Voetballen met 14 gradenquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:22 schreef rubbereend het volgende:
het wordt aankomend weekend 14 gradendat gaat als zomer aanvoelen
Ik doe precies hetzelfde, even een huiswerkpauze inlassenquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:21 schreef golfer het volgende:
PB op de video, ranzige TV als Schoondochter gezocht en Buitenlandse vrouw gewoon even rechtstreeks kijken zometeen.![]()
Ik ga nu kijken was te laat met het opnemen staat maar 25 mkinuten op de band.quote:
Yups, zie het topic.quote:
ik heb ze ook nog aangehad vandaag, hopelijk kan ik ze eens een keer thuis latenquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:19 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst zonder handschoenen teruggefietst, zou het dan toch nog ooit boven 0 geraken dit jaar
Een minuut zendtijd voor Bogarde is nog te veel.quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ga nu kijken was te laat met het opnemen staat maar 25 mkinuten op de band.
Ja, stond in de Volkskrant. Kom jij niet buiten?quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:41 schreef tong80 het volgende:
Daar weet ik niks van. Zijn ze daar inmiddels mee begonnen dan ?
quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:43 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ja, stond in de Volkskrant. Kom jij niet buiten?![]()
Ik heb vorige maand m'n abonnement opgezegd. En buiten ? Wa's da ?quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:43 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ja, stond in de Volkskrant. Kom jij niet buiten?![]()
fortes tochquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Bij Paul de Leeuw trouwens een uitzending over kinden met Down-syndroom .. Daar hebben mensen hier toch ook iets persoonlijks mee te maken?
Yep, DylanDog bijvoorbeeld maar ik ga ook even kijkenquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Bij Paul de Leeuw trouwens een uitzending over kinden met Down-syndroom .. Daar hebben mensen hier toch ook iets persoonlijks mee te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |