De terugkeer van de links- en rechtsbinnen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:35 schreef Messenga het volgende:
3-2-5 bleek een uitstekende opstelling.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:35 schreef zjroentje het volgende:
[..]
De terugkeer van de links- en rechtsbinnen.
3-4-3 lijkt me een uitstekend systeem voor volgend seizoenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:34 schreef DaYwALKuR het volgende:
Wil je dan 3-4-3 voetballen of 3-5-2
Gewoon 4-3-3 !!
Rechtsbinnen idd.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:36 schreef Messenga het volgende:
[..].
Faas Wilkes was ter zo eentje toch?
Stekelenburg is veels te onzeker met hoge ballenquote:
Dat kan 'ie leren. Hij is de laatste weken een fantastische lijnkeeper.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:43 schreef Black-Death het volgende:
Stekelenburg is veels te onzeker met hoge ballen
Lijn doet die inderdaad goed, maar aan de hoge ballen moet nog enorm gewerkt worden... Zet m op Grimquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:44 schreef twi het volgende:
[..]
Dat kan 'ie leren. Hij is de laatste weken een fantastische lijnkeeper.
Beide 2 tot 3 weken nog. Sneijder het hele seizoen niet meer, misschien playoffs. Urby weet ik nietquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:49 schreef Radegast het volgende:
Is Emanuelson beschikbaar voor zondag? En hoie zit het met Grygera en Heitinga, hoe lang gaat dat nog duren?
Babel linksbuitenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:07 schreef S-Two het volgende:
Ik vind het wel een goede opstelling. Denk echter niet dat Landzaat komt en dan wat mij betreft Sneijder rechtsmidden, Perez op "10" en Babel linksbuiten.
Verklaar je nader....quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:11 schreef Elgigante het volgende:
Een kinderhand blijkt snel gevuld hier
waar doel je op?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:11 schreef Elgigante het volgende:
Een kinderhand blijkt snel gevuld hier
Zo? (huntelaar_rodaowned.gif)quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:04 schreef Houniet het volgende:die moeten allemaal in 1 gif gezet worden
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=Huntelaartjetrots.wmvquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:15 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Zo? (huntelaar_rodaowned.gif)
[afbeelding]
ja snap er ook niks van.quote:
Hij heeft een hard schot van een leuke afstand. En als hij ergens te beperkt voor is is het linksbuiten wel.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:18 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Vind je Babel niet te beperkt voor de befaamde nr 10 positie?
Haha, was een briljante goal (weliswaar amateuristisch verdedigd) op een briljant moment en bovendien is zijn gemiddelde op het niveau dat je van een échte Ajax-spits mag verwachten. Nu nog tegen de grote ploegen (Ok, tegen Inter was een puike).quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:19 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja snap er ook niks van.
alsof niemand anders met een omhaal in de laatste minuut een wedstrijd nog kan redden![]()
Vreemd he... Die jongen zorgt er zo'n beetje in z'n eentje voor dat we in de finale van de beker staan en loopt 1 op 1 qua goals sinds zijn komst.quote:
Kijk maar ff op www.ultrasuid.com daar staat een samenvatting van de wedstrijd van een kwartierquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:22 schreef Houniet het volgende:
Die goals kan ik nergens vinden, iemand die weet waar ze staan? Tegen Roda.. moest tot 2330 werken
Knap, dat absoluut, maar om hem nu als koning te bestempelen gaat ietwat ver, vind je niet?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:21 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Vreemd he... Die jongen zorgt er zo'n beetje in z'n eentje voor dat we in de finale van de beker staan en loopt 1 op 1 qua goals sinds zijn komst.
Michael Mols was ook koning in utrecht, maar heeft ook nooit wat gewonnen met utrecht. Het gaat niet alleen om prijzen. Zelfde geld voor dirkje kuit bij 010.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:24 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Knap, dat absoluut, maar om hem nu als koning te bestempelen gaat ietwat ver, vind je niet?
Vooralsnog heeft hij nog niets gewonnen voor Ajax, hij houdt ze alleen in de race.
Mols en Kuijt hebben toch iets meer gepresteerd bij hun club dan Huntelaar vooralsnog bij Ajax en Utrecht heeft ook niet echt een spitsentraditie in de hoofdmacht, net zoals Feyenoord overigens.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:28 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Michael Mols was ook koning in utrecht, maar heeft ook nooit wat gewonnen met utrecht. Het gaat niet alleen om prijzen. Zelfde geld voor dirkje kuit bij 010.
Hebben wij wel een spitsentraditie dan?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:30 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Mols en Kuijt hebben toch iets meer gepresteerd bij hun club dan Huntelaar vooralsnog bij Ajax en Utrecht heeft ook niet echt een spitsentraditie in de hoofdmacht, net zoals Feyenoord overigens.
Als Huntelaar dit gemiddelde komend seizoen ook haalt zal ik voor hem knielen.
Goeie site. Topshit!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:23 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Kijk maar ff op www.ultrasuid.com daar staat een samenvatting van de wedstrijd van een kwartier![]()
Das ook weer zo.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:32 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hebben wij wel een spitsentraditie dan?. We hebben sinds 8 jaar weer een echte goede spits, mag er effe enthousiast over worden gedaan?
Die twee waren ook zomaar ff 2 voorbeeldjes die me te binnen schoten. Maar ik wilde er alleen mee aangeven dat het niet alleen om prijzen winnen draait. Huntelaar speelt geweldig en wordt waarschijnlijk alleen nog maar beter. Die adoratie vind ik dus helemaal niet zo vreemd.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:30 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Mols en Kuijt hebben toch iets meer gepresteerd bij hun club dan Huntelaar vooralsnog bij Ajax en Utrecht heeft ook niet echt een spitsentraditie in de hoofdmacht, net zoals Feyenoord overigens.
Als Huntelaar dit gemiddelde komend seizoen ook haalt zal ik voor hem knielen.
Ik leg me erbij neerquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:34 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Die twee waren ook zomaar ff 2 voorbeeldjes die me te binnen schoten. Maar ik wilde er alleen mee aangeven dat het niet alleen om prijzen winnen draait. Huntelaar speelt geweldig en wordt waarschijnlijk alleen nog maar beter. Die adoratie vind ik dus helemaal niet zo vreemd.
Tja Juanfran heeft toch niet voor die rust achterin gezorgd die hij als routinier wel zou moeten hebben. Beetje het Reiziger bij PSV-verhaal.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:34 schreef Jasza het volgende:
Was te verwachten dat Grygera wegging, Pocognoli oid is een linksback die ze als vervanger van Juanfran zouden willen.
En dat is bij Ajax toch vrij belangrijk.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:45 schreef jimjim1983 het volgende:
Juanfran kan nog wel redelijk verdedigen maar opbouwend is het gewoon zielig om te zien.
daarom.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:47 schreef Elgigante het volgende:
[..]
En dat is bij Ajax toch vrij belangrijk.
Weet ik niet zo. Babel dan, en Poepon daar achter.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:34 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met de jeugdspitsen van Ajax?
Perez is gehaald voor de linksbuitenpositie. Ik verwacht dus weinig problemen. Maar je weet natuurlijk nooit hoe het gaat lopen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:52 schreef Elgigante het volgende:
Verwachten jullie eigenlijk problemen komend seizoen omdat Sneijder en Perez eigenlijk op dezelfde positie willen spelen?
Nee, ik verwacht geen grote problemen. Perez is toch vooral gehaald als linksbuiten, en dat weet hij. En Sneijder heeft niet veel te eisen, vind ik.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:52 schreef Elgigante het volgende:
Verwachten jullie eigenlijk problemen komend seizoen omdat Sneijder en Perez eigenlijk op dezelfde positie willen spelen?
die moet zich nog bewijzen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:55 schreef Elgigante het volgende:
Antwoord lijkt me duidelijk haha, maar wat gebeurt er met Mitea dan?
Bank warm houden. Winterstop verhuurd ofzo?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:55 schreef Elgigante het volgende:
Antwoord lijkt me duidelijk haha, maar wat gebeurt er met Mitea dan?
dan hebben we maar 1 linksbuitenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:57 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Bank warm houden. Winterstop verhuurd ofzo?
Jullie hebben trouwens wel een fijnere bank dna in Eindhoven, waar men nog steeds klapstoeltjes hanteert. Rijdt de Ajax-selectie nu met 2 klapstoeltjes voorin in hun lease-auto?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:57 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Bank warm houden. Winterstop verhuurd ofzo?
De medische staf van Ajax hequote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:02 schreef S-Two het volgende:
Wat is dat nu eigenlijk met Sneijder. Ik dacht dat hij een kleine blessure had ofso, maar volgens mij heeft hij dit seizoen nog geen 10 wedstrijden gespeelt en ik hoorde net zelfs van iemand dat hij dit seizoen helemaal niet meer speelt.
Daar zie ik eigenlijk nooit supportersacties tegen, terwijl ieder bestuurslid al tonnen zakdoekjes naar zijn hoofd gekregen heeft en dito spandoeken.quote:
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:09 schreef Erwtensoep het volgende:
medische staf tegen de muur rijmt niet echt lekker
quote:4/3/2006 - Zaakwaarnemers Grygera houden contacten met Van Geel af
(Gepost door RvN)
In het Algemeen Dagblad laat Martin van Geel weten dat er geen schot zit in de gesprekken met de zaakwaarnemers van Grygera. “Ik slaag er niet in om met zijn zaakwaarnemers Raiola en Nehoda in gesprek te raken. Ik heb een aantal keer het initiatief genomen om tot een gesprek te komen, maar elke keer komt er van hun kant wel iets tussen. Daarom heb ik de verantwoordelijkheid bij Zdenek zelf weggelegd,” aldus Van Geel in het AD. Indien hij zijn contract niet verlengt, wil Ajax hem verkopen.
quote:Onderhandelingen met Grygera afgebroken
Ajax heeft gisteren de onderhandelingen met Zdenek Grygera afgebroken. Het contract van de Tsjechische verdediger loopt nog een jaar door, maar hij kon zich niet vinden in een nieuwe aanbieding. „We hebben laten zien dat we graag met hem verder wilden, maar het verschil tussen vraag en aanbod blijft onoverbrugbaar. Het ging niet gepaard met boze blikken, maar als we er niet uitkomen zullen wij ons nu moeten beraden op de toekomst”, aldus technisch directeur Martin van Geel.
Vreemd gedoe...quote:Kamp Grygera ergert zich aan Van Geel
24/3/2006 20:29
De opmerkingen van Martin van Geel, technisch directeur van Ajax, over de moeizaam lopende onderhandelingen met Zdenek Grygera over een nieuw contract, zijn in het kamp van de Tsjechische international in het verkeerde keelgat geschoten.
Van Geel lichtte de onderhandelingen toe in De Telegraaf. 'We hebben laten zien dat we graag met hem verder wilden, maar het verschil tussen vraag en aanbod blijft onoverbrugbaar. Het ging niet gepaard met boze blikken, maar als we er niet uitkomen zullen wij ons nu moeten beraden op de toekomst.'
Mino Raiola, zaakwaarnemer van Grygera, heeft er met verbazing en ergernis kennis van genomen. 'Zo lang de onderhandelingen nog gaande zijn en er niet besloten is tot een gezamenlijke verklaring, is het zeer ongebruikelijk om details van besprekingen naar buiten te brengen', laat Raiola aan VI.nl weten. 'Bij Ajax gebeurde dat ook nooit in het verleden, maar blijkbaar is er iemand die op dat punt een nieuw beleid voert. Zo zie je maar dat niet elke verandering een goede hoeft te zijn.'
Hoewel Martin van Geel openlijk stelt dat de club zich gaat beraden over de toekomst van Grygera, weigert Raiola mee te doen aan dat spel. 'Wij communiceren niet via de media over onderhandelingen. Het enige dat op dit moment telt is dat Zdenek Grygera een contract tot 2007 heeft bij Ajax.'
Idd, stomme kut vent dat het isquote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:27 schreef Erwtensoep het volgende:
Die misselijke ratiola kan de boom in. Gaat hij nu ook al bepalen wat van Geel wel en niet mag zeggen? Rot toch op!
Het zal allemaal wel meevallen, als Ajax genoeg betaald voor een Wilhelmsson gaat Raoila het echt niet tegenhoudenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:36 schreef Radegast het volgende:
Als Van Geel en Raiola echt problemen met elkaar hebben dan lijkt het me niet dat Ajax nog veel kans maakt op spelers uit die stal. Christian Wilhelmsson bijvoorbeeld...
1 zwaluw maakt nog geen zomer, hij speelt het hele seizoen al bagger daar.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:52 schreef Jasza het volgende:
De Mul speelde btw wel lekker bij Vitesse, paar goede acties en goede voorzetten en een goal
Hij heeft meer laten zien dan de door Feyenoorders in de hemel geprezen Tim Vincken.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
1 zwaluw maakt nog geen zomer, hij speelt het hele seizoen al bagger daar.
In de hemel geprezen Tim Vinckenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:29 schreef twi het volgende:
[..]
Hij heeft meer laten zien dan de door Feyenoorders in de hemel geprezen Tim Vincken.
Ik ben leider van de B1 hier van mijn club, en we moeten vandaag bijna 2 uur in de bus zitten om bij de tegenstander te komen. We gaan zodadelijk eerst gezamelijk etenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 07:03 schreef PLAE@ het volgende:
Ga jij nou maar vakken vullen
Daarom ben je vast zo vroeg d'r uit![]()
Om dat echte "hand-in-hand" gevoel te creeren?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 07:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik ben leider van de B1 hier van mijn club, en we moeten vandaag bijna 2 uur in de bus zitten om bij de tegenstander te komen. We gaan zodadelijk eerst gezamelijk eten![]()
Ik ben 19 jaar, we hebben 6 B elftallen en onze B1 speelt landelijk.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 07:07 schreef PLAE@ het volgende:
Jullie hebben een bus voor de b2![]()
Wat is dat voor club.
Hoe oud ben je dan dat je leider bent van b1![]()
Welke club?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 07:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik ben 19 jaar, we hebben 6 B elftallen en onze B1 speelt landelijk.
quote:Tom de Mul heeft deze week geprek over toekomst bij Ajax
Martin van Geel, Technisch Directeur van Ajax, heeft deze week een gesprek met Vitesse-speler Tom de Mul over zijn toekomst bij Ajax.
De Mul wordt op dit moment verhuurd aan Vitesse, maar is eigendom van Ajax.
De Belg maakte gister in de wedstrijd tegen Sparta (3-1) zijn rentree en was meteen trefzeker, hij schoot de bal binnen in de rebound na een schot van Theo Janssen.
Ajax springt zuining om met buitenspelers sinds ze in de "winterstop" Klaas Jan Huntelaar aantrokken.
hmmquote:25/3/2006 - Wenger: we waren Ajax te snel af voor Vieira
(Gepost door RvN)
BRON: The Guardian
In the Guardian vertelde Arsene Wenger hoe hij ooit Ajax te snel af was door Patrick Vieira van AC Milan aan te trekken. "Patrick was in onderhandeling met Ajax en ik belde hem vanuit Japan om hem te vertellen dat hij bij Arsenal moest tekenen. Omdat hij een vaste transfersom moest kosten, moest alleen de speler overtuigd worden. Ik overtuigde ook zijn zaakwaarnemers, alhoewel die hem liever naar Arsenal zagen gaan dan naar Ajax. Ze hadden een financieel probleem in Holland omdat Ajax aarzelfde over zijn salaris. Bij Arsenal kregen ze direct alles waar ze om vroegen." [reageer]
Dat is toch geen nieuws... Ik kan het me nog herinneren dat ie in verband werd gebracht met Ajax...quote:
Wat zal hij achteraf opgelucht adem gehaald hebben.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat is toch geen nieuws... Ik kan het me nog herinneren dat ie in verband werd gebracht met Ajax...
Volgend jaar zal hij balen geloof mijquote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:05 schreef kasper het volgende:
[..]
Wat zal hij achteraf opgelucht adem gehaald hebben.
Vertel mij nou eens wat de nieuwswaarde is van zo'n bericht? Gewoon door iemand verzonnen met een Ajaxbril op daar bij voetbalzone. Waarom zou Wenger dat zeggen? Vieira voetbalt toch al niet meer bij Arsenal?quote:
quote:A grateful embrace awaits Vieira
Saturday March 25, 2006
The Guardian
The first time I was struck by Patrick Vieira's ability was during a French League Cup game. My team Monaco were playing against Cannes and I had Claude Puel in the middle, a really strong guy who won all his one-on-one match-ups. Patrick came on at half-time and suddenly Puel looked like a kid compared with him. I immediately told myself that this Vieira guy would one day be a great player.
Afterwards I would go and see him at Cannes but it wasn't until January 1996 that I met him. George Weah had been named Fifa's World Player of the Year and he invited me to Milan. I met Patrick during half-time of one of their games. He wasn't playing and seemed completely demoralised, as if he had lost his way. Given how much he loves to play, it must have been torture for him to be at Milan on the bench or, even worse, in the stands. I tried to cheer him up, saying: "Hang on in there, my friend. You'll get there in the end, and this is AC Milan, after all." It was terrible to see this young man, who I knew could conquer and dominate the midfield, totally disheartened. At the time, though, there was a lot of talent in AC's midfield.
The following July I was contacted by Arsenal. Patrick was in negotiations with Ajax and I called him from Japan to tell him to go and sign for Arsenal, and that's how the transfer was done. It was a fairly straightforward one because the fee had been fixed by Milan at around $5m, £3.5m at the time, irrespective of who the buyer was. I told David Dein he should not hesitate over the signing because if he wanted Vieira to come to the club he had to act quickly, otherwise he would lose him.
I also convinced his agents at the time, although they were happy for him to go to Arsenal rather than Ajax anyway. They had had a financial problem in Holland because the Dutch had flinched a bit when it had come to Patrick's salary. At Arsenal, on the other hand, they had immediately got everything they asked for.
I joined the Gunners on October 1 1996. Patrick had arrived a few months before, in July. He had suffered a lot at the beginning. Despite that I immediately picked him; I never had the slightest doubt. To win the ball from Patrick didn't take one man, it didn't take two, it took at least three men around him. And even those three couldn't be sure of winning the ball. He was huge for me, immediately.
He also found a way into people's hearts at once. When the English saw that this guy, who had just arrived and who didn't look anything special with his long gangly legs, was going to Wimbledon and stopping everyone in their tracks, they loved that. The French had a bit of a reputation for avoiding physical contact, of being the romantics of football, but when all the English teams saw this giant who was crunching into everyone the whole time, they couldn't believe their eyes.
I remember going back to San Siro and the Milanese said to me: "What on earth have you done to us, taking Vieira? How could we have let that guy go?" We soon got the feeling we had achieved a real coup by signing Patrick. He was so strong, so dominating. He could destroy, direct and distribute the ball, often all in one go. Whatever one says, there weren't dozens of players of that calibre playing in Europe - there still aren't. As Lauren once said: "He is the lungs of our team."
As a result, every year we told ourselves we were going to feel the heat during the summer because there would be a lot of pressure on us and we would end up selling him - we're not a club with infinite resources. So on the one hand it was a fantastic feeling to have a player like him, on the other it was concerning as well. We always used to say: "How will we be able to replace a player like that if he leaves?"
When Tony Adams' exceptional career finally came to an end in 2002, I decided to make Patrick captain. It was self-evident for me. I thought it might shock some people because Patrick was a foreigner but it went down incredibly easily. After he became captain he gained in authority but he also listened more to others. Every year he matured. During his last season with us he reached yet another level: he managed to distance himself more from things. After all, he was rather impulsive and once he got annoyed he would react really quickly. Last season, though, he controlled himself much better.
That's something I have noticed about myself: sometimes the job reveals a new facet of our personality or rather it reveals to us a facet of our personality that we were not yet aware we had, either because we lacked confidence or because nobody had ever allowed us to discover it. When you have inner resources, you grow into what is required to do your job. That's why I think the captaincy was a huge positive influence on him. He had a greater sense of responsibility. He was sent off only twice after becoming captain.
The trophies Patrick won with France obviously gave him a lot of confidence. But he's a guy who always has self-doubts. I like the type of self-doubt he has because it produces some very positive questioning. It's not the sort that paralyses you during a game, instead it leads to a process of reflection which makes you self-critical. Patrick always analysed his performance with great lucidity.
That was one of his principal qualities: he was always very acute when he analysed his matches and he built on that to enable him to analyse in greater detail any problems that came up in the team. Once captain, he got into the habit of adapting his behaviour and way of thinking to the life and the development of the squad as a whole. It was also interesting for me to talk to him because he had a good feel for any problems that arose. He didn't come out with categorical opinions but rather hypotheses and suggestions.
"Such and such a player has done this but he has also done that. It's true he hogs the ball too much but he's still young . . ." Four years ago he would have said: "That guy's useless." He was much more moderate than Thierry Henry when he looked at the overall performance of the team and of the individuals within it.
When it came to technique Patrick was remarkable and he had an unbelievable instinct for the game. When he was being marked, he was never afraid of taking the ball. Those are the sorts of guys who drive the game forward. When Patrick had his opponent right behind him he took the ball and turned left or right. Any other player who is heavily marked like this and gets the central defender's ball will just return it. With him he always wanted to go forwards. He had an instinct for the game that you either have or you don't. You can't teach that. He was never afraid.
His reading of the game was outstanding. In a tightly marked midfield most players will lay a short ball off. Patrick would turn and suddenly open play up by hitting a long ball to the other wing. That was one of his great qualities.
Arsenal is the most "British" club there is. Patrick is black, French as well, yet he came to symbolise the Gunners. But that doesn't surprise me because above all here people love their club and someone who puts themselves out for their team and for the sheer glory of the club's colours. That's why I maintain that I don't detect any racism in England. I can't say if it's very present in society at large because I don't really know much about that but at least in football there isn't any.
The British are very grateful to those who go into battle. That's because they are a nation of fighters themselves. And more than any other foreigner Patrick symbolised this sort of warrior in the sporting sense of the word. When he was out fighting, he wouldn't let you down. So they forgave him all his escapades off the pitch, if you could call them that, because they knew that once he was on he would give it his all. That's why I liked the symbolism at the end of the 2005 FA Cup final. To see Patrick lining up to take the penalty against Manchester United and their supporters, then giving us victory, was a fantastic symbol of the love between him and Arsenal. It also turned out to be his last kick of the ball for the club.
Patrick constantly has to be pushed. He will naturally tend to stay in his comfort zone, African-style. But when he is in a situation where he has to fight, he is stimulated and what spurs him on more than anything is the challenge of having to fight for something. When you put him on the battlefield, he manages to dig down deep and find the inner resources he needs. It's all down to his hatred of defeat and his pride in being the best. That's why he is Patrick Vieira. And that's why, by the time he left Highbury, he had become one of the greatest players in the club's history.
© Patrick Vieira, 2005. Extracted from "Vieira" by Patrick Vieira, published by Orion priced £18.99. To order a copy for £17.99 with free UK p&p, call 0870 836 0875 or go to guardian.co.uk/bookshop
PSV was concreter.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:54 schreef StarGazer het volgende:
Pires stond destijds ook in de belangstelling van Ajax.
Nee, dat is echt teveel gevraagd.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:45 schreef stefmans het volgende:
Huntelaar opgelet, maak er maar net zo 1 als zlatan![]()
van basten impressie zekerquote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:06 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Nee, dat is echt teveel gevraagd.
Doe maar weer een omhaal.
quote:Gazzetta publiceert lijst transfervrije spelers
In de Italiaanse krant La Gazetta dello Sport is gisteren een grote lijst gepubliceerd met alle transfervrije, relatief grote spelers komende zomer. Hatem Trabelsi is daar een van.
Voor Ajax kunnen spelers als George Boateng (Middlesbrough), Cristian Poulsen (Schalke 04), Clerc (Lyon) en Ze Roberto (Bayern Munchen) wellicht interessant zijn. Jan Koller (Dortmund) is overigens ook transfervrij, een speler die in het verleden nog in verband met Ajax is gebracht.
http://www.at5.nl/sport.asp?newsid=16230quote:Trabelsi weet ook wat een omhaal is
25-3-2006
Hatem Trabelsi moet zaterdag gedacht hebben wat Klaas Jan Huntelaar kan, kan ik ook. De rechtsback maakte op de training uit een omhaal een doelpunt dat in schoonheid zeker niet onderdeed voor de prachtige goal woensdag van Huntelaar tegen Roda JC in de halve finale van de beker.
Trabelsi was helemaal goed op schot. Maarten Stekelenburg en Hans Vonk moesten meerdere keren de bal uit het net halen na schoten van de verdediger. De doeltreffendheid van Trabelsi op de training is zeer opvallend. De Tunesier scoorde tot nu toe slechts drie keer voor Ajax.
Tegen een goede buitenlnder zeg je natuurlijk gen nee, maar ik dacht ook at het beleid van van Geel zich erop toespitste eerst Nederlanders te volgen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:10 schreef -Wolf- het volgende:
ik zie liever wat meer nederlanders bij AJAX rondlopen.
quote:Urby Emanuelson langer aan de kant
25-3-2006
Urby Emanuelson kan waarschijnlijk ook de komende twee weken niet spelen voor Ajax. De verdediger ondervindt nog te veel last van de spierblessure die hij twee weken geleden opliep.
Emanuelson trainde zaterdag apart van de selectie op De Toekomst. "Het is wel wennen om aan de zijlijn te staan en niets met een bal te mogen doen, " aldus Emanuelson tegenover AT5.
De revelatie van dit seizoen bij Ajax hoopt in elk geval op tijd fit te zijn voor de start van de play-offs.
quote:Vader Sneijder: "Wesley komt eraan"
25-3-2006
De rentree van Wesley Sneijder bij Ajax zal niet lang op zich laten wachten. Dat zegt althans zijn vader Berry in Het Parool. "Zijn herstel verloopt goed. "
De medische staf van Ajax is terughoudender als het gaat om de terugkeer van Sneijder. De middenvelder kreeg al een aantal keren te maken met terugslagen bij het revalideren van een hamstringblessure.
Vader Sneijder begrijpt de houding van Ajax. "Spelers als Wesley moeten in bescherming worden genomen. Het is wel goed voor hem dat hij op die manier een beetje geremd wordt.
Waarom lukt dat in de wedstrijd nooit dan, daar zijn z'n schoten altijd zeer belabberd.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:01 schreef Trancelocator het volgende:
Over Trabelsi gesproken:
[..]
Alsof we nog niet genoeg aanvallers hebben rondlopen.
Hij zal gemist worden...
3-1quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:51 schreef The_Hives het volgende:
Hoeveel gaan we winnen morgen?
quote:
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 07:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik ben leider van de B1 hier van mijn club, en we moeten vandaag bijna 2 uur in de bus zitten om bij de tegenstander te komen. We gaan zodadelijk eerst gezamelijk eten![]()
Voor zo'n snelle bus kan je alleen maar respect hebbenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
pi-air speelt niet meer bij nac hoorquote:
Oh dan denk ik 3-2quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:58 schreef The_Hives het volgende:
[..]
pi-air speelt niet meer bij nac hoor
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:56 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
[..]
Voor zo'n snelle bus kan je alleen maar respect hebben![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:56 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
[..]
Voor zo'n snelle bus kan je alleen maar respect hebben![]()
![]()
Sowieso mag er weleens een grootschalig onderzoek komen naar gedragsregels en competenties van zaakwaarnemers in het algemeen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:16 schreef S-Two het volgende:
[..]
![]()
En die Raiola moet trouwens ook optyfen.
Heeft ie toch lekker met z'n kleine jongetjes kunnen eten...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:20 schreef PLAE@ het volgende:
wedstrijd zal wel afgelast zijn van dirkie z'n boys. Hij was er om 9 uur alweer
Laat die gast dan lekker in het kakkerlakken topic blijven...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:26 schreef Suijk het volgende:
Genoeg over DK...
Een beetje tegenwind op zijn tijd is toch wel leuk?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:28 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Laat die gast dan lekker in het kakkerlakken topic blijven...
Klopt. De posts van jou kan ik zeker waarderen. Maar de posts van dirkje kuit zijn niet bepaald hoogstaand. En als hij dan ook nog onzin gaat lullen over één of ander vaag team waar hij coach van is, mag hij van mij in het kakkerlakken topic blijvenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:29 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Een beetje tegenwind op zijn tijd is toch wel leuk?
Hij neemt inderdaad nogal fel stelling, dat wordt niet altijd gewaardeerd. Is er trouwens (heimelijk) overleg tussen de clubs om een signaal af te geven dat dit het laatste play-off seizoen moet worden?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:35 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Klopt. De posts van jou kan ik zeker waarderen. Maar de posts van dirkje kuit zijn niet bepaald hoogstaand. En als hij dan ook nog onzin gaat lullen over één of ander vaag team waar hij coach van is, mag hij van mij in het kakkerlakken topic blijven
dat weet ik niet maar ik vind dat wel een goede stelling. de playoffs zijn te simpel. het hele jaar wisselvallig presteren zoals vitesse en door een gelukje uefa cup spelen en er in de 1e ronde uitgekinkeld worden. ik ben zelfs voor vaste teams in bepaalde leaugue's. waar psv en ajax de champions league mogen spelen en bij successen misschien AZ en Feyenoord erbij. voor de uefa cup Feyenoord,AZ en Heerenveen standaard.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:51 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Hij neemt inderdaad nogal fel stelling, dat wordt niet altijd gewaardeerd. Is er trouwens (heimelijk) overleg tussen de clubs om een signaal af te geven dat dit het laatste play-off seizoen moet worden?
Competitie voor Europa, play-offs voor het kampioenschapquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:51 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Hij neemt inderdaad nogal fel stelling, dat wordt niet altijd gewaardeerd. Is er trouwens (heimelijk) overleg tussen de clubs om een signaal af te geven dat dit het laatste play-off seizoen moet worden?
Doen!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:54 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
dat weet ik niet maar ik vind dat wel een goede stelling. de playoffs zijn te simpel. het hele jaar wisselvallig presteren zoals vitesse en door een gelukje uefa cup spelen en er in de 1e ronde uitgekinkeld worden. ik ben zelfs voor vaste teams in bepaalde leaugue's. waar psv en ajax de champions league mogen spelen en bij successen misschien AZ en Feyenoord erbij. voor de uefa cup Feyenoord,AZ en Heerenveen standaard.
Er zitten teveel haken en ogen aan naar mijn mening en we zitten niet in een luxe-positie dat we zwemmen in Europese plaatsen of dat we het ene na het anderEuropese succes aaneenrijgen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:54 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
dat weet ik niet maar ik vind dat wel een goede stelling. de playoffs zijn te simpel. het hele jaar wisselvallig presteren zoals vitesse en door een gelukje uefa cup spelen en er in de 1e ronde uitgekinkeld worden. ik ben zelfs voor vaste teams in bepaalde leaugue's. waar psv en ajax de champions league mogen spelen en bij successen misschien AZ en Feyenoord erbij. voor de uefa cup Feyenoord,AZ en Heerenveen standaard.
ja dat kan. maar als een groningen die dit jaar goed speelt,2 maal wint dan speelt het al chapions league. volgend jaar gaat het knudde en dan liggen ze er zo weer uit terwijl een club als ajax,in een slecht seizoen als dit toch nog de 2e ronde bereikt en iets betekend voor de champions league. ik vind dus dat het niet mogelijk moet zijn om kleinere clubs zo groots europees te spelen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:04 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Er zitten teveel haken en ogen aan naar mijn mening en we zitten niet in een luxe-positie dat we zwemmen in Europese plaatsen of dat we het ene na het anderEuropese succes aaneenrijgen.
Als het een beetje ongelukkig uitkomt speelt Groningen (voor hen geweldig natuurlijk) CL en wat ander clubs die pieken op het juiste moment UEFA-cup en over drie jaar zitten we in hetzelfde schuitje als Belgie.
Ik vind het sowieso denigrerend naar de competitie (die 34 wedstrijden telt) oim dáárna te bepalen wie er 2e, 3e etc wordt.
Men zou een play-off mogen spelen als de twee plaats bijv gedeeld wordt door 2 teams met exact hetzelfde aantal punten (doelsaldo maakt mij niet zoveel uit), maar niet tussen twee teams die in 34 wedstrijden behoorlijk uit elkaar lagen.
Ik vind dat : 'de commerciele opbrengsten voor de deelnemende play-off teams' een overtrokken argument is geworden, als dat de enige manier is om de clubs financieel gezond te houden schort het bij hen in de begroting over het gehele seizoen.
Maar als alle landen dit mogen doen krijg je veel meer vaste teams met de beste teams uit ieder land zo krijg je nooit meer verassingen dit zou voor mij zelfmoord zijn van het toernooiquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:24 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
ja dat kan. maar als een groningen die dit jaar goed speelt,2 maal wint dan speelt het al chapions league. volgend jaar gaat het knudde en dan liggen ze er zo weer uit terwijl een club als ajax,in een slecht seizoen als dit toch nog de 2e ronde bereikt en iets betekend voor de champions league. ik vind dus dat het niet mogelijk moet zijn om kleinere clubs zo groots europees te spelen.
De zelfmoord is al gepleegd op het moment dat de nummers 4 van Spanje, Engeland en Italie mee konden gaan doen. Het toernooi heeft veel meer charme als alleen de kampioenen mee mogen doen. Liever tegen de kampioen van Estland en Polen, dan tegen de nummer 4 uit de Primera Division en Serie A. Het is toch niet voor niks Champions League.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:27 schreef stefmans het volgende:
[..]
Maar als alle landen dit mogen doen krijg je veel meer vaste teams met de beste teams uit ieder land zo krijg je nooit meer verassingen dit zou voor mij zelfmoord zijn van het toernooi
Nee, het is Champions.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:29 schreef DutchSoldier het volgende:
[..]
Het is toch niet voor niks Chapmions League.![]()
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
'Ajax aast op Pocognoli'
--------------------------------------------------------------------------------
25 maart 2006
Ajax heeft volgens de Belgische media interesse in Sebastian Pocognoli, zo meldt de website Elfvoetbal.nl. De Amsterdamse club is volgens de berichten al dichtbij een akkoord met RC Genk, de club van het achttienjarige talent. Pocognoli kan uit de voeten als linksback en linksbuiten. Bij Genk heeft de jongeling nog een contract tot medio 2008.
Mocht een transfer van Pocognoli doorgang vinden, dan zal de speler in Amsterdam waarschijnlijk starten in Jong Ajax.
Ze hebben het contract met de medische staf verlengd, dus ze moeten nu alle postities minstens 3 keer invullen om een seizoen door te komen denk ikquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:59 schreef jna het volgende:
[..]
uhhh hadden we niet al een linksback en linksbuiten?
Linksback: Emanuelsonquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:59 schreef jna het volgende:
[..]
Ik rekende Rosenberg en Perez eigenlijk ook mee als linksbuiten.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:04 schreef Nashje het volgende:
[..]
Linksback: Emanuelson
Linksbuiten: Mitea
Niet echt drukbezet dus.
Wel grappig dat die Pocognoli op linksback én linksbuiten kan. Zou best leuk kunnen functioneren met Urby.
Oja Perez inderdaad. Rosenberg reken ik meer als spits.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:15 schreef jna het volgende:
[..]
Ik rekende Rosenberg en Perez eigenlijk ook mee als linksbuiten.
Clerc is een goede, maar ik denk niet dat die komt. Boateng vind ik niks voor Ajax en Zé Roberto is te duur en te oud.quote:
1-1quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:07 schreef SoA-Holic het volgende:
onze concurrent staat achter , nec scoort 1-0![]()
Op Flora Talinn tegen Anderlecht zit echt niemand te wachten. Op Arsenal - Real Madrid wel.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:29 schreef DutchSoldier het volgende:
[..]
De zelfmoord is al gepleegd op het moment dat de nummers 4 van Spanje, Engeland en Italie mee konden gaan doen. Het toernooi heeft veel meer charme als alleen de kampioenen mee mogen doen. Liever tegen de kampioen van Estland en Polen, dan tegen de nummer 4 uit de Primera Division en Serie A. Het is toch niet voor niks Champions League.![]()
Omdat Ajax gelijk staat aan voetbal, en voetbal thuishoort op Zondag!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:49 schreef McCarthy het volgende:
ajax speelt bijna nooit op zaterdag of vrijdag, nagenoeg altijd zondag
waarom?
wat dan?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:49 schreef -Wolf- het volgende:
Mandy heeft zich weer van z'n beste kant laten zien in Engeland.
Welke feiten?Jullie staan 16 punten achter..........quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:53 schreef -Wolf- het volgende:
ik vind het juist irritant dat PSV bijna altijd op zaterdag voetbalt. Dan blijf je steeds achter de feiten aanlopen.
omdat ik dat wilquote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:49 schreef McCarthy het volgende:
ajax speelt bijna nooit op zaterdag of vrijdag, nagenoeg altijd zondag
waarom?
Definieer niet makkelijk winnenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:11 schreef SCH het volgende:
Denk niet dat jullie morgen makkelijk winnen en dan wordt het nog heel leuk om de 5e plek
Wellicht, maar of verander het concept, of verander de naam.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Op Flora Talinn tegen Anderlecht zit echt niemand te wachten. Op Arsenal - Real Madrid wel.
Ik denk 0-0 of 1-1quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:13 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Definieer niet makkelijk winnen
Minder dan 5-0?
Sch zal het denk ik niet meer redden, die hebben nog een veel moeilijker schema ook.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:11 schreef SCH het volgende:
Denk niet dat jullie morgen makkelijk winnen en dan wordt het nog heel leuk om de 5e plek
En vervolgens landen als italie, Spanje en Engeland meer geld laten verdienen door tv inkomsten waardoor de verschillen nog groter worden? Nee, dankjewel.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Op Flora Talinn tegen Anderlecht zit echt niemand te wachten. Op Arsenal - Real Madrid wel.
Punten zeggen niet zoveel, Feyenoord staat ook heel veel punten voor op Ajax en in de play-offs wordt alles nog beslist, Ajax gaat CL spelen en Feyenoord (wéér) niet.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Welke feiten?Jullie staan 16 punten achter..........
Die mogen zelfs niet op de tribune zittenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:57 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Punten zeggen niet zoveel, Feyenoord staat ook heel veel punten voor op Ajax en in de play-offs wordt alles nog beslist, Ajax gaat CL spelen en Feyenoord (wéér) niet.
hehehehehehequote:Op zondag 26 maart 2006 05:05 schreef PLAE@ het volgende:
t stadion + home stond er net nogdus de wedstrijd gaat vast door! *hik*
![]()
26 bedoel jequote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Welke feiten?Jullie staan 16 punten achter..........
Waar bazeer je dat op? Op die geweldige wedstrijd tegen Roda?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:57 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Punten zeggen niet zoveel, Feyenoord staat ook heel veel punten voor op Ajax en in de play-offs wordt alles nog beslist, Ajax gaat CL spelen en Feyenoord (wéér) niet.
Idd, die club waar jullie 0-0 tegen speelden voor de competitie en verloren in de bekerquote:Op zondag 26 maart 2006 08:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waar bazeer je dat op? Op die geweldige wedstrijd tegen Roda?
Wanneer al de geblesseerden terugkeren, moet Feyenoord te pakken zijn.quote:Op zondag 26 maart 2006 08:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waar bazeer je dat op? Op die geweldige wedstrijd tegen Roda?
Al die kampioenen doen mee in de CL - zij het in de voorrondes. Als dergelijke teams met gemak uitgeschakeld worden door de nummers 3 en 4 (of zelfs 5) van de grotere landen dan is het duidelijk dat het beduidend minder goede teams zijn. En dat zie je ook als je naar die voorrondes kijkt. Dan liever de huidige opzet.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:29 schreef DutchSoldier het volgende:
[..]
De zelfmoord is al gepleegd op het moment dat de nummers 4 van Spanje, Engeland en Italie mee konden gaan doen. Het toernooi heeft veel meer charme als alleen de kampioenen mee mogen doen. Liever tegen de kampioen van Estland en Polen, dan tegen de nummer 4 uit de Primera Division en Serie A. Het is toch niet voor niks Champions League.![]()
waarschijnlijk als alle clubs bekend zijn en dan denk ik dat ze tot na het wk wachten met publiceren.quote:Op zondag 26 maart 2006 12:58 schreef J.P. het volgende:
Weet iemand wanneer het competitieschema van volgend seizoen bekend wordt?
Als ze de optie van Juanfran niet lichten, is het niet zo druk bezet daar achterin op de linkerflank.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:59 schreef jna het volgende:
[..]
Noodgeval.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:08 schreef Kang-He het volgende:
Wat is dit, Rosenberg op 10?
Mackaquote:Op zondag 26 maart 2006 14:16 schreef marsu het volgende:
Macka kan uitstekend op 10 spelen. Macka kan namelijk alles.
"Macka"quote:Op zondag 26 maart 2006 14:16 schreef marsu het volgende:
Macka kan uitstekend op 10 spelen. Macka kan namelijk alles.
Onjuist. Macka is een ontluikend fenomeen. Hij zal alle onwetenden versteld doen staan!quote:Op zondag 26 maart 2006 14:27 schreef twi het volgende:
[..]
"Macka"heeft de diepgang van Bergkamp, maar lang niet het overzicht de diepte in. Hij is dus absoluut ongeschikt als 10.
minstens 2 a 3 jaar. is ten minste een jongen met clubliefde.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:39 schreef F1Bas het volgende:
Klaas is een held, hoelang kunen wij hem nog behouden?
En terecht.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:45 schreef DeTolk het volgende:
Heb het NL uitshirt besteld met HUNTELAAR 9 achterop![]()
Als je wat gevonden hebt, hoor ik het graagquote:
Nee, helaas nog niets.quote:Op zondag 26 maart 2006 15:19 schreef pos het volgende:
[..]
Als je wat gevonden hebt, hoor ik het graag
Als je gewoon doet wat je moet doen tegen NAC is er weinig aan de hand.quote:
Ja inderdaad, laten we maar gewoon 6e worden, met zulke wedstrijden worden die playoffs namelijk gewoon een afstraffing.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:26 schreef Suijk het volgende:
[..]
Als je gewoon doet wat je moet doen tegen NAC is er weinig aan de hand.
Wordt maar gewoon 6e of 7e want bij iedere positieve stuiptrekking blijft Blind weer langer.
Het is dat het seizoen dan ECHT een totale ramp is. Ik put nog hoop uit die fucking playoffs, dat het opeens toch weer gaat lopen als de ECHTE druk erop zit.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:28 schreef twi het volgende:
[..]
Ja inderdaad, laten we maar gewoon 6e worden, met zulke wedstrijden worden die playoffs namelijk gewoon een afstraffing.
We hebben er al een dit seizoen.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:30 schreef Pinpas het volgende:
Blind zal wel zeggen dat Ajax iig nog meedoet voor een prijs![]()
De trainer komt tekort, het bestuur komt tekort, de selectie komt op bepaalde punten tekort ... dus bespaar je die hoopquote:Op zondag 26 maart 2006 16:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is dat het seizoen dan ECHT een totale ramp is. Ik put nog hoop uit die fucking playoffs, dat het opeens toch weer gaat lopen als de ECHTE druk erop zit.
Het lijkt nu wel alsof ze denken zeker te zijn van de playoffs, zichzelf sparen en dan tijdens die PO's wel weer te spelen. Dat zou schandalig zijn voor je publiek nu, maar dat is de enige hoop die ik heb...
Feyenoord kan dat. Die staan namelijk twaalf punten voor. AZ zou dat kunnen, maar die willen 2e worden. Maar we staan FUCKING VIJFDE ACHTER UTRECHT.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:31 schreef HeatWave het volgende:
Het is dat het seizoen dan ECHT een totale ramp is. Ik put nog hoop uit die fucking playoffs, dat het opeens toch weer gaat lopen als de ECHTE druk erop zit.
Het lijkt nu wel alsof ze denken zeker te zijn van de playoffs, zichzelf sparen en dan tijdens die PO's wel weer te spelen. Dat zou schandalig zijn voor je publiek nu, maar dat is de enige hoop die ik heb...
En toch kunnen ze wel voetballen, als de stukjes op de juiste plek vallen.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:32 schreef Pinpas het volgende:
[..]
De trainer komt tekort, het bestuur komt tekort, de selectie komt op bepaalde punten tekort ... dus bespaar je die hoop![]()
Optimistisch over wat?quote:Op zondag 26 maart 2006 16:32 schreef Trancelocator het volgende:
Met vier wedstrijden voor de boeg is er nog veel mogelijk, alleen kan het met Ajax nog heel verkeerd aflopen. Ik blijf echter gewoon optimistisch, er is op dit moment weinig anders meer aan te doen.
ja het is wel zo, je kan hier nu wel over aan het nadenken blijven maar die Playoffs komen eraan en die moeten we maar even winnen en dan is het toch nog en turbulent seizoen wat redelijk is verlopenquote:
Misschien als Pasen en Pinksteren op één dag vallen en Danny Blind zich verslikt in een zachtgekookt eiquote:Op zondag 26 maart 2006 16:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En toch kunnen ze wel voetballen, als de stukjes op de juiste plek vallen.
Je moet toch wat?.
Danny de schuiver.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wie stelt er dan ook Lindenbergh en Galasek op?
Er is helemaal geen grote schoonmaak nodig. Vandaag is overduidelijk dat het maar aan 1 man ligt. Als je met Trabelsi - Maduro - Lindenbergh - Juanfran start achterin dan ben je gewoon niet wijs. Gelukkig wist Boakye nog een puike partij neer te zetten, anders had het gewoon 1-3 of 1-4 geweest.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:33 schreef marcb1974 het volgende:
En wat is dat dan weer voor iets. Tijd voor de grote schoonmaak
Ik weet het twi, maar ik WIL zo graag nog wat te juichen hebben dit seizoen..quote:Op zondag 26 maart 2006 16:33 schreef twi het volgende:
[..]
Feyenoord kan dat. Die staan namelijk twaalf punten voor. AZ zou dat kunnen, maar die willen 2e worden. Maar we staan FUCKING VIJFDE ACHTER UTRECHT.
Voor mij hoeven de playoffs zo niet meer. Zeker als dat betekent dat we van deze flutcoach verlost worden. Dan maar een jaartje op de blaren zitten in de UEFA.
Ik denk het ook ja.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Toch zal niemand ervan op hebben gekeken denk ik. Een nieuwe coach zal echt wonderen doen.
Als het aan die cricketer ligt blijft Blind nog jaren zitten, en Jaakke is al lang al blij dat hij niet meer het mikpunt is van de supporters, maar de coach. Dus die heeft er alleen maar baat bij als Blind blijft zitten. Van Geel zit te dubben of hij Adriaanse terug zal nemen, maar dat zal ten koste gaan van zijn eigen imago. Andere opties zijn er niet, gezien hoe Van Gaal zich over Van Geel heeft uitgelaten.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:35 schreef HeatWave het volgende:
En Blind gaat wel weg, ook als ze de PO's winnen. Dat kan gewoon niet anders.. anders gaat de geruchten molen over trainers niet zo hard..
Het is al wel afgelopen want we zijn geen kampioen. Ik zie wel wat lichtpuntjes, maar te weinig om vertrouwen te hebben in evt. playoffs.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:35 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Optimistich over dit seizoen. Het is voor Ajax nog niet afgelopen hoor.
netjes hoorquote:
3. We hebben Danny Blindquote:Op zondag 26 maart 2006 16:40 schreef Nashje het volgende:
1. We hebben al Uefa Cup.
2. 5e plek geeft ook recht op play-offs.
jawel, maar dat is eigenlijk het vervelende. Die spelers denken zelf OOK allemaal dat het wel goed komt, en dan in de playoffs... dan....quote:Op zondag 26 maart 2006 16:40 schreef Nashje het volgende:
Jij bent gewoon echt hartstikke tevreden met de prestaties van je club.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:40 schreef Nashje het volgende:
De Uefa Cup haal je ook als je in de CL derde wordt in de poule, dus kappen met die onzin.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:42 schreef Radegast het volgende:
Ik heb geen problemen met één jaartje UEFA Cup...
Ja inderdaad. Nu weer ophoeren.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Jij bent gewoon echt hartstikke tevreden met de prestaties van je club.
Zeker. En nog een keer zo'n makkelijke CL poule kun je ook niet op hopen natuurlijk.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:43 schreef methodmich het volgende:
Nee, zo'n UEFA Cup poule biedt meer perspectief dan een CL-poule denk ik. Maar ja..
De frustratie druipt er gewoon vanaf. Heerlijk.quote:
Ik ook niet, lijkt me stukken beter.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:42 schreef Radegast het volgende:
Mee eens.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:42 schreef Radegast het volgende:
Tuurlijk, maar ook tegen de wat minder goden heeft dit Ajax het natuurlijk net zo lastig... de nummers 3-4-5 van spanje/italie/engeland etc zijn echt niet zwakker dan NAC hoorquote:Op zondag 26 maart 2006 16:43 schreef methodmich het volgende:
Nee, zo'n UEFA Cup poule biedt meer perspectief dan een CL-poule denk ik. Maar ja..
Achja, jij hebt gewoon altijd gelijk he. Dat moeten we maar accepteren.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
De frustratie druipt er gewoon vanaf. Heerlijk.
Jij wilt dus met droge ogen beweren dat Ajax goed bezig is?quote:Op zondag 26 maart 2006 16:45 schreef Nashje het volgende:
[..]
Achja, jij hebt gewoon altijd gelijk he. Dat moeten we maar accepteren.
quote:Op zondag 26 maart 2006 16:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ook tegen de wat minder goden heeft dit Ajax het natuurlijk net zo lastig... de nummers 3-4-5 van spanje/italie/engeland etc zijn echt niet zwakker dan NAC hoor.
laten we nou maar lekker CL spelen, geen idee hoe dat volgend jaar met een frisse start en KJH vanaf het begin erbij zal lopen...
Daarom, en stel nou dat is WEL een goed draaiend team, dan sla je jezelf toch 2 keer om de oren als dat team in de UEFA staat?quote:Op zondag 26 maart 2006 16:45 schreef methodmich het volgende:
Ach, volgend jaar staat er een heel ander team. Van Geel koopt nog wat spelers, nieuwe trainer, Stam aanvoerder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |