quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:34 schreef borisz het volgende:
Ik heb net Profiel gekeken over Winston Bogarde
geniet er maar van tis over een paar dagen overquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:11 schreef Againzender het volgende:
Wat een heerlijk weer trouwensik denk dat we straks maar eens een stukje door het park gaan fietsen, fuck het huishouden
je bent mij nu toch niet de weersvoorspelling aan het uitleggen he?quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
geniet er maar van tis over een paar dagen over
zou je dat graag willen?quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
je bent mij nu toch niet de weersvoorspelling aan het uitleggen he?
als ik de temeratuur zo zie de komende dagen gok ik dat we binnen 2 weken op de 20 graden zitten, net zoals we van de warmte in een goede week ineens in de vorst zatenquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:19 schreef clauwheee het volgende:
Ik heb net ff een stukje gelopen met m'n collega in de lunchpauze. Maar het is inderdaad heerlijk weer. Waarom kan zoiets in het weekend nou niet
Ja dat zal wel, maar dan wel droog en geen wind, zoals we dit weekend krijgenquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als ik de temeratuur zo zie de komende dagen gok ik dat we binnen 2 weken op de 20 graden zitten, net zoals we van de warmte in een goede week ineens in de vorst zaten
gelukkig is aankomend weekend een uurtje korter dan gebruikelijkquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:28 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja dat zal wel, maar dan wel droog en geen wind, zoals we dit weekend krijgen![]()
Heb net alweer gezorgd voor een afwas van een weekquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:43 schreef dndiek het volgende:
de afwas van de hele week is weer gedaan
Goed bezigquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:46 schreef Suijk het volgende:
Ik heb alvast vooruit afgewassen, dan hoef ik dat deze week niet meer te doen.
bij ons is de vaatwasser al na 4 dagen volquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:43 schreef dndiek het volgende:
de afwas van de hele week is weer gedaan
Tsja, die hebben we hier nietquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:47 schreef Bjoro het volgende:
[..]
bij ons is de vaatwasser al na 4 dagen vol
quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:32 schreef VoreG het volgende:
Golfer's tweelingbroer werkt hier. Alleen dan met haar
.
sinds hij alles scheert, tochquote:
Hebben ze cake gehad?quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:20 schreef clauwheee het volgende:
Mijn collega's hebben een lachkick..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |