van mij welquote:Op donderdag 23 maart 2006 09:02 schreef ReSpawn het volgende:
Heb t topic even doorgelezen en ik wilde vragen:
Mag ik ook in de OP?![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:24 schreef mamamiep het volgende:
Ik heb net die Tadanobu Asano opgezocht en het is een man. Ik al die tijd maar denken dat het een vrouw is.
Ik ken ook niet zoveel japanse namen om onderscheid te kunnen maken, maar als ik hier al die namen voorbij zie komen, weet ik echt niet bij welk geslacht ze horen... Maar das gewoon een culturele achterstand van mijn kant...quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:03 schreef Sokolsky het volgende:
Nee hoor. Er zijn daar ook gewoon jongens- en meisjesnamen.
Is deze niet eerder dan....?quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:18 schreef latislos het volgende:
You don't understand! I coulda had class. I coulda been a contender. I could've been somebody, instead of a bum, which is what I am - On the waterfront
I'm gonna make him an offer he can't refuse - The Godfather
May the force be with you - Star Wars
You talking to me? - Taxi driver
E.T. phone home - ET
OOOOHquote:Op donderdag 23 maart 2006 12:26 schreef mamamiep het volgende:
Die staat niet in de top 10, wel in de top 20.
Als de voornaam op -ko of -ka eindigt is het meestal een vrouwennaam. Mannennamen vaak op -ro, -shi, -ji of -aquote:Op donderdag 23 maart 2006 12:22 schreef ReSpawn het volgende:
[..]
Ik ken ook niet zoveel japanse namen om onderscheid te kunnen maken, maar als ik hier al die namen voorbij zie komen, weet ik echt niet bij welk geslacht ze horen... Maar das gewoon een culturele achterstand van mijn kant...
Handig om te wetenquote:Op donderdag 23 maart 2006 12:38 schreef Asap het volgende:
[..]
Als de voornaam op -ko of -ka eindigt is het meestal een vrouwennaam. Mannennamen vaak op -ro, -shi, -ji of -a
quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:36 schreef dolle_hond het volgende:
wat een geklets
iddquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:38 schreef ReSpawn het volgende:
[..]
![]()
Het 'verkeerde been uit bed' verhaal?
Of doelde je puur op het feit dat er veel gekletst wordt? In dat geval:![]()
Zeker goed weer!quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:40 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
idd
gewoon veel
ik ben vrolijk vandaag
goed weer
Ik mag strax weer terugfietsen naar het station...quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:04 schreef mamamiep het volgende:
Ik ga straks lekker naar buiten, even boodschappen doen. Lekker zonnetje.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:08 schreef Sokolsky het volgende:
Hoe meer er gekletst wordt, hoe sneller we in het dubbelpuntentopic zitten.
SaintOfKillers +1quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dude & Arty's Parkplatz (dritte teil)
ja?quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dude & Arty's Parkplatz (dritte teil)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |