Komt nog door de crash begin deze maand. Misschien kan een modje de stukke icons opruimen? (En er gelijk een paar toevoegen *hint*)quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:29 schreef wyccie het volgende:
Wat vreemd, meer dan de helft van de plaatjes in de OP doet het niet.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het dubbeltje valt. Dat is natuurlijk een ordinaire tvp!
Mijn plaatje staat nu niet meer daar, inderdaad ivm de crash.quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:29 schreef wyccie het volgende:
Wat vreemd, meer dan de helft van de plaatjes in de OP doet het niet.
Is dit ook een ordinaire tvp?quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:09 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Mijn plaatje staat nu niet meer daar, inderdaad ivm de crash.
Nee, dan had ik wel gewoon een smiley oid neergezet.quote:
onder de gordel...quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:15 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Nee, dan had ik wel gewoon een smiley oid neergezet.
Patch heeft hem gesloten.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:21 schreef dolle_hond het volgende:
en nu nog iemand openen
quote:
Dat komt omdat je huidige avatar stom isquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:24 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Mijn avatar is niet meer uptodate in de OP.
Duh. Het is een bewegend avatar. Da's stom.quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat komt omdat je huidige avatar stom is![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:33 schreef mamamiep het volgende:
Omdat het ooit is gemaakt en volgens mij zelden aangepast daarna.
Ik heb de mijne hersteld! Maar hij staat er toch niet tussen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:39 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Alle avatars zijn na de crash verloren gegaan. Sommige hebben hem echer hersteld. Andere niet.
En mijn nieuwe avatar is lief en niet stom.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:44 schreef De-oneven-2 het volgende:
Staat mijn avatar met deze reactie in de OP van 't volgende FMT - slowchattopic?
Of moet ik daar iets meer voor doen?
Bah!quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Nee, daarvoor moet je eerst een tientje overmaken op mijn rekening.
Het was een quote van een quote van een vraag waar ik nog geen antwoord op had. Maar inmiddels welquote:
Dat weet je nu als het goed is.quote:Op donderdag 23 maart 2006 01:00 schreef wyccie het volgende:
Aha...de vraag was wie die Kelly is.
En hoe heette die man in jouw avatar ook al weer?
Weet je wel hoe moeilijk Laat maarquote:Op donderdag 23 maart 2006 01:03 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat weet je nu als het goed is.
Takashi Shimura natuurlijk.
Asano is goed. En na imdb-en is het natuurlijk Tadanobu Asano.quote:Op donderdag 23 maart 2006 01:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Weet je wel hoe moeilijk Laat maar![]()
Al die Japanse namen lijken op elkaar. Ik kan alleen Akira Kurosawa onthouden. Zelfs de naam van die blonde uit Ichi kan ik niet herhalen. Iets van Asano Nibudaio ofzo![]()
![]()
Doe niet zo eng!quote:Op donderdag 23 maart 2006 01:24 schreef Sokolsky het volgende:
Chishu Ryu, Daisuke Kato, Minoru Chiaki, Yoshio Inaba en Isao Kimura zijn ook sterk. En Setsuko Hara en Reiko Dannatuurlijk.
Ik denk dat Asano één van de acteurs is die het vaakst voorbij komt in FMT. Ik heb er al zeker vier punten mee binnengehaald.quote:Op donderdag 23 maart 2006 01:25 schreef wyccie het volgende:
Och ja..Mifunes sidste sang heb ik gezien. Telt dat ook mee als een Kurosawa?
Tadanobu, Tadanobu, Tadanobu.....ik probeer het te onthouden.
Dat komt denk ik omdat het een bekende onbekende acteur is. Als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op donderdag 23 maart 2006 01:28 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Ik denk dat Asano één van de acteurs is die het vaakst voorbij komt in FMT. Ik heb er al zeker vier punten mee binnengehaald.
Inderdaad zoiets. Of als PSH vroeger.quote:Op donderdag 23 maart 2006 01:38 schreef wyccie het volgende:
Net zoals William H. Macy. Maar nu niet meer natuurlijk.
Ik weet 'm in ieder geval niet direct.quote:Op donderdag 23 maart 2006 01:32 schreef wyccie het volgende:
Dat is minder eng.
Is mijn vraag te moeilijk? Ik wil nog wel 5 uur kunnen slapen, morgen lange dag.
van mij welquote:Op donderdag 23 maart 2006 09:02 schreef ReSpawn het volgende:
Heb t topic even doorgelezen en ik wilde vragen:
Mag ik ook in de OP?![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:24 schreef mamamiep het volgende:
Ik heb net die Tadanobu Asano opgezocht en het is een man. Ik al die tijd maar denken dat het een vrouw is.
Ik ken ook niet zoveel japanse namen om onderscheid te kunnen maken, maar als ik hier al die namen voorbij zie komen, weet ik echt niet bij welk geslacht ze horen... Maar das gewoon een culturele achterstand van mijn kant...quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:03 schreef Sokolsky het volgende:
Nee hoor. Er zijn daar ook gewoon jongens- en meisjesnamen.
Is deze niet eerder dan....?quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:18 schreef latislos het volgende:
You don't understand! I coulda had class. I coulda been a contender. I could've been somebody, instead of a bum, which is what I am - On the waterfront
I'm gonna make him an offer he can't refuse - The Godfather
May the force be with you - Star Wars
You talking to me? - Taxi driver
E.T. phone home - ET
OOOOHquote:Op donderdag 23 maart 2006 12:26 schreef mamamiep het volgende:
Die staat niet in de top 10, wel in de top 20.
Als de voornaam op -ko of -ka eindigt is het meestal een vrouwennaam. Mannennamen vaak op -ro, -shi, -ji of -aquote:Op donderdag 23 maart 2006 12:22 schreef ReSpawn het volgende:
[..]
Ik ken ook niet zoveel japanse namen om onderscheid te kunnen maken, maar als ik hier al die namen voorbij zie komen, weet ik echt niet bij welk geslacht ze horen... Maar das gewoon een culturele achterstand van mijn kant...
Handig om te wetenquote:Op donderdag 23 maart 2006 12:38 schreef Asap het volgende:
[..]
Als de voornaam op -ko of -ka eindigt is het meestal een vrouwennaam. Mannennamen vaak op -ro, -shi, -ji of -a
quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:36 schreef dolle_hond het volgende:
wat een geklets
iddquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:38 schreef ReSpawn het volgende:
[..]
![]()
Het 'verkeerde been uit bed' verhaal?
Of doelde je puur op het feit dat er veel gekletst wordt? In dat geval:![]()
Zeker goed weer!quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:40 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
idd
gewoon veel
ik ben vrolijk vandaag
goed weer
Ik mag strax weer terugfietsen naar het station...quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:04 schreef mamamiep het volgende:
Ik ga straks lekker naar buiten, even boodschappen doen. Lekker zonnetje.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:08 schreef Sokolsky het volgende:
Hoe meer er gekletst wordt, hoe sneller we in het dubbelpuntentopic zitten.
SaintOfKillers +1quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dude & Arty's Parkplatz (dritte teil)
ja?quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dude & Arty's Parkplatz (dritte teil)
Denk dat die ons op de hoogte wil houden van Artyshoks activiteiten. Dat is waarom we hem zo weinig zien. De beste jongen moet zware dingen tillen voor zijn vrouwtje.quote:
Je hebt ze wel al te pakken, hé die lentekriebels.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:31 schreef mamamiep het volgende:
Wat heerlijk. Net boodschappen gedaan, allemaal vrolijke mensen, kwetterende vogeltjes, je ogen half moeten dichtknijpen omdat je last van de zon hebt en het zelfs warm hebben in je zomerjas.
Lente.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:41 schreef Sheridana het volgende:
[..]
psss, met kleine letters, anders is het MikeyMo!
quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik heb de defecte icoontjes uit de OP verwijderd. De werkende ook.
Grappig. Ik zit heel serieus kapotte pc's te repareren bij een verzekeringsmaatschappij.quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:19 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Ja joh, zit heel serieus schades te behandelen hier bij een verzekeringsmaatschappij....anders kan ik geen dvd'tjes betalen...Oh en eten en zo...
quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:34 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Grappig. Ik zit heel serieus kapotte pc's te repareren bij een verzekeringsmaatschappij.
Neeeuh, denk het nie hoorquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:50 schreef mamamiep het volgende:
Straks zitten jullie 2 meter van elkaar af.
Mwoah. Wel een provinciehoofdstad.quote:
Oh, ik zit niet in een hoofdstad....niet eens in een stad...HAHAHHAquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:15 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Mwoah. Wel een provinciehoofdstad.
Gokje: Purmerend?quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:18 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Oh, ik zit niet in een hoofdstad....niet eens in een stad...HAHAHHA
Lekkerrrrrquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:27 schreef mamamiep het volgende:
Ik heb al bijna een hele bak druiven op. Ik moet eigenlijk leren, maar heb geen zin.
Heeft dat niet, net als SportLife, een laxerend effect?quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:27 schreef mamamiep het volgende:
Ik heb al bijna een hele bak druiven op.
Dan merk ik dat vanavond of morgenochtend wel denk ik, want ik heb de doos al helemaal leeggegetenquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:51 schreef Patch het volgende:
[..]
Heeft dat niet, net als SportLife, een laxerend effect?
oei oeiquote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:19 schreef ReSpawn het volgende:
WAARSCHUWING
* ReSpawn is vandaag in een rare bui.
Moet je eens een doos kersen proberen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:18 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Dan merk ik dat vanavond of morgenochtend wel denk ik, want ik heb de doos al helemaal leeggegeten. Ik weet dat Sportlife dat wel heeft, maar van druiven heb ik dat nog nooit gehoord eigenlijk.
Annanasquote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:28 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Moet je eens een doos kersen proberen.
Ik kan me een erger lot voorstellenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:36 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Je hebt gedroomd over FMT... tja, ik denk dat dat het begin van het einde is. Je bent nu gedoemd de rest van je leven te slijten met het beantwoorden van filmvragen.
namen, we willen namen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:31 schreef ReSpawn het volgende:
Geen idee eigenlijk..
Ik denk dat het komt doordat ik vannacht vreemd heb gedroomd over FMT. Serieus! Het was een virtuele wereld geworden en elke avatar was een poppetje
Je droomt niet eens over mij....quote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:41 schreef ReSpawn het volgende:
Nou:
Twentemeisje was er (Lang niet gezien trouwens)
Jij Patch
Sheridana
ziggyziggyziggy
Sokolsky
mamamiep
En nog vele anderen waarvan ik de naam niet gezien heb of die geen naam hadden (die zagen er eng uit trouwens.. Ik ben denk ik xenofoob)
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:58 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook geen avatar.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:41 schreef ReSpawn het volgende:
Nou:
Twentemeisje was er (Lang niet gezien trouwens)
Jij Patch
Sheridana
ziggyziggyziggy
Sokolsky
mamamiep
En nog vele anderen waarvan ik de naam niet gezien heb of die geen naam hadden (die zagen er eng uit trouwens.. Ik ben denk ik xenofoob)
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:37 schreef Sokolsky het volgende:
![]()
Asap had wel een avatar, dat was Takashi met rare verhoudingen...
Kwam Kelly ook in de droom voor? En heette die dan Kelly of Lonewolf?
Maar ik was natuurljik verkleed als Tim Robbins, daarom wist je wel wie ik wasquote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:42 schreef ReSpawn het volgende:
Maar iedereen zag er raar uit.. Gekke poppetjes.. Maar ik wist wel wie wie was.. Raar is dat
Uiteraard.. En ik dacht: Hee Tim Robbins? Oh nee.. Das natuurlijk mamamiep!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:58 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Maar ik was natuurljik verkleed als Tim Robbins, daarom wist je wel wie ik was.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:27 schreef mamamiep het volgende:
Wel als je naar mijn avatar kijkt. En mijn fotoboek niet te vergeten.
Wat? Je kwam toch ook voor in zijn droomquote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:42 schreef Sheridana het volgende:
GGRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Ze is jaloers dat ik wel over FMT droom en zij nietquote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:57 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Wat? Je kwam toch ook voor in zijn droom.
Dat kan ook nog natuurlijkquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:10 schreef mamamiep het volgende:
En dat is iets om jaloers op te zijn?
Of ze is jaloers dat zij niet de enige was waar je over droomde.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:24 schreef mamamiep het volgende:
Kersje? Doe je nu niet meer mee met de slowchat omdat je jaloers bent?
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:26 schreef Sheridana het volgende:
[..]
HAHAHAH
Nee joh!! Ik vond het gewoon niet eerlijk dat hij mijn vraag in 1 keer goed had...zonder ooit de film te hebben gezien....GGRRRRRRRRRRRRRRR![]()
Ja precies!! Zie je wel?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:30 schreef mamamiep het volgende:
For what it's worth: ik heb de film ook niet gezien en zou iets heel anders hebben gegokt. Iets standaards, zoals een das of zo.
Ja.. Dat is op het landgoed van onze hoofdpersoon..quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:40 schreef mamamiep het volgende:
Ik moet zeggen dat, hoe langer de vraag duurt, er steeds meer van de film terug komt. Ik heb hem wel gezien volgens mij. Is dat die film waarin hij een dorp in de woestijn opeens van water voorziet etc. (ipv. dat ze nu 5/6 uur moeten lopen hebben ze water in een put).
AS geniaal isquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:42 schreef mamamiep het volgende:
Vraag is geraden en heb even gekeken: ik heb hem wel gezien. Ik kon me Alexander Siddig ook al vaag herinneren uit die film.
In meerdere films en seriesquote:
Ik ken m vooral uit Star Trek: DS9quote:
En dan te bedenken dat :Siddig El Tahir El Fadil El Siddig Abderahman Mohammed Ahmed Abdel Karim El Mahdi zijn volledige naam is...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:55 schreef ReSpawn het volgende:
[..]
Ik ken m vooral uit Star Trek: DS9
maar daar heeft hij volgens mij twee verschillende namen:
Siddig El Fadil
Alexander Siddig
Vond ik wel een beetje vaag, maar dat zal wel een reden hebben.
Ik kende hem eerst ook alleen uit DS9 (waar hij een geniale rol speelt), maar later kwam ik hem tegen in een paar films, waaronder Kingdom of Heaven. Hij speelt overigens in veel films wel iemand uit het Midden-Oosten met niet altijd even goede plannen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:55 schreef ReSpawn het volgende:
[..]
Ik ken m vooral uit Star Trek: DS9
maar daar heeft hij volgens mij twee verschillende namen:
Siddig El Fadil
Alexander Siddig
Vond ik wel een beetje vaag, maar dat zal wel een reden hebben.
Echt waar ja?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:07 schreef mamamiep het volgende:
Hij heeft iets gehad met Nana Visitor. En ze hebben zelfs een kind. Wist ik helemaal niet.
Kloptquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:09 schreef ReSpawn het volgende:
[..]
Echt waar ja?Dat was toch..uhmm... Kyra Neryss of zoiets...?
De boef
Wie weet waar hij bij kan met zijn mighty morphin' vingertjesquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:20 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Klopt. En zij ondertussen viespeuken met Odo
.
Op het werk hebben we een powerfuse omgeving, waardoor ik geen avatar kan toevoegen...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:37 schreef Sokolsky het volgende:
![]()
Asap had wel een avatar, dat was Takashi met rare verhoudingen...
Kwam Kelly ook in de droom voor? En heette die dan Kelly of Lonewolf?
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:13 schreef Sokolsky het volgende:
Laminators (laminatoren?) zijn cool.
Ik weet dat het soms moeilijk is om de waarheid onder ogen te zien. Maar dat was geen droom, schat.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik heb ooit 1 keer een Fok-gerelateerde droom gehad, maar daar deed maar één andere persoon in mee, geen heel kliekje.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:34 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik weet dat het soms moeilijk is om de waarheid onder ogen te zien. Maar dat was geen droom, schat.![]()
![]()
al die computers....quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:45 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
En nee, ik ben vandaag niet zo scherp, merk ik.
Ah, okee. Ik gokte maar wat, gezien de plaatsnaam die in je profiel staat.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:52 schreef Sheridana het volgende:
[..]
al die computers....
Oh en het is niet in Purmerend...
Je vergeet Groningerkoek!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:42 schreef Sheridana het volgende:
Dan moeten we ook stoppen met Blanke vla, zigeunerschnitzels, boerenjongens, moorkoppen, Arnhemse Meisjes, Turks fruit, Jodenkoeken en Jodenvet!!
.
Maar goed, dit is het verkeerde topic daarvoor, I know...maar moest het ff kwijt...
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:21 schreef Sokolsky het volgende:
Ik vind dat ze het Sherizoenen moeten noemen. Ik weet ook al een slogan: "Lekker lekker, van Sheri". Wordt vast een succes.
Je mag toch twee antwoorden per keer geven, voordat de vraagsteller ze goed of fout keurt?quote:
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:36 schreef mamamiep het volgende:
Ja, maar toen ik Mr. West had gepost bedacht ik me daarna pas Man with a movie camera (waarbij ik voor een deel in slaap ben gevallen, vond hem niet zo heel erg boeiend) en toen Mr. West gepost was zag ik dat laurenzo hem al had genoemd
.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:33 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Je mag toch twee antwoorden per keer geven, voordat de vraagsteller ze goed of fout keurt?
iddquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Eén antwoord per keer. Maar je mag wel twee keer gokken voordat het antwoord wordt afgekeurd.
(2 posts dus)
Ja, dat bedoelde ik stiekem ook.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Eén antwoord per keer. Maar je mag wel twee keer gokken voordat het antwoord wordt afgekeurd.
(2 posts dus)
quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:42 schreef Sheridana het volgende:
rustig hier...
Jaquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:43 schreef ReSpawn het volgende:
Heb je *boem* gedaan en heb je nu een auwie?
Wat een pech...quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:51 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Ja.
Er staat bij onze postvakjes op de afdeling (studentenflat) een tas met daarin post (waarom sommige mensen die daar in gooien is mij een raadsel). Dus ik keek of er nog iets voor mij bij zat en toen ik op wilde staan stootte ik mijn hoofd tegen de brandblusser waardoor die van zijn plek afvalt in de tas. Wie zet die tas dan ook onder een brandblusser, daar komen bulten van. Maar goed, de pin zat er nog in en dat drukmetertje zat nog in het groen, dus ik heb hem maar even in de hoek gezet.
Maar goed, mijn hoofd doet dus wel zeer en ik heb een bult.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:06 schreef ReSpawn het volgende:
[..]
Wat een pech...om de pijn te verlichten
Dan ben ik net een sneeuwpopquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:10 schreef ReSpawn het volgende:
En de volgende keer de branlusser in de tas laten vallen en dan *oeps* het pinnetje eruit trekken en op het hendeltje duwen..
Volgens mij moet je altijd een kusje op de zere plek.... Maar ik zie in hoe dat in jouw geval wat raar zou zijn...quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:11 schreef mamamiep het volgende:
[..]
.
ik had toevallig net een doos negerzoenen gekocht, want ik kwam terug van de AH en die ben ik nu gewoon aan het opeten als troost
Maar dan heb jij je post en heeft de rest natte postquote:
Wat ben ik op dit moment blij dat ik geen foto's in mijn fotoboek heb staanquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:14 schreef ReSpawn het volgende:
[..]
Volgens mij moet je altijd een kusje op de zere plek.... Maar ik zie in hoe dat in jouw geval wat raar zou zijn...
*proest*
*persoon met platgedrukte negerzoen op hoofd ziet![]()
Niemand heeft nog de post van vandaag opgehaald, was nog van gisteren. Er lag dus niets meer voor mijquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:15 schreef ReSpawn het volgende:
[..]
Maar dan heb jij je post en heeft de rest natte post
Offers voor het grotere goed![]()
Ik denk dat ik me dan een betere voorstelling had kunnen maken en al helemaal niet meer bij zou kunnen komen..quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:20 schreef mamamiep het volgende:
Wat ben ik op dit moment blij dat ik geen foto's in mijn fotoboek heb staan. Ik zie me ook al helemaal rondlopen met een negerzoen op mijn hoofd
. Niet dat het waarschijnlijk op zal vallen.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:22 schreef ReSpawn het volgende:
[..]
Ik denk dat ik me dan een betere voorstelling had kunnen maken en al helemaal niet meer bij zou kunnen komen..![]()
Ik weet dat ik jou nooit ga vertellen waar ik woonquote:Ik weet wat ik strax met mijn fototoestel ga doen![]()
![]()
Niet omdat jij het bent, maar dat zou ik bij iedereen hebben.. Nu heb ik t ook bij iedereen hier op mn stage....quote:
Ik weet al 'in een studentenhuis'quote:Ik weet dat ik jou nooit ga vertellen waar ik woon![]()
.
Niet goed opgelet, ik zei 'studentenflat'. Studentenhuizen zijn er zat en studentenflats ook. Maar je weet niet eens de richtingquote:
Zou niet eens weten waar ik die moet uploaden ook al zou ik er een hebbenquote:maar goed.. Dan maar een zelfportret![]()
![]()
Ik bedoelde van mezelf, maar van jou is beterquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:34 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Niet goed opgelet, ik zei 'studentenflat'. Studentenhuizen zijn er zat en studentenflats ook. Maar je weet niet eens de richting. Gok zelf maar: richting Vlissingen, Den Helder, Groningen, Maastricht of midden
.
[..]
Zou niet eens weten waar ik die moet uploaden ook al zou ik er een hebben.
Wat bedoelde je van jezelfquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:36 schreef ReSpawn het volgende:
[..]
Ik bedoelde van mezelf, maar van jou is beter
Ach.. Bellen op kosten van de baas naar alle studentenflats in Nederland met de vraag: "Hebben jullie een tas post onder jullie brandblusser staan? Zo ja, heeft iemand recentelijk haar hoofd gestoten aan die brandblusser?'quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:34 schreef mamamiep het volgende:
Niet goed opgelet, ik zei 'studentenflat'. Studentenhuizen zijn er zat en studentenflats ook. Maar je weet niet eens de richting. Gok zelf maar: richting Vlissingen, Den Helder, Groningen, Maastricht of midden
.
Zelfportretten zijn meestal van jezelf.. aangezien jij geen foto had met negerzoen op je hoofd, zou ik er maar een van mezelf gaan maken...quote:
Haha, die tas hoort daar niet eens te staan, dus waarschijnlijk weten ze het niet eensquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:38 schreef ReSpawn het volgende:
[..]
Ach.. Bellen op kosten van de baas naar alle studentenflats in Nederland met de vraag: "Hebben jullie een tas post onder jullie brandblusser staan? Zo ja, heeft iemand recentelijk haar hoofd gestoten aan die brandblusser?'
![]()
Niet te doen nee...Ik ben verdrietig
Weg droomquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:41 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Haha, die tas hoort daar niet eens te staan, dus waarschijnlijk weten ze het niet eens.
Haha, die Bettyquote:
Met mij welquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:44 schreef ReSpawn het volgende:
[..]
T gaat al weer beter met je of niet?![]()
Hup.. maken die opdracht dan! De film blijft nog wel wachtenquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:45 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Met mij wel. Ik heb mijn tentamens gehad en klaar met mijn paper, nu alleen morgen nog inleveren. Ik verveel me nu al. Wilde een film gaan kijken, maar ik had ook zin om een andere opdracht te maken
.
Niet alleen maar... ik werk tussendoor ook nogquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:50 schreef mamamiep het volgende:
Haha, ga je alleen maar internetten op je stage. Wat een slecht voorbeeld
.
Dus?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:41 schreef wyccie het volgende:
Maar ik bén wyccie.
Ik ook dan.. Trustenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 02:00 schreef mamamiep het volgende:
Maar ik ga ook naar bed. Over 8 uur dan maar een dubbele puntentopic.
Ik weet tquote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:47 schreef Sokolsky het volgende:
Je bent gewoon te langzaam.
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:24 schreef mamamiep het volgende:
Geef dan antwoord, dan hoef je niet te slapen.
eet smakelijk...quote:Op woensdag 5 april 2006 12:32 schreef Sheridana het volgende:
...lunchen.....
ach kom...quote:Op woensdag 5 april 2006 13:45 schreef dolle_hond het volgende:
ik word misselijk patch
quote:Op woensdag 5 april 2006 14:20 schreef mamamiep het volgende:
Patch: wanneer ga je Star Trek kijken?
jaja, huh-uh....quote:Op woensdag 5 april 2006 14:41 schreef Sheridana het volgende:
Zo, dat was een lekker slablaadje, met een sappig worteltje...
kloptquote:Op woensdag 5 april 2006 13:57 schreef Patch het volgende:
[..]
ach kom...
ik kan me nog een icon herinneren met een erg smerig uitziende neus...![]()
quote:Op woensdag 5 april 2006 15:08 schreef Sokolsky het volgende:
[afbeelding]
En nu allemaal Sheri niet meer zo pesten!![]()
Ze heeft het zelf al moeilijk genoeg met haar postuur...
NAAR is het probleemquote:Op woensdag 5 april 2006 15:26 schreef Sokolsky het volgende:
Naar de bios kan toch wel? Het wordt alleen wel prijzig, die vier zitplaatsen elke keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |