Ik leg me erbij neerquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:34 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Die twee waren ook zomaar ff 2 voorbeeldjes die me te binnen schoten. Maar ik wilde er alleen mee aangeven dat het niet alleen om prijzen winnen draait. Huntelaar speelt geweldig en wordt waarschijnlijk alleen nog maar beter. Die adoratie vind ik dus helemaal niet zo vreemd.
Tja Juanfran heeft toch niet voor die rust achterin gezorgd die hij als routinier wel zou moeten hebben. Beetje het Reiziger bij PSV-verhaal.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:34 schreef Jasza het volgende:
Was te verwachten dat Grygera wegging, Pocognoli oid is een linksback die ze als vervanger van Juanfran zouden willen.
En dat is bij Ajax toch vrij belangrijk.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:45 schreef jimjim1983 het volgende:
Juanfran kan nog wel redelijk verdedigen maar opbouwend is het gewoon zielig om te zien.
daarom.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:47 schreef Elgigante het volgende:
[..]
En dat is bij Ajax toch vrij belangrijk.
Weet ik niet zo. Babel dan, en Poepon daar achter.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:34 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met de jeugdspitsen van Ajax?
Perez is gehaald voor de linksbuitenpositie. Ik verwacht dus weinig problemen. Maar je weet natuurlijk nooit hoe het gaat lopen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:52 schreef Elgigante het volgende:
Verwachten jullie eigenlijk problemen komend seizoen omdat Sneijder en Perez eigenlijk op dezelfde positie willen spelen?
Nee, ik verwacht geen grote problemen. Perez is toch vooral gehaald als linksbuiten, en dat weet hij. En Sneijder heeft niet veel te eisen, vind ik.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:52 schreef Elgigante het volgende:
Verwachten jullie eigenlijk problemen komend seizoen omdat Sneijder en Perez eigenlijk op dezelfde positie willen spelen?
die moet zich nog bewijzen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:55 schreef Elgigante het volgende:
Antwoord lijkt me duidelijk haha, maar wat gebeurt er met Mitea dan?
Bank warm houden. Winterstop verhuurd ofzo?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:55 schreef Elgigante het volgende:
Antwoord lijkt me duidelijk haha, maar wat gebeurt er met Mitea dan?
dan hebben we maar 1 linksbuitenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:57 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Bank warm houden. Winterstop verhuurd ofzo?
Jullie hebben trouwens wel een fijnere bank dna in Eindhoven, waar men nog steeds klapstoeltjes hanteert. Rijdt de Ajax-selectie nu met 2 klapstoeltjes voorin in hun lease-auto?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:57 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Bank warm houden. Winterstop verhuurd ofzo?
De medische staf van Ajax hequote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:02 schreef S-Two het volgende:
Wat is dat nu eigenlijk met Sneijder. Ik dacht dat hij een kleine blessure had ofso, maar volgens mij heeft hij dit seizoen nog geen 10 wedstrijden gespeelt en ik hoorde net zelfs van iemand dat hij dit seizoen helemaal niet meer speelt.
Daar zie ik eigenlijk nooit supportersacties tegen, terwijl ieder bestuurslid al tonnen zakdoekjes naar zijn hoofd gekregen heeft en dito spandoeken.quote:
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:09 schreef Erwtensoep het volgende:
medische staf tegen de muur rijmt niet echt lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |