quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:42 schreef NAF_NAF het volgende:
Sadie boeide mij eigenlijk nooit, dus ik krijg het er ook niet warmer of kouder van dat zij eruit ligt.
Vond haar toevoeging eigenlijk nutteloos,
Volchock is nog niet helemaal wegquote:Op zaterdag 8 april 2006 02:04 schreef Daemon19 het volgende:
En Volcheck weg!
En de Sandy-ziekenhuis en Sandy-Kirsten verhaallijnen zullen interessant worden!![]()
Kirsten grijpt naar de boozz jaquote:Op zaterdag 8 april 2006 12:08 schreef NAF_NAF het volgende:
[..]
Sandy en Kirsten groeien uit elkaar en het gaat Kirsten het meest aangrijpen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door NAF_NAF op 08-04-2006 12:52:44 (spoilertags vergeten) ]Ik ben een meisje!
En dat kon je ook niet even in spoilertags zetten?quote:Op zaterdag 8 april 2006 12:31 schreef NAF_NAF het volgende:
OMG er gaat echt iemand belangrijks dood, ik weet alleen niet wie, maar het gebeurd volgens mij in de laatste aflevering. Ik denk dat het te maken heeft met Seth, misschien Sandy of Kirsten, maar ik hoop het zo niet he. Er staat in die spoiler dat na een sudden death, Seth niet meer met Summer wilt praten.
Woops sorry, ik zal het alsnog doen.quote:Op zaterdag 8 april 2006 12:40 schreef Hopey het volgende:
[..]
En dat kon je ook niet even in spoilertags zetten?![]()
quote het dan nietquote:Op zaterdag 8 april 2006 12:40 schreef Hopey het volgende:
[..]
En dat kon je ook niet even in spoilertags zetten?![]()
Omdat ik nieuwsgierig ben en graag wil weten wat er gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:23 schreef Doezelhaar het volgende:
Waarom zou iemand met een spoilertag van afl. 25 willen komen..
Jawel, want die spoilers heb ik allemaal al gelezenquote:Op zaterdag 8 april 2006 17:05 schreef Doezelhaar het volgende:
Ja ok, maar dan is het kijken van afl. 21 - 24 toch niet meer de moeite waard? Of wel?
Die was idd zeer goed, iedereen moest natuurlijk aan Brokeback denken..quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:31 schreef HomerJ het volgende:
Beste aflevering van dit seizoen![]()
Dat liedje aan het eind, echt gewoon perfect.
Waar ik wel om moest lachen:
Summer: Do you remember when Ryan and Seth made us watch that movie about some gay guys on a mountain?
Marrissa: You mean Lord of The Rings![]()
Terwijl alles wat Summer wilde was MET SETH naar Brown University.quote:Op zondag 9 april 2006 01:08 schreef HomerJ het volgende:
Hij hield zo van haar dat hij afstand deed en aan haar toekomst dacht
Gelet op je droevige liedjes topic:quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:31 schreef HomerJ het volgende:
Dat liedje aan het eind, echt gewoon perfect.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |