Vergeet Hveen niet!quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:47 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Slaapse Clau! Laten de FCG en FCU maar uitvechten wie Europees gaat!
Wequote:Op woensdag 22 maart 2006 23:47 schreef clauwheee het volgende:
Daarom vind ik jullie ook zo leuk, jullie zijn verstandig en niet zo sneu
Ja maar dat meen ik niet. Maar die sneue gabbers in de livetopics happen er zo lekker opquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:48 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Weyou as well Clau! Alhoewel Bjoro niet zo blij zal zijn dat je soms 'Ajakkes' zegt
![]()
dank je, jij ook hoor !quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:47 schreef clauwheee het volgende:
Daarom vind ik jullie ook zo leuk, jullie zijn verstandig en niet zo sneu
Lekker he?quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:49 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja maar dat meen ik niet. Maar die sneue gabbers in de livetopics happen er zo lekker op
Jullie eigen schuld, hadden jullie er maar voor moeten zorgen dat jullie in de halve finale hadden gestaan, dan hadden we namelijk sprankelend voetbal kunnen zien !quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:54 schreef Noca het volgende:
Nou nou, wat een top voetbalavond weer zeg. Hoogstaand!
quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:55 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Jullie eigen schuld, hadden jullie er maar voor moeten zorgen dat jullie in de halve finale hadden gestaan, dan hadden we namelijk sprankelend voetbal kunnen zien !
So true.
goed plan diekkie !quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:56 schreef dndiek het volgende:
Zullen we nu maar even een biertje drinken met z'n allen op de goede afloop van de voetbalavond?
DS is er toch nog lang niet
daar waren ze niet goed genoeg voorquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:55 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Jullie eigen schuld, hadden jullie er maar voor moeten zorgen dat jullie in de halve finale hadden gestaan, dan hadden we namelijk sprankelend voetbal kunnen zien !
Onderschattingquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:00 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
En daar zijn ze er kansloos uitgekegeld...
Wat is dat??quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:59 schreef Dylan Dog het volgende:
Iemand op Soulseek?
Gef mij maar traditiegetrouw een lekkere malt-whisky.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:58 schreef dndiek het volgende:
* dndiek heel wat biertjes tapt voor de liefhebbers
Een downloadprogramma met een vrij exclusief aanbod aan muziek.quote:
Ja lekkerquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:58 schreef dndiek het volgende:
* dndiek heel wat biertjes tapt voor de liefhebbers
Bushmill's?quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Gef mij maar traditiegetrouw een lekkere malt-whisky.
een malt-whiskey voor Golfertquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Gef mij maar traditiegetrouw een lekkere malt-whisky.
Desnoods, hoewel ik liever een Schotse heb, maar ik zie dat er al een lekkere voor mij klaarstaat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |