Doen!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:54 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
dat weet ik niet maar ik vind dat wel een goede stelling. de playoffs zijn te simpel. het hele jaar wisselvallig presteren zoals vitesse en door een gelukje uefa cup spelen en er in de 1e ronde uitgekinkeld worden. ik ben zelfs voor vaste teams in bepaalde leaugue's. waar psv en ajax de champions league mogen spelen en bij successen misschien AZ en Feyenoord erbij. voor de uefa cup Feyenoord,AZ en Heerenveen standaard.
Er zitten teveel haken en ogen aan naar mijn mening en we zitten niet in een luxe-positie dat we zwemmen in Europese plaatsen of dat we het ene na het anderEuropese succes aaneenrijgen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:54 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
dat weet ik niet maar ik vind dat wel een goede stelling. de playoffs zijn te simpel. het hele jaar wisselvallig presteren zoals vitesse en door een gelukje uefa cup spelen en er in de 1e ronde uitgekinkeld worden. ik ben zelfs voor vaste teams in bepaalde leaugue's. waar psv en ajax de champions league mogen spelen en bij successen misschien AZ en Feyenoord erbij. voor de uefa cup Feyenoord,AZ en Heerenveen standaard.
ja dat kan. maar als een groningen die dit jaar goed speelt,2 maal wint dan speelt het al chapions league. volgend jaar gaat het knudde en dan liggen ze er zo weer uit terwijl een club als ajax,in een slecht seizoen als dit toch nog de 2e ronde bereikt en iets betekend voor de champions league. ik vind dus dat het niet mogelijk moet zijn om kleinere clubs zo groots europees te spelen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:04 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Er zitten teveel haken en ogen aan naar mijn mening en we zitten niet in een luxe-positie dat we zwemmen in Europese plaatsen of dat we het ene na het anderEuropese succes aaneenrijgen.
Als het een beetje ongelukkig uitkomt speelt Groningen (voor hen geweldig natuurlijk) CL en wat ander clubs die pieken op het juiste moment UEFA-cup en over drie jaar zitten we in hetzelfde schuitje als Belgie.
Ik vind het sowieso denigrerend naar de competitie (die 34 wedstrijden telt) oim dáárna te bepalen wie er 2e, 3e etc wordt.
Men zou een play-off mogen spelen als de twee plaats bijv gedeeld wordt door 2 teams met exact hetzelfde aantal punten (doelsaldo maakt mij niet zoveel uit), maar niet tussen twee teams die in 34 wedstrijden behoorlijk uit elkaar lagen.
Ik vind dat : 'de commerciele opbrengsten voor de deelnemende play-off teams' een overtrokken argument is geworden, als dat de enige manier is om de clubs financieel gezond te houden schort het bij hen in de begroting over het gehele seizoen.
Maar als alle landen dit mogen doen krijg je veel meer vaste teams met de beste teams uit ieder land zo krijg je nooit meer verassingen dit zou voor mij zelfmoord zijn van het toernooiquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:24 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
ja dat kan. maar als een groningen die dit jaar goed speelt,2 maal wint dan speelt het al chapions league. volgend jaar gaat het knudde en dan liggen ze er zo weer uit terwijl een club als ajax,in een slecht seizoen als dit toch nog de 2e ronde bereikt en iets betekend voor de champions league. ik vind dus dat het niet mogelijk moet zijn om kleinere clubs zo groots europees te spelen.
De zelfmoord is al gepleegd op het moment dat de nummers 4 van Spanje, Engeland en Italie mee konden gaan doen. Het toernooi heeft veel meer charme als alleen de kampioenen mee mogen doen. Liever tegen de kampioen van Estland en Polen, dan tegen de nummer 4 uit de Primera Division en Serie A. Het is toch niet voor niks Champions League.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:27 schreef stefmans het volgende:
[..]
Maar als alle landen dit mogen doen krijg je veel meer vaste teams met de beste teams uit ieder land zo krijg je nooit meer verassingen dit zou voor mij zelfmoord zijn van het toernooi
Nee, het is Champions.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:29 schreef DutchSoldier het volgende:
[..]
Het is toch niet voor niks Chapmions League.![]()
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
'Ajax aast op Pocognoli'
--------------------------------------------------------------------------------
25 maart 2006
Ajax heeft volgens de Belgische media interesse in Sebastian Pocognoli, zo meldt de website Elfvoetbal.nl. De Amsterdamse club is volgens de berichten al dichtbij een akkoord met RC Genk, de club van het achttienjarige talent. Pocognoli kan uit de voeten als linksback en linksbuiten. Bij Genk heeft de jongeling nog een contract tot medio 2008.
Mocht een transfer van Pocognoli doorgang vinden, dan zal de speler in Amsterdam waarschijnlijk starten in Jong Ajax.
Ze hebben het contract met de medische staf verlengd, dus ze moeten nu alle postities minstens 3 keer invullen om een seizoen door te komen denk ikquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:59 schreef jna het volgende:
[..]
uhhh hadden we niet al een linksback en linksbuiten?
Linksback: Emanuelsonquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:59 schreef jna het volgende:
[..]
uhhh hadden we niet al een linksback en linksbuiten?
Ik rekende Rosenberg en Perez eigenlijk ook mee als linksbuiten.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:04 schreef Nashje het volgende:
[..]
Linksback: Emanuelson
Linksbuiten: Mitea
Niet echt drukbezet dus.
Wel grappig dat die Pocognoli op linksback én linksbuiten kan. Zou best leuk kunnen functioneren met Urby.
Oja Perez inderdaad. Rosenberg reken ik meer als spits.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:15 schreef jna het volgende:
[..]
Ik rekende Rosenberg en Perez eigenlijk ook mee als linksbuiten.
Clerc is een goede, maar ik denk niet dat die komt. Boateng vind ik niks voor Ajax en Zé Roberto is te duur en te oud.quote:
1-1quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:07 schreef SoA-Holic het volgende:
onze concurrent staat achter , nec scoort 1-0![]()
Op Flora Talinn tegen Anderlecht zit echt niemand te wachten. Op Arsenal - Real Madrid wel.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:29 schreef DutchSoldier het volgende:
[..]
De zelfmoord is al gepleegd op het moment dat de nummers 4 van Spanje, Engeland en Italie mee konden gaan doen. Het toernooi heeft veel meer charme als alleen de kampioenen mee mogen doen. Liever tegen de kampioen van Estland en Polen, dan tegen de nummer 4 uit de Primera Division en Serie A. Het is toch niet voor niks Champions League.![]()
Omdat Ajax gelijk staat aan voetbal, en voetbal thuishoort op Zondag!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:49 schreef McCarthy het volgende:
ajax speelt bijna nooit op zaterdag of vrijdag, nagenoeg altijd zondag
waarom?
wat dan?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:49 schreef -Wolf- het volgende:
Mandy heeft zich weer van z'n beste kant laten zien in Engeland.
Welke feiten?Jullie staan 16 punten achter..........quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:53 schreef -Wolf- het volgende:
ik vind het juist irritant dat PSV bijna altijd op zaterdag voetbalt. Dan blijf je steeds achter de feiten aanlopen.
omdat ik dat wilquote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:49 schreef McCarthy het volgende:
ajax speelt bijna nooit op zaterdag of vrijdag, nagenoeg altijd zondag
waarom?
Definieer niet makkelijk winnenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:11 schreef SCH het volgende:
Denk niet dat jullie morgen makkelijk winnen en dan wordt het nog heel leuk om de 5e plek
Wellicht, maar of verander het concept, of verander de naam.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Op Flora Talinn tegen Anderlecht zit echt niemand te wachten. Op Arsenal - Real Madrid wel.
Ik denk 0-0 of 1-1quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:13 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Definieer niet makkelijk winnen
Minder dan 5-0?
Sch zal het denk ik niet meer redden, die hebben nog een veel moeilijker schema ook.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:11 schreef SCH het volgende:
Denk niet dat jullie morgen makkelijk winnen en dan wordt het nog heel leuk om de 5e plek
En vervolgens landen als italie, Spanje en Engeland meer geld laten verdienen door tv inkomsten waardoor de verschillen nog groter worden? Nee, dankjewel.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Op Flora Talinn tegen Anderlecht zit echt niemand te wachten. Op Arsenal - Real Madrid wel.
Punten zeggen niet zoveel, Feyenoord staat ook heel veel punten voor op Ajax en in de play-offs wordt alles nog beslist, Ajax gaat CL spelen en Feyenoord (wéér) niet.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Welke feiten?Jullie staan 16 punten achter..........
Die mogen zelfs niet op de tribune zittenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:57 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Punten zeggen niet zoveel, Feyenoord staat ook heel veel punten voor op Ajax en in de play-offs wordt alles nog beslist, Ajax gaat CL spelen en Feyenoord (wéér) niet.
hehehehehehequote:Op zondag 26 maart 2006 05:05 schreef PLAE@ het volgende:
t stadion + home stond er net nogdus de wedstrijd gaat vast door! *hik*
![]()
26 bedoel jequote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Welke feiten?Jullie staan 16 punten achter..........
Waar bazeer je dat op? Op die geweldige wedstrijd tegen Roda?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:57 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Punten zeggen niet zoveel, Feyenoord staat ook heel veel punten voor op Ajax en in de play-offs wordt alles nog beslist, Ajax gaat CL spelen en Feyenoord (wéér) niet.
Idd, die club waar jullie 0-0 tegen speelden voor de competitie en verloren in de bekerquote:Op zondag 26 maart 2006 08:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waar bazeer je dat op? Op die geweldige wedstrijd tegen Roda?
Wanneer al de geblesseerden terugkeren, moet Feyenoord te pakken zijn.quote:Op zondag 26 maart 2006 08:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waar bazeer je dat op? Op die geweldige wedstrijd tegen Roda?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |