quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:37 schreef Bluezz het volgende:
Mag ik hier even opgelucht ademhalen?
Net een mailtje van bluezzekind uit australië, hij heeft niet veel van Larry gezien gelukkig![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:37 schreef Bluezz het volgende:
Net een mailtje van bluezzekind uit australië, hij heeft niet veel van Larry gezien gelukkig![]()
goed nieuws Bluezzquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:37 schreef Bluezz het volgende:
Ja lekkerquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:11 schreef Suijk het volgende:
Biertje!
quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:58 schreef just me het volgende:
Hé method! Ik zat dinsdagavond aan de stamtafel op concordia en toen vertelde iemand dat hij altijd columns las op fok en die van methodmich zo goed vond![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:12 schreef Suijk het volgende:
Bavaria (of hoe ze ook gaan heten) voor Bos!
welke vis?quote:
die zit nog met zn hengel aan de vaart?quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:41 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Weet nog niet, moet ff kijken wat Noca heeft gehaald
jammer genoeg weer geen tijd om een keer mee te spelenquote:Op donderdag 23 maart 2006 18:00 schreef rubbereend het volgende:
voor de pokerspelers hier; speelt er straks nog iemand mee bij Unibet?
rozen en pistolen vind ik wel vetquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:52 schreef rubbereend het volgende:
nog Guns N Roses fans hier?
Vast wel!quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:19 schreef SCH het volgende:
Is er nog iets op tv vanavond?
Een fan is een groot woord. Ik heb er wel een paar cd's van, hoezo?quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:52 schreef rubbereend het volgende:
In het begin van mijn tienerjaren wel jaquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:52 schreef rubbereend het volgende:
zie derde post van deze Hools (incl OP, post van Bjoro met linkjes). Dan begrijp je waarschijnlijk meer...quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Zal wel wat gemist hebben maar wie of wat is Dayel?
* TerroRobbie stil isquote:Op donderdag 23 maart 2006 18:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
zie derde post van deze Hools (incl OP, post van Bjoro met linkjes). Dan begrijp je waarschijnlijk meer...
Heb ik nog nooit gezienquote:Op donderdag 23 maart 2006 18:26 schreef Noca het volgende:
Forrest Gump komt er ook weer eens op SCH.
Ik ook, maar was ook weer eens te laatquote:Op donderdag 23 maart 2006 18:30 schreef SCH het volgende:
Oh tuurlijk, dat met die gevangenis, dat wou ik gaan volgen, gaat lekker SCH
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |