Maar mét Buyszoenen!quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:24 schreef just me het volgende:
Goeiemorgen zonder negerzoenen en jodenkoeken
DS ging naar de wedstrijd toe zelfsquote:Op donderdag 23 maart 2006 09:28 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Die zit nu nog met open mond voor de TV denk ik.
denk niet dat het Lucky is, hij is gewoon goed opgeleidquote:
quote:Gefeliciteerd Ajaxmenschjes
die was pas tegen een uur of 2, half 3 thuis denk ik, dus die zal nog wel slapenwakker liggen !quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:30 schreef clauwheee het volgende:
DS heeft zich vandaag denk ik ziek gemeld
dat kan ook nogquote:Op donderdag 23 maart 2006 09:38 schreef TerroRobbie het volgende:
DS is opgepakt voor de wedstrijd.
zolang er maar zoenen zijnquote:
ik moet weer eens wat southpark filmpjes downloadenquote:Op donderdag 23 maart 2006 09:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nieuwe South Park is echt fantastischZe maken Scientology weer helemaal belachelijk
* BliksemSchigt gaat nu maar snel studeren
mesje pakken en dan lekkere dikke plakken op je brood !quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:05 schreef VoreG het volgende:
Kut, ik neem altijd mijn ontbijt mee naar m'n werk om hier lekker mijn boterhammetje te verorberen.
Broodjes mee, kaas mee.. Kaasschaaf vergeten, heb ik nog geen ontbijt
heb je de link ?quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:16 schreef SCH het volgende:
Ik ben erg geraakt door het stukje op de site van Danyel - wat mooi.
Ik ookquote:Op donderdag 23 maart 2006 10:16 schreef SCH het volgende:
Ik ben erg geraakt door het stukje op de site van Danyel - wat mooi.
Of gewoon een vuurtje eronderquote:Op donderdag 23 maart 2006 10:07 schreef Bjoro het volgende:
[..]
mesje pakken en dan lekkere dikke plakken op je brood !
De uitslag was goed bedoel je .... voetbalmatig gezien was Ajax tot de 94e minuut een rampquote:Op donderdag 23 maart 2006 10:27 schreef DeTolk het volgende:
Was goed he gisteren, Vom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |