Gaat die film over de neuzen dan?quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als ik Hans sibbel mag geloven gaat die film helemaal nergens over en klopt er helemaal niks van
Vind ik ook wat overdreven, inderdaad.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:34 schreef DIGGER het volgende:
Ook droevig vind ik trouwens dit verschijnsel van de moderne tijd: Kring voor de ouders van Danyel
Zo te koop lopen met 'je eigen' verdriet, 'kijk mij eens betrokken zijn bij en rouwen om'.
Nooit begrepen waarom mensen dat doen.
Nou, ik zie dat niet als te koop lopen met je eigen verdrietquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:34 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Idd bijzonder droevig.
Ook droevig vind ik trouwens dit verschijnsel van de moderne tijd: Kring voor de ouders van Danyel
Zo te koop lopen met 'je eigen' verdriet, 'kijk mij eens betrokken zijn bij en rouwen om'.
Nooit begrepen waarom mensen dat doen.
ik zei niet dat er ook alleen maar lelijke acteurs mee doenquote:
En 2-0, gekkenhuisquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:17 schreef DIGGER het volgende:
FC Vaduz staat zowaar voor tegen Lausanne
Zoiets wilde ik ook gaan typenquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:45 schreef Eilanden het volgende:
Ik ben ook niet zo'n voorstander van zaken als stille tochten, kringen en aanverwante zaken, maar ben het wel met Clau eens dat ieder er gewoon op zijn of haar eigen manier mee moet omgaan
hij is goed te doen met een beetje fantasiequote:Op woensdag 22 maart 2006 20:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Woei wat zal dat meisje schrikken
Navond
Ik ga zo naar boven vluchten, is de film Signs wat?
Chelseaquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:48 schreef clauwheee het volgende:
Pff mag toch hopen dat die andere wedstrijd beter te doen is. Gaap.
Lausanne is ook niet meer wat het geweest isquote:
Wel even kampioenskandidaat hoor! Vaduz heeft de punten nodig, het loopt niet zo goed als vorig seizoen toen ze dicht bij promotie zaten.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Lausanne is ook niet meer wat het geweest is
quote:
Newcastle staat al achter.quote:
quote:
Je maakt er een sport van om altijd voor de verkeerde clubs te zijn?quote:
quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Je maakt er een sport van om altijd voor de verkeerde clubs te zijn?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |