Zo? (huntelaar_rodaowned.gif)quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:04 schreef Houniet het volgende:die moeten allemaal in 1 gif gezet worden
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=Huntelaartjetrots.wmvquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:15 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Zo? (huntelaar_rodaowned.gif)
[afbeelding]
ja snap er ook niks van.quote:
Hij heeft een hard schot van een leuke afstand. En als hij ergens te beperkt voor is is het linksbuiten wel.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:18 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Vind je Babel niet te beperkt voor de befaamde nr 10 positie?
Haha, was een briljante goal (weliswaar amateuristisch verdedigd) op een briljant moment en bovendien is zijn gemiddelde op het niveau dat je van een échte Ajax-spits mag verwachten. Nu nog tegen de grote ploegen (Ok, tegen Inter was een puike).quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:19 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja snap er ook niks van.
alsof niemand anders met een omhaal in de laatste minuut een wedstrijd nog kan redden![]()
Vreemd he... Die jongen zorgt er zo'n beetje in z'n eentje voor dat we in de finale van de beker staan en loopt 1 op 1 qua goals sinds zijn komst.quote:
Kijk maar ff op www.ultrasuid.com daar staat een samenvatting van de wedstrijd van een kwartierquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:22 schreef Houniet het volgende:
Die goals kan ik nergens vinden, iemand die weet waar ze staan? Tegen Roda.. moest tot 2330 werken
Knap, dat absoluut, maar om hem nu als koning te bestempelen gaat ietwat ver, vind je niet?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:21 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Vreemd he... Die jongen zorgt er zo'n beetje in z'n eentje voor dat we in de finale van de beker staan en loopt 1 op 1 qua goals sinds zijn komst.
Michael Mols was ook koning in utrecht, maar heeft ook nooit wat gewonnen met utrecht. Het gaat niet alleen om prijzen. Zelfde geld voor dirkje kuit bij 010.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:24 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Knap, dat absoluut, maar om hem nu als koning te bestempelen gaat ietwat ver, vind je niet?
Vooralsnog heeft hij nog niets gewonnen voor Ajax, hij houdt ze alleen in de race.
Mols en Kuijt hebben toch iets meer gepresteerd bij hun club dan Huntelaar vooralsnog bij Ajax en Utrecht heeft ook niet echt een spitsentraditie in de hoofdmacht, net zoals Feyenoord overigens.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:28 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Michael Mols was ook koning in utrecht, maar heeft ook nooit wat gewonnen met utrecht. Het gaat niet alleen om prijzen. Zelfde geld voor dirkje kuit bij 010.
Hebben wij wel een spitsentraditie dan?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:30 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Mols en Kuijt hebben toch iets meer gepresteerd bij hun club dan Huntelaar vooralsnog bij Ajax en Utrecht heeft ook niet echt een spitsentraditie in de hoofdmacht, net zoals Feyenoord overigens.
Als Huntelaar dit gemiddelde komend seizoen ook haalt zal ik voor hem knielen.
Goeie site. Topshit!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:23 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Kijk maar ff op www.ultrasuid.com daar staat een samenvatting van de wedstrijd van een kwartier![]()
Das ook weer zo.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:32 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hebben wij wel een spitsentraditie dan?. We hebben sinds 8 jaar weer een echte goede spits, mag er effe enthousiast over worden gedaan?
Die twee waren ook zomaar ff 2 voorbeeldjes die me te binnen schoten. Maar ik wilde er alleen mee aangeven dat het niet alleen om prijzen winnen draait. Huntelaar speelt geweldig en wordt waarschijnlijk alleen nog maar beter. Die adoratie vind ik dus helemaal niet zo vreemd.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:30 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Mols en Kuijt hebben toch iets meer gepresteerd bij hun club dan Huntelaar vooralsnog bij Ajax en Utrecht heeft ook niet echt een spitsentraditie in de hoofdmacht, net zoals Feyenoord overigens.
Als Huntelaar dit gemiddelde komend seizoen ook haalt zal ik voor hem knielen.
Ik leg me erbij neerquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:34 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Die twee waren ook zomaar ff 2 voorbeeldjes die me te binnen schoten. Maar ik wilde er alleen mee aangeven dat het niet alleen om prijzen winnen draait. Huntelaar speelt geweldig en wordt waarschijnlijk alleen nog maar beter. Die adoratie vind ik dus helemaal niet zo vreemd.
Tja Juanfran heeft toch niet voor die rust achterin gezorgd die hij als routinier wel zou moeten hebben. Beetje het Reiziger bij PSV-verhaal.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:34 schreef Jasza het volgende:
Was te verwachten dat Grygera wegging, Pocognoli oid is een linksback die ze als vervanger van Juanfran zouden willen.
En dat is bij Ajax toch vrij belangrijk.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:45 schreef jimjim1983 het volgende:
Juanfran kan nog wel redelijk verdedigen maar opbouwend is het gewoon zielig om te zien.
daarom.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:47 schreef Elgigante het volgende:
[..]
En dat is bij Ajax toch vrij belangrijk.
Weet ik niet zo. Babel dan, en Poepon daar achter.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:34 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met de jeugdspitsen van Ajax?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |