Dan merk ik dat vanavond of morgenochtend wel denk ik, want ik heb de doos al helemaal leeggegetenquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:51 schreef Patch het volgende:
[..]
Heeft dat niet, net als SportLife, een laxerend effect?
oei oeiquote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:19 schreef ReSpawn het volgende:
WAARSCHUWING
* ReSpawn is vandaag in een rare bui.
Moet je eens een doos kersen proberen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:18 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Dan merk ik dat vanavond of morgenochtend wel denk ik, want ik heb de doos al helemaal leeggegeten. Ik weet dat Sportlife dat wel heeft, maar van druiven heb ik dat nog nooit gehoord eigenlijk.
Annanasquote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:28 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Moet je eens een doos kersen proberen.
Ik kan me een erger lot voorstellenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:36 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Je hebt gedroomd over FMT... tja, ik denk dat dat het begin van het einde is. Je bent nu gedoemd de rest van je leven te slijten met het beantwoorden van filmvragen.
namen, we willen namen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:31 schreef ReSpawn het volgende:
Geen idee eigenlijk..
Ik denk dat het komt doordat ik vannacht vreemd heb gedroomd over FMT. Serieus! Het was een virtuele wereld geworden en elke avatar was een poppetje
Je droomt niet eens over mij....quote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:41 schreef ReSpawn het volgende:
Nou:
Twentemeisje was er (Lang niet gezien trouwens)
Jij Patch
Sheridana
ziggyziggyziggy
Sokolsky
mamamiep
En nog vele anderen waarvan ik de naam niet gezien heb of die geen naam hadden (die zagen er eng uit trouwens.. Ik ben denk ik xenofoob)
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:58 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook geen avatar.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:41 schreef ReSpawn het volgende:
Nou:
Twentemeisje was er (Lang niet gezien trouwens)
Jij Patch
Sheridana
ziggyziggyziggy
Sokolsky
mamamiep
En nog vele anderen waarvan ik de naam niet gezien heb of die geen naam hadden (die zagen er eng uit trouwens.. Ik ben denk ik xenofoob)
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:37 schreef Sokolsky het volgende:
![]()
Asap had wel een avatar, dat was Takashi met rare verhoudingen...
Kwam Kelly ook in de droom voor? En heette die dan Kelly of Lonewolf?
Maar ik was natuurljik verkleed als Tim Robbins, daarom wist je wel wie ik wasquote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:42 schreef ReSpawn het volgende:
Maar iedereen zag er raar uit.. Gekke poppetjes.. Maar ik wist wel wie wie was.. Raar is dat
Uiteraard.. En ik dacht: Hee Tim Robbins? Oh nee.. Das natuurlijk mamamiep!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:58 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Maar ik was natuurljik verkleed als Tim Robbins, daarom wist je wel wie ik was.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:27 schreef mamamiep het volgende:
Wel als je naar mijn avatar kijkt. En mijn fotoboek niet te vergeten.
Wat? Je kwam toch ook voor in zijn droomquote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:42 schreef Sheridana het volgende:
GGRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Ze is jaloers dat ik wel over FMT droom en zij nietquote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:57 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Wat? Je kwam toch ook voor in zijn droom.
Dat kan ook nog natuurlijkquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:10 schreef mamamiep het volgende:
En dat is iets om jaloers op te zijn?
Of ze is jaloers dat zij niet de enige was waar je over droomde.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:24 schreef mamamiep het volgende:
Kersje? Doe je nu niet meer mee met de slowchat omdat je jaloers bent?
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:26 schreef Sheridana het volgende:
[..]
HAHAHAH
Nee joh!! Ik vond het gewoon niet eerlijk dat hij mijn vraag in 1 keer goed had...zonder ooit de film te hebben gezien....GGRRRRRRRRRRRRRRR![]()
Ja precies!! Zie je wel?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:30 schreef mamamiep het volgende:
For what it's worth: ik heb de film ook niet gezien en zou iets heel anders hebben gegokt. Iets standaards, zoals een das of zo.
Ja.. Dat is op het landgoed van onze hoofdpersoon..quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:40 schreef mamamiep het volgende:
Ik moet zeggen dat, hoe langer de vraag duurt, er steeds meer van de film terug komt. Ik heb hem wel gezien volgens mij. Is dat die film waarin hij een dorp in de woestijn opeens van water voorziet etc. (ipv. dat ze nu 5/6 uur moeten lopen hebben ze water in een put).
AS geniaal isquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:42 schreef mamamiep het volgende:
Vraag is geraden en heb even gekeken: ik heb hem wel gezien. Ik kon me Alexander Siddig ook al vaag herinneren uit die film.
In meerdere films en seriesquote:
Ik ken m vooral uit Star Trek: DS9quote:
En dan te bedenken dat :Siddig El Tahir El Fadil El Siddig Abderahman Mohammed Ahmed Abdel Karim El Mahdi zijn volledige naam is...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:55 schreef ReSpawn het volgende:
[..]
Ik ken m vooral uit Star Trek: DS9
maar daar heeft hij volgens mij twee verschillende namen:
Siddig El Fadil
Alexander Siddig
Vond ik wel een beetje vaag, maar dat zal wel een reden hebben.
Ik kende hem eerst ook alleen uit DS9 (waar hij een geniale rol speelt), maar later kwam ik hem tegen in een paar films, waaronder Kingdom of Heaven. Hij speelt overigens in veel films wel iemand uit het Midden-Oosten met niet altijd even goede plannen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:55 schreef ReSpawn het volgende:
[..]
Ik ken m vooral uit Star Trek: DS9
maar daar heeft hij volgens mij twee verschillende namen:
Siddig El Fadil
Alexander Siddig
Vond ik wel een beetje vaag, maar dat zal wel een reden hebben.
Echt waar ja?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:07 schreef mamamiep het volgende:
Hij heeft iets gehad met Nana Visitor. En ze hebben zelfs een kind. Wist ik helemaal niet.
Kloptquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:09 schreef ReSpawn het volgende:
[..]
Echt waar ja?Dat was toch..uhmm... Kyra Neryss of zoiets...?
De boef
Wie weet waar hij bij kan met zijn mighty morphin' vingertjesquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:20 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Klopt. En zij ondertussen viespeuken met Odo
.
Op het werk hebben we een powerfuse omgeving, waardoor ik geen avatar kan toevoegen...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:37 schreef Sokolsky het volgende:
![]()
Asap had wel een avatar, dat was Takashi met rare verhoudingen...
Kwam Kelly ook in de droom voor? En heette die dan Kelly of Lonewolf?
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:13 schreef Sokolsky het volgende:
Laminators (laminatoren?) zijn cool.
Ik weet dat het soms moeilijk is om de waarheid onder ogen te zien. Maar dat was geen droom, schat.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik heb ooit 1 keer een Fok-gerelateerde droom gehad, maar daar deed maar één andere persoon in mee, geen heel kliekje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |