zeker, zeker, alleen heb ik beetje een slecht verleden met bekerfinales, 2 bezocht, 2 verlorenquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:21 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Je eigen club speelt de finale, reden genoeg lijkt me
Leeft met Rubber mee!quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zeker, zeker, alleen heb ik beetje een slecht verleden met bekerfinales, 2 bezocht, 2 verloren
Bereid je maar vast op de 3e keer voor dan.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:24 schreef rubbereend het volgende:
zeker, zeker, alleen heb ik beetje een slecht verleden met bekerfinales, 2 bezocht, 2 verloren
Resultaten behaald in het verleden bieden geen garantie voor de toekomstquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Zeg eens dat hij zich een beetje in moet houdenquote:
quote:
ik maak me weinig zorgen over de aankomende finalequote:Op woensdag 22 maart 2006 23:27 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Resultaten behaald in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst
en wolk van stof hing ineens in de kamer..................quote:
quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en wolk van stof hing ineens in de kamer..................
Mag ik ook eens op mijn ouwe dag?quote:
Moet je wel doorrijden Bjoroquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:36 schreef Bjoro het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De snelste route van Arena boulevard, Amsterdam naar Kerkrade
over 216,5 km in ongeveer 2 uur en 8 minuten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:36 schreef Bjoro het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De snelste route van Arena boulevard, Amsterdam naar Kerkrade
over 216,5 km in ongeveer 2 uur en 8 minuten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:41 schreef Eilanden het volgende:
Als DS slim is, dan zet 'ie het op een zuipen en komt de eerste dagen niet naar KerkradeHOOLS!
dat jij daar komt joh...dat heb ik na 1x al afgezworen...wat een triest volk daar zegquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:44 schreef Eilanden het volgende:
Zoals ik al in het live-topic zei, ik denk wel dat ik ervaringsdeskundige ben wat betreft de beker, zowel aan de slechte kant (finale tegen Ajax) als goede kant (halve finale tegen Sparta), dus ik kan me wel een beetje voorstellen hoe DS zich voelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |