quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:21 schreef Sokolsky het volgende:
Ik vind dat ze het Sherizoenen moeten noemen. Ik weet ook al een slogan: "Lekker lekker, van Sheri". Wordt vast een succes.
Je mag toch twee antwoorden per keer geven, voordat de vraagsteller ze goed of fout keurt?quote:
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:36 schreef mamamiep het volgende:
Ja, maar toen ik Mr. West had gepost bedacht ik me daarna pas Man with a movie camera (waarbij ik voor een deel in slaap ben gevallen, vond hem niet zo heel erg boeiend) en toen Mr. West gepost was zag ik dat laurenzo hem al had genoemd
.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:33 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Je mag toch twee antwoorden per keer geven, voordat de vraagsteller ze goed of fout keurt?
iddquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Eén antwoord per keer. Maar je mag wel twee keer gokken voordat het antwoord wordt afgekeurd.
(2 posts dus)
Ja, dat bedoelde ik stiekem ook.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Eén antwoord per keer. Maar je mag wel twee keer gokken voordat het antwoord wordt afgekeurd.
(2 posts dus)
quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:42 schreef Sheridana het volgende:
rustig hier...
Jaquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:43 schreef ReSpawn het volgende:
Heb je *boem* gedaan en heb je nu een auwie?
Wat een pech...quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:51 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Ja.
Er staat bij onze postvakjes op de afdeling (studentenflat) een tas met daarin post (waarom sommige mensen die daar in gooien is mij een raadsel). Dus ik keek of er nog iets voor mij bij zat en toen ik op wilde staan stootte ik mijn hoofd tegen de brandblusser waardoor die van zijn plek afvalt in de tas. Wie zet die tas dan ook onder een brandblusser, daar komen bulten van. Maar goed, de pin zat er nog in en dat drukmetertje zat nog in het groen, dus ik heb hem maar even in de hoek gezet.
Maar goed, mijn hoofd doet dus wel zeer en ik heb een bult.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |