Ik ben best vaak op Selwerd II geweest... een paar vrienden hebben daar gewoond.quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:40 schreef DiRadical het volgende:
Ik heb 5 jaar in Selwerd III gewoond met 15 mensen op 1 gang.
4 douches (waarvan er eigenlijk maar 2 gebruikt werden) en 4 WCs (waarvan er eigenlijk maar 2 gebruikt werden), 1 keuken en 1 telefoon (mobiele telefoon was nog geen gemeengoed) .
meidquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:29 schreef Radiohost het volgende:
Oh huisgenoten...wat verlang ik naar een leven zónder huisgenoten. Wat verlang ik naar een leven waarin ik zelf verantwoordelijk ben voor mijn eigen plee, dat ik zeker weet dat de haren in het doucheputje van mij zijn. Dat ik niet midden in de nacht wakker wordt van een neukerdje welke bezopen van de trap lazert onderweg naar het toilet, als ik niet daarvoor al wakker ben geworden terwijl ze hard genomen werd. Oh wat verlang ik naar een leven waarin ik geen koelkasten hoef te delen, niet hoef te wachten met koken totdat anderen klaar zijn om vervolgens eerst het hele aanrecht te moeten ontruimen voordat ik zelf aan de gang kan. Oh wat verlang ik naar een leven waarin ik niet meer in één huis hoef te wonen met domme dozen en andere gare gasten. Ik heb mijn portie studentenleven wel gehad en ben heftig toe aan mijn poststudentenwoning. Want oh wat verlang ik naar een leven zonder huisgenoten. Als alleen Woningnet nu nog maar eens zou meewerken...
Dat is idd ook irritant, geuren van andere mensen. In het vorige huis waar ik woonde gebruikte een jongen echt GIGANTISCH ranzige olie en frituurvet. Niet te harden die lucht! Bleef ook gewoon uren hangen. En alhoewel verboden, werd er ook wel veel gerookt, dat kroop gewoon onder de deur.quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:40 schreef DiRadical het volgende:
Een andere gangbewoner was het liefst aan het blowen. Nog liever met zijn deur open.
Ik kon hem tot in mijn kamer, met mijn deur dicht ruiken.
De geur was altijd aanwezig.
Op een dag kwam ik thuis en vond dat het verdacht fris rook op de gang.
Bleek dat hij weer vertrokken was.
hehe, dat had ik in het begin ook wel es. Ik gebruik alleen de radio als wekker, dus dat hoor je niet zo. Tegenwoordig heb ik maar een soort checklijstje gemaakt met handelingen die ik moet doen als ik bijv. het weekend weg ben. Heb ook wel es getwijfeld of ik mn oven wel uit had gedaan toen ik eens bij mn ouders was. Beide huisgenoten waren ook niet thuis om het te checken en mn huisbaas had zgn. mn sleutel niet (had geen zin om even te kijken ofzo). Ben toen maar zelf naar mn kamer gegaan om te checken (gelukkig 'maar' 30KM rijden) om tot de conclusie te komen dat mn oven gewoon uit wasquote:Op woensdag 22 maart 2006 18:04 schreef du_ke het volgende:
Heb wel aardige huisgenoten. Al was er 1 een keer zo slim om bij haar vriend te gaan slapen maar wel haar wekker aan te laten staan en haar deur op slot. Die wekker heeft dus zeker een uur lang keihard staan piepen (en ik slaap in de kamer ernaast)
.
die mogen er zo al inquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:20 schreef Mainport het volgende:
Blowers hoeven bij mij niet aan te kloppen
Dit is zoooooooooooooooooo herkenbaarquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:29 schreef Radiohost het volgende:
Oh huisgenoten...wat verlang ik naar een leven zónder huisgenoten. Wat verlang ik naar een leven waarin ik zelf verantwoordelijk ben voor mijn eigen plee, dat ik zeker weet dat de haren in het doucheputje van mij zijn. Dat ik niet midden in de nacht wakker wordt van een neukerdje welke bezopen van de trap lazert onderweg naar het toilet, als ik niet daarvoor al wakker ben geworden terwijl ze hard genomen werd. Oh wat verlang ik naar een leven waarin ik geen koelkasten hoef te delen, niet hoef te wachten met koken totdat anderen klaar zijn om vervolgens eerst het hele aanrecht te moeten ontruimen voordat ik zelf aan de gang kan. Oh wat verlang ik naar een leven waarin ik niet meer in één huis hoef te wonen met domme dozen en andere gare gasten. Ik heb mijn portie studentenleven wel gehad en ben heftig toe aan mijn poststudentenwoning. Want oh wat verlang ik naar een leven zonder huisgenoten. Als alleen Woningnet nu nog maar eens zou meewerken...
Knap dat je daar doorheen slaapt...quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:04 schreef du_ke het volgende:
Heb wel aardige huisgenoten. Al was er 1 een keer zo slim om bij haar vriend te gaan slapen maar wel haar wekker aan te laten staan en haar deur op slot. Die wekker heeft dus zeker een uur lang keihard staan piepen (en ik slaap in de kamer ernaast)
.
Tip (uit ervaring) als je geen andere mogelijkheden hebt, stop eruit trekken en terug doenquote:Op woensdag 22 maart 2006 18:04 schreef du_ke het volgende:
.
geld voor internet! Daar moet ik bepaalde ex huisgenotes nog even over spreken; dank je dat je me eraan herrinnert!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:56 schreef Sylvana het volgende:
Mijn huisgenoten vallen op zich wel mee, natuurlijk wel es dat de afwas er te lang staat of dat ze de badkamer niet op de afgesproken dag schoonmaken of het geld voor internet te laat betalen, maar verder niet echt problemen
Ik ook wel. De flatfeesten waren altijd erg gezellig.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:18 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik ben best vaak op Selwerd II geweest... een paar vrienden hebben daar gewoond.
Dat verhaal van die douches en WC's klinkt bekend, in de sanitairunit voorin (bij de ingang) stond alleen maar oud papier, winkelwagens en andere troep.
Toch wel mooie dagen meegemaakt daar![]()
Haha ben in een andere kamer gaan liggen en op een bepaald moment maar opgestaan. De Corpsballen schuinachter die 's nachts hun clubliederen gaan zingen waren minstens zo vervelendquote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:24 schreef ioko het volgende:
[..]
Tip (uit ervaring) als je geen andere mogelijkheden hebt, stop eruit trekken en terug doen
Ik ben de beheerder van de gezamenlijke rekening waar de energie en waterkosten enzo van afgehaald worden, en dat maakt iedereen wel gewoon netjes elke maand over, maar het geld voor internet wordt van mijn eigen rekening afgehaald, en dat moeten ze dus weer apart doen, en daar zijn ze wat minder snel mee, dus das niet echt fijn af en toe. Zoals deze maand, heb ik van alledrie het 3 weken te laat gehad, das wel minder dus, moet er de hele tijd achteraan enzo, erg vermoeiendquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:02 schreef Palomar het volgende:
Ochja, internetrekeningen. Dat gaat hier nog wel goed (iedereen schrijft gewoon automatisch af).
Gewoon hun mac adres blokkeren in de router tot ze betalen, sim-pelquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:55 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik ben de beheerder van de gezamenlijke rekening waar de energie en waterkosten enzo van afgehaald worden, en dat maakt iedereen wel gewoon netjes elke maand over, maar het geld voor internet wordt van mijn eigen rekening afgehaald, en dat moeten ze dus weer apart doen, en daar zijn ze wat minder snel mee, dus das niet echt fijn af en toe. Zoals deze maand, heb ik van alledrie het 3 weken te laat gehad, das wel minder dus, moet er de hele tijd achteraan enzo, erg vermoeiend
stekkertjes van hun kabels eruit trekken gaat sneller denk ikquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:46 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Gewoon hun mac adres blokkeren in de router tot ze betalen, sim-pel
Dan moet ie op je kamer staan, anders drukken ze er zelf wel weer in als jij niet oplet...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:05 schreef Sylvana het volgende:
[..]
stekkertjes van hun kabels eruit trekken gaat sneller denk ik
maar is idd wel een goed idee ja
router staat idd op mijn kamer jaquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:19 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dan moet ie op je kamer staan, anders drukken ze er zelf wel weer in als jij niet oplet...
Juist! Die tactiek heb ik ook vaak moeten toepassen. Helaas komt dat de onderlinge vriendschappelijke sfeer in huis niet ten goede. Maar ja, zij zijn de schuldigen...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:46 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Gewoon hun mac adres blokkeren in de router tot ze betalen, sim-pel
wel je eigen plee met eigen stank.quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:25 schreef Palomar het volgende:
... en een beetje duurder...
dat heb je als je thuis woont toch ook niet? Ik ben er juist heel erg op vooruit gegaan sinds ik op kamers woon, nou hoef ik de badkamer maar met 1 iemand te delen, thuis met 5 anderen. En met 1 iemand delen is prima te doen hoorquote:
een beetje student komt toch pas om 15:00 u zijn bed uit?quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:23 schreef Repeat het volgende:
Ik zou echt voor geen goud in een studentenhuis willen wonen met gedeelde plee. Zal je altijd zien dat net als ik supernodig moet schijten ('s morgens vroeg ofzo) dat er dan iemand anders opzit. Idem bij douchen, idem bij koken.
Daarom lijkt me een appartementje met alles voor jezelf wel relaxed, maarja dat is wel weer zo ongezellig/alleen etc...
Je woont al in Enschede, maar je wil er toch op kamers?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:26 schreef Skv het volgende:
Tvp.
Ik ga binnenkort waarschijnlijk ook op kamers..
Ik heb het prima thuis, hoor.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:35 schreef BrauN het volgende:
[..]
Je woont al in Enschede, maar je wil er toch op kamers?
Jij was er zeker ook net zo eentje als ik die dacht van... och, ik blijf lekker thuis wonen, ik studeer toch vlakbij. Ik heb dat een jaar gedaan en toen trok ik het dus niet meer om bij m'n ouders te wonen. Hopla, op kamers gegaan. Als ik wil ben ik nu binnen 10 minuten bij m'n ouders, maar ja.
245/maand vind ik nog best meevallenquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:25 schreef Palomar het volgende:
... en een beetje duurder...
ja, dat lijkt mij ook niks (net zoals allerlei andere gezamenlijke activiteiten met schema's en roosters enzoquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:51 schreef Repeat het volgende:
Nog zo'n nadeel van een studentenhuis: gezamelijk eten
Dan moet ik zeker dat voedsel van inferieure kwaliteit wat mn huisgenoten hebben bereid tot mij nemen
Jij zit toch ook bij een (corps?) vereniging? Bij ons wordt je er best wel op aangekeken als je nog thuis woont..quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:08 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb het prima thuis, hoor.
Maar gisteren bij studentenhuis gegeten, die mensen zochten nog 2 of 3 nieuwe bewoners.
Echt mooi ruim (vrijstaand) huis, relaxte mensen, geen ontzettende rotzooi, tuin dr bij etc
Ik moet toch een keer op kamers gaan, iets beters dan dit vind je niet zo 1, 2, 3..
Maar eerst maar met mn ouders een keer dr langs, kijken of zij het zien zitten (qua sponsoring belangrijk)
Verhalen komen later nog wel.
Waarom?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:18 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Jij zit toch ook bij een (corps?) vereniging? Bij ons wordt je er best wel op aangekeken als je nog thuis woont..
Nou de bedoeling is om elke woensdag avond bij iemand te eten, en gebruikelijk wordt daar ook nog weleens bij gedronken.. best wel veel ook meestal. Hoop herrie schoppen e.d. is vrij normaal en ja als je dan bij iemand zit wiens ouders beneden zitten..quote:
En dan dit je dus zo op 400, 450quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:56 schreef JDude het volgende:
[..]
245/maand vind ik nog best meevallen.
Komt dan nog wel Essent en Internet bij.
Jij wilt 200/maand betalen voor een ADSL-aansluiting (die ik nog deel met één huisgenoot ook) en je electriciteitsrekening? Vind ik knap.quote:
Zul je nog eens achterkomen.. best mogelijk hoor. Ik zelf gok dat je zo'n 100 euro erbij moet rekenen en dan je boodschappen en uitgaan en andere kosten nog.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:39 schreef JDude het volgende:
[..]
Jij wilt 200/maand betalen voor een ADSL-aansluiting en je electriciteitsrekening? Vind ik knap.
Ik woon hier nu al 2 jaar, na eerst nog 3 jaar elders te hebben gezeten, dus daar ben ik al wel achter denk ik.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:44 schreef MM-Luna het volgende:
Zul je nog eens achterkomen.. best mogelijk hoor. Ik zelf gok dat je zo'n 100 euro erbij moet rekenen en dan je boodschappen en uitgaan en andere kosten nog.
Ach dat is nog best te doenquote:Op woensdag 22 maart 2006 18:04 schreef du_ke het volgende:
.
klinkt ook triest. Verplicht bij iemand moeten eten.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:21 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Nou de bedoeling is om elke woensdag avond bij iemand te eten, en gebruikelijk wordt daar ook nog weleens bij gedronken.. best wel veel ook meestal. Hoop herrie schoppen e.d. is vrij normaal en ja als je dan bij iemand zit wiens ouders beneden zitten...
Daarnaast zouden mijn ouders me afmaken als ik 4x per week (ook geregeld tijdens tentamenweken) om 6u 's morgens binnen kom strompelen.. Hoeven ze niet te weten zegmaar. Maar dat is de laatste tijd wel minder trouwens, omdat mn studie beetje kut gaat.
briljant!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:55 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ach dat is nog best te doenIk heb tot groot ongenoegen van mij huisgenoten m'n wekker eens vergeten voor een vakantie van drie weken. Ze werden dus drie weken lang elke morgen keurig om half 7 gewekt, m'n deur zat opslot.
![]()
Omdat jij het zo ervaart wil nog niet zeggen dat iedereen het zo ervaart. Essent vraagt aan mij alleen al 156 euro aan kosten, voorschot.. nu krijg ik eind van het jaar wel veeeeeel weer terug maar dan nog.. kost me tot die tijd wel 156 euro extra. Dus.. ja 200 euro bovenop de huur, het KAN wel en komt ook vaak voor. Schijnbaar heb jij mooi geluk met die bedragen en ja ik woon ook in een appartementje.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:47 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik woon hier nu al 2 jaar, na eerst nog 3 jaar elders te hebben gezeten, dus daar ben ik al wel achter denk ik.
Boodschappen en uitgaan doe je ook als je met meerdere mensen in één huis woont. En ik reageerde op de post van iemand dat een appartementje voor jezelf per definitie erg duur zou zijn.
ADSL kost me 12,50 per maand en de stroomrekening 16.
Waarschijnlijk waren er maar 1 of 2 hechtingen, slimme ambulabce medewerkers, die hebben haar gewoon even genaaid zoals het hoort, op de operatietafelquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:54 schreef nectarientje het volgende:
Het kan zijn dat dit verhaal al in het vorige topic staat maar hij blijft leuk![]()
Een Duitse Erasmusstudente (de verplichte buitenlander op Hoogeveldt, Nijmegen) kwam een keer om 6 uur 's ochtends moeilijk lopend de gang op strompelen. Ik was om de een of andere reden wakker en vroeg haar wat er was... Madam had elke week een ander vriendje en 'bumste' er flink op los.. zo ook nu met een frans vriendje op vosseveld. Om eens een keer iets anders te proberen dan een bed hadden ze bedacht dat het ook wel leuk zou zijn als zij op de wasbak zou gaan zitten.Het idee was best leuk, de uitvoering ging in eerste instantie ook nog wel goed, tot de wasbak van de muur viel en zij dus met haar blote reet in de scherven viel
![]()
![]()
![]()
resultaat: ruzie met het vriendje om de rekening voor de wasbak en 20!! hechtingen in haar kont.
Het ambulancepersoneel had een leuke avond![]()
Tegenover mijn andere huisgenoten heeft ze nog even volgehouden dat ze in prikkeldraad gevallen was maar na veel vragen waar in Nijmegen je dan prikkeldraad vindt, heeft ze het toch moeten vertellen![]()
De generatie Erasmus na haar kenden dit verhaal allemaal![]()
gheghe, die hechtingen waren er echt 20.. ik heb ze zelf kunnen tellen bij het vervangen van het verbandquote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:54 schreef Sport_Life het volgende:
Waarschijnlijk waren er maar 1 of 2 hechtingen, slimme ambulabce medewerkers, die hebben haar gewoon even genaaid zoals het hoort, op bed.
Ze had d'r eigen clitoris wel af kunnen snijdenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:54 schreef nectarientje het volgende:
Het kan zijn dat dit verhaal al in het vorige topic staat maar hij blijft leuk![]()
Een Duitse Erasmusstudente (de verplichte buitenlander op Hoogeveldt, Nijmegen) kwam een keer om 6 uur 's ochtends moeilijk lopend de gang op strompelen. Ik was om de een of andere reden wakker en vroeg haar wat er was... Madam had elke week een ander vriendje en 'bumste' er flink op los.. zo ook nu met een frans vriendje op vosseveld. Om eens een keer iets anders te proberen dan een bed hadden ze bedacht dat het ook wel leuk zou zijn als zij op de wasbak zou gaan zitten.Het idee was best leuk, de uitvoering ging in eerste instantie ook nog wel goed, tot de wasbak van de muur viel en zij dus met haar blote reet in de scherven viel
![]()
![]()
![]()
resultaat: ruzie met het vriendje om de rekening voor de wasbak en 20!! hechtingen in haar kont.
Het ambulancepersoneel had een leuke avond![]()
Tegenover mijn andere huisgenoten heeft ze nog even volgehouden dat ze in prikkeldraad gevallen was maar na veel vragen waar in Nijmegen je dan prikkeldraad vindt, heeft ze het toch moeten vertellen![]()
De generatie Erasmus na haar kenden dit verhaal allemaal![]()
Zo veel & zo groot mogelijkquote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:00 schreef Sport_Life het volgende:
bed = operatietafel. Lijkt me wel pijnlijk trouwens, verband wisselen
.
Overigens hebben die ambu medewerkers vast wel wat ergers meegemaakt. Je wil volgens mij niet weten wat vrouwen allemaal in hun doos stoppen
.
156quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:37 schreef MM-Luna het volgende:
Omdat jij het zo ervaart wil nog niet zeggen dat iedereen het zo ervaart. Essent vraagt aan mij alleen al 156 euro aan kosten, voorschot..
21x danquote:Op zaterdag 1 april 2006 00:57 schreef Staaf het volgende:
Is da duitse wijf toch nog 2x genaaid in een nacht.
Nee, de vorige bewoonster had 20 euro.. maar die woonde daar niet eens meer. Dit is een berekening die Essent heeft gemaakt, voor het gemak hebben ze mijn gebruik van het vorig jaar met de helft laten verhogen als verwachting. Geen idee waar ze dat vandaan halen, ze hebben vast centen nodig.. maar eind van het jaar krijg ik dan veeeeeel terug. Tsja.. anders kon niet volgens hun.quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:37 schreef JDude het volgende:
[..]
156
Heeft er iemand voor je daar gewoond met een weedplantage ofzo?
Hmm, lijkt me erg rottig. Ik zou echt geen 156 in de maand kunnen missen. Aan de andere kant is het wel een leuke spaarrekening zoquote:Op zaterdag 1 april 2006 09:37 schreef MM-Luna het volgende:
Nee, de vorige bewoonster had 20 euro.. maar die woonde daar niet eens meer. Dit is een berekening die Essent heeft gemaakt, voor het gemak hebben ze mijn gebruik van het vorig jaar met de helft laten verhogen als verwachting. Geen idee waar ze dat vandaan halen, ze hebben vast centen nodig.. maar eind van het jaar krijg ik dan veeeeeel terug. Tsja.. anders kon niet volgens hun.
bah en gatver tvpquote:Op woensdag 5 april 2006 18:35 schreef Ratt het volgende:
Mijn huisgenoot heeft laatst bedacht dat het wel handig zou zijn om het binnenplaatsje te gaan gebruiken als vuilnisbelten nu liggen er al 7 matrassen (van die ouwe schimmelige fabrieksdingen) diverse koffiefilters een grote hoeveelheid papier en nog wat etensresten
Kunnen ze daar dan geen duidelijke afpsraken over maken? Ik zou het namelijk ook niet zo fris vinden.quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:47 schreef Symer het volgende:
Ik ken iemand (geen huisgenoot van mijzelf gelukkig) die de nare gewoonte heeft krekels en ander ongedierte in de magnetron of frituurpan te stoppen (om op te eten).
Af en toe wil zo'n beest wel eens exploderen, met als gevolg dat de rest van de huisgenoten een tijdlang geen magnetronvoedsel meer lusten.
Hij ruimt het ook wel op enzo. Hij woonde er trouwens nog niet zo lang en volgens mij is hij inmiddels ook alweer verhuisd.quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:48 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Kunnen ze daar dan geen duidelijke afpsraken over maken? Ik zou het namelijk ook niet zo fris vinden.
Het lijkt me inderdaad verschrikkelijk om weer een stap terug te doen. Ik zit nu ook lekker alleen in een eenkamerappartement, zou er niet aan moeten denken ook maar IETS weer met iemand te moeten delenquote:Op zondag 23 april 2006 12:26 schreef Bijsmaak het volgende:
Voor werk ben ik onlangs verhuisd van een zelfstandige wooneenheid naar een kamer met studenten (ben onlangs afgestudeerd).
Oh god, wat mis die studio van mij.....
Huisgenoten zijn wel aardig, maar hebben enorme ranzige kookmethodes en maaltijden. En een vervelende kat die altijd net naast de kattenbak schijt.quote:Op zondag 23 april 2006 12:36 schreef Lexie het volgende:
[..]
Het lijkt me inderdaad verschrikkelijk om weer een stap terug te doen. Ik zit nu ook lekker alleen in een eenkamerappartement, zou er niet aan moeten denken ook maar IETS weer met iemand te moeten delen
met je ouders langs een toekomstig studentenhuis gaan is niet echt het toppunt van tofheid, ik zou toch ff in mijn eentje gaanquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:08 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb het prima thuis, hoor.
Maar gisteren bij studentenhuis gegeten, die mensen zochten nog 2 of 3 nieuwe bewoners.
Echt mooi ruim (vrijstaand) huis, relaxte mensen, geen ontzettende rotzooi, tuin dr bij etc
Ik moet toch een keer op kamers gaan, iets beters dan dit vind je niet zo 1, 2, 3..
Maar eerst maar met mn ouders een keer dr langs, kijken of zij het zien zitten (qua sponsoring belangrijk)
Verhalen komen later nog wel.
Ik had je deur ingetrapt.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:55 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ach dat is nog best te doenIk heb tot groot ongenoegen van mij huisgenoten m'n wekker eens vergeten voor een vakantie van drie weken. Ze werden dus drie weken lang elke morgen keurig om half 7 gewekt, m'n deur zat opslot.
![]()
ole en weer lekker generaliseren waar je niet goed van wordtquote:Op maandag 21 augustus 2006 10:57 schreef devv05 het volgende:
Ben ik even blij dat ik niet in zo'n studentenwoning woon en dat ook nooit van plan ben (geweest). Snap sowieso niet waarom dat mensen trekt, ranzige bendes vol idioten.
Dat beeld wordt toch door 'jullie' zelf geschept. Of is 99% van de studentenhuizen wel netjes, zonder rotzooi en idioten? Kan het me niet voorstellen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:32 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
ole en weer lekker generaliseren waar je niet goed van wordt![]()
De meeste studentenhuizen zijn ok, en het draagt ook bij aan je persoonlijke vorming denk ik.
Gelukkig heb ik nooit zo'n problemen gehad met mijn huisgenoten...![]()
het beeld heerst wel dat studentenhuizen smerig zijn, maar vaak valt het ook wel mee. kijk het is allemaal niet schoon, maar zolang het sanitair 'schoon' (niet onder schimmel zit) is vind het best. en in de keuken moet je kunnen koken zonder eerst de pastasaus resten van de gaspitten te hoeven halen. verder wen je er zo aanquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:40 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dat beeld wordt toch door 'jullie' zelf geschept. Of is 99% van de studentenhuizen wel netjes, zonder rotzooi en idioten? Kan het me niet voorstellen.
Ach dat hele studentenlevengedoe is gewoon niks voor mij, ik doe het wel lekker op mn eigen manier
Dat het vies kan zijn ben ik met iedereen eens. Maar het ligt natuurlijk aan jezelf tot hoever je het laat komen, en naar mijn mening leer je daar alleen maar van.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:33 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
het beeld heerst wel dat studentenhuizen smerig zijn, maar vaak valt het ook wel mee. kijk het is allemaal niet schoon, maar zolang het sanitair 'schoon' (niet onder schimmel zit) is vind het best. en in de keuken moet je kunnen koken zonder eerst de pastasaus resten van de gaspitten te hoeven halen. verder wen je er zo aan
maar het studentenleven is gewoon gezellig. en je wordt er ook gevormd. je moet natuurlijk wel alles zelf doen
Wil toch even melden dat ik vandaag ruim 75 bierglazen, alle afwas en alle puin uit de woonkamer heb verwerkt.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:01 schreef Woutey het volgende:
[..]
Dat het vies kan zijn ben ik met iedereen eens. Maar het ligt natuurlijk aan jezelf tot hoever je het laat komen, en naar mijn mening leer je daar alleen maar van.
Afgelopen donderdag bijvoorbeeld hebben wij een borrel gehouden. De volgende dag was heel het huis een grote smeerboel. Dit weekend hebben wij hier niets aan gedaan. Gister wilde ik met sokken naar beneden lopen maar mn sokken gingen uit omdat ze zo extreem aan de grond plakten.
Dus ga je maar schoonmaken en zie je hoe je het niet wilt hebben. (Heb het zelf niet schoongemaakt maar daar gaat het in dit geval niet om)
Tot dusver één. Gewoon netjes in vier jaar afgemaakt. Begin nu aan de volgende.quote:lol, hoe veel studies heb je wel niet gedaan?
Hollandtrotter!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:53 schreef Yankee_One het volgende:
Arnhem -> Groningen -> Den Haag -> Amsterdam
Even de aardlek om en die wekker hoor je ook niet meer, geen normale student die zijn wekkerradio inclusief backup batterij heeftquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:20 schreef Palomar het volgende:
[..]
hehe, dat had ik in het begin ook wel es. Ik gebruik alleen de radio als wekker, dus dat hoor je niet zo. Tegenwoordig heb ik maar een soort checklijstje gemaakt met handelingen die ik moet doen als ik bijv. het weekend weg ben. Heb ook wel es getwijfeld of ik mn oven wel uit had gedaan toen ik eens bij mn ouders was. Beide huisgenoten waren ook niet thuis om het te checken en mn huisbaas had zgn. mn sleutel niet (had geen zin om even te kijken ofzo). Ben toen maar zelf naar mn kamer gegaan om te checken (gelukkig 'maar' 30KM rijden) om tot de conclusie te komen dat mn oven gewoon uit wasSindsdien dus een checklist doorlopen voordat ik wegga
Ik liet mn gaskachel bijv. ook regelmatig aanstaan. Ik lijk wel dement soms
Tevens TVP (daar was deze nutteloze reply eigenlijk voor bedoeld)
Goeie tip! Bij ons knallen de stoppen er nog wel eens uit!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:50 schreef FreedonNadd het volgende:
[..]
Even de aardlek om en die wekker hoor je ook niet meer, geen normale student die zijn wekkerradio inclusief backup batterij heeft
Geen politie gebeld?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:04 schreef Ratt het volgende:
Zo, ik ben bijna uit mijn huidige studentenhuisje. Afgelopen weekend hadden we een feesje, en mijn huisgenoot vond het leuk om in zijn uitnodigingsmailtje als onderwerp "Sloopfeest" neer te knallen.
Gevolg:1 of andere randdebiel sloopt mijn kapstokhaakjes van de muur (inclusief een stuk muur) sloopt mijn spiegel, gaat met een spuitbus de muren versieren en sloopt ook nog een boom voor m'n huis gedeeltelijk
WTF heb je ze misdaan?quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:21 schreef Sylvana het volgende:
is het heel erg raar om de politie te bellen om advies in te winnen omdat je zoveel ruzie hebt met je huisgenoten en je bedreigd voelt? Zit hier nou met me deur op slot, maar ben echt bang dat ze die zo intrappenben al wel op zoek naar een andere kamer, maar tot die tijd zit ik dus wel hier...
Wheheh, kerel, je bent er weer.quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:24 schreef BrauN het volgende:
[..]
WTF heb je ze misdaan?
Hoeveel zijn het er?
Ik heb over een net gedweilde vloer gelopen omdat ik zo'n honger had dat ik echt ff wat eten moest pakken uit de keukenquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:24 schreef BrauN het volgende:
[..]
WTF heb je ze misdaan?
Hoeveel zijn het er?
Maar je gaat toch ook niet met je smerige poten over een pas gedweilde vloer banjeren?quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:28 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik heb over een net gedweilde vloer gelopen omdat ik zo'n honger had dat ik echt ff wat eten moest pakken uit de keuken
En daardoor ging die ander dus weer zo flippen
Altijd lopen ze te zeiken over zulke kleine dingen die dan echt helemaal uit de hand lopen
Het gaat om 2 huisgenoten, is nog wel iemand anders, maar die is er nooit, maar die andere 2 die kunnen het wel erg goed met elkaar vinden en zijn dus echt om een of andere reden tegen mij
Echt, ik ga in me volgende kamer echt niet alleen meer met meiden wonen, wat een gezeik zeg
Dilemma,quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:31 schreef Sylvana het volgende:
ik liep op sokken en die had ik net aangetrokken, dus die waren nog gewoon schoon
en ik viel echt zowat flauw van de honger, en ik vind iemands gezondheid toch wel ff wat belangrijker dan een vloer
nee, had toch niet meer geholpen als ik weer zou dweilen, had ik ook al aan gedacht, maar het leed was toch al geschiedquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:36 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Dilemma,
In mijn optiek had je misschien beter kunnen wachten, ondanks dat je bijna flauw viel van de honger. Maar dat ze zo tekeer gaan is ook BS natuurlijk.
Misschien had je punten kunnen scoren door even de dweil over de voetstappen te halen?!
Just a thought though
Ow dat soort gasten :" Nee nou hoeft het al niet meer" types bedoel je?quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:38 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nee, had toch niet meer geholpen als ik weer zou dweilen, had ik ook al aan gedacht, maar het leed was toch al geschied
Ik kan je er niet echt in RL bij helpen, en dat lijkt me ook beter...quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:03 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb ook wel es geprobeerd om apart met ze te praten, maar dat heeft ook geen zin
En last in first out gaat hier ook niet lukken, en ook al is er 1 weg, dan heb ik altijd nog die ander nog en ze alletwee wegkrijgen gaat nooit lukken
ik hou de eer gewoon aan mezelf, ga gewoon lekker verhuizen en ene nieuwe kamer inrichten en ga gewoon met een stel jongens of gemengd samen wonen, maar niet meer alleen met meisjes, dat gaat gewoon echt niet goed
Maar goed, tot die tijd hier dus zien vol te houden, kan moeilijk tot 1 oktober op me kamer blijven idd, maar echt veilig voel ik me niet dus
Misschien dak een poosje naar een vriend ofzo kan, ook al wonen die hier niet echt in de buurt, dus niet echt heel praktisch met naar school ezno
Vraag volgende keer anders of hij voor jou ook wat kookt joh!quote:Op zondag 23 april 2006 16:39 schreef ChrisJX het volgende:
Tenzij... de huisVietnamees thuis was. Die bakte niet gewoon een eitje of braadde een stukje vlees. Nee, die ging in het weekend voor z'n Aziatische vriendjes zitten koken én kookte dan maar gelijk voor de rest van de week ook. Op zich geen probleem (behalve dan dat alle kookpitten bezet waren), maar meneer kon niet gewoon Westers koken. Naast de gebruikelijke groenten en mie ging er ook een berg kip doorheen.
Ik ben zelf Westers, maar kook echt altijd Oosters eigenlijk, eet nooit gewoon aardappelen/groenten/vlees, altijd wokgerechtenquote:Op zondag 15 oktober 2006 13:03 schreef Walking_On_Sunshine het volgende:
[..]
Vraag volgende keer anders of hij voor jou ook wat kookt joh!![]()
Ennuh niks mis mee toch dat hij Vietnamees kookt (hij IS Vietnamees) Of MOET iedereen Westers koken.
Weer eens iets anders toch
Als je nu eens niet selectief quote, maar ook de alinea eronder meeneemt, lees je vanzelf de kern van het probleemquote:Op zondag 15 oktober 2006 13:03 schreef Walking_On_Sunshine het volgende:
Vraag volgende keer anders of hij voor jou ook wat kookt joh!![]()
Ennuh niks mis mee toch dat hij Vietnamees kookt (hij IS Vietnamees) Of MOET iedereen Westers koken.
Weer eens iets anders toch
Als ik tussen slachtafval moest koken had ik die kerel aan zn haren zn kamer uitgetrokken en hem laten opruimenquote:Op zondag 15 oktober 2006 13:13 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Als je nu eens niet selectief quote, maar ook de alinea eronder meeneemt, lees je vanzelf de kern van het probleem
Heb zelf ook per ongeluk een keer de wekker (onbewust) aan laten staan en vervolgens voor 10 dagen op vakantie gegaan naar Griekenland. Huisbaas moest vanuit Roermond naar Eindhoven komen om de kamerdeur open te maken en de wekker uit te zetten.quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:04 schreef du_ke het volgende:
.
Dan had ik het expres gedaanquote:Op zondag 15 oktober 2006 13:46 schreef vloedgolf3007 het volgende:
[..]
Heb zelf ook per ongeluk een keer de wekker (onbewust) aan laten staan en vervolgens voor 10 dagen op vakantie gegaan naar Griekenland. Huisbaas moest vanuit Roermond naar Eindhoven komen om de kamerdeur open te maken en de wekker uit te zetten.
Acht diegene die er last van had, maakte zelf vaak ook veel kabaal als ze 's nachts weer eens door de telefoon ruzie had met haar vriend.
Gewoon ff de stroom van de groep afhalen (werkt alleen als het een electrische wekker isquote:Op zondag 15 oktober 2006 13:46 schreef vloedgolf3007 het volgende:
[..]
Heb zelf ook per ongeluk een keer de wekker (onbewust) aan laten staan en vervolgens voor 10 dagen op vakantie gegaan naar Griekenland. Huisbaas moest vanuit Roermond naar Eindhoven komen om de kamerdeur open te maken en de wekker uit te zetten.
Acht diegene die er last van had, maakte zelf vaak ook veel kabaal als ze 's nachts weer eens door de telefoon ruzie had met haar vriend.
Elke verhuurder van een studentenflat heeft een sleutel van de kamers hoor.quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:34 schreef WarPuppy het volgende:
Als het goed is mag de verhuurder geen sleutel van het huis hebben
Is wettelijk zo geregeld. Beetje vaag dat dan de huurbaas kan binnenkomen?
Ja,ik snap wel dat dat HET probleem was,maar het leek (is?) of het een probleem is dat hij niet-westers kookt....quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:13 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Als je nu eens niet selectief quote, maar ook de alinea eronder meeneemt, lees je vanzelf de kern van het probleem
Same herequote:Op zondag 15 oktober 2006 13:05 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik ben zelf Westers, maar kook echt altijd Oosters eigenlijk, eet nooit gewoon aardappelen/groenten/vlees, altijd wokgerechten
Ik zie het probleem ook niet echt
Zucht.quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:50 schreef Walking_On_Sunshine het volgende:
Ja,ik snap wel dat dat HET probleem was,maar het leek (is?) of het een probleem is dat hij niet-westers kookt....
Vond ik gewoon best apart...
Ach ja...quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:52 schreef fatalerror404 het volgende:
WOS zegt het al dat hij het begrepen heeft, maar jullie trappen nog na. Zielig hoor.
Voor stage misschien?quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:09 schreef fatalerror404 het volgende:
AgLarrr, je doet 1 studie, die in 4 jaar afgemaakt is.
Maar je hebt wel in verschillende steden gewoond?
gewoon voor mezelf, hebben niet echt zelfde eetvoorkeuren in huis nl, ik hou bijvoorbeeld vooral van oosters eten en mn huisgenoot van hollandse potquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:39 schreef Carolina123 het volgende:
Even een vraag: koken jullie altijd voor jezelf of om de beurt voor het hele huis?
quote:AgLarrr, je doet 1 studie, die in 4 jaar afgemaakt is.
Maar je hebt wel in verschillende steden gewoond?
quote:Voor stage misschien?
Ze hebben hier van woensdag samen eten dag gemaktquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:39 schreef Carolina123 het volgende:
Even een vraag: koken jullie altijd voor jezelf of om de beurt voor het hele huis?
Precies hetzelfde als bij ons. Soms spreken we wel iets af om samen te eten, maar dan is het echt wel 2 weken van tevoren.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:38 schreef Symer het volgende:
Ieder voor z'n eigen bij ons.
Als de één om half vijf eet en om vijf uur weggaat en de ander pas om half zeven eet omdat die pas om zes uur thuiskomt is het gewoon niet zo praktisch.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:34 schreef zhe-devilll het volgende:
jaren terug, op kamers met allemaal girls, waaronder wel eens een die maandverband gebruikte..Anyway we hadden een mieters kleine plee, dat de deur niet eens echt dicht kon als je erop zat, en een kleine cv ernaast, (ook dat nog)
Gloeiend heet gestookt natuurlijk want het was all in.
Vergeet nooit de morgen dat ik in die plee kwam en iemand de maandverband in pleepapier nog op de cv had laten liggen....ulkkkkkkkkkranziggggg bijna gebraden dus
Dank je voor het medelevenquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:00 schreef freak1 het volgende:
arme perzikje,wat een triest wijf!
zo ben ik hequote:
er stond net nog peerquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:00 schreef freak1 het volgende:
arme perzikje,wat een triest wijf!
ooohhh!! (het is waar, bier heeft mijn vertaalvermogen aangetast, niet doorvertellen!)quote:
Whehe. Dus toch!quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:07 schreef freak1 het volgende:
[..]
ooohhh!! (het is waar, bier heeft mijn vertaalvermogen aangetast, niet doorvertellen!)
quote:
quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:22 schreef Serendips het volgende:
Laatst een voorval...
Ik had een vriendin te logeren die ook hier in huis heeft gewoond. We stonden 's ochtends op en zijn gaan ontbijten. Ik moest gaan werken dus vroeg weer weg. Op gegeven moment waren we onze ontbijtspullen op aan 't ruimen en liepen op de gang langs de w.c. Een ranzige lucht opeens! En niet zo'n beetje ook! Ik kon de lucht aanvankelijk niet thuisbrengen; het was iets tussen stront en kots in en ontzettend penetrant... Die vriendin van me zegt; 'Dat is stront!'. Dat nam ik maar voor kennisgeving aan, het was in ieder geval een lucht alsof een beerput ergens opengetrokken was...
We hebben met z'n tweeën echt een paar keer keihard 'gatverdamme, wat is dat?' geroepen.
Ik moest weg en die vriendin van me zou nog even op mijn kamer blijven. Ik dus vertrokken en nog geen 10 minuten later belt die vriendin van me. Toen ze weer over de gang was gelopen, was ze een onbekende jongen tegengekomen, die zich in de badkamer probeerde te verbergen. Hij was duidelijk de weg kwijt....had een grote witte Hema-onderbroek aan......met een ontzettend grote strontvlek erin.....Zij heeft hem toen even vriendelijk goedemorgen gewenst.
Achteraf bleek dat het een logee was van een huisgenoot en hebben we er 'smakelijk' om gelachen. Ze hadden blijkbaar veel te veel gezopen en dat was meneer logee niet zo goed bekomen.
Jemig zeg, zo'n lucht hoop ik nooit meer te ruiken!
Volgens mij hebben meer mensen zo'n huisgenoot, die van mij is 26quote:Op donderdag 7 december 2006 16:20 schreef Sylvana het volgende:
ik heb een huisgenoot die 24/7 stoned isIs 29, werkt niet, doet geen opleiding, zit alleen maar te blowen en computerspelletjes te spelen
Kijk, dat is pas levenquote:Op donderdag 7 december 2006 16:20 schreef Sylvana het volgende:
ik heb een huisgenoot die 24/7 stoned isIs 29, werkt niet, doet geen opleiding, zit alleen maar te blowen en computerspelletjes te spelen
Die van mij heeft een uitkeringquote:Op donderdag 7 december 2006 16:44 schreef ioko het volgende:
[..]
Volgens mij hebben meer mensen zo'n huisgenoot, die van mij is 26. (al moet ik zeggen dat hij nu alweer een week een baantje heeft, het geld was op)
Mijn ex huisgenote was ook niet veel soeps. Iedere week een andere baan, nooit geld. Hele dagen bellen met vriendinnen of nieuwe schoenen kopen, want 90 paar is gewoon te weinig. Hoe dat soort lui het redden in deze maatschappij vraag ik me altijd afquote:
afschietenquote:Op donderdag 7 december 2006 16:20 schreef Sylvana het volgende:
Ja maar hoe zit het met de sex ?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:18 schreef cultheld het volgende:
Mijn huisgenotes zijn wel cool. Alleen wel echt mokkels in die zin dat ze een mannetje hebben opgebeld om "internet aan te laten leggen" voor 40 euri. Nou doe ik niet moeilijk over 10 euro, maar het is toch wel een beetje jammer dat zo'n sukkel ff 40 euro opstrijkt om wat computers met een router te verbinden
.
Oh ja, dat deden mijn buren ook altijd! Verder waren ze gelukkig wel normaal.quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:04 schreef du_ke het volgende:
.
Dat moeten we nog ff overleggen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja maar hoe zit het met de sex ?Laten ze daar ook een "mannetje" voor komen
![]()
Nou, waar blijft hetquote:Op woensdag 20 december 2006 03:02 schreef Foeske het volgende:
lang verhaal... mag het morgen ofzo? Wanneer ik nuchter ben of in ieder geval naar bed ben geweest...
quote:Op maandag 29 januari 2007 01:49 schreef Stereotomy het volgende:
Ik woon samen met twee vrouwen, maar onze koelkast is veel geiler dan die twee bij elkaar.
Ja, ik. Niks mis mee, al hangt dat natuurlijk van 't soort personen af waar je mee te maken hebt. Met twee huisgenotes heb ik oppervlakkig goed contact en met een derde kan ik het bijzonder goed vinden. Geklaagd wordt er nooitquote:Op maandag 29 januari 2007 01:45 schreef Sport_Life het volgende:
Was laatst bij mn vriendin wat op bed aan het frozen, beide naakt, klopt haar huisgenoot ineens op de deur... "Ben je daar"? pfff daar ging ons moment...
Ik ga volgende week verhuizen naar een huis met 3 meiden, ben benieuwd hoe dat gaat worden!. Iemand daar ervaring mee?
(dus als gast tussen x aantal vrouwen?). Zover ik weet doen ze wel leuke dingen als samen eten enz
.
Drie vrouwen. Kamers.quote:Op maandag 29 januari 2007 01:45 schreef Sport_Life het volgende:
Was laatst bij mn vriendin wat op bed aan het frozen, beide naakt, klopt haar huisgenoot ineens op de deur... "Ben je daar"? pfff daar ging ons moment...
Ik ga volgende week verhuizen naar een huis met 3 meiden, ben benieuwd hoe dat gaat worden!. Iemand daar ervaring mee?
(dus als gast tussen x aantal vrouwen?). Zover ik weet doen ze wel leuke dingen als samen eten enz
.
Inderdaad, en als je dan ook maar iets doet dat enig besmettingsgevaar op zou kunnen leveren, dan is de boot aanquote:Op maandag 29 januari 2007 02:30 schreef Skv het volgende:
[..]
Drie vrouwen. Kamers.
Klinkt als de hygiëne van het meest steriele scalpel ooit.
Misschien moet je eens kijken of het misschien aan jezelf ligt dat je niet overweg kan met meiden..?quote:Op maandag 29 januari 2007 11:22 schreef Sylvana het volgende:
Vandaag komt er meisje kijken voor kamer die er vrij komt, woonde met 2 jongens, 1 jongen is weg nu, en ik heb veel liever een jongen er voor terug, kan echt niet met meiden opschieten, dus ze mag heel erg haar best gaan doen vandaag om me te overtuigen dat zij er mag wonen
Vorige huis met 3 andere meiden gewoond en dat was echt hel
Nouja, k heb altijd alleen maar vrienden gehad, vanaf jongsafaan, ik heb in mn leven 1 echte vriendin gehad, vanaf mn 4e t/m mn 18e en die verbrak toen zomaar uit het niets de vriendschap. Ik ben gewoon niet echt een meisje-meisje, kan gewoon stuk beter met jongens opschieten, hou van dingen die jongens vooral leuk vinden en niet van wat de meeste meisjes leuk vinden, en samenwonen met meiden was dus ook geen succes. Daarom heb ik in de tijd dat ik deze kamer koos bewust ervoor gekozen, omdat ik hier met alleen maar jongens woonde. Maarja, heb een huisbaas die normaal bepaald wie er in komt, gewoon wie het eerst komt, wie het eerst maalt, maar nou gelukkig nog wel een beetje inspraakquote:Op maandag 29 januari 2007 11:56 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Misschien moet je eens kijken of het misschien aan jezelf ligt dat je niet overweg kan met meiden..?
werd al meteen gezegd ja.. :p.quote:Op maandag 29 januari 2007 02:30 schreef Skv het volgende:
[..]
Drie vrouwen. Kamers.
Een ander uiterste heb ik dan mogen aanschouwen. Wat een vieze bende was dat, gat-ver-damme. Het was een wonder boven wonder dat het pand nog niet door de ratten geannexeerd was.quote:Op maandag 29 januari 2007 02:30 schreef Skv het volgende:
[..]
Drie vrouwen. Kamers.
Idd.. Zijn zat mensen waar ik niet mee door 1 deur kan, maar die negeer ik of blijf gewoon aardig tegen, lijkt me niet meer dan normaalquote:Op maandag 29 januari 2007 12:49 schreef BrauN het volgende:
Sylvana, je bent zelf gewoon een moeilijke bitch, dat lijkt me duidelijk.
Stel, dat meisje is je type niet en komt in jullie huis wonen. Waarom zie jij het dan als vanzelfsprekend 'dat het mis gaat'? Misschien moet je je iets toleranter opstellen... goeiendag zeg. Oppervlakkig contact is prima dan hoor, maar jij lijkt er van uit te gaan dat het slaande ruzie wordt. Doe gewoon normaal. Gek wijf.
Mijn eerste huis in Groningen was ook zo smerig.. Er hing gewoon een permanente kotslucht in de keuken... (was dan ook wel een corpshuis).quote:Op maandag 29 januari 2007 12:51 schreef Marruk het volgende:
[..]
Een ander uiterste heb ik dan mogen aanschouwen. Wat een vieze bende was dat, gat-ver-damme. Het was een wonder boven wonder dat het pand nog niet door de ratten geannexeerd was.
Eens is.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:49 schreef BrauN het volgende:
Stel, dat meisje is je type niet en komt in jullie huis wonen. Waarom zie jij het dan als vanzelfsprekend 'dat het mis gaat'? Misschien moet je je iets toleranter opstellen... goeiendag zeg. Oppervlakkig contact is prima dan hoor, maar jij lijkt er van uit te gaan dat het slaande ruzie wordt. Doe gewoon normaal. Gek wijf.
Helemaal mee eensquote:Op maandag 29 januari 2007 12:49 schreef BrauN het volgende:
Tuurlijk niet. 't Lijkt me echt zo'n pot-maar-nog-niet-uit-de-kast met issues type...quote:Op maandag 29 januari 2007 15:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Overigens vraag ik me af of de meeste meiden een type Sylvana wel als huisgenote zouden willen
.
Exact. Zal wel in een kraakpand zijn of zoquote:Op maandag 29 januari 2007 16:04 schreef BrauN het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. 't Lijkt me echt zo'n pot-maar-nog-niet-uit-de-kast met issues type...
Ze mag zichzelf in de handjes wrijven dat ze onderdak heeft gevonden...
Zoiets zou er bij ons echt niet inkomen hoor.
Geweld.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:40 schreef WarPuppy het volgende:
Heb ook een huisgenoot, die echt beter opzichzelf kan wonen, want hij doet niks, maar dan ook niks voor anderen. Nog nooit schoongemaakt etc, en hij woont hier al 2,5 jaar.. alleen duurd nog wel 5 jaar voordat ie klaar is met studeren.
Mensen nog tips omdat soort mensen te verwijderen? want we hebben al van alles geprobeerd.
je bent toch niet die tang van naast me he?quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:49 schreef Sylvana het volgende:
Zo'n huisgenoot heb ik nu ook, doet niks, laat afwas met allemaal etensresten er nog aan tijden op het aanrecht staan, als hij eten heeft afgegoten, laat hij allemaal rijst/noedels enzo gewoon in de gootsteen liggen. hij gebruikt spullen van mij zonder ze dan af te wassen, heeft nog nooit de keuken/badkamer/wc schoongemaakt, haalt geen wc papier/vuilniszakken/afwasmiddel als hij aan de beurt is, helpt nooit mee met de vuilnis/oud papier/glas buiten zetten, draait keiharde muziek, stampt 's ochtends vroeg als hij naar zijn werk gaat keihard door het huis heen, slaat deuren zo hard dicht dat ik me verbaas dat ze nog heel zijn, en hem erop aanspreken helpt ook niet
quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:19 schreef BoereKool het volgende:
[..]
je bent toch niet die tang van naast me he?
ik denk dat wat je hier beschrijft vrijwel standaard is in ieder studentenhuis. het enige wat je nog vergeet zijn de bergen afwas op het aanrecht en het mysterieus verdwijnen van eten uit je vriezer
en ik woon nu 2 jaar op kamers, heb al heel veel huisgenoten langs zien komen, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt hoorquote:Zo'n huisgenoot heb ik nu ook, doet niks, laat afwas met allemaal etensresten er nog aan tijden op het aanrecht staan
haha ik werd ook al bangquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:19 schreef BoereKool het volgende:
[..]
je bent toch niet die tang van naast me he?
ik denk dat wat je hier beschrijft vrijwel standaard is in ieder studentenhuis. het enige wat je nog vergeet zijn de bergen afwas op het aanrecht en het mysterieus verdwijnen van eten uit je vriezer
Mweh, het kan twee redenen hebben:quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:06 schreef Nuna het volgende:
Dat vraag ik me dus ook altijd af. Waarom hebben die mensen een kamer als ze er toch nooit zijn
Je had die onwetenden ook gewoon even kunnen gaan helpen en daarna weer terug je nest in.quote:Op woensdag 25 april 2007 09:05 schreef cultheld het volgende:
Vandaag lag ik om een uur of 5 in mijn nest, om nog geen 2 uur later ruw uit mijn slaap te worden gehaald omdat de vriend van een huisgenote wilde douchen en er achter kwam dat de waakvlam van de geiser uit was gegaan. Die staatsmongool haalde z'n vriendin er bij en zo waren ze wel een half uur op een knop aan het drukken (met bijbehorend lawaai) tot ze het eindelijk voor elkaar hebben. Toen ging ik er uit om vervolgens de opmerking "Werd je wakker door ons?" te moeten incasseren zonder in woede te ontsteken. Nu kom ik niet meer in slaap en is mijn hele dag verneukt: Gelukkig hoef ik vandaag niet naar school.
Inderdaad, ik woon sinds december ook samen en ik moet zeggen dat het me stukken beter bevalt dan studentenhuizen, al heb ik daar ook wel een hoop lol gehad.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:24 schreef Motionblur het volgende:
aah heerlijk...ik had wel hele gezellige huisgenoten maar ik ben blij dat ik nu samenwoon met mijn vriendin...heerlijk die rust:D
Het is dan ook een beetje een 'zeik-hier-je-(oude)-huisgenoten-af'-topic!quote:Op donderdag 26 april 2007 12:25 schreef Goover het volgende:
Heeft er niemand positive verhalen over zijn/haar huisgenoten? Allemaal negatief hier!
Gast, wat is de lol van verhalen vertellen over leuke huisgenoten?quote:Op donderdag 26 april 2007 12:25 schreef Goover het volgende:
Heeft er niemand positive verhalen over zijn/haar huisgenoten? Allemaal negatief hier!
Haha, inderdaad wat kun je erover vertellen? Ik heb ook erg lieve huisgenootjes die allemaal wel eens schoonmaken en de boel een beetje bijhouden.quote:Op donderdag 26 april 2007 12:29 schreef BrauN het volgende:
[..]
Gast, wat is de lol van verhalen vertellen over leuke huisgenoten?
"Ik heb een huisgenootje he, en die wast kei goed af altijd he, en hij/zij is ook super lief, enzo."
Hmmmm, neen.
Ik zocht naar 'naaktehuisgenotesopdegang'-verhalenquote:Op donderdag 26 april 2007 12:58 schreef Nuna het volgende:
[..]
Haha, inderdaad wat kun je erov:)er vertellen? Ik heb ook erg lieve huisgenootjes die allemaal wel eens schoonhouden en de boel een beetje bijhouden
Ah, zoquote:Op donderdag 26 april 2007 14:01 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik zocht naar 'naaktehuisgenotesopdegang'-verhalen![]()
Ik heb ze wel een beetje, maar totdat ik verhuisd ben houd ik ze voor me..quote:Op donderdag 26 april 2007 14:01 schreef Goover het volgende:
[..]
In een van mijn huizen hadden we een nogal rare badkamer, met een halletje in het midden, links een deur naar de wc en rechts een deur naar de douche. Een vrouwelijke huisgenote van mij stond destijds altijd heel vroeg op omdat ze ergens ver weg stage liep. Aangezien er op dat tijdstip (half zes) nooit iemand wakker was droogde zij zich altijd af in het halletje (dat in tegenstelling tot de douche en de wc niet af te sluiten was met een slot) omdat er daar veel meer ruimte was dan in de douche zelf. Op een zekere ochtend werd ik rond half zes wakker en ik moest ontzettend nodig plassen. Normaal deed ik dit altijd in de wasbak op m'n kamer omdat ik 's nachts geen zin had om naar de wc te lopen. Deze nacht logeerde mijn broertje echter bij mij dus ik besloot toch maar even naar de wc te lopen. Ik doe de deur van de badkamer open en daar staat poedelnaakt mijn leuke vrouwelijke huisgenootje. Ik heb nog even een paar tellen goed gekeken voordat ik 'sorry' zei en de deur dicht deed.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:01 schreef Goover het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:35 schreef Nielsch het volgende:
Normaal deed ik dit altijd in de wasbak op m'n kamer omdat ik 's nachts geen zin had om naar de wc te lopen.
[..]
Normaal deed ik dit altijd in de wasbak op m'n kamer omdat ik 's nachts geen zin had om naar de wc te lopen.
Wat lijkt het me verschrikkelijk om bij jou en je broer in huis te wonen zeg..quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:25 schreef Tomasso het volgende:
Mja, wij hebben nu ook iemand hier een half jaar wonen. In het begin leek hij wel oke enzo, maar ik en m'n broer (huisbaas) beginnen ons steeds meer aan hem te ergeren. Hij is het niet gewend dat hij ook met andere mensen rekening moet houden ofzo. Andere mensen zijn m'n broer, andere huisgenoot en ik, tesamen met de onderburen.
We hebben echt al duizend keer netjes gevraagd of hij z'n schoenen uit wilt doen als hij thuis is, omdat we in een huis leven van 60 jaar oud en onze onderburen hem altijd horen lopen (hij loopt dan ook als een debiel stampend door het huis). Haren uit het doucheputje, ook al 100 keer gevraagd, hij doet het nog steeds niet. Afwassen als hij in z'n eentje eet, wel nee, dat komt de volgende wel erbij... Tuurlijk... Schoonmaken? Voor de helft, dan is het wel genoeg. Je kan ook altijd zien wanneer hij z'n tanden heeft gepoetst, heel de blauwe wasbak is weer wit...
Daarnaast is hij ook echt smerig. Gebruikte een keer het scheermes van m'n broer, "huh, wat is daar mis mee dan"
... En m'n broer begint hem nu ook zat te worden. Woensdagnacht heeft hij of zijn broer lopen kotsen in de wc, dag erna, toen hij naar huis was, kon ik alle stukjes nog zien liggen in de badkamer en aan het raam van de douche...
Ook zo irritant trouwens, die mongool is bang voor de deurbel. Laat hij mij van zolder komen lopen, maakt niet uit wanneer, als de bel gaat. En dan daarna na 5 minuten aan komen lopen: "Wie was dat?"... Ja debiel, als je die bel hoort gaan, mag jij ook wel open doen hoor... Geestelijk zwakbegaafde is het. En ik heb het dan nog geen eens over z'n kookkunsten gehad, maargoed...
Just my two cents. Helemaal mee eens, wat een gewhine.quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:29 schreef Sport_Life het volgende:
Ik heb wel relaxte huisgenotes, altijd wel gezellig behalve op de maandag als ze met zn allen soaps gaan zitten kijken tijdens het eten. En het is af en toe net een kippenhok, maar verder wel oke!![]()
![]()
[..]
Wat lijkt het me verschrikkelijk om bij jou en je broer in huis te wonen zeg... Afwas 1 of 2 dagen laten staan lijkt me de normaalste zaakvan de wereld in een studentenhuis. En kotsen in de wc... ach ken genoeg mensen die de wastafel volpissen (zal geen namen noemen
).
Door 'even' contractbreuk te plegen?quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:33 schreef Nielsch het volgende:
He Tomasso als je broer de huisbaas is, kunnen jullie hem toch eruit zetten?
Ja joh, zoiets. Je vindt altijd wel een manier.quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:02 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Door 'even' contractbreuk te plegen?
Wtf, jij houdt bij wie er bier haaltquote:Op zondag 29 april 2007 15:33 schreef BrauN het volgende:
Oh ja, heel soms zie ik 'm als ie bier uit de huiskoelkast gaat 'jatten', dan kijkt ie altijd wat ongemakkelijk omdat ie weet dat ie busted is.
Neen. Die koelkast zit vol met bier wat we met z'n allen hebben gekocht, maar die knuppel doet daar natuurlijk niet aan mee. Maar ondertussen wel bier uit die koelkast grissen...quote:
quote:Op zondag 29 april 2007 15:33 schreef BrauN het volgende:
In ons huis is het allemaal erg relaxt en prima, maar er zit een kluizenaar tussen. Nu zul je denken dat je daar juist geen last van hebt, maar die nerd vertikt het om ook maar iets in het belang van het huis te doen.
Hij houdt zich totaal niet aan 't schoonmaakrooster, dat negeert ie gewoon. Verder stapelt ie al z'n gore afwas op z'n kamer op, om het eens in de maand af te wassen. Het gevolg is dat de huisraad aan het eind van de maand geslonken is tot een paar bordjes en met geluk hier en daar een mesje.
Verder slaapt ie overdag en gaat ie om 15:00u pas douchen. 's Nachts speelt ie een of andere online game, want dan hoor je 'm in het Engels schreeuwen door zijn headsletje.
Als ie in de badkamer of wc is geweest ruik je dat... die gast laat geursporen achter. Ook remsporen trouwens. En dan gewoon niet schoonmaken he!
Ik heb al 'n keer een briefje op z'n deur geplakt met zoiets als: "REMSPOREN ZIJN GRAPPIG MAAR MAAK ZE TOCH MAAR SCHOON, JE BENT VERDOMME TOCH GEEN BEEST, OF WEL?". Het heeft wel geholpen.
Oh ja, heel soms zie ik 'm als ie bier uit de huiskoelkast gaat 'jatten', dan kijkt ie altijd wat ongemakkelijk omdat ie weet dat ie busted is.
Laatst heeft ie op z'n deur zo'n kettinkje laten monteren wat je in 'n schakel duwt als je de deur opendoet, dat zorgt dat ie alleen maar op 'n kiertje kan. Hij wil niet dat iemand z'n kamer van binnen kan zien.!!111!
't Zal best een schat van een menneke zijn, maar echt waar, zo'n sociaal incapabele debiel heb ik nog nooit van m'n leven gezien zeg.
Aah, dan is het goedquote:Op zondag 29 april 2007 15:50 schreef BrauN het volgende:
[..]
Neen. Die koelkast zit vol met bier wat we met z'n allen hebben gekocht, maar die knuppel doet daar natuurlijk niet aan mee. Maar ondertussen wel bier uit die koelkast grissen...
En ik zit daar niet met een zaklamp in m'n hand op wacht hoor, ik kom 'm dan gewoon toevallig tegen als ik in de keuken moet zijn ofzo.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:29 schreef Sport_Life het volgende:
Ik heb wel relaxte huisgenotes, altijd wel gezellig behalve op de maandag als ze met zn allen soaps gaan zitten kijken tijdens het eten. En het is af en toe net een kippenhok, maar verder wel oke!![]()
![]()
[..]
Wat lijkt het me verschrikkelijk om bij jou en je broer in huis te wonen zeg... Afwas 1 of 2 dagen laten staan lijkt me de normaalste zaakvan de wereld in een studentenhuis. En kotsen in de wc... ach ken genoeg mensen die de wastafel volpissen (zal geen namen noemen
).
Het is niet alleen dit, de gast weet gewoon niet dat hij met meerdere mensen moet samenwonen en dat je met elkaar rekening moet houden. Schoenen uit vanwege de onderburen ja, we hebben al meerdere klachten over hem gehad omdat hij loopt als een koe. Daarnaast was het eerst ook zo dat ik of m'n broer met boodschappen doen bier en shit kochten, vervolg was dat hij het merendeel verbruikte en zelf niet bij vulde. Ja, hoe is het... Dus de knul mag nu lekker zelf z'n boodschappen doen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:28 schreef Skv het volgende:
[..]
Just my two cents. Helemaal mee eens, wat een gewhine.
Schoenen uit als je binnen looptHaren uit het doucheputje halen
Direct afwassen als je een bord hebt gebruikt
Zodra ik een poging doe dit soort dingen bij mij thuis door te voeren, hangen ze me op. Of ik mezelf.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:00 schreef cultheld het volgende:
Waarom flikker je hem er niet uit dan?
quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:02 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Door 'even' contractbreuk te plegen?
Het is echt niet moeilijk om zo'n figuur er uit te schoppen hoor. Tenzij je niks in het contract op hebt laten nemen, maar dan ben je ook gewoon een stomme ezel.quote:
Hij heeft binnenkort een gesprek met de baas, m'n broerquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:00 schreef cultheld het volgende:
Waarom flikker je hem er niet uit dan?
Daar ben je dus snel van verlostquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:26 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hij heeft binnenkort een gesprek met de baas, m'n broer. Er is een optie in het contract dat hij het contract kan beeindigen, met een termijn van 2 maanden. Dus dat zal betekenen dat als we hem kwijt willen, hij na 2 maanden weg kan zijn. Niks contractbreuk dus, hij heeft er zelf voor getekend.
[..]
quote:Ik doe de deur van de badkamer open en daar staat poedelnaakt mijn leuke vrouwelijke huisgenootje. Ik heb nog even een paar tellen goed gekeken voordat ik 'sorry' zei en de deur dicht deed.
Ja. In december heb ik gepost dat ik de volgende dag mijn verhaal zou vertellen, maar dat ben ik een beetje vergeten. Toen was het allemaal net gebeurd, maar 't kan nu nog wel natuurlijk. Ik probeer het zo kort mogelijk te houden.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:58 schreef WarPuppy het volgende:
Nog mensen met sappige verhalen? Aangezien al mijn huisgenoten op vakantie zijn![]()
Tja, daarom roept men toch altijd "geen sex met huisgenoten" .. Dan krijg je als het fout gaat inderdaad van dit soort shit..quote:
Geniaal!quote:en daar kwam zowaar Marc. met een honkbalknuppel in zijn rechterhand en een bus deodorant in zijn linkerhand tevoorschijn.
Geniaalquote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:07 schreef Serendips het volgende:
Whahaha, een zwerver met een pak rundergehakt, ondergespoten met Axe Africa...![]()
![]()
bij jou zouden ze vaker moeten inbreken, volgens mijquote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:10 schreef Skv het volgende:
Ze hebben hier ook een keer ingebroken. Twee kapotte videorecorders meegenomen en een paar broodjes die over de datum waren en in de koelkast lagen.
Van de verzekering zijn er toen twee gloednieuwe videorecorders teruggekomen.!
Alleen maar op vooruit gegaan.
Vind ik nog meevallen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:34 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb op mn kamer een eigen koelkast, en in de keuken staat nog een gezamenlijke koelkast, maar die gebruik ik weinig. Nu wilde ik er net toch wat in leggen, en toen ik de deur open deed, stonk het echt ontzettend. Ik op onderzoek uit, bleek mn huisgenoot er een open pak melk in hebben staan, die een houdbaarheidsdatum had tot 28-06-2007![]()
![]()
Maar ff heel snel wegegooid dus
was die nog niet uit zichzelf weggelopen dan?quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:50 schreef Bijsmaak het volgende:
[..]
Vind ik nog meevallen.
Ik zat een keer net na kerst bij een vriend. Daar hadden een melkpak met januari dezelfde jaar als houdsbaarheidsdatum nog liggen!
Het zag wel erg beschimmeld uit.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:51 schreef Sylvana het volgende:
[..]
was die nog niet uit zichzelf weggelopen dan?
Ach, dat is nog niks...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:14 schreef Silenus het volgende:
In dit huis waar ik nu woon is het overigens wel redelijk te doen. Hoewel een kerstboom na verloop van tijd ook begint te stinken, in juni hebben we 'm toch maar opgeruimd. Het was eigenlijk gewoon een grote tak geworden met hier en daar een gele naald eraan..
Bij mij is ook de videorecorder meegenomen. DVD-speler, stereo en TV waren allen van een ander merk, maar toch vond dhr. Inbreker het nodig om alle afstandsbedieningen voor de zekerheid maar mee te nemenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:10 schreef Skv het volgende:
Ze hebben hier ook een keer ingebroken. Twee kapotte videorecorders meegenomen en een paar broodjes die over de datum waren en in de koelkast lagen.
Van de verzekering zijn er toen twee gloednieuwe videorecorders teruggekomen.!
Alleen maar op vooruit gegaan.
ik ben hier net ook maar ff met een vuilniszak de koelkast ingegaan, hij is nu opeens heel leegquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:34 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb op mn kamer een eigen koelkast, en in de keuken staat nog een gezamenlijke koelkast, maar die gebruik ik weinig. Nu wilde ik er net toch wat in leggen, en toen ik de deur open deed, stonk het echt ontzettend. Ik op onderzoek uit, bleek mn huisgenoot er een open pak melk in hebben staan, die een houdbaarheidsdatum had tot 28-06-2007![]()
![]()
Maar ff heel snel wegegooid dus
per wanneer komt die kamert dan vrij?quote:Op maandag 27 augustus 2007 06:44 schreef Sylvana het volgende:
Mn ranzige huisgenoot die nooit opruimt, schoonmaakt en bedorven voedsel in de koelkast laat liggen gaat verhuizen![]()
![]()
![]()
![]()
Blij als we van hem af zijn
1 oktober. Hij heeft al wel een gedeelte verhuisd, maar nog lang niet alles en hij heeft het ook nog niet tegen de huisbaas gezegd, dus 1 september gaat niet meer lukkenquote:Op maandag 27 augustus 2007 12:34 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
per wanneer komt die kamert dan vrij?
das wel jammer, ik moet juist iets hebben per 1 septemberquote:Op maandag 27 augustus 2007 12:42 schreef Sylvana het volgende:
[..]
1 oktober. Hij heeft al wel een gedeelte verhuisd, maar nog lang niet alles en hij heeft het ook nog niet tegen de huisbaas gezegd, dus 1 september gaat niet meer lukken
Maar, jij studeert toch SPW zodat jij dat voor hem kan doenquote:Op maandag 27 augustus 2007 06:44 schreef Sylvana het volgende:
Mn ranzige huisgenoot die nooit opruimt, schoonmaakt en bedorven voedsel in de koelkast laat liggen gaat verhuizen![]()
![]()
![]()
![]()
Blij als we van hem af zijn
uhm, spw is heel wat anders dan schoomaakster hoorquote:Op maandag 27 augustus 2007 12:55 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Maar, jij studeert toch SPW zodat jij dat voor hem kan doen![]()
Je meent hetquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:04 schreef Sylvana het volgende:
[..]
uhm, spw is heel wat anders dan schoomaakster hoor
Oeeh. Pakt alvast popcorn & colaquote:Op maandag 10 september 2007 16:13 schreef Geqxon het volgende:
SPW? School voor poetsters en werkvrouwen?
Idd, zeg dan niks.quote:Op woensdag 12 september 2007 23:21 schreef Euc- het volgende:
Wat een herkenbare verhalen hier zeg! Geweldig!
Naja, niets echt spectaculairs dus.
Hij bedoelde het sarcastisch, mutsquote:Op donderdag 13 september 2007 16:26 schreef Nuna het volgende:
[..]
Hij draagt tenminste iets bij, zeur.
Rightquote:Op donderdag 13 september 2007 17:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hij bedoelde het sarcastisch, muts
quote:Op donderdag 13 september 2007 17:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hij bedoelde het sarcastisch, muts
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |