De terugkeer van de links- en rechtsbinnen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:35 schreef Messenga het volgende:
3-2-5 bleek een uitstekende opstelling.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:35 schreef zjroentje het volgende:
[..]
De terugkeer van de links- en rechtsbinnen.
3-4-3 lijkt me een uitstekend systeem voor volgend seizoenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:34 schreef DaYwALKuR het volgende:
Wil je dan 3-4-3 voetballen of 3-5-2
Gewoon 4-3-3 !!
Rechtsbinnen idd.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:36 schreef Messenga het volgende:
[..].
Faas Wilkes was ter zo eentje toch?
Stekelenburg is veels te onzeker met hoge ballenquote:
Dat kan 'ie leren. Hij is de laatste weken een fantastische lijnkeeper.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:43 schreef Black-Death het volgende:
Stekelenburg is veels te onzeker met hoge ballen
Lijn doet die inderdaad goed, maar aan de hoge ballen moet nog enorm gewerkt worden... Zet m op Grimquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:44 schreef twi het volgende:
[..]
Dat kan 'ie leren. Hij is de laatste weken een fantastische lijnkeeper.
Beide 2 tot 3 weken nog. Sneijder het hele seizoen niet meer, misschien playoffs. Urby weet ik nietquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:49 schreef Radegast het volgende:
Is Emanuelson beschikbaar voor zondag? En hoie zit het met Grygera en Heitinga, hoe lang gaat dat nog duren?
Babel linksbuitenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:07 schreef S-Two het volgende:
Ik vind het wel een goede opstelling. Denk echter niet dat Landzaat komt en dan wat mij betreft Sneijder rechtsmidden, Perez op "10" en Babel linksbuiten.
Verklaar je nader....quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:11 schreef Elgigante het volgende:
Een kinderhand blijkt snel gevuld hier
waar doel je op?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:11 schreef Elgigante het volgende:
Een kinderhand blijkt snel gevuld hier
Zo? (huntelaar_rodaowned.gif)quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:04 schreef Houniet het volgende:die moeten allemaal in 1 gif gezet worden
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=Huntelaartjetrots.wmvquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:15 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Zo? (huntelaar_rodaowned.gif)
[afbeelding]
ja snap er ook niks van.quote:
Hij heeft een hard schot van een leuke afstand. En als hij ergens te beperkt voor is is het linksbuiten wel.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:18 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Vind je Babel niet te beperkt voor de befaamde nr 10 positie?
Haha, was een briljante goal (weliswaar amateuristisch verdedigd) op een briljant moment en bovendien is zijn gemiddelde op het niveau dat je van een échte Ajax-spits mag verwachten. Nu nog tegen de grote ploegen (Ok, tegen Inter was een puike).quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:19 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja snap er ook niks van.
alsof niemand anders met een omhaal in de laatste minuut een wedstrijd nog kan redden![]()
Vreemd he... Die jongen zorgt er zo'n beetje in z'n eentje voor dat we in de finale van de beker staan en loopt 1 op 1 qua goals sinds zijn komst.quote:
Kijk maar ff op www.ultrasuid.com daar staat een samenvatting van de wedstrijd van een kwartierquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:22 schreef Houniet het volgende:
Die goals kan ik nergens vinden, iemand die weet waar ze staan? Tegen Roda.. moest tot 2330 werken
Knap, dat absoluut, maar om hem nu als koning te bestempelen gaat ietwat ver, vind je niet?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:21 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Vreemd he... Die jongen zorgt er zo'n beetje in z'n eentje voor dat we in de finale van de beker staan en loopt 1 op 1 qua goals sinds zijn komst.
Michael Mols was ook koning in utrecht, maar heeft ook nooit wat gewonnen met utrecht. Het gaat niet alleen om prijzen. Zelfde geld voor dirkje kuit bij 010.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:24 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Knap, dat absoluut, maar om hem nu als koning te bestempelen gaat ietwat ver, vind je niet?
Vooralsnog heeft hij nog niets gewonnen voor Ajax, hij houdt ze alleen in de race.
Mols en Kuijt hebben toch iets meer gepresteerd bij hun club dan Huntelaar vooralsnog bij Ajax en Utrecht heeft ook niet echt een spitsentraditie in de hoofdmacht, net zoals Feyenoord overigens.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:28 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Michael Mols was ook koning in utrecht, maar heeft ook nooit wat gewonnen met utrecht. Het gaat niet alleen om prijzen. Zelfde geld voor dirkje kuit bij 010.
Hebben wij wel een spitsentraditie dan?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:30 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Mols en Kuijt hebben toch iets meer gepresteerd bij hun club dan Huntelaar vooralsnog bij Ajax en Utrecht heeft ook niet echt een spitsentraditie in de hoofdmacht, net zoals Feyenoord overigens.
Als Huntelaar dit gemiddelde komend seizoen ook haalt zal ik voor hem knielen.
Goeie site. Topshit!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:23 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Kijk maar ff op www.ultrasuid.com daar staat een samenvatting van de wedstrijd van een kwartier![]()
Das ook weer zo.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:32 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hebben wij wel een spitsentraditie dan?. We hebben sinds 8 jaar weer een echte goede spits, mag er effe enthousiast over worden gedaan?
Die twee waren ook zomaar ff 2 voorbeeldjes die me te binnen schoten. Maar ik wilde er alleen mee aangeven dat het niet alleen om prijzen winnen draait. Huntelaar speelt geweldig en wordt waarschijnlijk alleen nog maar beter. Die adoratie vind ik dus helemaal niet zo vreemd.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:30 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Mols en Kuijt hebben toch iets meer gepresteerd bij hun club dan Huntelaar vooralsnog bij Ajax en Utrecht heeft ook niet echt een spitsentraditie in de hoofdmacht, net zoals Feyenoord overigens.
Als Huntelaar dit gemiddelde komend seizoen ook haalt zal ik voor hem knielen.
Ik leg me erbij neerquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:34 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Die twee waren ook zomaar ff 2 voorbeeldjes die me te binnen schoten. Maar ik wilde er alleen mee aangeven dat het niet alleen om prijzen winnen draait. Huntelaar speelt geweldig en wordt waarschijnlijk alleen nog maar beter. Die adoratie vind ik dus helemaal niet zo vreemd.
Tja Juanfran heeft toch niet voor die rust achterin gezorgd die hij als routinier wel zou moeten hebben. Beetje het Reiziger bij PSV-verhaal.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:34 schreef Jasza het volgende:
Was te verwachten dat Grygera wegging, Pocognoli oid is een linksback die ze als vervanger van Juanfran zouden willen.
En dat is bij Ajax toch vrij belangrijk.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:45 schreef jimjim1983 het volgende:
Juanfran kan nog wel redelijk verdedigen maar opbouwend is het gewoon zielig om te zien.
daarom.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:47 schreef Elgigante het volgende:
[..]
En dat is bij Ajax toch vrij belangrijk.
Weet ik niet zo. Babel dan, en Poepon daar achter.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:34 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met de jeugdspitsen van Ajax?
Perez is gehaald voor de linksbuitenpositie. Ik verwacht dus weinig problemen. Maar je weet natuurlijk nooit hoe het gaat lopen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:52 schreef Elgigante het volgende:
Verwachten jullie eigenlijk problemen komend seizoen omdat Sneijder en Perez eigenlijk op dezelfde positie willen spelen?
Nee, ik verwacht geen grote problemen. Perez is toch vooral gehaald als linksbuiten, en dat weet hij. En Sneijder heeft niet veel te eisen, vind ik.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:52 schreef Elgigante het volgende:
Verwachten jullie eigenlijk problemen komend seizoen omdat Sneijder en Perez eigenlijk op dezelfde positie willen spelen?
die moet zich nog bewijzen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:55 schreef Elgigante het volgende:
Antwoord lijkt me duidelijk haha, maar wat gebeurt er met Mitea dan?
Bank warm houden. Winterstop verhuurd ofzo?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:55 schreef Elgigante het volgende:
Antwoord lijkt me duidelijk haha, maar wat gebeurt er met Mitea dan?
dan hebben we maar 1 linksbuitenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:57 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Bank warm houden. Winterstop verhuurd ofzo?
Jullie hebben trouwens wel een fijnere bank dna in Eindhoven, waar men nog steeds klapstoeltjes hanteert. Rijdt de Ajax-selectie nu met 2 klapstoeltjes voorin in hun lease-auto?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:57 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Bank warm houden. Winterstop verhuurd ofzo?
De medische staf van Ajax hequote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:02 schreef S-Two het volgende:
Wat is dat nu eigenlijk met Sneijder. Ik dacht dat hij een kleine blessure had ofso, maar volgens mij heeft hij dit seizoen nog geen 10 wedstrijden gespeelt en ik hoorde net zelfs van iemand dat hij dit seizoen helemaal niet meer speelt.
Daar zie ik eigenlijk nooit supportersacties tegen, terwijl ieder bestuurslid al tonnen zakdoekjes naar zijn hoofd gekregen heeft en dito spandoeken.quote:
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:09 schreef Erwtensoep het volgende:
medische staf tegen de muur rijmt niet echt lekker
quote:4/3/2006 - Zaakwaarnemers Grygera houden contacten met Van Geel af
(Gepost door RvN)
In het Algemeen Dagblad laat Martin van Geel weten dat er geen schot zit in de gesprekken met de zaakwaarnemers van Grygera. “Ik slaag er niet in om met zijn zaakwaarnemers Raiola en Nehoda in gesprek te raken. Ik heb een aantal keer het initiatief genomen om tot een gesprek te komen, maar elke keer komt er van hun kant wel iets tussen. Daarom heb ik de verantwoordelijkheid bij Zdenek zelf weggelegd,” aldus Van Geel in het AD. Indien hij zijn contract niet verlengt, wil Ajax hem verkopen.
quote:Onderhandelingen met Grygera afgebroken
Ajax heeft gisteren de onderhandelingen met Zdenek Grygera afgebroken. Het contract van de Tsjechische verdediger loopt nog een jaar door, maar hij kon zich niet vinden in een nieuwe aanbieding. „We hebben laten zien dat we graag met hem verder wilden, maar het verschil tussen vraag en aanbod blijft onoverbrugbaar. Het ging niet gepaard met boze blikken, maar als we er niet uitkomen zullen wij ons nu moeten beraden op de toekomst”, aldus technisch directeur Martin van Geel.
Vreemd gedoe...quote:Kamp Grygera ergert zich aan Van Geel
24/3/2006 20:29
De opmerkingen van Martin van Geel, technisch directeur van Ajax, over de moeizaam lopende onderhandelingen met Zdenek Grygera over een nieuw contract, zijn in het kamp van de Tsjechische international in het verkeerde keelgat geschoten.
Van Geel lichtte de onderhandelingen toe in De Telegraaf. 'We hebben laten zien dat we graag met hem verder wilden, maar het verschil tussen vraag en aanbod blijft onoverbrugbaar. Het ging niet gepaard met boze blikken, maar als we er niet uitkomen zullen wij ons nu moeten beraden op de toekomst.'
Mino Raiola, zaakwaarnemer van Grygera, heeft er met verbazing en ergernis kennis van genomen. 'Zo lang de onderhandelingen nog gaande zijn en er niet besloten is tot een gezamenlijke verklaring, is het zeer ongebruikelijk om details van besprekingen naar buiten te brengen', laat Raiola aan VI.nl weten. 'Bij Ajax gebeurde dat ook nooit in het verleden, maar blijkbaar is er iemand die op dat punt een nieuw beleid voert. Zo zie je maar dat niet elke verandering een goede hoeft te zijn.'
Hoewel Martin van Geel openlijk stelt dat de club zich gaat beraden over de toekomst van Grygera, weigert Raiola mee te doen aan dat spel. 'Wij communiceren niet via de media over onderhandelingen. Het enige dat op dit moment telt is dat Zdenek Grygera een contract tot 2007 heeft bij Ajax.'
Idd, stomme kut vent dat het isquote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:27 schreef Erwtensoep het volgende:
Die misselijke ratiola kan de boom in. Gaat hij nu ook al bepalen wat van Geel wel en niet mag zeggen? Rot toch op!
Het zal allemaal wel meevallen, als Ajax genoeg betaald voor een Wilhelmsson gaat Raoila het echt niet tegenhoudenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:36 schreef Radegast het volgende:
Als Van Geel en Raiola echt problemen met elkaar hebben dan lijkt het me niet dat Ajax nog veel kans maakt op spelers uit die stal. Christian Wilhelmsson bijvoorbeeld...
1 zwaluw maakt nog geen zomer, hij speelt het hele seizoen al bagger daar.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:52 schreef Jasza het volgende:
De Mul speelde btw wel lekker bij Vitesse, paar goede acties en goede voorzetten en een goal
Hij heeft meer laten zien dan de door Feyenoorders in de hemel geprezen Tim Vincken.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
1 zwaluw maakt nog geen zomer, hij speelt het hele seizoen al bagger daar.
In de hemel geprezen Tim Vinckenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:29 schreef twi het volgende:
[..]
Hij heeft meer laten zien dan de door Feyenoorders in de hemel geprezen Tim Vincken.
Ik ben leider van de B1 hier van mijn club, en we moeten vandaag bijna 2 uur in de bus zitten om bij de tegenstander te komen. We gaan zodadelijk eerst gezamelijk etenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 07:03 schreef PLAE@ het volgende:
Ga jij nou maar vakken vullen
Daarom ben je vast zo vroeg d'r uit![]()
Om dat echte "hand-in-hand" gevoel te creeren?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 07:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik ben leider van de B1 hier van mijn club, en we moeten vandaag bijna 2 uur in de bus zitten om bij de tegenstander te komen. We gaan zodadelijk eerst gezamelijk eten![]()
Ik ben 19 jaar, we hebben 6 B elftallen en onze B1 speelt landelijk.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 07:07 schreef PLAE@ het volgende:
Jullie hebben een bus voor de b2![]()
Wat is dat voor club.
Hoe oud ben je dan dat je leider bent van b1![]()
Welke club?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 07:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik ben 19 jaar, we hebben 6 B elftallen en onze B1 speelt landelijk.
quote:Tom de Mul heeft deze week geprek over toekomst bij Ajax
Martin van Geel, Technisch Directeur van Ajax, heeft deze week een gesprek met Vitesse-speler Tom de Mul over zijn toekomst bij Ajax.
De Mul wordt op dit moment verhuurd aan Vitesse, maar is eigendom van Ajax.
De Belg maakte gister in de wedstrijd tegen Sparta (3-1) zijn rentree en was meteen trefzeker, hij schoot de bal binnen in de rebound na een schot van Theo Janssen.
Ajax springt zuining om met buitenspelers sinds ze in de "winterstop" Klaas Jan Huntelaar aantrokken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |