schreef NAF_NAF het volgende:
Hoezo dat dan??
Toen hij alleen in de kamer van Summer was en die collage zag, ik denk dat hij die scène bedoelt.
pi_36981081
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 14:29 schreef Miguel het volgende:

[..]

Toen hij alleen in de kamer van Summer was en die collage zag, ik denk dat hij die scène bedoelt.
Ja toen wilde hij haar zeker gaan vertellen dat hij niet was aangenomen toch?
  zaterdag 15 april 2006 @ 15:29:11 #259
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_36981646
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 15:03 schreef Green_eye het volgende:

Ja toen wilde hij haar zeker gaan vertellen dat hij niet was aangenomen toch?
Toen wilde hij haar volgens mij idd de waarheid gaan vertellen, als ik het me goed herinner iig
pi_36988946
Ohw ja nu herinner ik het me weer.
Was idd zo.
Ik ben een meisje!
  zondag 16 april 2006 @ 14:33:25 #261
94162 Biff-Tannen
"Think, McFly!"
pi_37004935
Ik ben heeel erg benieuwd wat Sandy gaat doen de komende afleveringen. Stiekem hoop ik toch dat hij die Griffin uitschakelt met z'n nieuw verkregen documentjes.

"You like getting nailed by the king!!!!?" aldus the King of real estate in American Beauty.
  maandag 17 april 2006 @ 14:14:39 #262
16082 Wytze
...Confidential
pi_37031720
Ik vond het heel cool dat Sandy matt ging helpen.

En die Seth wat een mongool. Nu krijgen we weer zo'n zack summer gebeuren. Zoals toen die hem was gepeerd naar Portland en terug kwam en Summer weer voor zich ging winnen en summer ging schreeuwen "No Cohen you had your chance !"
"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
  dinsdag 18 april 2006 @ 10:32:11 #263
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_37055403
Tja, vond de aflevering wat minder geslaagd. Die serveesters was wel lekker btw..
  woensdag 19 april 2006 @ 00:47:10 #264
47776 somegirl
Gossip Girl
pi_37083988
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 11:55 schreef Komakie het volgende:
Nee joh sufferd, hij houdt juist zoveel van haar, dat ie zelfs dat z'n mond uit krijgt, Seth heeft nooit zoveel problemen gehad met liegen remember. Hij wil zo graag dat zij niet haar toekomst vergooit om hem, dat hij zelfs hierover tegen haar liegt. Voor haar bestwil zegmaar.
Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
  woensdag 19 april 2006 @ 12:07:37 #265
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_37091463
quote:
Op woensdag 19 april 2006 00:47 schreef somegirl het volgende:

[..]

Nee joh sufferd, hij houdt juist zoveel van haar, dat ie zelfs dat z'n mond uit krijgt, Seth heeft nooit zoveel problemen gehad met liegen remember. Hij wil zo graag dat zij niet haar toekomst vergooit om hem, dat hij zelfs hierover tegen haar liegt. Voor haar bestwil zegmaar.

No shit Sherlock!

Dat snap ik ook nog wel. Maar s'avonds heeft hij het er dan over dat hij Summer weer voor zich wil gaan winnen. Dat schiet toch niet op. Dat hij niet wil dat Summer haar toekomst vergooid snap ik ook wel, maar waarom eerst iemand heel veel pijn doen door te zeggen dat je niet van iemand houdt en daarna toch weer terug proberen te winnen. Je hebt haar dan wel een tijd lang ongelukkig gemaakt en dat is ook niet best.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_37091906
quote:
Op woensdag 19 april 2006 00:47 schreef somegirl het volgende:

[..]

Volgens mij snap jij het niet helemaal.
Ik ben het met Komakie eens, Seth moet gewoon normaal doen.
We weten allemaal dat hij het alleen doet omdat hij van Summer houdt.
Uiteindelijk is hij gewoon een sukkel die zijn alles weggooit, omdat hij denkt het juiste te doen.
Facts: Summer ongelukkig, Seth ongelukkig.
Ik ben een meisje!
pi_37144733
Hier komt een erge erge spoiler over de season final episode.
Dat je het weet ;-)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben een meisje!
pi_37144803
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 20 april 2006 @ 23:07:52 #269
47776 somegirl
Gossip Girl
pi_37145929
Zag ik daarnet niet een comateuze Sandy in while you where sleeping!
Grappig dat soort dingen, film al heel vaak gezien, en nu blijkt dat Sandy ineens te zijn!
Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
pi_37146202
quote:
Op donderdag 20 april 2006 22:41 schreef NAF_NAF het volgende:
Hier komt een erge erge spoiler over de season final episode.
Dat je het weet ;-)
SPOILER
dat moet je wel ff goed lezen:
SPOILER
I love it when a plan comes together !
pi_37146349
quote:
Op donderdag 20 april 2006 23:07 schreef somegirl het volgende:
Zag ik daarnet niet een comateuze Sandy in while you where sleeping!
Grappig dat soort dingen, film al heel vaak gezien, en nu blijkt dat Sandy ineens te zijn!
Ahahaha hij heeft dus ervaring met ziekenhuisbedden!
quote:
Op donderdag 20 april 2006 23:13 schreef JohnHannibalSmith het volgende:

[..]

dat moet je wel ff goed lezen:
SPOILER
Ik denk dat ik het ook goed heb gelezen
SPOILER
Ik ben een meisje!
pi_37146507
dan lees je het toch nog niet helemaal goed, want er staan vragen door elkaar.
SPOILER
I love it when a plan comes together !
pi_37146680
quote:
Op donderdag 20 april 2006 23:20 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
dan lees je het toch nog niet helemaal goed, want er staan vragen door elkaar.
SPOILER
OMG dan zijn mijn hersenen echt traag want jij hebt toch echt gelijk.
Bedankt voor de opheldering
Ik denk dat ik nu maar ga slapen dan he, misschien is het morgen dan weer over.
Ik ben een meisje!
pi_37149580
Iets wat ik denk maar geen idee of het waar is, en een stukje spoiler.
SPOILER
O+ BlaBlub O+
  vrijdag 21 april 2006 @ 01:01:42 #275
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_37149745
The OC Amerika Deel 4!
Postte ik al.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')