Wederom slaat terug op bijna een jaar geledenquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:21 schreef victorinox het volgende:
[..]
Wederom?!![]()
Dat is goed.
EricusMaximus +1
We zijn dan ook al een aantal jaren bezig, ik weet niet meer wat ik allemaal gevraagd heb. Beginnende dementie...quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:24 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Wederom slaat terug op bijna een jaar geleden
Maar jij hebt altijd een paar films waar je heel vaak een vraag over stelt en ook vaak dezelfde hints voor geeft.
Ran (1985) is z'n laatste grote werk, staat ook in de IMDB Top 250. Het heeft lang geduurd voor 'ie kleur ging gebruiken, maar toen 'ie eenmaal overstag was ging 'ie helemaal los. En wat dat kitscherig betreft: ga maar eens kijken, het is prachtig! Yume (1990) is overigens wél kitscherig, maar misschien juist daarom heel mooi. Daar komen dit soort shots voorbij (maar dan in goede kwaliteit; het is lastig zoeken, omdat je bij "Yume" (Dreams) hele andere plaatjes krijgt):quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dus dit is een Kurosawa!![]()
Had niet verwacht dat het er zo kitscherig uit zou zien. In kleur nog wel. Uit de jaren '80.
Hmmm....
A.I.?
Ah, daar was dat plaatje van?quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:33 schreef EricusMaximus het volgende:
En The Squid and The Whale hoort er ook bij
Victorinox +1
Nee, hoewel ze daar ook wel sexy in is. voorzover dat kan met zo'n ontzettende spleet................................tussen haar tandenquote:
Oh ja, dat plaatje heb ik al eens gezien. Erg mooi ja. Deed me denken aan What dreams may come.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:28 schreef Sokolsky het volgende:
[afbeelding]
Moet je je dat schermvullend voorstellen, mijn mond viel echt open.
Raar dat die film niet eens als eerste genoemd is.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:31 schreef Sokolsky het volgende:
En The Piano.
Dat is goed.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:39 schreef Sokolsky het volgende:
The Apartment?
Ik heb hem niet gezien...quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:42 schreef wyccie het volgende:
Raar dat die film niet eens als eerste genoemd is.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:48 schreef EricusMaximus het volgende:
Kagemusha?
Haha, wees blij dat ze maar half-naakt isquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:56 schreef mamamiep het volgende:
Nu weet ik dat het hier voornamelijk mannen zijn, maar moeten we elke keer een plaatje van een halfnaakte vrouw hebben?
quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:07 schreef wyccie het volgende:
Gremlins 1 en 2?
Inderdaadquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:07 schreef wyccie het volgende:
Gremlins 1 en 2?
Toen TM en Sheri op vakantie waren. De meeste vragen bestonden toen uit "Van wie zijn deze borsten?" of "noem 5 films met Jenna Jameson".quote:
Het woord mama gaf ook niets weg en zoquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:19 schreef Lonewolf2003 het volgende:
ik dacht altijd dat mamamiep een gast was.![]()
![]()
Dit is mijn zinnige bijdrage zodat ik morgenochtend dit topic des te sneller kan vinden
En miep... en Godmother...quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:20 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Het woord mama gaf ook niets weg en zo.
Ik ben niet echt Tim Robbins hoor.
Dat komt meer door je gedrag. En beschouw het maar als compliment.quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:20 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Het woord mama gaf ook niets weg en zo.
Ik ben niet echt Tim Robbins hoor.
Gelukkig ben ik lang niet de enige idd. Bij BS dachten ze ook altijd dat ze een man was.quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:23 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat komt meer door je gedrag. En beschouw het maar als compliment.
Zo heb ik ook heel lang gedacht dat Ranja een wijf was.
Ja je hebt zo'n verschrikkelijk zware stemquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:23 schreef mamamiep het volgende:
Hoezo denken jullie dat? Praat ik mannelijk of zo?
Praten/typen, allemaal hetzelfdequote:Op donderdag 23 maart 2006 00:26 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ja je hebt zo'n verschrikkelijk zware stem
1. Weet ik niet.quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:27 schreef wyccie het volgende:
Wie is dit?![]()
![]()
(Ik ben dus geen man)
[afbeelding]
Stel jij hier opeens de vragen? En nog wel zo'n moeilijke! Ik heb de film niet gezien. Maar zijn naam staat wel bovenaan het Cast-lijstje, dus ik durf daar wel Ja op te antwoorden.quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:32 schreef mamamiep het volgende:
Maar ja, zijn naam weet ik niet, sorry. Hij speelde toch de leider?
Ja wel hoor. Hier het bewijs:quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:27 schreef wyccie het volgende:
(Ik ben dus geen man)
Vind jij het ook zo'n stomme avatar?quote:
quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:40 schreef AtigA het volgende:
Ioan Gruffud
quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Vind jij het ook zo'n stomme avatar?
Lonewolf lijkt nu zo'n 14-jarige breezah die om aandacht vraagt. De oude was veel beter! Ik zou bijna een handtekeningenactie beginnen...
Dit hoort eigenlijk in SC
Het befaamde meisje van pomme & kelly die internationale faam verwierven met hun lipync op Googleidolquote:
Je bent gewoon jaloers.quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Vind jij het ook zo'n stomme avatar?
Lonewolf lijkt nu zo'n 14-jarige breezah die om aandacht vraagt. De oude was veel beter! Ik zou bijna een handtekeningenactie beginnen...
Dit hoort eigenlijk in SC
Ik wilde nu een soort van "oooooh ja"-smiley posten, maar die is er niet geloof ik.quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:45 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Het befaamde meisje van pomme & kelly die internationale faam verwierven met hun lipync op Googleidol
Hehe, ja ik wil dat jij mijn foto in je avatar plaatstquote:
quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hehe, ja ik wil dat jij mijn foto in je avatar plaatst![]()
Ok dit zijn er drie. Let wel, ik wil er 4 in 1 post.quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:55 schreef InTrePidIvity het volgende:
Little Nicky![]()
Reservoir Dogs![]()
From Dusk Till Dawn?![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:55 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
![]()
Lever jij eens een mooie avatar aan Lonewolf.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:59 schreef wyccie het volgende:
Ik heb geen verstand van Tarantino.
Little Nicky![]()
Reservoir Dogs![]()
From Dusk Till Dawn![]()
True Romance?(geen van beiden spelen in deze film)
Duffe film met Adam Sandler als de zoon van de duivel. Heel erge scene met QT.quote:Op donderdag 23 maart 2006 01:00 schreef Sokolsky het volgende:
Wat is Little Nicky?
Hè, hè nu kan ik slapen. Ik dacht dat QT wel een beetje bekend was.quote:Op donderdag 23 maart 2006 01:01 schreef laurenzo85 het volgende:
Little Nicky![]()
Reservoir Dogs![]()
From Dusk Till Dawn![]()
Pulp Fiction![]()
Zo dus![]()
![]()
![]()
![]()
Dat was de eerste die ik wistquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:57 schreef AtigA het volgende:
Ik dacht trouwens dat Little Nicky het moeilijkste zou zijn.
Niet fokken met Adam Sandler hequote:Op donderdag 23 maart 2006 01:07 schreef Sokolsky het volgende:
Natuurlijk is QT wel bekend, maar als 'ie al in films met Adam Sandler gaat spelen...
Je scoort wel hoor...quote:Op donderdag 23 maart 2006 01:14 schreef wyccie het volgende:
Oh... Pulp Fiction....dat was wel de meest voor de hand liggende eigenlijk...
Manderlay, Dogville, Breaking the Waves, The Idiots, Wasington, Europa, dammit![]()
quote:When I was a child ,"Hansel und Gretel" used to scare me to death.Even if they finally succeeding at escaping from the clutches of the witch,some fears never fade away.The fear of the unknown forest where any person can be an enemy.The fear of unknown people you meet in the dark corners of the streets .The fear of being kidnapped and taken away far from your family.
When I sawfor the first time ,I had the same sensation as when I read the fairytale ;rarely,I felt so ill-at-ease ,in need of fresh air :
's sinister tale stirred my emotions ,my subconscious,some of my childhood fears that never went away.There are a lot of hints at childhood here:outside the Grimm tale,the heroine's name is Alice (on the other side of the mirror),and the scene near the cascade ,in its quietness, where the two lovers are surrounded by animals ,recalls some Disney movie.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 01:40 schreef Sokolsky het volgende:
Hey, zit ik daar een Von Trier vraag te missen?
En niemand heeft Forbidden Element genoemd? Of Nocturne?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |