quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:41 schreef Sheridana het volgende:
[..]
psss, met kleine letters, anders is het MikeyMo!
quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik heb de defecte icoontjes uit de OP verwijderd. De werkende ook.
Grappig. Ik zit heel serieus kapotte pc's te repareren bij een verzekeringsmaatschappij.quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:19 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Ja joh, zit heel serieus schades te behandelen hier bij een verzekeringsmaatschappij....anders kan ik geen dvd'tjes betalen...Oh en eten en zo...
quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:34 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Grappig. Ik zit heel serieus kapotte pc's te repareren bij een verzekeringsmaatschappij.
Neeeuh, denk het nie hoorquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:50 schreef mamamiep het volgende:
Straks zitten jullie 2 meter van elkaar af.
Mwoah. Wel een provinciehoofdstad.quote:
Oh, ik zit niet in een hoofdstad....niet eens in een stad...HAHAHHAquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:15 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Mwoah. Wel een provinciehoofdstad.
Gokje: Purmerend?quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:18 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Oh, ik zit niet in een hoofdstad....niet eens in een stad...HAHAHHA
Lekkerrrrrquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:27 schreef mamamiep het volgende:
Ik heb al bijna een hele bak druiven op. Ik moet eigenlijk leren, maar heb geen zin.
Heeft dat niet, net als SportLife, een laxerend effect?quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:27 schreef mamamiep het volgende:
Ik heb al bijna een hele bak druiven op.
Dan merk ik dat vanavond of morgenochtend wel denk ik, want ik heb de doos al helemaal leeggegetenquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:51 schreef Patch het volgende:
[..]
Heeft dat niet, net als SportLife, een laxerend effect?
oei oeiquote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:19 schreef ReSpawn het volgende:
WAARSCHUWING
* ReSpawn is vandaag in een rare bui.
Moet je eens een doos kersen proberen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:18 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Dan merk ik dat vanavond of morgenochtend wel denk ik, want ik heb de doos al helemaal leeggegeten. Ik weet dat Sportlife dat wel heeft, maar van druiven heb ik dat nog nooit gehoord eigenlijk.
Annanasquote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:28 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Moet je eens een doos kersen proberen.
Ik kan me een erger lot voorstellenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:36 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Je hebt gedroomd over FMT... tja, ik denk dat dat het begin van het einde is. Je bent nu gedoemd de rest van je leven te slijten met het beantwoorden van filmvragen.
namen, we willen namen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:31 schreef ReSpawn het volgende:
Geen idee eigenlijk..
Ik denk dat het komt doordat ik vannacht vreemd heb gedroomd over FMT. Serieus! Het was een virtuele wereld geworden en elke avatar was een poppetje
Je droomt niet eens over mij....quote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:41 schreef ReSpawn het volgende:
Nou:
Twentemeisje was er (Lang niet gezien trouwens)
Jij Patch
Sheridana
ziggyziggyziggy
Sokolsky
mamamiep
En nog vele anderen waarvan ik de naam niet gezien heb of die geen naam hadden (die zagen er eng uit trouwens.. Ik ben denk ik xenofoob)
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:58 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook geen avatar.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:41 schreef ReSpawn het volgende:
Nou:
Twentemeisje was er (Lang niet gezien trouwens)
Jij Patch
Sheridana
ziggyziggyziggy
Sokolsky
mamamiep
En nog vele anderen waarvan ik de naam niet gezien heb of die geen naam hadden (die zagen er eng uit trouwens.. Ik ben denk ik xenofoob)
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:37 schreef Sokolsky het volgende:
![]()
Asap had wel een avatar, dat was Takashi met rare verhoudingen...
Kwam Kelly ook in de droom voor? En heette die dan Kelly of Lonewolf?
Maar ik was natuurljik verkleed als Tim Robbins, daarom wist je wel wie ik wasquote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:42 schreef ReSpawn het volgende:
Maar iedereen zag er raar uit.. Gekke poppetjes.. Maar ik wist wel wie wie was.. Raar is dat
Uiteraard.. En ik dacht: Hee Tim Robbins? Oh nee.. Das natuurlijk mamamiep!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:58 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Maar ik was natuurljik verkleed als Tim Robbins, daarom wist je wel wie ik was.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:27 schreef mamamiep het volgende:
Wel als je naar mijn avatar kijkt. En mijn fotoboek niet te vergeten.
Wat? Je kwam toch ook voor in zijn droomquote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:42 schreef Sheridana het volgende:
GGRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Ze is jaloers dat ik wel over FMT droom en zij nietquote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:57 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Wat? Je kwam toch ook voor in zijn droom.
Dat kan ook nog natuurlijkquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:10 schreef mamamiep het volgende:
En dat is iets om jaloers op te zijn?
Of ze is jaloers dat zij niet de enige was waar je over droomde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |