Danyelquote:
ja ze hebben er een hadnje van dit soort dingen tegelijk met voetbalwedstrijden te programmerenquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:52 schreef tong80 het volgende:
Lijkt me het opnemen waard
Vanavond documentaire over Winston Bogarde.
Na Golfer's berichtje dat het waarschijnlijk iets met OUD te maken had, even daar een kijkje genomen en las het net ...... ben er stil vanquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:53 schreef clauwheee het volgende:
[..]
DanyelLief dapper mannetje. Te triest en oneerlijk.
Ik was in die tijd veel in OUD, en heb het heel intensief gevolgd...eergisteren keek ik nog op z'n site en dacht ik eindelijk dat het, ook voor zijn ouders, wat beter ging. En nu dit
ach ajax kan toch niet als voetbal worden beschouwdquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:55 schreef rubbereend het volgende:
[afbeelding]
[..]
ja ze hebben er een hadnje van dit soort dingen tegelijk met voetbalwedstrijden te programmeren
Rubber het het toch ook over de FA-cup op de BBCquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:59 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ach ajax kan toch niet als voetbal worden beschouwd![]()
weet ik het, volg ook niet allesquote:Op woensdag 22 maart 2006 18:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Rubber het het toch ook over de FA-cup op de BBC![]()
Oke, dat hoeft ook niet natuurlijkquote:Op woensdag 22 maart 2006 18:09 schreef pascalheister het volgende:
[..]
weet ik het, volg ook niet alles![]()
rondje om de kerk?quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:30 schreef dndiek het volgende:
Hoi
Vanavond ook voetbal in de Serie A en de Primera Division
Rondje van de NS![]()
Anderhalf uur moeten wachten op de opruimwerkzaamheden van een ongeluk... geen ander vervoer etc...quote:
Vanmorgen reden er geen treinen tussen schiphol en leiden op last van de politie. bedoel je dat traject?quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:39 schreef dndiek het volgende:
[..]
Anderhalf uur moeten wachten op de opruimwerkzaamheden van een ongeluk... geen ander vervoer etc...
Nee, tussen Eindhoven en Boxtelquote:Op woensdag 22 maart 2006 18:46 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Vanmorgen reden er geen treinen tussen schiphol en leiden op last van de politie. bedoel je dat traject?
kan hij daar niet beter blijven slapen?quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:51 schreef clauwheee het volgende:
Zo, eten weer binnen. Een avondje voetbal dan maar, Noca gaat naar de sportschool...
Hup Ajax en PSV!
Neequote:Op woensdag 22 maart 2006 19:01 schreef pascalheister het volgende:
[..]
kan hij daar niet beter blijven slapen?
gelukkig is er om 9u toch nog voetbal op tvquote:Op woensdag 22 maart 2006 19:18 schreef dndiek het volgende:
Om 9 uur Chelsea- Newcastle United kijken
quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:19 schreef pascalheister het volgende:
[..]
gelukkig is er om 9u toch nog voetbal op tv![]()
Wie betaalt dit rondjequote:Op woensdag 22 maart 2006 19:19 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van Michael Timisela.
errug he...gewoon niet voor te stellen zo iets !quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:53 schreef clauwheee het volgende:
[..]
DanyelLief dapper mannetje. Te triest en oneerlijk.
Ik was in die tijd veel in OUD, en heb het heel intensief gevolgd...eergisteren keek ik nog op z'n site en dacht ik eindelijk dat het, ook voor zijn ouders, wat beter ging. En nu dit
Inderdaad.. Fucking oneerlijk. Ik ben er echt naar van.quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:29 schreef Bjoro het volgende:
[..]
errug he...gewoon niet voor te stellen zo iets !
en dan laat noca je zo maar in de steekquote:Op woensdag 22 maart 2006 19:36 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Inderdaad.. Fucking oneerlijk. Ik ben er echt naar van.
heb Maudje net nog maar even een extra knuffeltje gegevenquote:Op woensdag 22 maart 2006 19:36 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Inderdaad.. Fucking oneerlijk. Ik ben er echt naar van.
komt zeker goed !quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:41 schreef Eilanden het volgende:
En geef Maud ook maar een dikke knuffel van mij Bjoro!
Ach jaquote:Op woensdag 22 maart 2006 19:37 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en dan laat noca je zo maar in de steek [afbeelding]
Goed zo Clauquote:Op woensdag 22 maart 2006 19:45 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ach ja
Ik vind het moeilijk om uit te leggen maar ik had altijd het gevoel zijn ouders en hem een beetje te kennen..van Fok natuurlijk, van af en toe een e-mailtje in het begin. Ik had en heb zoveel bewondering voor de ouders, wat ze allemaal hebben doorstaan, hoe ze het altijd hebben opgepakt, wat ze er allemaal voor hebben gedaan en gelaten. Dan komt zo'n berichtje rauw op je dak, ook al weet je dat ie weer ziek was. Want hij kwam er altijd weer bovenop. Nu niet...en ik las het echt met tranen in m'n ogen.
Zo, dat is eruit.
Wedstrijden tegen die krauts zijn nooit vriendschappelijkquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:51 schreef golfer het volgende:
FA-cup, Gatorade-cup en vriendschappelijk voetbal.
Zelfs dat kreeg ik niet mee, maar ik mag toch hopen van niet? Dan neem ik um vanaf nu niet meer serieus.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:13 schreef Eilanden het volgende:
Zegt die commentator nou net dat het een spannende en boeiende wedstrijd is![]()
![]()
Die van mij al om 18.15 uurquote:
Vreselijk saai.quote:
Woei wat zal dat meisje schrikkenquote:Op woensdag 22 maart 2006 19:41 schreef Eilanden het volgende:
En geef Maud ook maar een dikke knuffel van mij Bjoro!
Idd bijzonder droevig.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:58 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Na Golfer's berichtje dat het waarschijnlijk iets met OUD te maken had, even daar een kijkje genomen en las het net ...... ben er stil vanongelooflijk triest en oneerlijk
![]()
Vergeet de ZDF niet G.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Vreselijk saai.![]()
Straks maar even zappen tussen de FA-cup en Ajax.
Ik vind er wenig aanquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ga zo naar boven vluchten, is de film Signs wat?
als ik Hans sibbel mag geloven slaat die film helemaal nergens over en klopt er helemaal niks vanquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Woei wat zal dat meisje schrikken
Navond
Gaat die film over de neuzen dan?quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als ik Hans sibbel mag geloven gaat die film helemaal nergens over en klopt er helemaal niks van
Vind ik ook wat overdreven, inderdaad.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:34 schreef DIGGER het volgende:
Ook droevig vind ik trouwens dit verschijnsel van de moderne tijd: Kring voor de ouders van Danyel
Zo te koop lopen met 'je eigen' verdriet, 'kijk mij eens betrokken zijn bij en rouwen om'.
Nooit begrepen waarom mensen dat doen.
Nou, ik zie dat niet als te koop lopen met je eigen verdrietquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:34 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Idd bijzonder droevig.
Ook droevig vind ik trouwens dit verschijnsel van de moderne tijd: Kring voor de ouders van Danyel
Zo te koop lopen met 'je eigen' verdriet, 'kijk mij eens betrokken zijn bij en rouwen om'.
Nooit begrepen waarom mensen dat doen.
ik zei niet dat er ook alleen maar lelijke acteurs mee doenquote:
En 2-0, gekkenhuisquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:17 schreef DIGGER het volgende:
FC Vaduz staat zowaar voor tegen Lausanne
Zoiets wilde ik ook gaan typenquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:45 schreef Eilanden het volgende:
Ik ben ook niet zo'n voorstander van zaken als stille tochten, kringen en aanverwante zaken, maar ben het wel met Clau eens dat ieder er gewoon op zijn of haar eigen manier mee moet omgaan
hij is goed te doen met een beetje fantasiequote:Op woensdag 22 maart 2006 20:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Woei wat zal dat meisje schrikken
Navond
Chelseaquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:48 schreef clauwheee het volgende:
Pff mag toch hopen dat die andere wedstrijd beter te doen is. Gaap.
Lausanne is ook niet meer wat het geweest isquote:
Wel even kampioenskandidaat hoor! Vaduz heeft de punten nodig, het loopt niet zo goed als vorig seizoen toen ze dicht bij promotie zaten.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Lausanne is ook niet meer wat het geweest is
quote:
Newcastle staat al achter.quote:
quote:
Je maakt er een sport van om altijd voor de verkeerde clubs te zijn?quote:
quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Je maakt er een sport van om altijd voor de verkeerde clubs te zijn?![]()
Dit had ik eigenlijk wel verwacht.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:10 schreef clauwheee het volgende:
Dusssssssssss. Verheug je je op een avondje bekervoetbal, is het Nederlandse voetbal weer eens zwaar onder de maat.
valt me ook vies tegen tot nu toe, en de uitslagen worden ook steeds slechterquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:10 schreef clauwheee het volgende:
Dusssssssssss. Verheug je je op een avondje bekervoetbal, is het Nederlandse voetbal weer eens zwaar onder de maat.
Duitsland kijk ik niet voor m'n plezier, of het moet al tegen Nederland zijn.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:19 schreef rubbereend het volgende:
dan had je moeten zappen naar de zdf waar de toppers van Duitsland dik aan het winnen zijn
als ik de verslaggever moet geloven wel ja:quote:
Ik hoop het niet. Ik heb geen zin in wedstrijden die om 16.00 uur beginnenquote:
quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Ik heb geen zin in wedstrijden die om 16.00 uur beginnen
moeten we al bier koud zetten voor hem?quote:
Alsjeblieft niet zeg.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
moeten we al bier koud zetten voor hem?
21.00 is inderdaad geen fijne tijdquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
alles beter dan 21:00 uur trouwens
o god, niet weer oranjeboomquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:48 schreef pascalheister het volgende:
er staat hier een grote truck van die ene azijn leverancier
Berg maar weer even op.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:48 schreef pascalheister het volgende:
er gaat sowiezo een club erg zuur worden njuquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:48 schreef pascalheister het volgende:
ik zeg het niet vaak, maar dit was toch wel erg lucky iddquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:58 schreef clauwheee het volgende:
Ik zei nog, het is toch Lucky Ajax, scoor dan![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:00 schreef Bjoro het volgende:
Dark-Shine Huntelaar ole ole
ik kon me gelukkig inhouden, zodat ik Maud niet heb wakker geschreeuwd, maar een klein vreugdedansje kon er wel vanaf hoorquote:
die kan DS straks met gemak opquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:48 schreef pascalheister het volgende:
Dan slaap ikquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:08 schreef borisz het volgende:
Tong morgen middag wordt de documantaire van de boze neger(bogarde) herhaald
Dan slaap ikquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:08 schreef borisz het volgende:
Tong morgen middag wordt de documantaire van de boze neger(bogarde) herhaald
wie zijn julliequote:Op woensdag 22 maart 2006 23:08 schreef tong80 het volgende:
Ik zei nhet nog in de 90ste minuut dit komt wel goed. Hallo wij zijn Ajax
en http://portal.omroep.nl/mplayer?nav=tdikwEsHEnCoVtHjIeidB werkt ook voor de uitzending van Bogardequote:
Tja sneu is het wel. Maar dat kan me ff geen reet schelen. Het zijn beide niet mijn favo clubs (zacht uitgedrukt), en als Ajax wint is het gunstiger voor ons (en utreg/hveen). Ik moet er niet aan denken dat Roda Europa in gaat.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Kom op zeg, ik vind het erg sneu voor DS. Wat een koorts zal ie hebben nu.
Wat die Grunningse schone zegt! Alleen ons is natuurlijk in mijn geval de FC uit het midden des landsquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:15 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Tja sneu is het wel. Maar dat kan me ff geen reet schelen. Het zijn beide niet mijn favo clubs (zacht uitgedrukt), en als Ajax wint is het gunstiger voor ons (en utreg/hveen). Ik moet er niet aan denken dat Roda Europa in gaat.
Tjaquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:18 schreef Eilanden het volgende:
Sommige reacties in het live topic zijn overigens weer beneden elk niveau
quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:17 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Wat die Grunningse schone zegt! Alleen ons is natuurlijk in mijn geval de FC uit het midden des lands
Welkom in VBL livetopics.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:18 schreef Eilanden het volgende:
Sommige reacties in het live topic zijn overigens weer beneden elk niveau
Je eigen club speelt de finale, reden genoeg lijkt mequote:Op woensdag 22 maart 2006 23:19 schreef rubbereend het volgende:
dit is weer een reden om weer naar de bekerfinale te gaan
Dit is de beker toch?quote:
zeker, zeker, alleen heb ik beetje een slecht verleden met bekerfinales, 2 bezocht, 2 verlorenquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:21 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Je eigen club speelt de finale, reden genoeg lijkt me
Leeft met Rubber mee!quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zeker, zeker, alleen heb ik beetje een slecht verleden met bekerfinales, 2 bezocht, 2 verloren
Bereid je maar vast op de 3e keer voor dan.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:24 schreef rubbereend het volgende:
zeker, zeker, alleen heb ik beetje een slecht verleden met bekerfinales, 2 bezocht, 2 verloren
Resultaten behaald in het verleden bieden geen garantie voor de toekomstquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Zeg eens dat hij zich een beetje in moet houdenquote:
quote:
ik maak me weinig zorgen over de aankomende finalequote:Op woensdag 22 maart 2006 23:27 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Resultaten behaald in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst
en wolk van stof hing ineens in de kamer..................quote:
quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en wolk van stof hing ineens in de kamer..................
Mag ik ook eens op mijn ouwe dag?quote:
Moet je wel doorrijden Bjoroquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:36 schreef Bjoro het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De snelste route van Arena boulevard, Amsterdam naar Kerkrade
over 216,5 km in ongeveer 2 uur en 8 minuten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:36 schreef Bjoro het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De snelste route van Arena boulevard, Amsterdam naar Kerkrade
over 216,5 km in ongeveer 2 uur en 8 minuten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:41 schreef Eilanden het volgende:
Als DS slim is, dan zet 'ie het op een zuipen en komt de eerste dagen niet naar KerkradeHOOLS!
dat jij daar komt joh...dat heb ik na 1x al afgezworen...wat een triest volk daar zegquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:44 schreef Eilanden het volgende:
Zoals ik al in het live-topic zei, ik denk wel dat ik ervaringsdeskundige ben wat betreft de beker, zowel aan de slechte kant (finale tegen Ajax) als goede kant (halve finale tegen Sparta), dus ik kan me wel een beetje voorstellen hoe DS zich voelt
quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:46 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dat jij daar komt joh...dat heb ik na 1x al afgezworen...wat een triest volk daar zeg
Slaapse Clau! Laten de FCG en FCU maar uitvechten wie Europees gaat!quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:46 schreef clauwheee het volgende:
Lullig voor DS, Blind mag gelukkig nog ff blijven en ik ga slapen.
Moi!![]()
Vergeet Hveen niet!quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:47 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Slaapse Clau! Laten de FCG en FCU maar uitvechten wie Europees gaat!
Wequote:Op woensdag 22 maart 2006 23:47 schreef clauwheee het volgende:
Daarom vind ik jullie ook zo leuk, jullie zijn verstandig en niet zo sneu
Ja maar dat meen ik niet. Maar die sneue gabbers in de livetopics happen er zo lekker opquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:48 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Weyou as well Clau! Alhoewel Bjoro niet zo blij zal zijn dat je soms 'Ajakkes' zegt
![]()
dank je, jij ook hoor !quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:47 schreef clauwheee het volgende:
Daarom vind ik jullie ook zo leuk, jullie zijn verstandig en niet zo sneu
Lekker he?quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:49 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja maar dat meen ik niet. Maar die sneue gabbers in de livetopics happen er zo lekker op
Jullie eigen schuld, hadden jullie er maar voor moeten zorgen dat jullie in de halve finale hadden gestaan, dan hadden we namelijk sprankelend voetbal kunnen zien !quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:54 schreef Noca het volgende:
Nou nou, wat een top voetbalavond weer zeg. Hoogstaand!
quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:55 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Jullie eigen schuld, hadden jullie er maar voor moeten zorgen dat jullie in de halve finale hadden gestaan, dan hadden we namelijk sprankelend voetbal kunnen zien !
goed plan diekkie !quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:56 schreef dndiek het volgende:
Zullen we nu maar even een biertje drinken met z'n allen op de goede afloop van de voetbalavond?
DS is er toch nog lang niet
daar waren ze niet goed genoeg voorquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:55 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Jullie eigen schuld, hadden jullie er maar voor moeten zorgen dat jullie in de halve finale hadden gestaan, dan hadden we namelijk sprankelend voetbal kunnen zien !
Onderschattingquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:00 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
En daar zijn ze er kansloos uitgekegeld...
Wat is dat??quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:59 schreef Dylan Dog het volgende:
Iemand op Soulseek?
Gef mij maar traditiegetrouw een lekkere malt-whisky.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:58 schreef dndiek het volgende:
* dndiek heel wat biertjes tapt voor de liefhebbers
Een downloadprogramma met een vrij exclusief aanbod aan muziek.quote:
Ja lekkerquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:58 schreef dndiek het volgende:
Bushmill's?quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Gef mij maar traditiegetrouw een lekkere malt-whisky.
een malt-whiskey voor Golfertquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Gef mij maar traditiegetrouw een lekkere malt-whisky.
Desnoods, hoewel ik liever een Schotse heb, maar ik zie dat er al een lekkere voor mij klaarstaat.quote:
laatste als slaapmutsquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:58 schreef dndiek het volgende:
[jc-mode aan]quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:10 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik wil ook wel een biertje.
Trouwens, PSV wint de finale want wij hebben 2 uur meer rust.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:10 schreef Dylan Dog het volgende:
Trouwens, PSV wint de finale want wij hebben 2 uur meer rust.
Je woont in 010 eiquote:
is een verdomd goed plannetje wijffiequote:
Ja prima te doenquote:
Hehe, wij met z'n drieen ook. Precies dezelfde ontlading als de 3-2 van Maduro vorig seizoen, precies dezelfde mensenquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:14 schreef Vom het volgende:
[..]
Ja prima te doen
Huis ging hier los toen het 1-1 werd (ook allemaal voor Ajax)
Morgen ff pils inslaan
Lekker hequote:Op donderdag 23 maart 2006 00:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hehe, wij met z'n drieen ook. Precies dezelfde ontlading als de 3-2 van Maduro vorig seizoen, precies dezelfde mensenEcht gaaf.
Amstel is in de bonus
Maar verhuizen is goed gedaan?
Ah, dat lukt vast wel. Rondvragen, Stadswonen stalken, via via. Probably kun je in die toko wel doorschuiven in Mei of Juni .. Laten we het hopen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:23 schreef Vom het volgende:
[..]
Lekker he
Verhuizen ging prima, ook wel omdat de meubels er al stonden natuurlijk.
Alleen de vorige gast heeft nog de kabel van de tv en de ab, maar die woont ook in dezelfde flat dus dat scheelt...
Alleen nu hopen dat ik voor juni een andere kamer vind...
Ooh ja, amstel: 6.99![]()
Ja daarom, ik ben Stadswonen al aan het bellen, e-mailen en ik ga volgende week ff langs.quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ah, dat lukt vast wel. Rondvragen, Stadswonen stalken, via via. Probably kun je in die toko wel doorschuiven in Mei of Juni .. Laten we het hopen.
Als je het goed vind kom ik na mijn tentamens over een weekje wel een keer een kijkje nemen
Puikquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:28 schreef Vom het volgende:
[..]
Ja daarom, ik ben Stadswonen al aan het bellen, e-mailen en ik ga volgende week ff langs.
Is prima als je langs komt, is toch om de hoek, ff lekker een pilsje doen
Wanneer ben je klaar met tentamens?quote:
30ste.quote:
Ik ga de 30ste sowieso stappen in Rotterdam met aantal mensen van de studie, is er ergens een feestje dan?quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
30ste.
Wordt een mooie avond. Je kan probably denk ik ook wel mee. Mensen van voetballen gaan ook.
Er is waarschijnlijk op 1 plaats heul veel bier. Reden genoeg toch?quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:36 schreef Vom het volgende:
[..]
Ik ga de 30ste sowieso stappen in Rotterdam met aantal mensen van de studie, is er ergens een feestje dan?
Een van de weinige dingen die goedkoper zijn in Nederland, goed bier.quote:
Zijn er nog andere redenen nodig danquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Er is waarschijnlijk op 1 plaats heul veel bier. Reden genoeg toch?
Trustenquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nee
* BliksemSchigt gaat slapen
Morgenochtend vroeg weer leren
*hips*quote:Op donderdag 23 maart 2006 01:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Bye Vom, je word volwassen merk ik. Weinig dronken meer.
Speciaal voor Blum en alle andere hoolsquote:
Dank uquote:Op donderdag 23 maart 2006 08:48 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Speciaal voor Blum en alle andere hools
goedemorgen
volgende week lijkt het al rap een uur vroegerquote:Op donderdag 23 maart 2006 08:54 schreef VoreG het volgende:
Mogguh
Ik ben voor het eerst in hele lang tijd voor 8 uur opgestaan en gedacht "mwah zo vroeg is het niet"
Ik denk dat je nu al gestegen bent in de lijst AZ (totals) !!! net als Tolkquote:Op donderdag 23 maart 2006 08:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
volgende week lijkt het al rap een uur vroeger
Jummie!quote:De Tilburgse koekfabrikant Van der Breggen verandert de naam van de door de onderneming gemaakte negerzoenen in 'Buys Zoenen'.
houd je wel in Clau, anders moet je nog vaker naar de sportschool....quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:13 schreef clauwheee het volgende:
Goeiesmorgens!
Rondje koffie en thee van koekfabrikant Van der Breggen
[..]
Jummie!
Ja net op 538quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:19 schreef borisz het volgende:
LOl net bij evers een stukje over de blaffende deurbel![]()
http://www.nu.nl/news/698(...)affende_deurbel.html
Dankjewel voor de spits van de 21e eeuwquote:Op donderdag 23 maart 2006 09:22 schreef SCH het volgende:
Lucky Huntelaar
Gefeliciteerd Ajaxmenschjes
Die zit nu nog met open mond voor de TV denk ik.quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:24 schreef Eilanden het volgende:
Is DS al weer ergens gesignaleerd?Of zien we hem de komende drie weken niet?
Maar mét Buyszoenen!quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:24 schreef just me het volgende:
Goeiemorgen zonder negerzoenen en jodenkoeken
DS ging naar de wedstrijd toe zelfsquote:Op donderdag 23 maart 2006 09:28 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Die zit nu nog met open mond voor de TV denk ik.
denk niet dat het Lucky is, hij is gewoon goed opgeleidquote:
quote:Gefeliciteerd Ajaxmenschjes
die was pas tegen een uur of 2, half 3 thuis denk ik, dus die zal nog wel slapenwakker liggen !quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:30 schreef clauwheee het volgende:
DS heeft zich vandaag denk ik ziek gemeld
dat kan ook nogquote:Op donderdag 23 maart 2006 09:38 schreef TerroRobbie het volgende:
DS is opgepakt voor de wedstrijd.
zolang er maar zoenen zijnquote:
ik moet weer eens wat southpark filmpjes downloadenquote:Op donderdag 23 maart 2006 09:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nieuwe South Park is echt fantastischZe maken Scientology weer helemaal belachelijk
* BliksemSchigt gaat nu maar snel studeren
mesje pakken en dan lekkere dikke plakken op je brood !quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:05 schreef VoreG het volgende:
Kut, ik neem altijd mijn ontbijt mee naar m'n werk om hier lekker mijn boterhammetje te verorberen.
Broodjes mee, kaas mee.. Kaasschaaf vergeten, heb ik nog geen ontbijt
heb je de link ?quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:16 schreef SCH het volgende:
Ik ben erg geraakt door het stukje op de site van Danyel - wat mooi.
Ik ookquote:Op donderdag 23 maart 2006 10:16 schreef SCH het volgende:
Ik ben erg geraakt door het stukje op de site van Danyel - wat mooi.
Of gewoon een vuurtje eronderquote:Op donderdag 23 maart 2006 10:07 schreef Bjoro het volgende:
[..]
mesje pakken en dan lekkere dikke plakken op je brood !
De uitslag was goed bedoel je .... voetbalmatig gezien was Ajax tot de 94e minuut een rampquote:Op donderdag 23 maart 2006 10:27 schreef DeTolk het volgende:
Was goed he gisteren, Vom
quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nieuwe South Park is echt fantastischZe maken Scientology weer helemaal belachelijk
* BliksemSchigt gaat nu maar snel studeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |