Heb net alweer gezorgd voor een afwas van een weekquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:43 schreef dndiek het volgende:
de afwas van de hele week is weer gedaan
Goed bezigquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:46 schreef Suijk het volgende:
Ik heb alvast vooruit afgewassen, dan hoef ik dat deze week niet meer te doen.
bij ons is de vaatwasser al na 4 dagen volquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:43 schreef dndiek het volgende:
de afwas van de hele week is weer gedaan
Tsja, die hebben we hier nietquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:47 schreef Bjoro het volgende:
[..]
bij ons is de vaatwasser al na 4 dagen vol
quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:32 schreef VoreG het volgende:
Golfer's tweelingbroer werkt hier. Alleen dan met haar
.
sinds hij alles scheert, tochquote:
Hebben ze cake gehad?quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:20 schreef clauwheee het volgende:
Mijn collega's hebben een lachkick..
de nieuwe spelshow op Talpaaaaaaaaa!quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:02 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Kaaaaaaaaaaaaaal of een baaaaaaaaaaaal?
En we heten onze eerste kandidaat van harte welkom. Het is de heer R. Eend! Zegt u het maar Mijnheer Eend!quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de nieuwe spelshow op Talpaaaaaaaaa!
ik wil graag een hulplijn gebruikenquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:06 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En we heten onze eerste kandidaat van harte welkom. Het is de heer R. Eend! Zegt u het maar Mijnheer Eend!
Oh?quote:
Ben jij een ICT-er die werkt bij de Raad voor de Kinderbeschermingquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh?
De laatste keer dat ik in de spiegel keek, en dat is zo'n half uur geleden, had ik nog steeds een volle bos met krullend haar op mijn hoofd.
Nee, dat is een kloon van mij.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:19 schreef VoreG het volgende:
Ben jij een ICT-er die werkt bij de Raad voor de Kinderbescherming
je weet toch wel hoe VoreG er ongeveer aan toe was toen jullie elkaar gezien hebben.........quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh?
De laatste keer dat ik in de spiegel keek, en dat is zo'n half uur geleden, had ik nog steeds een volle bos met krullend haar op mijn hoofd.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:28 schreef rubbereend het volgende:
je weet toch wel hoe VoreG er ongeveer aan toe was toen jullie elkaar gezien hebben.........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |