ik zie die URL en denkquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:47 schreef rubbereend het volgende:
AZ, leuk spelletje http://www.speelcafe.nl/play-4470-Bananen_Gooien.html
quote:
Helaasch, al lang niet meer gedaan trouwens...quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:08 schreef rubbereend het volgende:
Sandman ook aan t pokeren?
You loose!quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
o ja, even opnemen, mijn vrouw is naar de huishoudbeurs
Ben gisteren al naar de kapper geweest SCH.quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:31 schreef SCH het volgende:
Maar eerst de VVD nog even kortwieken hier - knip -knip -knip
en het is nog gecombineerd met de 9-maanden-beurs ookquote:
Kan het niet aanhoren, dat accent wekt bij mij gevoelens op die de TV niet zou overleven.quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:26 schreef Noca het volgende:
Forrest Gump komt er ook weer eens op SCH.
Moet je ons nog wat vertellen?quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
en het is nog gecombineerd met de 9-maanden-beurs ook
kapsters versieren?quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:12 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ben gisteren al naar de kapper geweest SCH.
(Samen met Glenn trouwens die daar echt de meest voorbeeldige klant uithangt)
Verkapte manier om ons van iets op de hoogte te brengenquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:13 schreef Againzender het volgende:
en het is nog gecombineerd met de 9-maanden-beurs ook
Kreeg wel korting - Glenn was gratisquote:
heeft Glenn netjes versierdquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:17 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Kreeg wel korting - Glenn was gratis![]()
Ik heb ze nog aan gehad vandaag...maar er moet toch een keer een einde komen aan die winter..quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:19 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst zonder handschoenen teruggefietst, zou het dan toch nog ooit boven 0 geraken dit jaar
niet klagen het vroor niet eensquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:19 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst zonder handschoenen teruggefietst, zou het dan toch nog ooit boven 0 geraken dit jaar
quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Verkapte manier om ons van iets op de hoogte te brengen
Ik zit al dagen zonder handschoenen aan achter de PC.quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:21 schreef clauwheee het volgende:
Ik heb ze nog aan gehad vandaag...maar er moet toch een keer een einde komen aan die winter..
Niet metquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zit al dagen zonder handschoenen aan achter de PC.
Jawel hoorquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:23 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
De negerzoen is niet meer.
RIP.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |