van basten impressie zekerquote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:06 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Nee, dat is echt teveel gevraagd.
Doe maar weer een omhaal.
quote:Gazzetta publiceert lijst transfervrije spelers
In de Italiaanse krant La Gazetta dello Sport is gisteren een grote lijst gepubliceerd met alle transfervrije, relatief grote spelers komende zomer. Hatem Trabelsi is daar een van.
Voor Ajax kunnen spelers als George Boateng (Middlesbrough), Cristian Poulsen (Schalke 04), Clerc (Lyon) en Ze Roberto (Bayern Munchen) wellicht interessant zijn. Jan Koller (Dortmund) is overigens ook transfervrij, een speler die in het verleden nog in verband met Ajax is gebracht.
http://www.at5.nl/sport.asp?newsid=16230quote:Trabelsi weet ook wat een omhaal is
25-3-2006
Hatem Trabelsi moet zaterdag gedacht hebben wat Klaas Jan Huntelaar kan, kan ik ook. De rechtsback maakte op de training uit een omhaal een doelpunt dat in schoonheid zeker niet onderdeed voor de prachtige goal woensdag van Huntelaar tegen Roda JC in de halve finale van de beker.
Trabelsi was helemaal goed op schot. Maarten Stekelenburg en Hans Vonk moesten meerdere keren de bal uit het net halen na schoten van de verdediger. De doeltreffendheid van Trabelsi op de training is zeer opvallend. De Tunesier scoorde tot nu toe slechts drie keer voor Ajax.
Tegen een goede buitenlnder zeg je natuurlijk gen nee, maar ik dacht ook at het beleid van van Geel zich erop toespitste eerst Nederlanders te volgen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:10 schreef -Wolf- het volgende:
ik zie liever wat meer nederlanders bij AJAX rondlopen.
quote:Urby Emanuelson langer aan de kant
25-3-2006
Urby Emanuelson kan waarschijnlijk ook de komende twee weken niet spelen voor Ajax. De verdediger ondervindt nog te veel last van de spierblessure die hij twee weken geleden opliep.
Emanuelson trainde zaterdag apart van de selectie op De Toekomst. "Het is wel wennen om aan de zijlijn te staan en niets met een bal te mogen doen, " aldus Emanuelson tegenover AT5.
De revelatie van dit seizoen bij Ajax hoopt in elk geval op tijd fit te zijn voor de start van de play-offs.
quote:Vader Sneijder: "Wesley komt eraan"
25-3-2006
De rentree van Wesley Sneijder bij Ajax zal niet lang op zich laten wachten. Dat zegt althans zijn vader Berry in Het Parool. "Zijn herstel verloopt goed. "
De medische staf van Ajax is terughoudender als het gaat om de terugkeer van Sneijder. De middenvelder kreeg al een aantal keren te maken met terugslagen bij het revalideren van een hamstringblessure.
Vader Sneijder begrijpt de houding van Ajax. "Spelers als Wesley moeten in bescherming worden genomen. Het is wel goed voor hem dat hij op die manier een beetje geremd wordt.
Waarom lukt dat in de wedstrijd nooit dan, daar zijn z'n schoten altijd zeer belabberd.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:01 schreef Trancelocator het volgende:
Over Trabelsi gesproken:
[..]
Alsof we nog niet genoeg aanvallers hebben rondlopen.
Hij zal gemist worden...
3-1quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:51 schreef The_Hives het volgende:
Hoeveel gaan we winnen morgen?
quote:
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 07:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik ben leider van de B1 hier van mijn club, en we moeten vandaag bijna 2 uur in de bus zitten om bij de tegenstander te komen. We gaan zodadelijk eerst gezamelijk eten![]()
Voor zo'n snelle bus kan je alleen maar respect hebbenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
pi-air speelt niet meer bij nac hoorquote:
Oh dan denk ik 3-2quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:58 schreef The_Hives het volgende:
[..]
pi-air speelt niet meer bij nac hoor
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:56 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
[..]
Voor zo'n snelle bus kan je alleen maar respect hebben![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:56 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
[..]
Voor zo'n snelle bus kan je alleen maar respect hebben![]()
![]()
Sowieso mag er weleens een grootschalig onderzoek komen naar gedragsregels en competenties van zaakwaarnemers in het algemeen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:16 schreef S-Two het volgende:
[..]
![]()
En die Raiola moet trouwens ook optyfen.
Heeft ie toch lekker met z'n kleine jongetjes kunnen eten...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:20 schreef PLAE@ het volgende:
wedstrijd zal wel afgelast zijn van dirkie z'n boys. Hij was er om 9 uur alweer
Laat die gast dan lekker in het kakkerlakken topic blijven...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:26 schreef Suijk het volgende:
Genoeg over DK...
Een beetje tegenwind op zijn tijd is toch wel leuk?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:28 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Laat die gast dan lekker in het kakkerlakken topic blijven...
Klopt. De posts van jou kan ik zeker waarderen. Maar de posts van dirkje kuit zijn niet bepaald hoogstaand. En als hij dan ook nog onzin gaat lullen over één of ander vaag team waar hij coach van is, mag hij van mij in het kakkerlakken topic blijvenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:29 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Een beetje tegenwind op zijn tijd is toch wel leuk?
Hij neemt inderdaad nogal fel stelling, dat wordt niet altijd gewaardeerd. Is er trouwens (heimelijk) overleg tussen de clubs om een signaal af te geven dat dit het laatste play-off seizoen moet worden?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:35 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Klopt. De posts van jou kan ik zeker waarderen. Maar de posts van dirkje kuit zijn niet bepaald hoogstaand. En als hij dan ook nog onzin gaat lullen over één of ander vaag team waar hij coach van is, mag hij van mij in het kakkerlakken topic blijven
dat weet ik niet maar ik vind dat wel een goede stelling. de playoffs zijn te simpel. het hele jaar wisselvallig presteren zoals vitesse en door een gelukje uefa cup spelen en er in de 1e ronde uitgekinkeld worden. ik ben zelfs voor vaste teams in bepaalde leaugue's. waar psv en ajax de champions league mogen spelen en bij successen misschien AZ en Feyenoord erbij. voor de uefa cup Feyenoord,AZ en Heerenveen standaard.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:51 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Hij neemt inderdaad nogal fel stelling, dat wordt niet altijd gewaardeerd. Is er trouwens (heimelijk) overleg tussen de clubs om een signaal af te geven dat dit het laatste play-off seizoen moet worden?
Competitie voor Europa, play-offs voor het kampioenschapquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:51 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Hij neemt inderdaad nogal fel stelling, dat wordt niet altijd gewaardeerd. Is er trouwens (heimelijk) overleg tussen de clubs om een signaal af te geven dat dit het laatste play-off seizoen moet worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |