Ben ook benieuwd Eilanden.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet bij welk team je voetbalt
De Utrechtse Voetbal Vereniging?quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:37 schreef Eilanden het volgende:
UVV, 4e
Ik dacht dat ik dat al gezegd had
Zou best kunnen, ik heb moeite met luisterenquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:37 schreef Eilanden het volgende:
UVV, 4e
Ik dacht dat ik dat al eens een keertje gezegd had VoreG:? Of heb je niet goed geluisterd?
quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:38 schreef clauwheee het volgende:
[..]
De Utrechtse Voetbal Vereniging?
Originele naam!quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:39 schreef Eilanden het volgende:
[..]... heeft roemruchte spelers voortgebracht Clau!
![]()
Ja, een pareltje.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:17 schreef Dylan Dog het volgende:
Hulde voor het beste topic van VBL dit moment:
AC Fok!United - Gokperikelen, aanvoerder weg en crisis?
Oe ik heb de VI gister gekocht, eem kiekn!quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:41 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Er staat deze week zelfs een stukje over UVV in de VI, met Marco van Basten in UVV-outfit.
Gaan ze playbacken op z'n begravenis ?quote:
Even me door jouw sig laten inspireren.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:17 schreef Dylan Dog het volgende:
Hulde voor het beste topic van VBL dit moment:
AC Fok!United - Gokperikelen, aanvoerder weg en crisis?
Ga jij nou maar Prisondinges kijken. Hup wegwezen, anders verklap ik het einde.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Gaat iemand dood en meneer is er als de kippen bij hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |