Danyelquote:
ja ze hebben er een hadnje van dit soort dingen tegelijk met voetbalwedstrijden te programmerenquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:52 schreef tong80 het volgende:
Lijkt me het opnemen waard
Vanavond documentaire over Winston Bogarde.
Na Golfer's berichtje dat het waarschijnlijk iets met OUD te maken had, even daar een kijkje genomen en las het net ...... ben er stil vanquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:53 schreef clauwheee het volgende:
[..]
DanyelLief dapper mannetje. Te triest en oneerlijk.
Ik was in die tijd veel in OUD, en heb het heel intensief gevolgd...eergisteren keek ik nog op z'n site en dacht ik eindelijk dat het, ook voor zijn ouders, wat beter ging. En nu dit
ach ajax kan toch niet als voetbal worden beschouwdquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:55 schreef rubbereend het volgende:
[afbeelding]
[..]
ja ze hebben er een hadnje van dit soort dingen tegelijk met voetbalwedstrijden te programmeren
Rubber het het toch ook over de FA-cup op de BBCquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:59 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ach ajax kan toch niet als voetbal worden beschouwd![]()
weet ik het, volg ook niet allesquote:Op woensdag 22 maart 2006 18:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Rubber het het toch ook over de FA-cup op de BBC![]()
Oke, dat hoeft ook niet natuurlijkquote:Op woensdag 22 maart 2006 18:09 schreef pascalheister het volgende:
[..]
weet ik het, volg ook niet alles![]()
rondje om de kerk?quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:30 schreef dndiek het volgende:
Hoi
Vanavond ook voetbal in de Serie A en de Primera Division
Rondje van de NS![]()
Anderhalf uur moeten wachten op de opruimwerkzaamheden van een ongeluk... geen ander vervoer etc...quote:
Vanmorgen reden er geen treinen tussen schiphol en leiden op last van de politie. bedoel je dat traject?quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:39 schreef dndiek het volgende:
[..]
Anderhalf uur moeten wachten op de opruimwerkzaamheden van een ongeluk... geen ander vervoer etc...
Nee, tussen Eindhoven en Boxtelquote:Op woensdag 22 maart 2006 18:46 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Vanmorgen reden er geen treinen tussen schiphol en leiden op last van de politie. bedoel je dat traject?
kan hij daar niet beter blijven slapen?quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:51 schreef clauwheee het volgende:
Zo, eten weer binnen. Een avondje voetbal dan maar, Noca gaat naar de sportschool...
Hup Ajax en PSV!
Neequote:Op woensdag 22 maart 2006 19:01 schreef pascalheister het volgende:
[..]
kan hij daar niet beter blijven slapen?
gelukkig is er om 9u toch nog voetbal op tvquote:Op woensdag 22 maart 2006 19:18 schreef dndiek het volgende:
Om 9 uur Chelsea- Newcastle United kijken
quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:19 schreef pascalheister het volgende:
[..]
gelukkig is er om 9u toch nog voetbal op tv![]()
Wie betaalt dit rondjequote:Op woensdag 22 maart 2006 19:19 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van Michael Timisela.
errug he...gewoon niet voor te stellen zo iets !quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:53 schreef clauwheee het volgende:
[..]
DanyelLief dapper mannetje. Te triest en oneerlijk.
Ik was in die tijd veel in OUD, en heb het heel intensief gevolgd...eergisteren keek ik nog op z'n site en dacht ik eindelijk dat het, ook voor zijn ouders, wat beter ging. En nu dit
Inderdaad.. Fucking oneerlijk. Ik ben er echt naar van.quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:29 schreef Bjoro het volgende:
[..]
errug he...gewoon niet voor te stellen zo iets !
en dan laat noca je zo maar in de steekquote:Op woensdag 22 maart 2006 19:36 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Inderdaad.. Fucking oneerlijk. Ik ben er echt naar van.
heb Maudje net nog maar even een extra knuffeltje gegevenquote:Op woensdag 22 maart 2006 19:36 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Inderdaad.. Fucking oneerlijk. Ik ben er echt naar van.
komt zeker goed !quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:41 schreef Eilanden het volgende:
En geef Maud ook maar een dikke knuffel van mij Bjoro!
Ach jaquote:Op woensdag 22 maart 2006 19:37 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en dan laat noca je zo maar in de steek [afbeelding]
Goed zo Clauquote:Op woensdag 22 maart 2006 19:45 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ach ja
Ik vind het moeilijk om uit te leggen maar ik had altijd het gevoel zijn ouders en hem een beetje te kennen..van Fok natuurlijk, van af en toe een e-mailtje in het begin. Ik had en heb zoveel bewondering voor de ouders, wat ze allemaal hebben doorstaan, hoe ze het altijd hebben opgepakt, wat ze er allemaal voor hebben gedaan en gelaten. Dan komt zo'n berichtje rauw op je dak, ook al weet je dat ie weer ziek was. Want hij kwam er altijd weer bovenop. Nu niet...en ik las het echt met tranen in m'n ogen.
Zo, dat is eruit.
Wedstrijden tegen die krauts zijn nooit vriendschappelijkquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:51 schreef golfer het volgende:
FA-cup, Gatorade-cup en vriendschappelijk voetbal.
Zelfs dat kreeg ik niet mee, maar ik mag toch hopen van niet? Dan neem ik um vanaf nu niet meer serieus.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:13 schreef Eilanden het volgende:
Zegt die commentator nou net dat het een spannende en boeiende wedstrijd is![]()
![]()
Die van mij al om 18.15 uurquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |