shop zequote:Op woensdag 22 maart 2006 16:33 schreef methodmich het volgende:
* methodmich gaat boodschappen doen.
Tong leeft nogquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:51 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Ben doodop 2 dagen ziek in bed gelegen. En uitgerekend vandaag 3 afspraken gepland in den Bosch omdat dat wel zo gemakkelijk is.
Nu wel in het bezit van een mooi kunstwerk. Het kost wat maar dan heb je ook iets. Het is moderne kunst dus je kunt het ook onderste boven hangen.
Verder m'n bestelde boek wezen halen bij Heinen. En laat nou net vanmiddag Arhur Japin daar een signeersessie houden. Dus ook maar even in de rij gaan staan. Vroeg of ie de Penthouse wilde signeren maar dat weigerde ie helaas.
De lente denk ik.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:52 schreef SCH het volgende:
Ik ben de hele dag al geil - zou het de lente zijn?
of de Hitkrantquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:54 schreef golfer het volgende:
Hey Tong!
Je moet Japin ook de Muziek Express laten signeren.
ik ben op je ingelopen tong, qua postsquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:56 schreef tong80 het volgende:
Oh ja het thema was muziek. De Hitweek dan.
Ja das was met de kaarsjes, heb de topics toen allemaal gelezen. 1.5 jaar oud.quote:
Destijds dat allemaal gevolgd en nu dit trieste nieuws.quote:
Zeker kou gepakt bij NIVO?quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:51 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Ben doodop 2 dagen ziek in bed gelegen.
heb er ook al een paar aan gedacht hoe er mee zou zijn, was al bang voor dit bericht .....zwaar triest dusquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:02 schreef popolon het volgende:
Ja das was met de kaarsjes, heb de topics toen allemaal gelezen. 1.5 jaar oud.
Nou was vorige week al niet lekker. En zaterdag scheen het zonnetje. Maar wat zal ik klagen als je dat bericht in oud leestquote:
hier ook.... laterzquote:
Heb er wel van gehoord. Nooit zelf aan mee gedaan.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:12 schreef Beschouw het volgende:
Vanavond ga ik nar de kroeg: Murphy's Quiz. Iemand bekend mee?
hier in Haarlem schijnt dat ook te zijn, schijnt wel leuk te zijn !quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:12 schreef Beschouw het volgende:
Is me één keer gebeurd. Je ontvangt dan een tegoedbon van 30 euro ja.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb er wel van gehoord. Nooit zelf aan mee gedaan.
Als je met je tam wint wordt je barrekening weggescholden, toch?
Weet niet wat het is maar als kwisfanaat ben ik er wel nieuwsgierig naar.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:12 schreef Beschouw het volgende:
Ja en nee.quote:
Leeft wel. Tien weken geleden waren er in Spijkenisse 8 teams, nu tegen de 20. Elke keer stampvol. Deze week voor het eerst ook een tweede dag per week.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:25 schreef tong80 het volgende:
Ik ken wel een paar kroegbazen. Zal ze eens tippen
Café Merz dus?quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:27 schreef Beschouw het volgende:
Leeft wel. Tien weken geleden waren er in Spijkenisse 8 teams, nu tegen de 20. Elke keer stampvol. Deze week voor het eerst ook een tweede dag per week.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:32 schreef tong80 het volgende:
Trouwens Golfer ik kwam vanmiddag Anton ( NEC-Fan ) de eigenaar van Cafetaria TIGO tegen in de Albert Hein. Hij lag in een deuk toen ik vertelde over de recensie
Voldoende DVD's voor vanavond klaargelegd, want er is voetbal op de TV te zien.quote:
dus..quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Voldoende DVD's voor vanavond klaargelegd, want er is voetbal op de TV te zien.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |