Wat ongelooflijk krachtig van de oudersquote:Op donderdag 23 maart 2006 10:41 schreef appelsientje het volgende:
Ben ff het laatste berichtje aan het lezen op z'n website...
pfff
Ja dat kan je wel zeggen, echt erg veel respect voor de ouders. (ik heb dus niks gevolgd van het hele verhaal, maar het laatste berichtje op de site raakt me wel)quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:43 schreef just me het volgende:
[..]
Wat ongelooflijk krachtig van de ouders![]()
het laat me niet los..
quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:50 schreef Againzender het volgende:
Damn, en daar zit ik dan met de laptop op de keukentafel terwijl Axel mij met stukken banaan bekogeld
natuurlijuk, hij moet het wel 'netjes' opeten natuurlijkquote:Op donderdag 23 maart 2006 10:50 schreef SCH het volgende:
[..]Dat gaat ook gewoon door, gooi je wel terug?
Damn, en daar zit ik dan met de laptop op de keukentafel terwijl Axel mij met stukken banaan bekogeld
er zijn ook VBL-ers met een hartquote:
moedig hem ff aan zegquote:
Alle Hools hebben een hartquote:
quote:
Na schooltijd even kijkenquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:05 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Trouwens, heb weer nieuwe foto's online gezetvoor de gene die het volgen ..
Ajax speelde een wedstrijd waarbij je zuurstofmaker nodig hebtquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:10 schreef appelsientje het volgende:
En nu kom ik er achter dat PSV in de finale van de beker staathahaha
Rubber heeft geen sms-je gestuurd
Ik heb mijn banaantje in de auto laten liggen bedenk ik.quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
natuurlijuk, hij moet het wel 'netjes' opeten natuurlijk
quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:10 schreef appelsientje het volgende:
En nu kom ik er achter dat PSV in de finale van de beker staathahaha
Rubber heeft geen sms-je gestuurd
quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Alleen moesten sommigen het gekookt op hun rug dragen![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:55 schreef rubbereend het volgende:vanwege een topic in SPT was ik even op zoek op de site van Haugli, zie ik familiefoto staan, ik klik
[afbeelding]volgens mij hebben ze ff niet op de achtergrond gelet bij het nemen van de foto
quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:57 schreef Bluezz het volgende:
En sorry dat ik door een snotje heenzat, het is druk enzo
quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:55 schreef rubbereend het volgende:vanwege een topic in SPT was ik even op zoek op de site van Haugli, zie ik familiefoto staan, ik klik
[afbeelding]volgens mij hebben ze ff niet op de achtergrond gelet bij het nemen van de foto
Wees blij dat het banaan is, over een paar jaar zijn het bakstenen, mobieltjes, munten en vuurwerkbommen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:50 schreef Againzender het volgende:
een echte ADO supporterquote:Op donderdag 23 maart 2006 12:11 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Wees blij dat het banaan is, over een paar jaar zijn het bakstenen, mobieltjes, munten en vuurwerkbommen.
Zou toch geweldig zijn, als Axel een ADO fan wordt?quote:
Mijn strandje wat doen zequote:Op donderdag 23 maart 2006 11:55 schreef rubbereend het volgende:vanwege een topic in SPT was ik even op zoek op de site van Haugli, zie ik familiefoto staan, ik klik
ik zag ergens een topic langskomen waarin gevraagd werd wat je je kind absoluut zou verbieden later. Volgens mij heb ik nu een punt gevonden.quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:19 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Zou toch geweldig zijn, als Axel een ADO fan wordt?
quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:34 schreef borisz het volgende:
Ik heb net Profiel gekeken over Winston Bogarde
geniet er maar van tis over een paar dagen overquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:11 schreef Againzender het volgende:
Wat een heerlijk weer trouwensik denk dat we straks maar eens een stukje door het park gaan fietsen, fuck het huishouden
je bent mij nu toch niet de weersvoorspelling aan het uitleggen he?quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
geniet er maar van tis over een paar dagen over
zou je dat graag willen?quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
je bent mij nu toch niet de weersvoorspelling aan het uitleggen he?
als ik de temeratuur zo zie de komende dagen gok ik dat we binnen 2 weken op de 20 graden zitten, net zoals we van de warmte in een goede week ineens in de vorst zatenquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:19 schreef clauwheee het volgende:
Ik heb net ff een stukje gelopen met m'n collega in de lunchpauze. Maar het is inderdaad heerlijk weer. Waarom kan zoiets in het weekend nou niet
Ja dat zal wel, maar dan wel droog en geen wind, zoals we dit weekend krijgenquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als ik de temeratuur zo zie de komende dagen gok ik dat we binnen 2 weken op de 20 graden zitten, net zoals we van de warmte in een goede week ineens in de vorst zaten
gelukkig is aankomend weekend een uurtje korter dan gebruikelijkquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:28 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja dat zal wel, maar dan wel droog en geen wind, zoals we dit weekend krijgen![]()
Heb net alweer gezorgd voor een afwas van een weekquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:43 schreef dndiek het volgende:
de afwas van de hele week is weer gedaan
Goed bezigquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:46 schreef Suijk het volgende:
Ik heb alvast vooruit afgewassen, dan hoef ik dat deze week niet meer te doen.
bij ons is de vaatwasser al na 4 dagen volquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:43 schreef dndiek het volgende:
de afwas van de hele week is weer gedaan
Tsja, die hebben we hier nietquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:47 schreef Bjoro het volgende:
[..]
bij ons is de vaatwasser al na 4 dagen vol
quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:32 schreef VoreG het volgende:
Golfer's tweelingbroer werkt hier. Alleen dan met haar
.
sinds hij alles scheert, tochquote:
Hebben ze cake gehad?quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:20 schreef clauwheee het volgende:
Mijn collega's hebben een lachkick..
de nieuwe spelshow op Talpaaaaaaaaa!quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:02 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Kaaaaaaaaaaaaaal of een baaaaaaaaaaaal?
En we heten onze eerste kandidaat van harte welkom. Het is de heer R. Eend! Zegt u het maar Mijnheer Eend!quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de nieuwe spelshow op Talpaaaaaaaaa!
ik wil graag een hulplijn gebruikenquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:06 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En we heten onze eerste kandidaat van harte welkom. Het is de heer R. Eend! Zegt u het maar Mijnheer Eend!
Oh?quote:
Ben jij een ICT-er die werkt bij de Raad voor de Kinderbeschermingquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh?
De laatste keer dat ik in de spiegel keek, en dat is zo'n half uur geleden, had ik nog steeds een volle bos met krullend haar op mijn hoofd.
Nee, dat is een kloon van mij.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:19 schreef VoreG het volgende:
Ben jij een ICT-er die werkt bij de Raad voor de Kinderbescherming
je weet toch wel hoe VoreG er ongeveer aan toe was toen jullie elkaar gezien hebben.........quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh?
De laatste keer dat ik in de spiegel keek, en dat is zo'n half uur geleden, had ik nog steeds een volle bos met krullend haar op mijn hoofd.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:28 schreef rubbereend het volgende:
je weet toch wel hoe VoreG er ongeveer aan toe was toen jullie elkaar gezien hebben.........
Agh stikquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je weet toch wel hoe VoreG er ongeveer aan toe was toen jullie elkaar gezien hebben.........
Nou, joepiequote:Op donderdag 23 maart 2006 15:35 schreef Vom het volgende:
Zometeen nog een keer werken en dan ben ik baanloos
om 9.40 moet ik morgen beginnen en 80 minuten later kan ik weer naar huisquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Een beetje vroeg op de dag Boris?
geen gras over laten groeien dusquote:
en dan wordt je beroepszuiper?quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:35 schreef Vom het volgende:
Zometeen nog een keer werken en dan ben ik baanloos
Ik moest toch nog iets halen in de PCquote:
zijn daar nog vacatures voor dan?quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:12 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en dan wordt je beroepszuiper?
quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:37 schreef Bluezz het volgende:
Mag ik hier even opgelucht ademhalen?
Net een mailtje van bluezzekind uit australië, hij heeft niet veel van Larry gezien gelukkig![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:37 schreef Bluezz het volgende:
Net een mailtje van bluezzekind uit australië, hij heeft niet veel van Larry gezien gelukkig![]()
goed nieuws Bluezzquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:37 schreef Bluezz het volgende:
Ja lekkerquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:11 schreef Suijk het volgende:
Biertje!
quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:58 schreef just me het volgende:
Hé method! Ik zat dinsdagavond aan de stamtafel op concordia en toen vertelde iemand dat hij altijd columns las op fok en die van methodmich zo goed vond![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:12 schreef Suijk het volgende:
Bavaria (of hoe ze ook gaan heten) voor Bos!
welke vis?quote:
die zit nog met zn hengel aan de vaart?quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:41 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Weet nog niet, moet ff kijken wat Noca heeft gehaald
jammer genoeg weer geen tijd om een keer mee te spelenquote:Op donderdag 23 maart 2006 18:00 schreef rubbereend het volgende:
voor de pokerspelers hier; speelt er straks nog iemand mee bij Unibet?
rozen en pistolen vind ik wel vetquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:52 schreef rubbereend het volgende:
nog Guns N Roses fans hier?
Vast wel!quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:19 schreef SCH het volgende:
Is er nog iets op tv vanavond?
Een fan is een groot woord. Ik heb er wel een paar cd's van, hoezo?quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:52 schreef rubbereend het volgende:
In het begin van mijn tienerjaren wel jaquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:52 schreef rubbereend het volgende:
zie derde post van deze Hools (incl OP, post van Bjoro met linkjes). Dan begrijp je waarschijnlijk meer...quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Zal wel wat gemist hebben maar wie of wat is Dayel?
* TerroRobbie stil isquote:Op donderdag 23 maart 2006 18:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
zie derde post van deze Hools (incl OP, post van Bjoro met linkjes). Dan begrijp je waarschijnlijk meer...
Heb ik nog nooit gezienquote:Op donderdag 23 maart 2006 18:26 schreef Noca het volgende:
Forrest Gump komt er ook weer eens op SCH.
Ik ook, maar was ook weer eens te laatquote:Op donderdag 23 maart 2006 18:30 schreef SCH het volgende:
Oh tuurlijk, dat met die gevangenis, dat wou ik gaan volgen, gaat lekker SCH
Ouderdom komt met de jaren, geeft niksquote:Op donderdag 23 maart 2006 18:30 schreef SCH het volgende:
Oh tuurlijk, dat met die gevangenis, dat wou ik gaan volgen, gaat lekker SCH
Ja, ik ga ook weer kijken. Vond het boeiend vorige weekquote:Op donderdag 23 maart 2006 18:35 schreef Suijk het volgende:
Ja, dat prison break is wel de moeite waard om te volgen.
thanks for remembering.quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:35 schreef Suijk het volgende:
Ja, dat prison break is wel de moeite waard om te volgen.
ze komen weer eens in Nederland optreden, Goffert wederomquote:Op donderdag 23 maart 2006 18:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een fan is een groot woord. Ik heb er wel een paar cd's van, hoezo?
Ik ga even douchen - tot laterquote:
Toch niet in een bezetting met zowel Axl, Slash, Duff etcetera?quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze komen weer eens in Nederland optreden, Goffert wederom
nee da's een beetje lastig. Axl komt met zn nieuwe bandledenquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Toch niet in een bezetting met zowel Axl, Slash, Duff etcetera?
Oke,quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee da's een beetje lastig. Axl komt met zn nieuwe bandleden
prima keuzequote:Op donderdag 23 maart 2006 19:20 schreef VoreG het volgende:
En weer thuis
Ik moest kiezen, de afwas of pizza
Pizza heeft gewonnen
o ja, even opnemen, mijn vrouw is naar de huishoudbeursquote:Op donderdag 23 maart 2006 18:34 schreef golfer het volgende:
Goed dat je het even zegt: Prison Break geprogrammeerd.
geen idee of dat wat gaat worden. als het bij mij in de achtertuin was geweest was ik wel even gaan kijken, maar nu kost het me even teveel moeitequote:Op donderdag 23 maart 2006 19:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee da's een beetje lastig. Axl komt met zn nieuwe bandleden
quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
o ja, even opnemen, mijn vrouw is naar de huishoudbeurs
ik zie die URL en denkquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:47 schreef rubbereend het volgende:
AZ, leuk spelletje http://www.speelcafe.nl/play-4470-Bananen_Gooien.html
quote:
Helaasch, al lang niet meer gedaan trouwens...quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:08 schreef rubbereend het volgende:
Sandman ook aan t pokeren?
You loose!quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
o ja, even opnemen, mijn vrouw is naar de huishoudbeurs
Ben gisteren al naar de kapper geweest SCH.quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:31 schreef SCH het volgende:
Maar eerst de VVD nog even kortwieken hier - knip -knip -knip
en het is nog gecombineerd met de 9-maanden-beurs ookquote:
Kan het niet aanhoren, dat accent wekt bij mij gevoelens op die de TV niet zou overleven.quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:26 schreef Noca het volgende:
Forrest Gump komt er ook weer eens op SCH.
Moet je ons nog wat vertellen?quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
en het is nog gecombineerd met de 9-maanden-beurs ook
kapsters versieren?quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:12 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ben gisteren al naar de kapper geweest SCH.
(Samen met Glenn trouwens die daar echt de meest voorbeeldige klant uithangt)
Verkapte manier om ons van iets op de hoogte te brengenquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:13 schreef Againzender het volgende:
en het is nog gecombineerd met de 9-maanden-beurs ook
Kreeg wel korting - Glenn was gratisquote:
heeft Glenn netjes versierdquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:17 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Kreeg wel korting - Glenn was gratis![]()
Ik heb ze nog aan gehad vandaag...maar er moet toch een keer een einde komen aan die winter..quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:19 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst zonder handschoenen teruggefietst, zou het dan toch nog ooit boven 0 geraken dit jaar
niet klagen het vroor niet eensquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:19 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst zonder handschoenen teruggefietst, zou het dan toch nog ooit boven 0 geraken dit jaar
quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Verkapte manier om ons van iets op de hoogte te brengen
Ik zit al dagen zonder handschoenen aan achter de PC.quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:21 schreef clauwheee het volgende:
Ik heb ze nog aan gehad vandaag...maar er moet toch een keer een einde komen aan die winter..
Niet metquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zit al dagen zonder handschoenen aan achter de PC.
Jawel hoorquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:23 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
De negerzoen is niet meer.
RIP.
Voetballen met 14 gradenquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:22 schreef rubbereend het volgende:
het wordt aankomend weekend 14 gradendat gaat als zomer aanvoelen
Ik doe precies hetzelfde, even een huiswerkpauze inlassenquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:21 schreef golfer het volgende:
PB op de video, ranzige TV als Schoondochter gezocht en Buitenlandse vrouw gewoon even rechtstreeks kijken zometeen.![]()
Ik ga nu kijken was te laat met het opnemen staat maar 25 mkinuten op de band.quote:
Yups, zie het topic.quote:
ik heb ze ook nog aangehad vandaag, hopelijk kan ik ze eens een keer thuis latenquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:19 schreef Bluezz het volgende:
Een minuut zendtijd voor Bogarde is nog te veel.quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ga nu kijken was te laat met het opnemen staat maar 25 mkinuten op de band.
Ja, stond in de Volkskrant. Kom jij niet buiten?quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:41 schreef tong80 het volgende:
Daar weet ik niks van. Zijn ze daar inmiddels mee begonnen dan ?
quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:43 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ja, stond in de Volkskrant. Kom jij niet buiten?![]()
Ik heb vorige maand m'n abonnement opgezegd. En buiten ? Wa's da ?quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:43 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ja, stond in de Volkskrant. Kom jij niet buiten?![]()
fortes tochquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Bij Paul de Leeuw trouwens een uitzending over kinden met Down-syndroom .. Daar hebben mensen hier toch ook iets persoonlijks mee te maken?
Yep, DylanDog bijvoorbeeld maar ik ga ook even kijkenquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Bij Paul de Leeuw trouwens een uitzending over kinden met Down-syndroom .. Daar hebben mensen hier toch ook iets persoonlijks mee te maken?
Als je dat wil doen, graag?quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:51 schreef tong80 het volgende:
Geen idee. Zal er eens naar informeren.
Wattequote:Op donderdag 23 maart 2006 20:53 schreef SCH het volgende:
Leuk dat programma waar Noca en Clauwhee elkaar hebben leren kennen.
Grappig. Vanwaar zijn interesse in kranenquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:54 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Als je dat wil doen, graag?
Site van mijn zoon: kranensite
quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:54 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Als je dat wil doen, graag?
Site van mijn zoon: kranensite
Lang verhaal: staat op zijn site.quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Grappig. Vanwaar zijn interesse in kranen
nee hoorquote:
Onderschat Fok niet met zijn meer dan 100.000 users.quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:04 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ja. En het is een klein wereldje, zegt hij. Komt overal dezelfde mensen tegen. Net Fok dus.
Je begrijpt wel wat ik bedoelquote:Op donderdag 23 maart 2006 21:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Onderschat Fok niet met zijn meer dan 100.000 users.
5% daarvan is toch een kloon van jou?quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Onderschat Fok niet met zijn meer dan 100.000 users.
Tuurlijkquote:
Alsof Tong weet hoe ie een kloon moet aanmakenquote:Op donderdag 23 maart 2006 21:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
5% daarvan is toch een kloon van jou?
Heb ook een stukje gezien, eigenlijk afschuwelijk om te zien.quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:03 schreef Againzender het volgende:
Ik keek Zembla, daar werd ik niet echt vrolijk van
Computers zijn handig hè.quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Hee goeienavond!
Avondklus voor de krant verzonden per mail.
en dan te bdenken dat de lui in deze reportage dan ook nog eens in 'mijn' stad wonen. Natuurlijk gebeurt het overal, maar ik krijg er toch een naar gevoel van.quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Heb ook een stukje gezien, eigenlijk afschuwelijk om te zien.
stoerquote:Op donderdag 23 maart 2006 21:33 schreef borisz het volgende:
Rondje van Barney want die heeft eeen 9 darter gegooit
op een betaalzender verdorrie, ik vind het al zo vreemd dat ik geen darts tegenkwam vanavond maar iedereen het er wel over heeftquote:Op donderdag 23 maart 2006 21:33 schreef borisz het volgende:
Rondje van Barney want die heeft eeen 9 darter gegooit
Normaal betaal je alleen voor de drankquote:Op donderdag 23 maart 2006 21:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Betalen voor het darten, moet niet gekker worden
Vanochtend om half 7 zag ik echt wel een paar bevroren schapen liggen in het weiland liggen heurquote:
Klopt hoor, het vroor, want ik ben nog bijna onderuit gegaan in een bocht, waar wat water lag maar bevroren was (ijs dusquote:Op donderdag 23 maart 2006 21:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vanochtend om half 7 zag ik echt wel een paar bevroren schapen liggen in het weiland liggen heur
ik was vanochtend verbaasd te zien dat de sloot dichtgevroren was inderdaad.quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vanochtend om half 7 zag ik echt wel een paar bevroren schapen liggen in het weiland liggen heur
Uiteraard en ook nog even de kantine van ons spiksplinternieuwe sportcomplex geinspecteerdquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:16 schreef Beschouw het volgende:
Heb je gedouchet?
Ik weet nog steeds niet bij welk team je voetbaltquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:28 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Uiteraard en ook nog even de kantine van ons spiksplinternieuwe sportcomplex geinspecteerd
Ben ook benieuwd Eilanden.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet bij welk team je voetbalt
De Utrechtse Voetbal Vereniging?quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:37 schreef Eilanden het volgende:
UVV, 4e
Ik dacht dat ik dat al gezegd had
Zou best kunnen, ik heb moeite met luisterenquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:37 schreef Eilanden het volgende:
UVV, 4e
Ik dacht dat ik dat al eens een keertje gezegd had VoreG:? Of heb je niet goed geluisterd?
quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:38 schreef clauwheee het volgende:
[..]
De Utrechtse Voetbal Vereniging?
Originele naam!quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:39 schreef Eilanden het volgende:
[..]... heeft roemruchte spelers voortgebracht Clau!
![]()
Ja, een pareltje.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:17 schreef Dylan Dog het volgende:
Hulde voor het beste topic van VBL dit moment:
AC Fok!United - Gokperikelen, aanvoerder weg en crisis?
Oe ik heb de VI gister gekocht, eem kiekn!quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:41 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Er staat deze week zelfs een stukje over UVV in de VI, met Marco van Basten in UVV-outfit.
Gaan ze playbacken op z'n begravenis ?quote:
Even me door jouw sig laten inspireren.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:17 schreef Dylan Dog het volgende:
Hulde voor het beste topic van VBL dit moment:
AC Fok!United - Gokperikelen, aanvoerder weg en crisis?
Ga jij nou maar Prisondinges kijken. Hup wegwezen, anders verklap ik het einde.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Gaat iemand dood en meneer is er als de kippen bij hoor
Gevondenquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:42 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Oe ik heb de VI gister gekocht, eem kiekn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |