http://en.wikipedia.org/wiki/Emo_%28slang%29quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:55 schreef Ogala het volgende:
Sjonge jonge ben het helemaal eens met Summer: grow up and get over yourself
Wat een aansteller is die Marissa!!!
Wat is trouwens een emo boyfriend?
Dat vind ik dan weer minder.quote:
Ik wil gewoon weten van wie die baby is..quote:Op zondag 2 april 2006 01:38 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer minder.
Die Theresa-verhaallijn vind ik dan weer uitgekauwd.
Maar dat herenigt de Love-triangle dan weer wel.. (Marissa, Sadie & Theresa)
Is toch al bekend dat het van Ryan isquote:Op zondag 2 april 2006 01:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik wil gewoon weten van wie die baby is..:+
En waarom ze in godesnaam terug naar Newport komt, ze wou toch juist niet aan Ryan laten weten hoe het zat?
Nee, totaal niet toch?quote:Op zondag 2 april 2006 01:40 schreef neggix het volgende:
[..]
Is toch al bekend dat het van Ryan isOf was dat nog niet helemaal zeker??
Ik dacht dat het vorig seizoen met zo'n "stille" hint werd aangegeven.. Maar kan me niet zeker meer herrinerenquote:
We zagen natuurlijk Ryan in Chino toen en dat die moeder van Theresa iets zei:He looks just like his father en toen een blik van Theresa..quote:Op zondag 2 april 2006 01:43 schreef neggix het volgende:
[..]
Ik dacht dat het vorig seizoen met zo'n "stille" hint werd aangegeven.. Maar kan me niet zeker meer herrineren
Ryan kwam toch ook nog een keer terug en toen heeft zij hem toch verborgen gehouden?? Of zit ik nu weer met een andere serie in de war?quote:Op zondag 2 april 2006 01:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
We zagen natuurlijk Ryan in Chino toen en dat die moeder van Theresa iets zei:He looks just like his father en toen een blik van Theresa..
Maar nix concreets toch?
Weddenquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:39 schreef truStie het volgende:
Marissa aan de cokePff een miniscuul snuifje, ze is niet gelijk hooked
Idd, stom wijf.quote:Op zondag 2 april 2006 15:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
WeddenDie voelt zich zodanig kut dat ze echt wel meer gaat willen
Van mij mag ze
Weg/dood met Marissa
Yup, Sandy is crossing over to the dark side!quote:Op zondag 2 april 2006 16:33 schreef MyImmortal het volgende:
Matt deed niet echt veel verkeerd eigenlijk, Sandy worsdt steeds meer een zakenman........:{
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |