Op het werk hebben we een powerfuse omgeving, waardoor ik geen avatar kan toevoegen...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:37 schreef Sokolsky het volgende:
![]()
Asap had wel een avatar, dat was Takashi met rare verhoudingen...
Kwam Kelly ook in de droom voor? En heette die dan Kelly of Lonewolf?
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:13 schreef Sokolsky het volgende:
Laminators (laminatoren?) zijn cool.
Ik weet dat het soms moeilijk is om de waarheid onder ogen te zien. Maar dat was geen droom, schat.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik heb ooit 1 keer een Fok-gerelateerde droom gehad, maar daar deed maar één andere persoon in mee, geen heel kliekje.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:34 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik weet dat het soms moeilijk is om de waarheid onder ogen te zien. Maar dat was geen droom, schat.![]()
![]()
al die computers....quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:45 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
En nee, ik ben vandaag niet zo scherp, merk ik.
Ah, okee. Ik gokte maar wat, gezien de plaatsnaam die in je profiel staat.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:52 schreef Sheridana het volgende:
[..]
al die computers....
Oh en het is niet in Purmerend...
Je vergeet Groningerkoek!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:42 schreef Sheridana het volgende:
Dan moeten we ook stoppen met Blanke vla, zigeunerschnitzels, boerenjongens, moorkoppen, Arnhemse Meisjes, Turks fruit, Jodenkoeken en Jodenvet!!
.
Maar goed, dit is het verkeerde topic daarvoor, I know...maar moest het ff kwijt...
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:21 schreef Sokolsky het volgende:
Ik vind dat ze het Sherizoenen moeten noemen. Ik weet ook al een slogan: "Lekker lekker, van Sheri". Wordt vast een succes.
Je mag toch twee antwoorden per keer geven, voordat de vraagsteller ze goed of fout keurt?quote:
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:36 schreef mamamiep het volgende:
Ja, maar toen ik Mr. West had gepost bedacht ik me daarna pas Man with a movie camera (waarbij ik voor een deel in slaap ben gevallen, vond hem niet zo heel erg boeiend) en toen Mr. West gepost was zag ik dat laurenzo hem al had genoemd
.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:33 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Je mag toch twee antwoorden per keer geven, voordat de vraagsteller ze goed of fout keurt?
iddquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Eén antwoord per keer. Maar je mag wel twee keer gokken voordat het antwoord wordt afgekeurd.
(2 posts dus)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |