laatste als slaapmutsquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:58 schreef dndiek het volgende:
* dndiek heel wat biertjes tapt voor de liefhebbers
[jc-mode aan]quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:10 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik wil ook wel een biertje.
Trouwens, PSV wint de finale want wij hebben 2 uur meer rust.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:10 schreef Dylan Dog het volgende:
Trouwens, PSV wint de finale want wij hebben 2 uur meer rust.
Je woont in 010 eiquote:
is een verdomd goed plannetje wijffiequote:
Ja prima te doenquote:
Hehe, wij met z'n drieen ook. Precies dezelfde ontlading als de 3-2 van Maduro vorig seizoen, precies dezelfde mensenquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:14 schreef Vom het volgende:
[..]
Ja prima te doen
Huis ging hier los toen het 1-1 werd (ook allemaal voor Ajax)
Morgen ff pils inslaan
Lekker hequote:Op donderdag 23 maart 2006 00:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hehe, wij met z'n drieen ook. Precies dezelfde ontlading als de 3-2 van Maduro vorig seizoen, precies dezelfde mensenEcht gaaf.
Amstel is in de bonus
Maar verhuizen is goed gedaan?
Ah, dat lukt vast wel. Rondvragen, Stadswonen stalken, via via. Probably kun je in die toko wel doorschuiven in Mei of Juni .. Laten we het hopen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:23 schreef Vom het volgende:
[..]
Lekker he
Verhuizen ging prima, ook wel omdat de meubels er al stonden natuurlijk.
Alleen de vorige gast heeft nog de kabel van de tv en de ab, maar die woont ook in dezelfde flat dus dat scheelt...
Alleen nu hopen dat ik voor juni een andere kamer vind...
Ooh ja, amstel: 6.99![]()
Ja daarom, ik ben Stadswonen al aan het bellen, e-mailen en ik ga volgende week ff langs.quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ah, dat lukt vast wel. Rondvragen, Stadswonen stalken, via via. Probably kun je in die toko wel doorschuiven in Mei of Juni .. Laten we het hopen.
Als je het goed vind kom ik na mijn tentamens over een weekje wel een keer een kijkje nemen
Puikquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:28 schreef Vom het volgende:
[..]
Ja daarom, ik ben Stadswonen al aan het bellen, e-mailen en ik ga volgende week ff langs.
Is prima als je langs komt, is toch om de hoek, ff lekker een pilsje doen
Wanneer ben je klaar met tentamens?quote:
30ste.quote:
Ik ga de 30ste sowieso stappen in Rotterdam met aantal mensen van de studie, is er ergens een feestje dan?quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
30ste.
Wordt een mooie avond. Je kan probably denk ik ook wel mee. Mensen van voetballen gaan ook.
Er is waarschijnlijk op 1 plaats heul veel bier. Reden genoeg toch?quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:36 schreef Vom het volgende:
[..]
Ik ga de 30ste sowieso stappen in Rotterdam met aantal mensen van de studie, is er ergens een feestje dan?
Een van de weinige dingen die goedkoper zijn in Nederland, goed bier.quote:
Zijn er nog andere redenen nodig danquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Er is waarschijnlijk op 1 plaats heul veel bier. Reden genoeg toch?
Trustenquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nee
* BliksemSchigt gaat slapen
Morgenochtend vroeg weer leren
*hips*quote:Op donderdag 23 maart 2006 01:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Bye Vom, je word volwassen merk ik. Weinig dronken meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |