Wat ongelooflijk krachtig van de oudersquote:Op donderdag 23 maart 2006 10:41 schreef appelsientje het volgende:
Ben ff het laatste berichtje aan het lezen op z'n website...
pfff
Ja dat kan je wel zeggen, echt erg veel respect voor de ouders. (ik heb dus niks gevolgd van het hele verhaal, maar het laatste berichtje op de site raakt me wel)quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:43 schreef just me het volgende:
[..]
Wat ongelooflijk krachtig van de ouders![]()
het laat me niet los..
quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:50 schreef Againzender het volgende:
Damn, en daar zit ik dan met de laptop op de keukentafel terwijl Axel mij met stukken banaan bekogeld
natuurlijuk, hij moet het wel 'netjes' opeten natuurlijkquote:Op donderdag 23 maart 2006 10:50 schreef SCH het volgende:
[..]Dat gaat ook gewoon door, gooi je wel terug?
Damn, en daar zit ik dan met de laptop op de keukentafel terwijl Axel mij met stukken banaan bekogeld
er zijn ook VBL-ers met een hartquote:
moedig hem ff aan zegquote:
Alle Hools hebben een hartquote:
quote:
Na schooltijd even kijkenquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:05 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Trouwens, heb weer nieuwe foto's online gezetvoor de gene die het volgen ..
Ajax speelde een wedstrijd waarbij je zuurstofmaker nodig hebtquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:10 schreef appelsientje het volgende:
En nu kom ik er achter dat PSV in de finale van de beker staathahaha
Rubber heeft geen sms-je gestuurd
Ik heb mijn banaantje in de auto laten liggen bedenk ik.quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
natuurlijuk, hij moet het wel 'netjes' opeten natuurlijk
quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:10 schreef appelsientje het volgende:
En nu kom ik er achter dat PSV in de finale van de beker staathahaha
Rubber heeft geen sms-je gestuurd
quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Alleen moesten sommigen het gekookt op hun rug dragen![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:55 schreef rubbereend het volgende:vanwege een topic in SPT was ik even op zoek op de site van Haugli, zie ik familiefoto staan, ik klik
[afbeelding]volgens mij hebben ze ff niet op de achtergrond gelet bij het nemen van de foto
quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:57 schreef Bluezz het volgende:
En sorry dat ik door een snotje heenzat, het is druk enzo
quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:55 schreef rubbereend het volgende:vanwege een topic in SPT was ik even op zoek op de site van Haugli, zie ik familiefoto staan, ik klik
[afbeelding]volgens mij hebben ze ff niet op de achtergrond gelet bij het nemen van de foto
Wees blij dat het banaan is, over een paar jaar zijn het bakstenen, mobieltjes, munten en vuurwerkbommen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:50 schreef Againzender het volgende:
een echte ADO supporterquote:Op donderdag 23 maart 2006 12:11 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Wees blij dat het banaan is, over een paar jaar zijn het bakstenen, mobieltjes, munten en vuurwerkbommen.
Zou toch geweldig zijn, als Axel een ADO fan wordt?quote:
Mijn strandje wat doen zequote:Op donderdag 23 maart 2006 11:55 schreef rubbereend het volgende:vanwege een topic in SPT was ik even op zoek op de site van Haugli, zie ik familiefoto staan, ik klik
ik zag ergens een topic langskomen waarin gevraagd werd wat je je kind absoluut zou verbieden later. Volgens mij heb ik nu een punt gevonden.quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:19 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Zou toch geweldig zijn, als Axel een ADO fan wordt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |