Het is al wel afgelopen want we zijn geen kampioen. Ik zie wel wat lichtpuntjes, maar te weinig om vertrouwen te hebben in evt. playoffs.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:35 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Optimistich over dit seizoen. Het is voor Ajax nog niet afgelopen hoor.
netjes hoorquote:
3. We hebben Danny Blindquote:Op zondag 26 maart 2006 16:40 schreef Nashje het volgende:
1. We hebben al Uefa Cup.
2. 5e plek geeft ook recht op play-offs.
jawel, maar dat is eigenlijk het vervelende. Die spelers denken zelf OOK allemaal dat het wel goed komt, en dan in de playoffs... dan....quote:Op zondag 26 maart 2006 16:40 schreef Nashje het volgende:
Jij bent gewoon echt hartstikke tevreden met de prestaties van je club.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:40 schreef Nashje het volgende:
De Uefa Cup haal je ook als je in de CL derde wordt in de poule, dus kappen met die onzin.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:42 schreef Radegast het volgende:
Ik heb geen problemen met één jaartje UEFA Cup...
Ja inderdaad. Nu weer ophoeren.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Jij bent gewoon echt hartstikke tevreden met de prestaties van je club.
Zeker. En nog een keer zo'n makkelijke CL poule kun je ook niet op hopen natuurlijk.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:43 schreef methodmich het volgende:
Nee, zo'n UEFA Cup poule biedt meer perspectief dan een CL-poule denk ik. Maar ja..
De frustratie druipt er gewoon vanaf. Heerlijk.quote:
Ik ook niet, lijkt me stukken beter.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:42 schreef Radegast het volgende:
Mee eens.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:42 schreef Radegast het volgende:
Tuurlijk, maar ook tegen de wat minder goden heeft dit Ajax het natuurlijk net zo lastig... de nummers 3-4-5 van spanje/italie/engeland etc zijn echt niet zwakker dan NAC hoorquote:Op zondag 26 maart 2006 16:43 schreef methodmich het volgende:
Nee, zo'n UEFA Cup poule biedt meer perspectief dan een CL-poule denk ik. Maar ja..
Achja, jij hebt gewoon altijd gelijk he. Dat moeten we maar accepteren.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
De frustratie druipt er gewoon vanaf. Heerlijk.
Jij wilt dus met droge ogen beweren dat Ajax goed bezig is?quote:Op zondag 26 maart 2006 16:45 schreef Nashje het volgende:
[..]
Achja, jij hebt gewoon altijd gelijk he. Dat moeten we maar accepteren.
quote:Op zondag 26 maart 2006 16:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ook tegen de wat minder goden heeft dit Ajax het natuurlijk net zo lastig... de nummers 3-4-5 van spanje/italie/engeland etc zijn echt niet zwakker dan NAC hoor.
laten we nou maar lekker CL spelen, geen idee hoe dat volgend jaar met een frisse start en KJH vanaf het begin erbij zal lopen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |