SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
die surfdude met zijn geepileerde wenkbrauwen zeker..quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:53 schreef Miguel het volgende:
[..]
[..]
In deze 4 afleveringen heeft hij zowieso al meegespeeld in ieder geval, dus je zou hem ondertussen weleens mogen kennen...![]()
idd zegquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:29 schreef NAF_NAF het volgende:
hmmm, verscholen boodschap in de OP foto.
Dat is niet eens verscholen..quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:29 schreef NAF_NAF het volgende:
hmmm, verscholen boodschap in de OP foto.
sorry foutje dubbelquote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:30 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Dat is niet eens verscholen..
Het staat er nog net niet in tekst onder..![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:23 schreef MyImmortal het volgende:
[..]
wth een hattricker ook in the oc topic
Ach he, wat kan ik zeggen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:24 schreef MyImmortal het volgende:
wth een hattricker ook in the oc topic
Twee mensen 1 gedachtequote:Op zondag 26 maart 2006 00:07 schreef Ace1 het volgende:
Laatste ep was cool! kwam weer beetje in het niveau van season 1!
Hallo, kijk jij de laatste 3 afleveringen ff opnieuw..quote:Op zondag 26 maart 2006 17:01 schreef Johnns het volgende:
wie is die sadi?
Inderdaad, eindelijk weer is een beetje drama.quote:Op zondag 26 maart 2006 00:07 schreef Ace1 het volgende:
Laatste ep was cool! kwam weer beetje in het niveau van season 1!
haha, ik bedoel meer wie ze in het echt isquote:Op zondag 26 maart 2006 17:11 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Hallo, kijk jij de laatste 3 afleveringen ff opnieuw..
[..]
Beter kijken..quote:Op zondag 26 maart 2006 17:41 schreef Johnns het volgende:
[..]
haha, ik bedoel meer wie ze in het echt iskan nergens iets over haar vinden. already tried imdb
![]()
hetlijkt erop, omdat sandy telefoon niet opnam, maar het kan nog zijn dat hij hem wel houdt, you'll never know, komende vrijdag weten we meerquote:Op zondag 26 maart 2006 21:35 schreef somegirl het volgende:
ik word echt een beetje gek van dat Ryan altijd maar voor iedereen wil zorgen zeg!!!!
Ik hoop echt dat ie nu s z'n lesje leert zoals ie zelf ook zei. Dat ie ook iedere keer er maar weer heen gaat, laat die lui het allemaal lekker zelf op knappen zeg! Maar goed.
Verder wel leuk, vond het nou niet zo'n geweldige aflevering als iedereen hier geloof ik, maar misschien ligt dat een beetje aan dat ik vrij moe ben ofzo.
En uh... Matt is de laan uit gestuurd denk ik? Niet helemaal duidelijk maar denk het wel toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
General Season 3 Spoilers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hattrick: Red Daemons (506731)
"The first rule of business is to protect your investment."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een meisje!
My sentiments exactlyquote:Op maandag 27 maart 2006 00:06 schreef zijle het volgende:
Toffe aflevering! Vooral Summer was lekker op dreef: "Press play before I break your face"![]()
Jess![]()
quote:Op maandag 27 maart 2006 00:52 schreef NAF_NAF het volgende:
Spoiler aflevering 22:You're fucking kidding right ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
denk dat het eits wordt met Matt en Sandy en the business, misschien wordt Sandy wel evilquote:Op maandag 27 maart 2006 10:48 schreef tonks het volgende:
Vraag me af wat de Season final is , er is nu nog niets spannends aan de hand.. bij seizoen2 was trey er al en je kon er al een beetje op rekenen enzo
quote:Op maandag 27 maart 2006 00:52 schreef NAF_NAF het volgende:
Spoiler aflevering 22:SerieusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is je bron?
www.spoilerfix.com ?quote:
thxquote:Op zondag 26 maart 2006 18:00 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Beter kijken..
http://www.imdb.com/name/nm1223023/
die summaries en zo komen rechtstreeks bij spoilerfix vandaan...quote:Op maandag 27 maart 2006 17:21 schreef NAF_NAF het volgende:
Ahh sorry dit is de bron.
Je kan hier voor de komende 4 afleveringen al spoilers en script sides lezen.
http://www.ocfansforum.org/index.php?showtopic=10809
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
Fuck you, Jess ruledquote:Op maandag 27 maart 2006 23:35 schreef neggix het volgende:
Oprotten met die blonde schijthoer van hooters
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 02:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Die trailer voor a.s. donderdagValt volgens mij wel mee. Zo proberen ze het neer te zetten in de trailer, maar ik denk dat hun het express doen of net alsofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
Yep het is niet iets langdurigs ofzo.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 07:47 schreef Wytze het volgende:
[..]
Valt volgens mij wel mee. Zo proberen ze het neer te zetten in de trailer, maar ik denk dat hun het express doen of net alsof
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een meisje!
Damn ik ook alquote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:28 schreef MyImmortal het volgende:
waarom kan ik het toch niet laten om die spoilers te lezen
Aha...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:13 schreef rthls het volgende:
Maar hij staat nog wel een beetje aan de kant van die ene gast... maar aan de andere kant, nu wordt die wel boos op die gast waarschijnlijk enz enz....
Verder zeer goeie afleverin
Idd, dat had ik toch niet verwacht nadat die die boodschap zo aan die maten van Volchock had doorgegevenquote:Op zaterdag 1 april 2006 02:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ryan en Volchok onder de pier was een toffe scene!
Ja, ik had toch wel gedacht dat ze met zijn allen op hem zouden wachten.quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:42 schreef Miguel het volgende:
[..]
Idd, dat had ik toch niet verwacht nadat die die boodschap zo aan die maten van Volchock had doorgegeven![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Emo_%28slang%29quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:55 schreef Ogala het volgende:
Sjonge jonge ben het helemaal eens met Summer: grow up and get over yourself
Wat een aansteller is die Marissa!!!
Wat is trouwens een emo boyfriend?
Dat vind ik dan weer minder.quote:
Ik wil gewoon weten van wie die baby is..quote:Op zondag 2 april 2006 01:38 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer minder.
Die Theresa-verhaallijn vind ik dan weer uitgekauwd.
Maar dat herenigt de Love-triangle dan weer wel.. (Marissa, Sadie & Theresa)
Is toch al bekend dat het van Ryan isquote:Op zondag 2 april 2006 01:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik wil gewoon weten van wie die baby is..:+
En waarom ze in godesnaam terug naar Newport komt, ze wou toch juist niet aan Ryan laten weten hoe het zat?
Nee, totaal niet toch?quote:Op zondag 2 april 2006 01:40 schreef neggix het volgende:
[..]
Is toch al bekend dat het van Ryan isOf was dat nog niet helemaal zeker??
Ik dacht dat het vorig seizoen met zo'n "stille" hint werd aangegeven.. Maar kan me niet zeker meer herrinerenquote:
We zagen natuurlijk Ryan in Chino toen en dat die moeder van Theresa iets zei:He looks just like his father en toen een blik van Theresa..quote:Op zondag 2 april 2006 01:43 schreef neggix het volgende:
[..]
Ik dacht dat het vorig seizoen met zo'n "stille" hint werd aangegeven.. Maar kan me niet zeker meer herrineren
Ryan kwam toch ook nog een keer terug en toen heeft zij hem toch verborgen gehouden?? Of zit ik nu weer met een andere serie in de war?quote:Op zondag 2 april 2006 01:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
We zagen natuurlijk Ryan in Chino toen en dat die moeder van Theresa iets zei:He looks just like his father en toen een blik van Theresa..
Maar nix concreets toch?
Weddenquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:39 schreef truStie het volgende:
Marissa aan de cokePff een miniscuul snuifje, ze is niet gelijk hooked
Idd, stom wijf.quote:Op zondag 2 april 2006 15:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
WeddenDie voelt zich zodanig kut dat ze echt wel meer gaat willen
Van mij mag ze
Weg/dood met Marissa
Yup, Sandy is crossing over to the dark side!quote:Op zondag 2 april 2006 16:33 schreef MyImmortal het volgende:
Matt deed niet echt veel verkeerd eigenlijk, Sandy worsdt steeds meer een zakenman........:{
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |